psst het is een conspiracy en daar mag niet over gepraat worden .. maar de eerste gaat men ook proberen .. en die w staat voor worldquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:53 schreef The_stranger het volgende:
De eerste versie zal nooit een groot succes worden, de mens wil nu eenmaal niet extreem gecontroleerd worden en de tweede heeft men al geprobeerd, zij het in een iets andere vorm (geforceerd opgelegd) en dat was ook geen succes, namelijk communisme..
Dus ik kies voor deur nummer 1...
oei .. lezen .. dat is wel een hele grote drempelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:01 schreef BaajGuardian het volgende:
ikzelf ook maar even stemmen
lijkt me logisch wat ik heb gestemd , voor de genen die echt willen weten waarom dat logisch is lees de topic onder de uitleg van FWO.
waar ik de starter van ben
daar gaat het in deze topic niet om , als je het daar over wilt hebben zie dan de topic onder de beschrijving van de FWOquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:21 schreef NgInE het volgende:
hoe denk je om deze FWO te berijken BaajGuardian?
wat is er slecht aan een fwo dan ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:41 schreef indahnesia.com het volgende:
FWO, nee omdat ene BaajGuardian denkt dat hij het wel even zal fixen
zoals het nu is, nee, want dingen veranderen altijd en verandering is vooruitgang
de andere optie dus, de NWO. Het beste uit drie slechten in deze
vraagje .. is het democratie als we met zijn allen zeggen .. doe nou niet dat irak en afghanistan gebeurenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:46 schreef livEliveD het volgende:
Voor wie gelukkig is in de NWO is het ook vrijheid , liefde , democratie, respect aan gezien. het is maar net vanaf welke kant je het bekijktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:10 schreef coz het volgende:
wat is dat nou toch met dat hetzelfde .. ik hoor het elke keer weer maar
fwo staat voor vrijheid , liefde , democratie, respect
nwo staat voor globale politiestaat, ellende en w/e
ok ok ok .. dat is de conspiracytheorie-nwo
nwo mag je ook zien als economische slavernij
een vrijwillige keuze ? op het moment dat er maar een paar mensen zijn die niet voor de FWO " kiezen" is het geen FWO meer. Je mag kiezen, maar er zijn regels binnen de FWO , op het moment dat er regels zijn ga je al richting de NWO toe. Vandaar dat het gewoon het zelfde is , maar alleen anders verpakt.quote:zo kan je er wel voor kiezen om niet in die fwo mee te doen .. vrijwillig
je mag het van mij zelfs willen hoor om er niet aan mee te doen
maar noem het ajb niet hetzelfde .. of maak het iets duidleijker waarom het zo zou zijn
Niets conspiracy, Er bestaat geen totale NWO en ook geen FWO dus is er geen keuze tussen beiden maar blijf je in het grijze gebied er tussen zitten. de hele stelling/poll is zwart wit en schildert de FWO af als de hemel voor wie dat wil en de NWO als de hel , want de NWO is het ergste wat er is.quote:de zwart wit keuze .. omdat juist door die mogelijkheid van een conspiracy het erg zwart wit is ..
Je wordt nu ook gedwongen te werken, tenzij je een leven als bedelaar ambieert. Het is noodzaak, als men stopt met werken... tja.quote:een NWO is een orde die wereldwijd , iedereen bezit als in een algehele gedwongen maatschappij , elk mens is bezit van deze maatschappij , en alles wat je doet hierin is werken voor de economie
net als nu alleen dan gedwongen.
Geen materiele bezittingen meer?quote:alles word gecontroleerd , en alles is van de staat.
Dat is een plus voor het rechtssysteem! Waterdichte alibi's, men weet precies wie welke misdaad heeft begaan en wanneer.quote:je bent gechipped , gefilmed , en onder totale controle.
geen oppervlakkige merkkleding!quote:je kleren , leen je van de staat ,
Gezien de huizenmarkt van Nederland kan ik ook dat alleen maar toejuichen. Wederom het materiele bezittingen aspect weer. Mensen zullen niet over de rug van de ander gaan om geld te verdienen om hun zielige materiele behoeftes te kunnen bekostigen.quote:je huis leen je van de staat ,
Mooi! Dat sluit goed aan bij mijn boeddhistische visie!quote:er is geen bezit meer van jezelf ,
geweldig :')quote:als je dood gaat , is alles voor de volgende werker.
Als er een afname is van misdaden doordat iedereen gechipped is zullen er ook minder politie agenten zijn.quote:noem deze ook maar : de politie staat orde.
Alhoewel ik tegen geweld ben, ben ik geen misdadiger dus is dit niet op mij van toepassing. Wel dat ik me een stuk veiliger voel.quote:er is minder misdaad , aangezien dat meteen de grond in geslagen word , met alle geweld.
Maar alles is toch van de staat?quote:ben je rijk , dan ben je machtig
Wat oppervlakkig van je om te denken dat wie je bent afhangt van wat je bezit.quote:ben je arm , dan ben je niks.
Oja die overbevolking die opgelost wordt door enkele miljarden mensen te vermoorden. Misschien vergeet je dat de soldaten en politie agenten ook mensen zijn, zullen die hun eigen familie en vrienden uitmoorden? Of zichzelf?quote:wie weigerd mee te doen hieraan , word gedood.
Idd, je denken is altijd vrij tenzij je denkt dat dat niet zo isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Voor wie gelukkig is in de NWO is het ook vrijheid , liefde , democratie, respect aan gezien. het is maar net vanaf welke kant je het bekijkt
Wat ik ervan begrijp wordt er uitgegaan van de goede intentie van de mens zelf, wat natuurlijk niet realistisch is.quote:De FWO is dan meer een complete anarchie waar iedereen maar wat doet.
Yup, want de mensen vinden toch wel een redene om elkaar af te maken...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef BaajGuardian het volgende:
en dat is ook belangrijk he , dat er vijanden zijn!
hier moet ik ff wat op zeggen ondanks dat het off topic isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:38 schreef The_Shining het volgende:
Dat is een plus voor het rechtssysteem! Waterdichte alibi's, men weet precies wie welke misdaad heeft begaan en wanneer.
'uberbullshit'?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:54 schreef coz het volgende:
hier moet ik ff wat op zeggen ondanks dat het off topic is
dat is dus uberbullshit
als iemand zo slim is om de arm van zijn gijzekaar af te hakken plus zijn eigen chippie iets handiger weghaald is dat weer keihard oud politiewerk hoor
(en nog meer mogelijkheden .. iig waterdicht is bs imo)
Hooray. Leven is lijden en lijden is verlangen. Klinkt wellicht iets te boeddhistisch, maar het is zo. Sinds de invoering van de consumptiemaatschappij is het alleen maar bergafwaarts gegaan met ons innerlijk geluk. Daarom staat depressie ook als ziekte #1 over enkele jaren, en als doodsoorzaak nummer 1. Niet per sé omdat iemand die nieuwe film niet kan kopen, maar alle druk wordt op geld gezet.quote:er is geen bezit meer van jezelf ,
het is ontopic, en je vertoont recalcitrant gedrag, dat past ook niet echt in een FWO of wel ? dus ondanks de goede bedoelingen van de FWO zal die net als een coplete NWO nooit voor komen in beide gevallen blijf je rebellen houden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:03 schreef BaajGuardian het volgende:
dan ga ik strafbaar zijn , want die chip komt er bij mij niet in.
maar ok , ontopic weer iedereen.
geen ja en nee conversaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |