Ligt eraan, als Bush nu weer 'goed leiderschap' toont, kan hij met de verkiezingen niet stuk....quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:31 schreef Mboy het volgende:
Lijkt me niet zo slim met aankomende verkiezingen. Toen der tijd was het een goede manier om een oorlog te beginnen in Irak enzo. Nu lijkt het me dom om dat te doen, maar misschien snijd een mes aan twee kanten....
Kijk de films: 9/11 Fahrenheit en 911TheGreatIllusionquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:48 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
hmm het wtc zelf opgeblazen lijkt me moeilijk te bewijzen te vanachter je computer.
Daarom ook die mes dat aan twee kanten snijd, ik denk het beslissen daarvan moeilijker is dan met 11 sep. Hij kan ook goed leidershap tonen door een "zogenaamde attack" te stoppen....quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:50 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Bush nu weer 'goed leiderschap' toont, kan hij met de verkiezingen niet stuk....
Ik HEB 911 gezien, en er komt geen enkele beschuldiging voor over het zelf vernietigen van het WTC door de VS. Het VS- beleid heeft het uitgelokt, verder wordt er geen aandacht aan besteed.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:52 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Kijk de films: 9/11 Fahrenheit en 911TheGreatIllusion
Ookal geloof je er geen reet van, kijk ze!!
Ja, maar een aanslag stoppen strookt niet met de ideeen van de illuminati (minder mensen kan je makkelijker beinvloeden, zoals al gezegd werd over de ufo's: you can fool most people most of the time, you can fool some people some of the time, but you can't fool all of the people all of the time)quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:54 schreef Mboy het volgende:
[..]
Daarom ook die mes dat aan twee kanten snijd, ik denk het beslissen daarvan moeilijker is dan met 11 sep. Hij kan ook goed leidershap tonen door een "zogenaamde attack" te stoppen....
Maar die andere gaat er alleenmaar over (thegreatillusion)quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:56 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Ik HEB 911 gezien, en er komt geen enkele beschuldiging voor over het zelf vernietigen van het WTC door de VS. Het VS- beleid heeft het uitgelokt, verder wordt er geen aandacht aan besteed.
Ben het helemaal met je eens, Bush wil nog meer gebouwen op laten blazen om mensen massaal rechts te laten stemmen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 03:10 schreef Refragmental het volgende:
Mwah, voor de verkiezingen nog gaat er nog wat gebeuren.
Bush moet tenslotte aan het volk laten zien wat voor groot leider hij wel niet is.
Ik sluit één of meerdere grote aanslagen de komende maanden zeker niet uit.
Helemaal juist, de ophef rond de film is ook wat overdreven.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:56 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Ik HEB 911 gezien, en er komt geen enkele beschuldiging voor over het zelf vernietigen van het WTC door de VS. Het VS- beleid heeft het uitgelokt, verder wordt er geen aandacht aan besteed.
Ik denk dat je volledig van de pot gerukt bent. Dat denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:20 schreef Mastertje het volgende:
Alarmfase in de VS verhoogd
Nadat ik heel wat 9/11 dingen gelezen heb, en zelf nu ook geloof dat het WTC door de amerikanen zelf is opgeblazen, osama bin laden niet in een grot ergens zit en de hele amerikaanse regering zo corrupt als het maar kan is, denk ik dat het hier niet bij blijft.
Zullen ze opnieuw dingen in amerika opblazen, mensen vermoorden of zelf nucliere bommen af laten gaan?
Wat denken jullie ervan?
Ik had ook niet anders verwacht van jou,quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:40 schreef pro_jeex het volgende:
Antwoord: JA
Ik misleid? Neen, jij moet eens door het rookgordijn kijken, langs de propaganda en leugens en zonder oogkleppen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:45 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht van jou,
misleidde geest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |