Maakt dat uit dan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:35 schreef Adelante het volgende:
waarom doe je hem weg eigenlijk?
Nou voor 100 gaat het iig niet weg nee.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:59 schreef koentjuh18 het volgende:
hmm interesse... maar niet voor 175? is dat je absolute bodemprijs?
Amstelveen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:07 schreef Solomon het volgende:
Waar is het ergens op te halen?
Waarom moet je dit weten ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:35 schreef Adelante het volgende:
waarom doe je hem weg eigenlijk?
Ben hem nog niet kwijt, mail maar, staat in m'n profiel.quote:Op maandag 13 september 2004 14:17 schreef bellingerII het volgende:
Keeper, als je het nog niet kwijt bent, wil ik je graag een mailtje sturen. Binnenkort in Amstelveen, zou ik het graag draaiende willen zien. Denk ondertussen even over ruilen, evt. in combinatie met euries.
Nee sorry. Al die consoles die je noemt heb ik niet en m'n GC doe ik weg, dus om daarvoor spellen te ruilen is niet echt logischquote:Op maandag 13 september 2004 21:36 schreef EdInter het volgende:
check mijn post zie je er 6 coole games tussen voor je ngc + controller(s) + mem card + zelda?
^-- ik ben de betreffende maat. Ik zie dat je vanaf 175 euro hebt staan, ik d8 dat dat een richtprijs was.quote:Op maandag 13 september 2004 21:36 schreef Skv het volgende:
Maat van me zegt: 125.
rutgersmelt[at]gmail[punt]com
145 dan. Final offer.quote:Op maandag 13 september 2004 22:41 schreef keeper het volgende:
Nou eigenlijk wil ik dat er toch wel minimaal voor vangen ja. Lijkt me niet zo heel onredelijk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |