ok hoop dat ie zo wat duidelijker isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:41 schreef MUUS het volgende:
Dit is echt abracadabra voor mij.. Misschien ligt het aan het tijdstip of aan de warmte, ik weet het niet hoor.
.
TS, kun je er even een begrijpelijke en duidelijke OP van maken, want dit is niks.
Dit haal ik eruit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:41 schreef MUUS het volgende:
Dit is echt abracadabra voor mij.. Misschien ligt het aan het tijdstip of aan de warmte, ik weet het niet hoor.
.
TS, kun je er even een begrijpelijke en duidelijke OP van maken, want dit is niks.
Is het steeds afspelen juist geen hersenspoeling?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:05 schreef Revlation het volgende:
en als je nu eens dat laatste stukje van 911-The Great Illusion steeds ff opnieuw afspeelt begryp je misschien hoe gehersenspoelt we zyn.
Das een beetje onzin. NWO is nooit een geheim geweest van Amerika. Het is een open doelstelling die ze en publique al hebben gedeeld en waaraan ze zowat hun hele manier van doen ophangen. Zowel Clinton, Bush (beiden) als Rumsfeld hebben het al meermaals over de NWO gehad. De amerikaanse overheid ziet het (in tegenstelling tot wij) namelijk niet als iets slechts. Een dictator is excellent, zolang die maar Amerikaan is...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:10 schreef livEliveD het volgende:
Niemand op fok weet of de NWO bestaat we hebben alleen een boel internet links. Maar die staan ook in andere topics dus wat wil je concreet van ons eigenlijk? Of is het een overtuigingstopic?
Dat is een geval van perceptie. De amerikaanse overheid ziet de NWO als iets goeds: maximale veiligheid, maximale controle, minimaal gezeik en iedereen onder de knoet. Dat is voor iedere leider, zelfs al is het van een scoutsgroep, de ideale situatie. Voor diegenen die onder zo'n bewind leven is het echter een totaal andere zaak. Wat voor de een een samenzwering is noemt de ander gewoon zaken doen. Ethiek is een relatief begrip...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:26 schreef livEliveD het volgende:
@seriewoordenaar
Een aantal presidenten zal vast de term NWO genoemd hebben maar idd niet zoals de conspiracy mensen het bedoelen.
Kopstukken zijn simpel te vinden. De lijn wordt al sinds jaar en dag in stand gehouden en overgedragen. Iedere president weet ervan, iedere minister weet ervan. Bijna iedere Amerikaan weet ervan. Ik spreek regelmatig Amerikanen en wat wij als samenzweren zien is daar gewoon de gang van zaken. Het is heel normaal: de grootste wil nog groter worden. En eenmaal je de luxe hebt om als grootste macht je grenzen te verkennen, dan zijn er vele open opties... Irak is er eentje van...quote:Dat tweede stuk van je post ga ik hier niet op in want dan wordt het zo'n ja/nee discussie zonder einde. Laten we eerst er maar van uitgaan dat het complot bestaat en kijken of we de kopstukken kunnen vinden.
voor letterkunde zit je op het verkeerde topicquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:32 schreef Silmarwen het volgende:
Het is go niet goes.
Verkeerde voorzetselquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:40 schreef Revlation het volgende:
[..]
voor letterkunde zit je op het verkeerde topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |