nee pleasequote:Op maandag 26 april 2004 22:52 schreef Geqxon het volgende:
Sorry maar ik vind die prijzen toch echt te laag, ook al weet ik dat ik eigenlijk er al blij mee moet zijn.
Drommelsch > Dat is hem ja, inderdaad leuk ding, hoe heb jij ze kunnen verkopen? Of heb je ze geruild voor je P3 laptop
* Mompelt iets over diep naaien * Heej wat een toeval zo heet ik ook!quote:Op maandag 26 april 2004 23:10 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
nee pleaseMn Pentium III laptop gaat nog lang niet weg, hartstikke licht dingetje, 1.5kg met een 11 inch scherm. Afijn. Ik heb er dus twee gekregen, en allebei doorverkocht aan studentes (40 euro per stuk) "Mompelt iets van afzetterij" Valt wel mee, want op PC-beurzen zag ik ze ook voor die prijs een halfjaar terug.
Mijn neefje is ook 12quote:Op dinsdag 27 april 2004 07:59 schreef Geqxon het volgende:
Dan maar niet doenIk zie op marktplaats wel van die 12 jarige kiddies om een laptop smeken voor niet te duur, zouden ze blij zijn als ik ze dit geef? Offuh.... naaah!
En die heeft niet toevallig een Macintosh SE ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:21 schreef Prowl het volgende:
[..]
Mijn neefje is ook 12![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |