abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19400130
Alex Jones: " Deze informatie is van levensbelang:jou toekomst en dat van je kinderen hangt er van af."

Alex Jones is zonder de twijfel de gootste vechter tegen de Nieuwe Wereld Orde van vandaag de dag. Met zijn eigen radioshow bereikt hij miljoenen luisteraars elke werkdag via shortwave en internet.
Zijn websites hebben miljoenen hits per maand. Hij is een regelmatige gast op Coast2Coast met een bereik van 50 miljoenen mensen. En hij heeft 10 zeer succesvolle documentaire's gemaakt die dagelijks vele mensen doet ontwaken voor de trieste werkelijk van de NWO.

Een van zijn films heeft pas nog aandacht gekregen in de New York Post . De film van Michael Moore 9-11 Fahrenheit zou jatwerk zijn van Alex Jones' film " 911 Road to Tyranny."

Enkele reacties van Fokkers:

"Road to tyranny is een erg goeie intro...de eerste film over dit topic die ik zag. Aardige eye-opener"

"Net die hele 911RTT gezien.
Angstaanjagend welke kant de machthebbers op willen sturen
De hele wereld bestaat uit onzin, achter de schermen gebeurt het echte regeren e.d."

"Ook net 911 road to tyranny gezien, heel bizar allemaal... die film heeft inderdaad een heel compleet overzicht van alle zaken waar je normaal niet zo bij stil staat, maar dat het zo erg is nu in Amerika had ik niet gedacht (dan doel ik oa op die oefeningen die het leger gecombineerd met de lokale politie uitvoert) sjezus wat een maffe zooi. "

(Zijn films zijn onder andere te downloaden via P2P bijv. Kazaa)

Kijk "911 RTT" zelf

zijn 4 websites zijn:

www.prisonplanet.com
www.prisonplanet.tv
www.infowars.com
www.propagandamatrix.com

Hij is te beluisteren tussen 1800 en 2100 nederlands tijd via het intenet en korte golf.

Link

Ik raad iedereen aan een van zijn films te bekijken en deze man te gaan volgen. This guy is for real.
quote:
Alex Jones: "90% van de kijkers wordt wakker. Er zit geen copyright op mijn films. Brandt zelf 10 exemplaren en deel ze uit aan familie en vrienden. "

[ Bericht 0% gewijzigd door NorthernStar op 07-09-2004 20:09:33 ]
pi_19400156
quote:
zijn eigen radioshow bereikt hij 10-tallen luisters elke werkdag
pi_19401024
ik ga bovengenoemde sites zeker ff checken. was er eerder in een ander topic ook al op gewezen. Als hij zoveel luisteraars bereikt, waarom luistert dan meer dan de helft van de amerikanen nog naar Bush, zij het sceptisch?
pi_19401282
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:33 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
ik ga bovengenoemde sites zeker ff checken. was er eerder in een ander topic ook al op gewezen. Als hij zoveel luisteraars bereikt, waarom luistert dan meer dan de helft van de amerikanen nog naar Bush, zij het sceptisch?
Gelukkig stappen steeds meer over op het alternatieve nieuws op het internet.

[ Bericht 1% gewijzigd door ramzes op 26-05-2004 13:07:18 ]
  dinsdag 25 mei 2004 @ 19:43:13 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19401305
ik was al op de hoogte , indd een eerbare man..

zal hem nog even een email sturen...

of nee wacht , dat had ik al gedaan...
nog geen antwoord gekregen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_19402441
Ik vind 9-11Road to tyranny zijn beste. Mooie gladde presentatie. Alleen een beetje teveel aaandacht voor Waco. Wat vinden jullie ervan?
  Eindredactie Games dinsdag 25 mei 2004 @ 20:23:58 #7
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_19402464
ff rippen dan maar
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 25 mei 2004 @ 21:33:24 #8
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19404651
Road to tyranny is een erg goeie intro...de eerste film over dit topic die ik zag. Aardige eye-opener.

Ik ben trouwens wel blij dat Jones zich voornamelijk richt op de "normale" wereld en de spirituele zaken achterwege laat (op z'n eigen site tenminste). Zo is die beter bereikbaar voor een groot publiek.

Wat wel grappig is dat hij beinvloed wordt door C2C waar die sinds kort op verschijnt. Soms gooit die er nu een antwoord op iemand z'n vraag uit als: "yeah, there was intelligent life on Mars. They know it and there not telling us...bye" Iedereen die al tijden de interviews en werk van Hoagland volgt weet waar die het vandaan heeft, maar om het zo te zeggen is een beetje te.....uhm.....enthousiant. Maar dat maakt em wel leuk om naar te luisteren.

In policestate II maakt die trouwens echt een meesterzet. Er staat een generaal een persconferentie over anti-drugs te houden: Vraagt hij doodleuk waarom hij mensen inhuurt die gepakt en veroordeeld zijn voor massale drugssmokkel (via CIA). Die gast die had het niet meer de 1e 6 seconden, voordat die begon te lullen over de arme kinderen. (jaar later werd ook die generaal veroordeeld)

Voor up-to-date nieuws is hij absoluut de beste.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_19405560
Een van zijn beste acties vind ik dat hij tijdens een toespraak van toen nog gouveneur Bush junior op de man af vraagt waarom hij alleen maar liegt en niks wezelijks bespreekt zoals over de geheime genootschap CFR en de Federal Resereve. HAHAHAH. Bush echt met zijn bek vol tanden...

Police State 3 geloof ik....
pi_19407386
Net die hele 911RTT gezien.

De hele wereld bestaat uit onzin, achter de schermen gebeurt het echte regeren e.d.

Heeft Alex Jones noch meer van dit soort films/docu's gemaakt?
  woensdag 26 mei 2004 @ 03:36:31 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19411820
weet je , nu even eraan denkend...die micheal moore he
eigenlijk zou micheal juist nu er zoveel aandacht is alex jones erbij moeten halen
zou ijzersterk staan man!!

ik ga M.Moore even een mail sturen...
puik idee!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:11:36 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19414155
goh dat de illuminati dat nog niet uit de lucht gehaald hebben..
pi_19415504
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 23:03 schreef Refragmental het volgende:
Net die hele 911RTT gezien.

De hele wereld bestaat uit onzin, achter de schermen gebeurt het echte regeren e.d.

Ja zijn beste zijn:

* 911 RTT
* Police state 3
* Masters of Terror (zelf kijken)
* America destroid by design
* Matrix of Evil

En natuurlijk " Darc Secrets inside Bohemion Grove "( zelf kijken) waarin hij infiltreert in een bijeenkomst van een van de belangrijkste geheime genootschappen.

[ Bericht 4% gewijzigd door ramzes op 26-05-2004 11:59:59 ]
  FOK!fotograaf woensdag 26 mei 2004 @ 11:50:16 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19416329
TS, het feit dat de nieuwe film van MM over hetzelfde onderwerp gaat maakt het imo nog geen jatwerk . Maar goed, beide zijn erg goed in het aanwijzen van zere plekken en het in heldere taal samenbrengen van feiten. De reactie van de betrokkenen is ook wel apart. Ze zijn meer bezig met het in discrediet brengen en tegenwerken van die mensen, dan dat ze hun claims weerleggen. Als ze zouden liegen zoals Bush etc beweren, dan lijkt het me logischer om de leugens te weerleggen.

Maar goed, zolang de doorsnee wereldbewoner nog aan het infuus van de reguliere nieuwsvoorziening hangt, blijven die types aan de macht.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_19416418
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:50 schreef freud het volgende:
TS, het feit dat de nieuwe film van MM over hetzelfde onderwerp gaat maakt het imo nog geen jatwerk .
Om misverstanden te voorkomen:Is niet persee mijn mening maar van iemand in de New York Post. Hoe de film van MM ook uitpakt ik vind 911 RTT toch beter...
  FOK!fotograaf woensdag 26 mei 2004 @ 12:11:29 #16
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19416901
Is dat niet wat voorbarig? Iets sleechter vinden voordat je het gezien hebt?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_19417265
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:11 schreef freud het volgende:
Is dat niet wat voorbarig? Iets sleechter vinden voordat je het gezien hebt?
Aangezien MM de officiele versie van het gebeuren volgt---> Nee

[ Bericht 82% gewijzigd door ramzes op 26-05-2004 13:13:34 ]
pi_19421627
Zoals bij elke charismatische goeroe zijn er altijd wel mensen die als makke lammetjes achter de verhalen aanlopen, hoe idioot de beweringen ook mogen zijn. Doembeelden zoals het einde van de wereld (of een opkomende dictatuur) zijn een populair thema voor dergelijke 'verlichte personen'. Meng dat met wat halve waarheden en verhalen met complottheoriën en geheime boe-man organisaties en je hebt infowars.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:09:13 #19
Nothing as it seems
pi_19424895
quote:
stuk of 10.
http://www.store.yahoo.com/infowars-shop/videos.html

Geen copyright. Te downen via emule als je het geld niet hebt.

Laatste interview van Rense met Alex Jones (24-5-2004):
http://www.soundwaves2000.com/rense/archives.html

Volgens mij heb je een streamripper nodig wil je hem opslaan. (bv net transport)
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:11:35 #20
Nothing as it seems
pi_19424950
quote:
Zoals bij elke charismatische goeroe zijn er altijd wel mensen die als makke lammetjes achter de verhalen aanlopen, hoe idioot de beweringen ook mogen zijn. Doembeelden zoals het einde van de wereld (of een opkomende dictatuur) zijn een populair thema voor dergelijke 'verlichte personen'. Meng dat met wat halve waarheden en verhalen met complottheoriën en geheime boe-man organisaties en je hebt infowars.
Gelukkig zijn we niet allemaal zo slim als jouw.
pi_19431259
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:24 schreef Davitamon het volgende:
Volgens mij heb je het "filmpje" niet gezien.
Je staat versteld hoeveel bronnen, nieuwsberichten en (regerings)documenten hij aanhaalt.
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:28:30 #22
16715 Mylene
*schatje*
pi_19431417
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:50 schreef freud het volgende:
TS, het feit dat de nieuwe film van MM over hetzelfde onderwerp gaat maakt het imo nog geen jatwerk
Volgens de New York Post wel.
quote:
NY POST: MICHAEL Moore 's anti-Bush film "Fahrenheit 9/11" isn't even original. Two years ago, "9/11: The Road to Tyranny," a real documentary by Alex Jones , had most of the "facts" Moore uses in his scatter-shot diatribe. Jones, who is less interested in making money than the self-aggrandizing Moore, released his film for free on his Web site www.infowars.com, where it drew legions of new fans, including producer Curt Johnson , who is hiring Jones as a consultant on a political action thriller titled "Wake Up."
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:37:19 #23
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_19435020
Ook net 911 road to tyranny gezien, heel bizar allemaal... die film heeft inderdaad een heel compleet overzicht van alle zaken waar je normaal niet zo bij stil staat, maar dat het zo erg is nu in Amerika had ik niet gedacht (dan doel ik oa op die oefeningen die het leger gecombineerd met de lokale politie uitvoert) sjezus wat een maffe zooi.

Normaal gesproken lijkt het inderdaad allemaal zo ver gezocht: lluminati, rfid-chips, geheime vennootschappen, chemtrails weet ik het allemaal... het zal allemaal wel.
Gelukkig zijn er (volgens mij vrij veel) mensen die toch hun gevoel volgen en op dit soort sites en onderwerpen en films stuiten. Ik zeg vaak altijd maar zo: al zou je denken dat het allemaal maar fanatieke paranoia ideeen zijn, verrijk jezelf dan in ieder geval met wat speurwerk zodat je toch dingen in je achterhoofd kan houden.

Onlangs had ik toevallig het filmpje van Zapruder van de aanslag op JFK gedownload waarop je dus echt duidelijk ziet dat de chauffeur uiteindelijk het schot in het hoofd van JFK levert. Dit is allemaal geloof ik allang bekent, maar alleen is het volgens mij nooit echt doorgedrongen. (BTW dat stukje van de aanslag op JFK wat ze in Road To Tiranny laten zien is dus de ingezoomde versie op JFK, waarbij je de chaufeur dus NIET ziet maar ok, op Kazaa staat ie wel.)
Sinds ik eigenlijk dat filmpje heb gezien, waarin het dus overduidelijk is dat de authoriteiten alle kaarten in handen hebben ten aanzien van media, FBI, CIA noem maar op begon bij mij het lichtje te branden. Het lichtje vanuit een heel ander perspectief op de regeringen dan.
"... she kidnapped herself."
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:51:47 #24
Nothing as it seems
pi_19435311
quote:
maar dat het zo erg is nu in Amerika had ik niet gedacht
En die film is al 2 jaar oud. Hij heeft nog 5 nieuwere ofzo.
quote:
waarop je dus echt duidelijk ziet dat de chauffeur uiteindelijk het schot in het hoofd van JFK levert.
Die versie heb ik nog nooit gehoord....wat wel duidelijk is, is dat het officiele verhaal onzin. Er was officieel 1 schutter......JFK werd duidelijk van achter en daarna van voren geraakt. Onmogelijk dus. Hoef je geeneens op de rest in te gaan.

Er staat veel onzin over JFK op het net. Hier heeft Alex Jones een interessant interview:
http://www.prisonplanet.com/112003mcclellan.html
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:50:01 #25
78859 MoonBaby
Mark it zero!!!
pi_19439412
off topic eigenlijk, maar over JFK.

Ik had een paar weken terug een (Nederlandse) site gevonden met stills en het verhaal over de Kennedy Zapruder film. Het verhaal was inderdaad dat de chauffeur het laatste schot loste, met stills erbij etc etc. Het is ook duidelijk in de film te zien. Dus ik dacht, dat is dan nu wel aardig om een linkie te plaatsen, omdat er zoveel plaatjes zijn waarin het zo duidelijk naar voren komt. Dus ik naar mijn favorieten, klik die link weer aan... wat denk je? Is die hele pagina veranderd en nu staat er het volgende:

"See this really good online video of the Zapruder footage of the murder of John F. Kennedy. When a bad copy of it is viewed, or a copy with a low resolution, it's easy to be fooled and be lead to think the driver is actually shooting Kennedy through the head. However, if you look carefully, and especially when you look at this footage (close-up 1 footage) frame by frame (use QuickTime player to be able to do this easily), then you will see that what could appear to be a gun in the driver's hand is actually the hair of the agent sitting next to the driver, which reflects the sun. When the car slows down after the first shot, the agent moves forward and back, resulting in the odd reflection. What appears to be the driver's arm holding a gun is actually the side of the car also reflecting bright sunlight. The driver makes a quick turn to see what's going on, but he never takes his hands of the wheel."

Echt gelul dus bovenstaande... iig: op kazaa staan de filmpjes nog wel, en ik weet nu in het vervolg dat ik bepaalde verhalen op internet beter kan copy-pasten dan toe voegen aan favorieten. Zal ook binnenkort eens kijken of ik ook wat open directories kan maken, dan kan ik het filmpje hier posten voor diegenen die het nog niet gezien hebben: je haar staat stijl achterover als je het juiste filmpje ziet.
"... she kidnapped herself."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')