quote:Alex Jones: "90% van de kijkers wordt wakker. Er zit geen copyright op mijn films. Brandt zelf 10 exemplaren en deel ze uit aan familie en vrienden. "
Gelukkig stappen steeds meer over op het alternatieve nieuws op het internet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:33 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
ik ga bovengenoemde sites zeker ff checken. was er eerder in een ander topic ook al op gewezen. Als hij zoveel luisteraars bereikt, waarom luistert dan meer dan de helft van de amerikanen nog naar Bush, zij het sceptisch?
Ja zijn beste zijn:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:03 schreef Refragmental het volgende:
Net die hele 911RTT gezien.
Angstaanjagend welke kant de machthebbers op willen sturen![]()
De hele wereld bestaat uit onzin, achter de schermen gebeurt het echte regeren e.d.
Heeft Alex Jones noch meer van dit soort films/docu's gemaakt?
Om misverstanden te voorkomen:Is niet persee mijn mening maar van iemand in de New York Post. Hoe de film van MM ook uitpakt ik vind 911 RTT toch beter...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:50 schreef freud het volgende:
TS, het feit dat de nieuwe film van MM over hetzelfde onderwerp gaat maakt het imo nog geen jatwerk.
Aangezien MM de officiele versie van het gebeuren volgt---> Neequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:11 schreef freud het volgende:
Is dat niet wat voorbarig? Iets sleechter vinden voordat je het gezien hebt?
stuk of 10.quote:Heeft Alex Jones noch meer van dit soort films/docu's gemaakt?
Gelukkig zijn we niet allemaal zo slim als jouw.quote:Zoals bij elke charismatische goeroe zijn er altijd wel mensen die als makke lammetjes achter de verhalen aanlopen, hoe idioot de beweringen ook mogen zijn. Doembeelden zoals het einde van de wereld (of een opkomende dictatuur) zijn een populair thema voor dergelijke 'verlichte personen'. Meng dat met wat halve waarheden en verhalen met complottheoriën en geheime boe-man organisaties en je hebt infowars.
Volgens mij heb je het "filmpje" niet gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:24 schreef Davitamon het volgende:
Zoals bij elke charismatische goeroe zijn er altijd wel mensen die als makke lammetjes achter de verhalen aanlopen, hoe idioot de beweringen ook mogen zijn. Doembeelden zoals het einde van de wereld (of een opkomende dictatuur) zijn een populair thema voor dergelijke 'verlichte personen'. Meng dat met wat halve waarheden en verhalen met complottheoriën en geheime boe-man organisaties en je hebt infowars.
Volgens de New York Post wel.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:50 schreef freud het volgende:
TS, het feit dat de nieuwe film van MM over hetzelfde onderwerp gaat maakt het imo nog geen jatwerk
quote:NY POST: MICHAEL Moore 's anti-Bush film "Fahrenheit 9/11" isn't even original. Two years ago, "9/11: The Road to Tyranny," a real documentary by Alex Jones , had most of the "facts" Moore uses in his scatter-shot diatribe. Jones, who is less interested in making money than the self-aggrandizing Moore, released his film for free on his Web site www.infowars.com, where it drew legions of new fans, including producer Curt Johnson , who is hiring Jones as a consultant on a political action thriller titled "Wake Up."
En die film is al 2 jaar oud.quote:maar dat het zo erg is nu in Amerika had ik niet gedacht
Die versie heb ik nog nooit gehoord....wat wel duidelijk is, is dat het officiele verhaal onzin. Er was officieel 1 schutter......JFK werd duidelijk van achter en daarna van voren geraakt. Onmogelijk dus. Hoef je geeneens op de rest in te gaan.quote:waarop je dus echt duidelijk ziet dat de chauffeur uiteindelijk het schot in het hoofd van JFK levert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |