abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21171696
Het begon zo

Gaat de "New World Order" opnieuw toeslaan?

Ey ik heb net ff dat filmpje gekeken van 911-The Great Illusion.
Maar nu heb ik toch wel een vraag aan allen die bezig zyn met research naar de NWO.
Aan het einde zegt die man iets over liefde en de waarden waar je voor staat.
Ik ondersteun die gedachte ook.
MAAR,.........maar Als er nu eens een situatie ontstaat wereld weid dat de mensen massaal als beesten afgeslacht gaat worden (niet dat het nu niet al gebeurdt)
aangezien ik een vrouw en kind heb zal ik toch echt niet zomaar mijn gezin laten uitmoorden.
met andere woorden ik zou ze tot mijn eigen dood toe mijn gezin verdedigen tegen deze killers.

en als ik planet-x lees kryg ik toch het idee dat ook onze voorvaders voor hun en tevens onze idealen gevochten hebben in een oorlog.
is het niet zo dat wy als we dit ideaal willen bereiken van een liefde volle planeet deze stryd moeten voortzetten waar onze voorvaderen de stryd verloren.

Ik zou hierover graag toch een paar meningen en ideeen willen horen.

Oo-blackgirl-oO - zondag 8 augustus 2004 @ 16:55

dit is nu m.i. juist de cirkel die verbroken moet worden.

Heb je bijv. ook wel eens gehoord van onze voorvaderen die wapenloos ten strijde trokken, ondergaand als martelaren << door een spirituele overtuiging/inzicht die ze hadden.

Nu denk jij natuiurlijk waarom zou ik ondergaan als martelaar < geloof me ook ik zit hier niet op te wachten >> maar m.i. mensen met juist dat spirituele inzicht, weet dat het hier om lessen, inlossen van karma's etc. gaat >> niet alleen met betrekking tot jezelf maar ook tot de ander.

wat denk je dat er gebeurt als ineens iedereen wakker wordt en begint liefde aan elkaar te geven ipv aandacht aan de voeders van het NWO te schenken <<< denk je niet dat op zo een manier alles instort?

[offtopic]
waar kan ik die film overigens downloaden?

Revlation - zondag 8 augustus 2004 @ 17:33

Ohkee dit is ff oftopic

ja goedheid

mijn hele leven doe ik niks anders dan mensen helpen en steunen en het enigste wat ik als resultaat heb geboekt is dat ik uiteindelijk zelf ter gronde ging of bedonderd werd.
Daarmee ging gepaart dat ik behoorlijk mijn vertrouwen in de mens verloren ben.
Helaas dat er zo weinig mensen met een goed hart zyn.

ik zal wel niet de enigste zyn die deze ervaring heeft.
Maar ondanks alles blyf ik mijn best doen voor de mens.

Want we zyn uiteindelijk allemaal slachtoffer van dezelfde Conspiracy

Ohja ik ben dus op de onderstaande link mijn eigen forum gaan doen ivm religie.
Mijn ouders zijn er ook van overtuigd dat de liefde overwint. en dat ze zonder wapens ten stryde moeten gaan.
maar ik zie nu dat elke religie zyn bestaan te danken heeft aan ulliminati/NWO/of een oudere vorm van conspiracy.
Dus wie zegt dat de bybel niet compleet herschreven is.
want dat met liefde de stryd aangaan klinkt wel leuk maar als dit nu eens zo verwerkt is in onze geschiedenis dat we werkelijk denken dat dit de manier is, Lykt my ook een goede manier voor ulliminati om zonder veel stryd deze mensen uit te moorden.

want wat is nog waar.

Oo-blackgirl-oO - maandag 9 augustus 2004 @ 19:02

En wat doe we dan met:
1. de info die we hebben verkregen van hogere bewustzijnsvormen
2. de gedachte dat dit enkel een illusie is voor ons om in te leren, dat we simpelweg het eeuwig leven al hebben
3.

Ik realiseer me nu ineens, dat wat je hierboven zegt wel heel major is. Stel je voor de bjijbel werkelijk helemaal door hun geschreven met verborgen puzzelstukjes juist om te zeggen we hebben jullie toch gewaarschuwd >> dit betekent ook dat de rest van de wereld in scene is gezet, inclusief onze financiele structuren, onze maatschappelijke verlangens << de wereld juist zo gemaakt dat we die blijven voeren & voeden...

*zucht* wat is dit toch voor illusie anywayz waarin we leven

Revlation - maandag 9 augustus 2004 @ 19:39

snap je nu mijn probleem??

wie heeft er meer informatie over tot hoe ver de conspiracy teruggaat, en welke invloed zou dat in zyn totaliteit kunnen hebben op deze wereld, byv religie's, geschiedenisboeken en en onze huidige samenleving

[ Bericht 0% gewijzigd door Revlation op 10-08-2004 03:11:23 ]
A real patriot fights for humanity.
And the egoist for his country.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 02:33:16 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21171727
Nee en ik heb het al 3x overnieuw gelezen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21171818
Dit is echt abracadabra voor mij. . Misschien ligt het aan het tijdstip of aan de warmte, ik weet het niet hoor. .

TS, kun je er even een begrijpelijke en duidelijke OP van maken, want dit is niks.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_21171867
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 02:41 schreef MUUS het volgende:
Dit is echt abracadabra voor mij. . Misschien ligt het aan het tijdstip of aan de warmte, ik weet het niet hoor. .

TS, kun je er even een begrijpelijke en duidelijke OP van maken, want dit is niks.
ok hoop dat ie zo wat duidelijker is
het is nl. de bedoeling dat er alleen mensen reageren die de stelling begrypen

[ Bericht 0% gewijzigd door Revlation op 10-08-2004 03:00:20 ]
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2004 @ 03:14:38 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_21172190
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 02:41 schreef MUUS het volgende:

Dit haal ik eruit.

----

Volgens sommige bestaat er een 'elite' (om het maar een naam te geven), min of meer geheim, in ieder geval hun bedoelingen en agenda's, die de wereld regeert en de massa in haar greep houdt.

Voor diegenen die dit geloven:

A. Is er sprake van continuiteit? Zijn de huidige leden van die elite directe nazaten (in geestelijke of biologische zin) van diegenen die bijvoorbeeld tijdens de romeinse tijd of nog eerder de dienst uitmaakten?

B. Is dit in het religieuze te trekken door het als 'de eeuwige strijd tussen goed en kwaad' te gaan interpreteren? (waarbij die elite het kwaad in de wereld is die de menheid plaagt en waar de goedwillende mensen zich van moeten ontdoen)
pi_21172378
ja idd dit is exact wat ik bedoel
Je ziet duidelijk deze continuiteit in geslacht en religie terug
het is een duidelijke verdrukking die door geld en macht in religie van elke soort grote invloed heeft op ons huidig bestaan
er is ook een verband zichtbaar tussen de vele bloedlijnen wereldweid die er al duizenden jaren zyn. De rechten zyn al die tyd doorgegeven of er is oorlog om geweest
maar het is aan ons de taak in deze tyd om vast te stellen wie , waar, hoe, waarom.
zodat we ons ook kunnen leren te beschermen voor wat er gaat komen.
pi_21172868
anders dan post je hier ook ff wat info/bewijzen ofzo...
pi_21176452
Dit is dus de reden waarom ik dus vraag of er iemand is die ook ziet hoe groots de conspiracy is.
Als ik het anders moet zeggen dat is dat er maar een kleine groep mensen is die de werkelijke elite is, de echte top. die is niet gedocumenteerd. maar als je alles op wereldse schaal bekijkt dan zie je een duidelijke verschuiving van deze elite in vorm van de natie's die hebben bestaan
In de bybel staat ook dat de duivel een meester is in vermomming en verleiding.
nou misschien zie ik het verkeerd maar dit is dus wel de ultime verleiding die leid tot de ondergang van byna de gehele mensheid. de kleine details zyn juist gemaakt om je te verblinden.
moet je eens kijken waar al die mensen zich allemaal mee bezighouden.
Het maakt niet uit wat je onderzoekt, je loopt telkens weer tegen dezelfde muur aan.
Oo-blackgirl-oO zag het licht waar ik over praatte en ik denk ook wel dat zy begreep dat dit idd byna onmogelijk moet zyn om te bewijzen.
Hoe kan ik het bewyzen, ik weet het niet. Maar zoals ik et zie worden de mensen steeds als ze denken dicht by de waarheid te zitten opnieuw geconfronteerd met een probleem.
Mooie cirkel zitten we in.
Dit geld voor elk geloof. wat is nog een Religie als de conspiracy er al was voordat er maar 1 Religie was

Het gaat niet om de verleiding van het vlees, maar om de verleiding van de geest

[ Bericht 3% gewijzigd door Revlation op 10-08-2004 11:56:04 ]
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:52:28 #9
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21176634
Waarom denk je dat het waar is? Hoe ben je ooit tot die conclusie gekomen?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_21176913
ja dat is moeilijk te zeggen ik denk dat ik door mijn eigen onderzoek niks anders kon dan die conclusie te trekken.
en als je nu eens dat laatste stukje van 911-The Great Illusion steeds ff opnieuw afspeelt begryp je misschien hoe gehersenspoelt we zyn.

Als ik eerlijk moet zyn hoop ik echt dat er een god bestaat. want als dat niet zo is dan zit de mensheid zeer binnenkort met een gigantisch probleem van complete uitroeing
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:10:45 #11
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21177031
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:05 schreef Revlation het volgende:
en als je nu eens dat laatste stukje van 911-The Great Illusion steeds ff opnieuw afspeelt begryp je misschien hoe gehersenspoelt we zyn.
Is het steeds afspelen juist geen hersenspoeling?
Persoonlijk zie ik het niet zo negatief. Nu ben ik ook niet overtuigd van het NWO idd maar als dat wel zo zou zijn dan moest ik het hebben van het internet kwa informatie. Nu zijn er genoeg topics met linkjes enzo dus wat is het specifieke doel van dit topic?
Niemand op fok weet of de NWO bestaat we hebben alleen een boel internet links. Maar die staan ook in andere topics dus wat wil je concreet van ons eigenlijk? Of is het een overtuigingstopic?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_21177136
ik wil laten zien dat niet de NWO of Uliminati of welke geheime org de werkelijk macht heeft en dat zy ook maar pionnen op het schaakbord zyn.
dan vraag je je toch af wie zyn dan die meesterschakers???
pi_21177193
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:10 schreef livEliveD het volgende:

Niemand op fok weet of de NWO bestaat we hebben alleen een boel internet links. Maar die staan ook in andere topics dus wat wil je concreet van ons eigenlijk? Of is het een overtuigingstopic?
Das een beetje onzin. NWO is nooit een geheim geweest van Amerika. Het is een open doelstelling die ze en publique al hebben gedeeld en waaraan ze zowat hun hele manier van doen ophangen. Zowel Clinton, Bush (beiden) als Rumsfeld hebben het al meermaals over de NWO gehad. De amerikaanse overheid ziet het (in tegenstelling tot wij) namelijk niet als iets slechts. Een dictator is excellent, zolang die maar Amerikaan is...
Het lange termijnplan van de Amerikaanse overheid is wereldheerschappij. En als de wereld niet genoeg is, dan nemen ze zoveel stukjes heelal er ook bij, want dat valt tegenwoordig makkelijker te annexeren. Alsof ze maar enige moeite doen om hun handelswijze te verbergen... Het enige wat ze doen is het geciviliseerd proberen aan te pakken, maar het blijft een plan des duivels.
Daarnaast staat NWO (Novus Ordo Seclorum) op ieder dollarbiljet. Echt geheim is het dus niet.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_21177223
how deep does the rabbit hole goes?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:26:29 #15
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21177348
@seriewoordenaar
Een aantal presidenten zal vast de term NWO genoemd hebben maar idd niet zoals de conspiracy mensen het bedoelen.
Dat tweede stuk van je post ga ik hier niet op in want dan wordt het zo'n ja/nee discussie zonder einde. Laten we eerst er maar van uitgaan dat het complot bestaat en kijken of we de kopstukken kunnen vinden.
pi_21177440
Misschien begryp je het niet, maar het zyn NIET de americanen die de macht willen. het gaat veel hogerop
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:32:42 #17
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_21177472
Het is go niet goes.
pi_21177486
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:26 schreef livEliveD het volgende:
@seriewoordenaar
Een aantal presidenten zal vast de term NWO genoemd hebben maar idd niet zoals de conspiracy mensen het bedoelen.
Dat is een geval van perceptie. De amerikaanse overheid ziet de NWO als iets goeds: maximale veiligheid, maximale controle, minimaal gezeik en iedereen onder de knoet. Dat is voor iedere leider, zelfs al is het van een scoutsgroep, de ideale situatie. Voor diegenen die onder zo'n bewind leven is het echter een totaal andere zaak. Wat voor de een een samenzwering is noemt de ander gewoon zaken doen. Ethiek is een relatief begrip...
quote:
Dat tweede stuk van je post ga ik hier niet op in want dan wordt het zo'n ja/nee discussie zonder einde. Laten we eerst er maar van uitgaan dat het complot bestaat en kijken of we de kopstukken kunnen vinden.
Kopstukken zijn simpel te vinden. De lijn wordt al sinds jaar en dag in stand gehouden en overgedragen. Iedere president weet ervan, iedere minister weet ervan. Bijna iedere Amerikaan weet ervan. Ik spreek regelmatig Amerikanen en wat wij als samenzweren zien is daar gewoon de gang van zaken. Het is heel normaal: de grootste wil nog groter worden. En eenmaal je de luxe hebt om als grootste macht je grenzen te verkennen, dan zijn er vele open opties... Irak is er eentje van...
pi_21177599
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:32 schreef Silmarwen het volgende:
Het is go niet goes.
voor letterkunde zit je op het verkeerde topic
pi_21177619
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:40 schreef Revlation het volgende:

[..]

voor letterkunde zit je op het verkeerde topic
Verkeerde voorzetsel
pi_21177811
misschien is er iemand bekend met cleopatra. Ze weende toen de bibliotheken van egypte in vlammen opging. maar ze gaf daarna opdracht om zoveel mogelijk boeken te herstellen of heerschryven.
nu kijken we ff wat verder in de toekomst en dan hebben we hier in nederland de boekenverbranding.

dit soort evenementen komen voor door de hele geschiedenis. maar zorgen er meteen ook voor dat belangryke info compleet verloren ging.
en dan wil ik toch echt de nadruk op egypte hierby leggen.
Cleopatra wist wat er in rook opging.en zg het belang er van in.
maar waar zyn die boeken dan gebleven ? wie heeft ze
pi_21177930
Het eerste wat in me opkomt is het Vaticaan. Daar kan men veel kwijt zonder een volledige indexering te hoeven overleggen. Maar veel oude boeken staan ook bij priveverzamelaars. Tenzij het nog ergens onder de grond zit is veel dus niet meer te traceren. Als UNESCO er niet als eerste bij is, dan verdwijnt het merendeel in de pocket van de verzamelaar. Bijna logisch, als je nagaat dat authentieke werken uit de Egyptische tijd bijna onbetaalbaar zijn. Althans, voor mij dan.
pi_21178175
stel je voor je bent iemand die zo'n boekrol vind. nu maak je daar een paar kopieen van en geeft die kopieen aan byv the americaanse regering en aan andere wetenschappers.nu neem je voorjezelf ook iemand die dat boekrol voor je vertaalt.
ten eerste de amerikaanse regering zal er alles aandoen om tezorgen dat ze het orgineel krygt.
maar nu blijkt die vertaling iets compleet onvoorstelbaars te vertellen.
dan zal diezelfde regering jouw compleet de grond inboren en geen wetenschapper die daartegen durft optestaan.
jouw vertaling word niettig verklaard en zy brengen een of andere bullshit vertaling naar buiten of helemaal geen vertaling.
zoals je misschien zelf al weet is dit al gebeurdt met mensen die de waarheid naar buiten wilden brengen
En dit is dus al duizenden jaren zo
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:11:46 #24
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21178302
Internet is wel een goede uitvinding als je het zo bekijkt
pi_21178310
Mjah, de mens is (algemeen gezien) geen beestje dat makkelijk met confrontaties omgaat. Leugen, list en bedrog zullen er zijn zolang mensen denken dat ze het recht hebben om het leven van anderen te beheersen of in te vullen.
Zoals je vast wel weet is de aard van de mens in al die duizenden jaren NIETS veranderd. Alleen onze boormachines (onze technolgie) zijn moderner geworden. Menselijke instituten hebben altijd al volgens dezelfde patronen gewerkt. Vanaf de eerste kudde geciviliseerde mensen in het Midden-Oosten totaan onze Westerse beschaving wordt hetzelfde gedrag tentoon gespreid. Beschaving is een rekbaar begrip, nietwaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')