sorryquote:Op maandag 13 september 2004 21:58 schreef Adelante het volgende:
richtprijzen verplicht, zet desnoods ¤ 10 p/s en over de prijs valt te onderhandelen
40 inclusief voor dezequote:Op maandag 13 september 2004 21:41 schreef A3man het volgende:
The one ( Jet Li )
American psycho 2
Don't say a word
The terminator (2 disc)
Terminator 2: Judgement day (2 disc)
Meet the parents
Stephen king's IT
Bad company
Stir of echoes
Vertical limit
Mede door het bod van dubbeldrank verhoog ik die van mij nar 47.50 inclusiefquote:Op maandag 13 september 2004 22:21 schreef Wrinex het volgende:
[..]
40 inclusief voor deze
55 inclusief en we hebben een dealquote:Op maandag 13 september 2004 22:21 schreef Wrinex het volgende:
[..]
40 inclusief voor deze
voor 7 euro inclusief hebben we een dealquote:Op maandag 13 september 2004 22:22 schreef -moi- het volgende:
Volle maan voor 5 euro inclusief verzenden
??quote:Op maandag 13 september 2004 22:26 schreef J_CDA het volgende:
Bad company
The running man
Showtime
Bloodwork
Colleteral damage
25 incl
Hoeveel reken jij voor verzenden?quote:Op maandag 13 september 2004 22:42 schreef A3man het volgende:
[..]
voor 7 euro inclusief hebben we een deal
even afwachten wat wrinex doet was een tikkie eerderquote:Op maandag 13 september 2004 22:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mits ze allemaal origineel zijn en regio 2 dan heb ik interesse in:
The 6th day
Meet the parents
Stephen king's IT
The delta force
Stir of echoes
The core
Driven
The last boyscout
Ik bied voor deze 8 DVD's ¤40,-
Snel zaken doen? MSN en mail zijn beide: dubbeldrank@fok.nl
Ik haak afquote:Op maandag 13 september 2004 22:49 schreef A3man het volgende:
[..]
even afwachten wat wrinex doet was een tikkie eerderanders hebben we een deal.
voor bad company is het even afwachten want er waren mensen eerder die er intresse in hadden maar als die hem niet meer willen hebben hebben we een deal.quote:Op maandag 13 september 2004 22:26 schreef J_CDA het volgende:
Bad company
The running man
Showtime
Bloodwork
Colleteral damage
25 incl
even afwachten op eerdere reacties van it en 6th day als de andere afhaken gaan we onderhandelenquote:Op maandag 13 september 2004 22:44 schreef SinCerEly het volgende:
IT, the 6th day en the one wil ik welmail me op tkblauw AT chello.nl voor afhandeling!
2 euro ( envelop + postzegels )quote:Op maandag 13 september 2004 22:46 schreef _kokkie_ het volgende:
[..]
Hoeveel reken jij voor verzenden?![]()
Ik denk dat we een deal hebbenquote:Op maandag 13 september 2004 22:49 schreef A3man het volgende:
[..]
even afwachten wat wrinex doet was een tikkie eerderanders hebben we een deal.
even afwachten maar waarschijnlijk heb ik it al verkocht aan dubbeldrankquote:Op maandag 13 september 2004 22:53 schreef Gajescheren het volgende:
IT voor 7 inc.
Je hebt mail maar ik ben idd de verzendkosten vergeten erbij te rekenenquote:Op maandag 13 september 2004 23:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik denk dat we een deal hebben![]()
8 DVD's dat wordt een pakketje, komt er dus ¤5.50 bij
Ik zie je wel op MSN of mail me even je bank/giro gegevens voor de afhandeling en ook voor mijn adres natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |