Waarom zit je niet even gewoon je ban uit zonder te klonen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:52 schreef ACLU het volgende:
"They" moet zeker "those" zijn?
Ik dacht eerder aan ''or'', dat moet ''nor'' zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:52 schreef ACLU het volgende:
"They" moet zeker "those" zijn?
Waarom zit je mij als een bloedhond achterna? Bij Nighthawk deed je dat toch ook niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom zit je niet even gewoon je ban uit zonder te klonen?
Banmeldtopic deel 18. ik zit te wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
kom op man, gun ons ook dat lolletjequote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoezo achterna? Je legt jezelf zo makkelijk bloot.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:55 schreef ACLU het volgende:
[..]
Waarom zit je mij als een bloedhond achterna? Bij Nighthawk deed je dat toch ook niet?
Nighthawk is eenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:55 schreef ACLU het volgende:
[..]
Waarom zit je mij als een bloedhond achterna? Bij Nighthawk deed je dat toch ook niet?
Ik stel 1 vraag.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:55 schreef ACLU het volgende:
[..]
bloedhond
Ik plaats 1 postquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik stel 1 vraag.
Wanneer ontvang je er zeven gulden vijftig voor?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Houd het banmeldtopic even in de gaten, ik geloof dat er zo weer eentje gemeld gaat worden.
Hiermee bewijs je trouwens dat ik gelijk had met deze post. Bij dezen neem ik mijn excuses daarvoor terug.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Houd het banmeldtopic even in de gaten, ik geloof dat er zo weer eentje gemeld gaat worden.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Vorige keer was deze post niet van toepassing, deze keer misschien wel.quote:Sideknaap, je bent de grootste naaier die ik op dit forum ben tegengekomen, tevens de zieligste, met je domme dikke blonde kutkop. Mij even aangeven omdat ik in een POL_SC topic zit te posten en nog wel op 4 mei.
Vertel me, onderdanig slaafje dat je bent, gaat dit over de terechte opmerkingen die ik over jou en het Duitse militaire apparaat had gemaakt? Gaat dit erover dat ik heb gezegd dat jij een onbenullig kleine dwerg van 1m60 bent?
En ja gaat me nu vast voor nog een week naaien. Alsof dat mij iets kan schelen. Kneusje.
Waarom worden Indonesiers eigenlijk 'blauwen' genoemd? Dat willen ouderen nog wel eens doen. Iemand een idee?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
''Ik had een kloon geregistreerd en berichten geplaatst, dus ik was al binnen, en nog stuurt die blauwe me eruit. Nou, dat zijn toch je reinste Nazi-methoden?''
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En daar is ie:quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:03 schreef Sidekick het volgende:
Felix...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En daar is ie:
Banmeldtopic deel 18.
Ik zei het toch.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:13 schreef Sidekick het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch makkelijk op te naaien.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
Tja, jij laat je niet zo makkelijk kennen. Aan iemand als Johan_de_With kun je gewoon ruiken dat hij je niet naait (nee, grapposts daargelaten), maar bij jou ben ik er niet al te zeker van. Ten onrechte?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En daar is ie:
Banmeldtopic deel 18.
Ik zei het toch.
Welke link? Ik wil ook een hekel krijgen aan Wolfjequote:Op donderdag 29 juli 2004 21:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb dankzij die link inmiddels een hekel aan Wolfje.
Nu ja, niet alleen daardoor.
Ja, de arme zielquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:19 schreef Bluesdude het volgende:
Wie is Felix?
Dora is nu al gesnapt ?
Ja, maar die waren ook echt op de man aan het spelen, tenminste Xray wel. Of dat allemaal etnisch gerelateerd was, betwijfel ik. Ik ben tenslotte niet voor niets blankquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:30 schreef Bluesdude het volgende:
Is Aaahhh niet geband wegens zieken en zeiken, niet ethnisch gerelateerd
XRay?
If you don't know me by now...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:16 schreef ACLU het volgende:
[..]
Tja, jij laat je niet zo makkelijk kennen. Aan iemand als Johan_de_With kun je gewoon ruiken dat hij je niet naait (nee, grapposts daargelaten), maar bij jou ben ik er niet al te zeker van. Ten onrechte?
hij is toch pas 19 ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wolf, contact gestoorde psychopaat.
Alleen maar omdat 'ie met zijn eigen kloon discussieerde?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wolf, contact gestoorde psychopaat.
zoiets jaquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij is toch pas 19 ofzo?
Welnee, hij rukt gewoon teveel, dat doe je nou eenmaal als je 19 bentquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
19 is vaak al een leeftijd waarop het moeilijk corrigeren is. De kritieke periode is al voorbij
Niet generaliseren.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij rukt gewoon teveel, dat doe je nou eenmaal als je 19 bent
Ja, daar heb je 'm toch voorquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik rukte op m'n 19e volcontinu
hmmmmmmmm, ik ben ietsjes ouder maar doe het ook nog regelmatig. Maar dat maakt me nog geen psychopaat en contactgestort persoon.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welnee, hij rukt gewoon teveel, dat doe je nou eenmaal als je 19 bent
Ik kom anders weinig mensen tegen hier tegen die anderen haten, puur om hun etniciteit. Zelfs blinde haat wegens religie komt niet vaak voor, hoewel jij dat ongetwijfeld anders zult zien.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:27 schreef Bluesdude het volgende:
Stelling:
De meeste bans in Pol/Nieuws zijn gerelateerd aan ethnische haat..
ja of nee ?
maak je spiegel eens goed schoonquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:37 schreef ACLU het volgende:
Ik kom anders weinig mensen tegen hier tegen die anderen haten, puur om hun etniciteit. Zelfs blinde haat wegens religie komt niet vaak voor, hoewel jij dat ongetwijfeld anders zult zien.
Ja, maar dan doe je het gecontroleerdquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
hmmmmmmmm, ik ben ietsjes ouder maar doe het ook nog regelmatig. Maar dat maakt me nog geen psychopaat en contactgestort persoon.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
maak je spiegel eens goed schoon
En hij antoordt met de Romeinse groet.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:43 schreef ACLU het volgende:
[..].
Heil Caesarquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En hij antoordt met de Romeinse groet..
Tu quoque fili?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Ook ghij, Brutus
Als jij het wilt, ga ik weg en kom ik tot het einde van mijn ban niet meer terug. Zeg het maar.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar blijft Brutus/Sidekick nu ?
Ik heb jou anders ook nooit een leuk grapje zien maken. Hoewel je ook niet zo zuur bent als...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
IT racist, en het belangrijkste!
volkomen gebrek een humor
Als iemand anders dat wil, dan heeft de persoon in kwestie gewoon pech gehad.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En als iemand anders dat wilt?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:48 schreef ACLU het volgende:
[..]
Als jij het wilt, ga ik weg en kom ik tot het einde van mijn ban niet meer terug. Zeg het maar.
quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:51 schreef ACLU het volgende:
[..]
Ik heb jou anders ook nooit een leuk grapje zien maken. Hoewel je ook niet zo zuur bent als...
Het is wel een beetje zwak om een slachtofferrol aan te nemen, zeker tegen iemand die totvoorkort de titel 'kwal' droegquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:48 schreef ACLU het volgende:
[..]
Als jij het wilt, ga ik weg en kom ik tot het einde van mijn ban niet meer terug. Zeg het maar.
Die draag ik nog altijd. Tot de Joden zich bekeren of pberends het uit zijn hoofd laat ''uitgeluld'' verkeerd te spellen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zwak om een slachtofferrol aan te nemen, zeker tegen iemand die totvoorkort de titel 'kwal' droeg![]()
Mij stond eerder een zingend telegram voor ogen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Gaan we stemmen en mag jij uiteindelijk het m persoonlijk vertellen.
Ach ja, het is toch de bedoeling en de gedachte die telt?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die draag ik nog altijd. Tot de Joden zich bekeren of pberends het uit zijn hoofd laat ''uitgeluld'' verkeerd te spellen.
Ja, zoals over andermans onzin klagen en plaatjes van Kim Jong Il met oogschaduw plaatsen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ach ja, het is toch de bedoeling en de gedachte die telt?
Nu moet je wel naar de 3e polmeet hè? ....Om SK te bedanken of om 'm op zijn bek te slaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:52 schreef ACLU het volgende:
[..].
Het is een beetje goedkoop om partij te kiezen, maar ik ben blij met Pberends in dit draadjequote:Op donderdag 29 juli 2004 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, zoals over andermans onzin klagen en plaatjes van Kim Jong Il met oogschaduw plaatsen.
![]()
![]()
![]()
Ja, dan ga ik het zeker overwegen, de Boelelaan is maar 10 minuutjes fietsenquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als Dora komt, kom ik ook.Hem wil ik in het echt zien
Neequote:Op donderdag 29 juli 2004 22:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wil je dat uitleggen?
Vandaar die reclamezuil voor T.M.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is een beetje goedkoop om partij te kiezen
T.Mquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vandaar die reclamezuil voor T.M.
Nee, Sjun is een entiteit...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
pfff in vaagheden spreken en vervolgens je gelijk claimen. Je lijkt die 17e eeuwse semi-intellectueel van een Sjun wel![]()
Aah flauw..quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ga m niet uitleggen![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ga m niet uitleggen![]()
Vertroebeling van participatie kan worden verergerd door een verschraald vocabulaire.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, Sjun is een entiteit...
Vraag het 'm zelf zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
entiteit... Kerel is niet 90 ofzo. je moet minimaal eigenlijk boven de 100 zijn mag je je zo gedragen
Of rechter zijn of hoogleraar Nederlands
heb ik al eerder gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vraag het 'm zelf zou ik zeggen.
zeg, kwal, zo heb ik mij niet voorgesteld. Dat heeft ie zelf gedaan ...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vertroebeling van participatie kan worden verergerd door een verschraald vocabulaire.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
heb ik al eerder gedaanSterilisatie tegen cultuurvermenging II
min of meer vriendelijk.
Waarom uitgerekend semi-intellectueel uit 1700?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
heb ik al eerder gedaanSterilisatie tegen cultuurvermenging II
min of meer vriendelijk.
Zeg. rukkertje, ik heb jou niet beledigd.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zeg, kwal, zo heb ik mij niet voorgesteld. Dat heeft ie zelf gedaan ...
waarom voel je je dan aangevallen ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg. rukkertje, ik heb jou niet beledigd.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het kapsel van Wilders komt uit 1700. Sjuns taalgebruik kan ook wel uit die tijd komen. Spinoza....
Het mag dan een lul eerste klas zijn, ik vind het niet meer dan normaal dat je jezelf mag verdedigen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
dat is zeer correct van je. fine by me overigens
Niets nieuws dusquote:het voeren van een homepage met racistische en generaliserende informatie etc.
Werkzequote:Op donderdag 29 juli 2004 22:55 schreef George-Butters het volgende:slapen
Morgen weer om 6.00 werken
Die horrorfilmquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:59 schreef Harry_Sack het volgende:
hey cool, Carry begint op rtl 5...
Ja, die typische jaren 70 crap inderdaadquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die horrorfilm![]()
![]()
[bluesdude]quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, die typische jaren 70 crap inderdaad![]()
wie is de bloed?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[bluesdude]
Nee....geen crap. Niet schelden.....de bloed beledigde jou ook niet.
[/bluesdude]
Jazeker, maar zeker ook een typische 13 uit een dozijn filmquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
Maar goed, het is een leuke high-school film van een meisje dat wraak neemt ondanks het gezever en gepredrik door haar moeder.
hmja, Stephen King he...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jazeker, maar zeker ook een typische 13 uit een dozijn film
ach ja, ik heb het geprobeerd te lezen in mijn puberjaren, maar ik vond het echt uebercrap, net als dodelijk dilema, ook zo'n Stephen King productie. Eigenlijk heb ik het altijd een slecht schrijver gevonden. Het verst ben ik trouwen gekomen met pet cemetery, maar zelfs die heb ik nooit uitgelezen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:21 schreef Maerycke het volgende:
Het Stephen King verhaal was anders (zeker voor die tijd) zeer gewaagd te noemen
Ach, missen. Ik denk dat er in dit verband geen sprake kan zijn van iets missen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:01 schreef Kaalhei het volgende:
#396 heb i9k zeker gemist![]()
wat ben jij laat wakker...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:23 schreef Kaalhei het volgende:
Ik doe de groeten aan Silvia van de Beerenschot uit Vlijmen!
Dat is geen uitzondering hoor. BBQ & (B)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat ben jij laat wakker...
Ik lees alles... de achterkant van een pak melk kan nog interessant zijn als er niets anders voor handen is. Bovendien is King jeugdsentimentquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ach ja, ik heb het geprobeerd te lezen in mijn puberjaren, maar ik vond het echt uebercrap, net als dodelijk dilema, ook zo'n Stephen King productie. Eigenlijk heb ik het altijd een slecht schrijver gevonden. Het verst ben ik trouwen gekomen met pet cemetery, maar zelfs die heb ik nooit uitgelezen.
Wat jij?
aan wie doe ik je dencken dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik lees alles... de achterkant van een pak melk kan nog interessant zijn als er niets anders voor handen is. Bovendien is King jeugdsentimentMijn eerste boeken uit de bibliotheek voor volwassenen waren S. King boeken..
![]()
Het "Wat jij?" doet me overigens ernstig aan iemand denken...
pssst....Ik heb hem net onder de zoden gestopt...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:11 schreef Bluesdude het volgende:
yeeahhhh tijd voor een complottheorie.
Dora is slachtoffer van een extreemrechtse samenzwering binnen de fokcrew.
Hij was een loose canon die grote schade toe bracht aan de Nationale Heilige Oorlog.
Zulke mensen als hem bezorgen islamietenhaters een slechte naam.
You see what happens? You see what happens Larry? You see what happens? Thisquote:Bron : Bozo Criminal of the Day
Bozo Criminal for July 29, 2004
Bozo criminal for today comes from the International File in Berlin, Germany where an unidentified bozo got into a huge fight with her husband. She was so furious she stormed out of the housed armed with a hammer and destroyed her husband's car, smashing the windshield, breaking the headlights, knocking off the mirrors and in general trashing it. Only one problem, however. She attacked the wrong car. She bashed her neighbor's blue Opel instead of her husband's blue Ford. Oops.
hahhahahahahquote:Reported on 9/24 /98
The Bozo criminal for today wins our all time Bozo Gross Out Award. From Miami, Florida comes the story of Bozo James Jacobs who was arrested for drunk driving and taken down to the police station to take a breathalyzer test. The bozo asked to go to the restroom before taking the test. When he did not come out of the restroom, the police went in and found our bozo ill on the floor with blue foam oozing out of his mouth. Thinking it would work like a super strength breath mint, the bozo had put the urinal sanitation disc in his mouth, hoping to cover up the alcohol on his breath. He was charged with DUI anyway, as a result of a blood test taken after he was sent to the hospital.
Spinoza was toen reeds overleden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het kapsel van Wilders komt uit 1700. Sjuns taalgebruik kan ook wel uit die tijd komen. Spinoza....
Maar hij heeft wel een vriendinnetje, Richard.quote:
Niet ?!......quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:54 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Ik zie hier geen Wilders in hoor
Ik vind 'm eigenlijk meer opquote:
En het is allemaal nep en sensatie...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet ?!......
De degelijkheid...
De authentieke uitstraling.....
Leeftijdsgenootjes.......
Geen idee, ik zocht laatst zijn e-mail adres en bij de persoonlijke gegevens stond dat hij getrouwd was.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:09 schreef RichardQuest het volgende:
Wie is zin vriendinnetje dan?
Vast via TMF-chat verkregen...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geen idee, ik zocht laatst zijn e-mail adres en bij de persoonlijke gegevens stond dat hij getrouwd was.
<G33rt Wild3rs>Zijn r nog hoofddo3kj3s op t Mali3v3ld?<G33rt Wild3rs>quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vast via TMF-chat verkregen...
(niet generaliseren, Richard)
laat plz door op....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
<G33rt Wild3rs>Zijn r nog hoofddo3kj3s op t Mali3v3ld?<G33rt Wild3rs>
plaats eens een linkje, of word in alle stilte gek !quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:16 schreef Ype het volgende:
Was er niet al een SC met deze naam of ben ik nu gek aan het worden?
Monidique = Te werk gesteld?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:40 schreef Monidique het volgende:
Ik moet zo werken,.
Moet je je voorstellen: Monidique gaat zo werken.
De hilariteit.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:40 schreef Monidique het volgende:
Ik moet zo werken,.
De hilariteit.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:15 schreef Harry_Sack het volgende:
systeembeheerders die het zonlicht niet kunnen verdragen
is dat een bekende van je?quote:
Wat voor werk?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:40 schreef Monidique het volgende:
Ik moet zo werken,.
De hilariteit.
haha, nee, maar hij zag er wel relaxed uitquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
is dat een bekende van je?
vind je? Hij is vergeten de dop van de fles af te schroevenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:24 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
haha, nee, maar hij zag er wel relaxed uit
Ik zag zelfs vrouwenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:15 schreef Harry_Sack het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:15 schreef Harry_Sack het volgende:
quote:Italiaanse dienstplicht wordt afgeschaft
Vanaf 1 januari 2005 zal er in Italië alleen nog een beroepsleger bestaan. De regering heeft gisteren met overweldigende meerheid ingestemd met het wetsvoorstel om de dienstplicht af te schaffen.
De motie werd met 433 stemmen voor, 17 stemmen tegen en 7 onthoudingen aangenomen. Defensieminister Antonio Martino was ingenomen met het besluit. "De nieuwe regeling dient zowel de jeugd als de strijdkrachten", aldus de bewindsman.
In Italië moeten mannen verplicht tien maanden in het leger dienen.
Het is bijna een uur en je bent nog niet aan het werk? Dat is inderdaad hilarisch.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:40 schreef Monidique het volgende:
Ik moet zo werken,.
De hilariteit.
Ik nie snap nie.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:42 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Een echte levensgenieter ::7
Ik vond 'm ook vaag, maar hij is dacht ik zo: hij verbeterd zijn levenstijl op een gezonde manier maar kan daarom voor geen meter meer slapen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik nie snap nie.
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:59 schreef RichardQuest het volgende:
En dat is grappig
Heb je zo druk met mail niet lezenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Lang leve de humor
http://www.hbvl.be/nieuws(...)B-BB0A-9110B591EF3E}quote:30/07 Britse anti-oorlogspartij wint eerste zetel
De Britse anti-oorlogspartij Respect heeft zijn eerste verkiezingszege geboekt. Bij tussentijdse verkiezingen voor een raadszetel in de Londense wijk Tower Hamlets versloeg de kandidaat van Respect donderdag de Labour-partij, die daar voorheen altijd gemakkelijk had gewonnen.
Respect is opgericht door parlementslid George Galloway, die uit Labour werd gezet nadat hij Britse soldaten in Irak had opgeroepen geen bevelen meer op te volgen. Respect hoopt bij toekomstige verkiezingen veel traditionele Labour-stemmers voor zich te winnen die tegen de oorlog in Irak waren.
Mag ik ook even ziek zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je zo druk met mail niet lezen
Maar ik kijk even in mijn mailbox.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mag ik ook even ziek zijn?Daarnaast heeft zich hier een ramp met belangerijke gegevens voltrokken.
78 procentquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maar ik kijk even in mijn mailbox.
Sorry het spijt mequote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mag ik ook even ziek zijn?Daarnaast heeft zich hier een ramp met belangerijke gegevens voltrokken.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
78 procent
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Sorry het spijt me
[US2004] Bush vs Kerry campaign, round 4quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
Ben ik even blij dat ik vegetariër ben.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:50 schreef George-Butters het volgende:
HEt nieuwe Buzzwoord van 2004:plofkippen
Plofkippen in Nederlandse bedrijven ?
Andere dingen ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Tofu knul. VLees is goddelijk.
Best een goed doel voor terroristische aanslagen zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Je zet de TV aan en je ziet als eerste een paddestoelwolk bij het Journaal..
Ja, die confetti bij de Democratische conventie was een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Je zet de TV aan en je ziet als eerste een paddestoelwolk bij het Journaal..
Wat ben je toch een cynicus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:09 schreef Ype het volgende:
Omg, volgens mij was die verspreking van die democraat "John Kennedy... John Kerry" gewoon ingecalculeerd.
quote:Alarm bij ramp via mobieltje
DEN HAAG, 30 JULI. Nederlanders zullen over enkele maanden via de mobiele telefoon op de hoogte worden gesteld van calamiteiten. Economische Zaken verwacht daarvoor volgende maand een contract af te sluiten, zo bevestigen kringen rond het ministerie.
De voor dit type communicatie gebruikte techniek is waarschijnlijk cell broadcast. Hiermee kunnen berichten naar miljoenen tegelijk worden gestuurd. Zo kan bezitters van een mobiele telefoon in een bepaalde regio verkeersinformatie worden verstrekt, of de waarschuwing dat zij bijvoorbeeld een gebied binnenrijden waar tbc is uitgebroken of waar net een ramp of aanslag heeft plaatsgehad.
Minister Remkes (Binnenlandse Zaken, VVD) liet vorige maand weten dat het massaal versturen van berichten naar gsm's tot de mogelijkheden behoort om de bevolking in geval van calamiteit te informeren. Ook moeten de traditionele voorlichtingscampagnes worden verfijnd, vindt hij, omdat niet iedereen een mobiele telefoon heeft, vooral ouderen niet. Volgens Economische Zaken past dergelijke informatieverstrekking in het streven de 'digitale overheid' beter vorm te geven. Het systeem kan niet alleen gebruikt worden voor publieksvoorlichting, maar ook voor interne berichtgeving aan groepen mensen zoals crisisteams. Het contract dat het ministerie volgende maand afsluit bepaalt dat cell broadcast ook een commerciële functie krijgt. Van de capaciteit moet 40 procent beschikbaar zijn voor overheidscommunicatie. De kosten van het systeem bedragen de komende twee jaar zo'n 16 miljoen euro, waarvan de overheid 2 miljoen betaalt.
Jij denkt van niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben je toch een cynicus.
Nu ja, ik had het zelf kunnen zeggen. Maar of het heden ten dage nog zo verstandig is met Kennedy te schermen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Jij denkt van niet?
Kennedy staat natuurlijk nog steeds als enorm okaye president te boek. Wat natuurlijk ook logisch is, aangezien hij links was, maar toch.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu ja, ik had het zelf kunnen zeggen. Maar of het heden ten dage nog zo verstandig is met Kennedy te schermen?
Links= 3 keer rechtsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:35 schreef Ype het volgende:
[..]
Kennedy staat natuurlijk nog steeds als enorm okaye president te boek. Wat natuurlijk ook logisch is, aangezien hij links was, maar toch.
Nog nooit ben k zo blij geweest met een zonnebril.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:35 schreef Ype het volgende:
[..]
Kennedy staat natuurlijk nog steeds als enorm okaye president te boek. Wat natuurlijk ook logisch is, aangezien hij links was, maar toch.
Ja, en een pooier en een halve verkrachter bovendien.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het mooiste was dat hij een enorme slet was. Echt een Toppertje![]()
Ik meen het ook trouwens.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nog nooit ben k zo blij geweest met een zonnebril.
Dan moet je wel heel blij zijn met Balkenende.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik meen het ook trouwens.
Ben ik ook. Dankzij hem krijgen we tenminste niet van die walgelijkequote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel blij zijn met Balkenende.
Ja, dat Oswald net als de meeste Amerikanen het liefst met die hand schoot is veelzeggend.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:49 schreef Ype het volgende:
De kogel kwam van rechts!
Ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is niet algemeen zo dat het meerendeel van de wereldbevolking rechts is?
Wel als je rechts als gelovig ziet. Hoewel religies als het Boedhisme niet echt conservatief zijn volgens mij? Maar dan nog hebben de andere religies grote hoeveelheden aanhangers.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Is niet algemeen zo dat het meerendeel van de wereldbevolking rechts is?
Ik bedoelde eigenlijk rechtshandig...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:21 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wel als je rechts als gelovig ziet. Hoewel religies als het Boedhisme niet echt conservatief zijn volgens mij? Maar dan nog hebben de andere religies grote hoeveelheden aanhangers.
We bekijken de wereldbevolking toch vanuit onze maatstaven. Dan kunnen we ze ook indelen naar deze maatstaven; links en rechts.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Als ''rechts'' in Nederland al een onzinnige term is, zou ik deze niet op de wereldbevolking toepassen.
Al ging het naar ik meen over de meest gebruikte arm.
lolquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk rechtshandig...
Wat zijn dan de maatstaven voor links en rechts?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:26 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
We bekijken de wereldbevolking toch vanuit onze maatstaven. Dan kunnen we ze ook indelen naar deze maatstaven; links en rechts.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk rechtshandig...
Met een beetje fantasie lijk is zelfs op Alladin. Dus dit is een nietszeggend feit.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Hier lijkt hij best wel op Hitler.
Ja, dat is nogal verschillend, subjectief zou ik zeggen. Ze worden in Nederland echter wel als maatstaf gebruikt, goed genoeg lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat zijn dan de maatstaven voor links en rechts?
Hoe ziet Alladin er dan uit, aapje?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie lijk is zelfs op Alladin. Dus dit is een nietszeggend feit.
Zoals in die Disney-film, uiteraard, Abu.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe ziet Alladin er dan uit, aapje?
Ik dacht wel dat ik je net bij Grijpstra en de Gier zag.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zoals in die Disney-film, uiteraard, Abu.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ik je net bij Grijpstra en de Gier zag.
"Ah George, remember we're in Germany...so do the same thing when I do that German greeting. It's their local tradition."quote:
En dat van het salaris van een beginnend gemeenteagent.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Rutger Hauer ondersteunde inderdaad een oma.
CIV?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:28 schreef Monidique het volgende:
Het was weer geweldig.
Amerikaanse onderzoeksjournalist op wie Moore zich vaak beroept - wat Unger niet altijd evenzeer bevalt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:41 schreef Monidique het volgende:
Wie is Unger?
Journalist vroeg hem over de Nederlandse politiek en zijn en zijn partij's rol erin: "Heeft u plannen?"quote:Godett aangekomen in Nederland
Uitgegeven: 30 juli 2004 09:24
Laatst gewijzigd: 30 juli 2004 09:54
SCHIPHOL - De Curaçaose politicus Anthony Godett (FOL) is vrijdagochtend in Nederland aangekomen. Hij bezoekt ons land voor overleg met zijn advocaat omdat hij in cassatie gaat tegen zijn recente veroordeling. Ook wil hij geld inzamelen bij de Antilliaanse gemeenschap om de kosten van de zaak te dekken.
Godett zit diep in de schulden maar wil toch in cassatie gaan bij de Hoge Raad tegen het vonnis van het Hof van Justitie in Willemstad. De drie rechters veroordeelden Godett twee weken geleden tot vijftien maanden gevangenisstraf, waarvan vijf maanden voorwaardelijk, wegens omkoping, valsheid in geschrifte en het witwassen van geld. Godett kan door al zijn schulden dit niet meer alleen opbrengen en heeft ook op Curaçao de bevolking gevraagd hem financieel te steunen.
Bij zijn aankomst op Schiphol verklaarde de politicus dat het inzamelen van geld beslist niet de belangrijkste reden voor zijn komst naar Nederland is. "Maar als mensen mij willen helpen, zijn ze welkom", zei hij in het NOS Journaal. "Ik ben maar een gewone volksjongen en ben arm. Ik heb al 150.000 gulden uitgegeven aan mijn zaak."
Godett heeft eind van de ochtend overleg met zijn raadsman G. Spong.
Gaylords heten die toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
CIV?
Met homofiele ridders:
[afbeelding]
Wat voor werk heb je gedaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:28 schreef Monidique het volgende:
Het was weer geweldig.
Campingwinkel, zeg maar. Beetje dit en dat en zus en zo.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:01 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat voor werk heb je gedaan?
Sorry, hoor. Maorijnissen-!adept!.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is dus geen werken, meneer. Slapjanus
Dat de I voor Islam staat kan ik wel raden (ik weet niet of het goed is), maar de J? Is dat echt Jonge?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:33 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gisteren twee boeken geleend van de bibliotheek. Een gaat over een of andere jongen die lid was van de JI in Egypte en daar dus een boek over heeft geschreven en dat andere gaat over de Inquisitie. Nu zijn ze niet bepaald pro-christelijk, of zoiets, die schrijvers, maar ik las al na enkele pagina's iets als: Veel vroeg-middeleeuwse christelijke heersers -zoals Karel Martel of Karel de Grote- vochten vaak uit zelfverdediging. Dan heb ik toch al snel iets van: mja.
Het geld was op, of heeft je moeder je een baantje toegeschoven?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Campingwinkel, zeg maar. Beetje dit en dat en zus en zo.
Nou ja, de reden maakt niet uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het geld was op, of heeft je moeder je een baantje toegeschoven?
Het probleem is dat het leuk is. En als iets leuk is doe je het vrijwillig. En werken is niet vrijwillig..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, de reden maakt niet uit.
Het is een geweldig baantje, hoor, vind ik zelf. Wat is er mis met zoiets?
psies, en laat die klootzak maar 14 maanden in een cel zitten, hij heeft het verdient.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:37 schreef RichardQuest het volgende:
De antillen mogen wat mij betreft uit het koninkrijk, ze hebben zelf handen en voeten en blijkbaar behoefte aan zelfstandigheid.
Nou, on second though, dan krijg je weer het gemekker over vermeende slavernij natuurlijk. Bij financiele onafhankelijkheid, krijgt het eiland bewijsdrang en dat zit er volgens mij gewoon niet in bij dat volk.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:37 schreef RichardQuest het volgende:
De antillen mogen wat mij betreft uit het koninkrijk, ze hebben zelf handen en voeten en blijkbaar behoefte aan zelfstandigheid.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je overtreft jezelf pberends![]()
![]()
Prachtigquote:f. Luchtschepen (zoals zeppelins) vervangen vliegtuigen in het
vliegverkeer waar mogelijk.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Prachtig:'(
Ja, dat probleem is dan wel opgelost. Je moet het niet repressief bestrijden met preventief bestrijden met moderne technieken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeppelins zijn wel stukken milieuvriendelijker dan vliegtuigen. Idee is leuk, maar naief
![]()
Al die vliegtuigen van 30jaar of ouder moeten gewoon allemaal weg, oude troep. Hup allemaal nieuwe milieuvriendelijke(re) vliegtuigen halen.
Zooo'n stuk ergenis die reclamequote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:05 schreef pberends het volgende:
Veel klachten over reclame Frits Bom
Sommige mensen wisten niet of het een spotje of een televisie programma wasNee, dat publiek was ook zo 'echt'.
Ik wist niet eens dat Japan een monarchie hadquote:Kroonprinses van Japan is in therapie wegens stress
Reuters, AP
TOKIO - Prinses Masako, de echtgenote van kroonprins Naruhito, wordt met therapie en medicijnen behandeld voor de gevolgen van de stress die het leven aan het Japanse hof met zich meebrengt. Dat is vrijdag bekendgemaakt door het Agentschap voor de Keizerlijke Huishouding, dat alle zaken van de keizerlijke familie regelt.
Ja, hopelijk gaat de SP hier actie tegen voerenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zooo'n stuk ergenis die reclamein de aars van Frits
De keizerin is wat overspannen en geniet therapie. Onder andere vanwege de druk om een zoontje op de wereld te zetten.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien noemen de kinderen van de keizer wel prinsen en princessen
prietpraatquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, hopelijk gaat de SP hier actie tegen voeren
Stress ach, wat is er nou mooier dan met z'n allen staand in de metro in slaap te vallen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:31 schreef Harry_Sack het volgende:
in een land waar jezelf doodwerken een werkwoord is, is stress natuurlijk van ondergeschikt belang
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:30 schreef sjun het volgende:
[..]
De keizerin is wat overspannen en geniet therapie. Onder andere vanwege de druk om een zoontje op de wereld te zetten.
Jammer dat ik geen Praat van m'n achter naam heet. Priet Praat.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
prietpraat
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Japan een monarchie had![]()
quote:De Pre-Yamato periode
1 Jimmu (660 v. Chr.-582 v. Chr.)
2 Suizei (548 v. Chr.-511 v. Chr.)
3 Annei (?-?)
4 Itoku (510 v. Chr.-476 v. Chr.)
5 Kosho (475 v. Chr.-393 v. Chr.)
6 Koan (392 v. Chr.-291 v. Chr.)
7 Korei (290 v. Chr.-215 v. Chr.)
8 Kogen (214 v. Chr.-158 v. Chr.)
9 Kaika (157 v. Chr.-98 v. Chr.)
10 Sujin (97 v. Chr.-30 v. Chr.)
11 Suinin (29-70)
12 Keiko 71-130)
13 Seimu (131-191)
14 Chuai (192-200)
Jingo Kogo (209-269) (Regent)
15 Ojin (270-310)
16 Nintoku (313-399)
Yamato periode
17 Richu (400-405)
18 Hanzei (406-410)
19 Ingyo (411-453)
20 Anko (453-456)
21 Yuryaku (456-479)
22 Seinei (480-484)
23 Kenzo (485-487)
24 Ninken (488-498)
25 Buretsu (498-506)
26 Keitai (507-531)
27 Ankan (531-536)
28 Senka (536-539)
Vanaf hier zijn de data exact te bepalen
29 Kimmei (509-571, r. 539-571)
30 Bidatsu (538-585, r. 572-585)
31 Yomei (?-587, r. 585-587)
32 Sushun (?-592, r. 587-592)
33 Suiko (554-628, r. 593-628) *
34 Jomei (593-641, r. 629-641)
35 Kokyoku (594-661, r. 642-645) *
36 Kotoku (597-654, r. 645-654)
37 Saimei (594-661, r. 655-661) *
38 Tenji (626-672, r. 661-672)
39 Kobun (648-672, r. 672)
40 Temmu (?-686, r. 672-686)
41 Jito (645-703, r. 686-697) *
42 Mommu (683-707, r. 697-707)
43 Gemmei (661-722, r. 707-715) *
De Nara periode
44 Gensho (680-748, r. 715-724) *
45 Shomu (701-756, r. 724-749)
46 Koken (718-770, r. 749-758) *
47 Junnin (733-765, r. 758-764)
48 Shotoku (718-770, r. 764-770) *
49 Konin (709-782, r. 770-781)
De Heian periode
50 Kammu (737-806, r. 781-806)
51 Heizei (774-824, r. 806-809)
52 Saga (786-842, r. 809-823)
53 Junna (786-840, r. 823-833)
54 Nimmyo (810-850, r. 833-850)
55 Montoku (827-858, r. 850-858)
56 Seiwa (850-881, r. 858-876)
57 Yozei (869-949, r. 876-884)
58 Koko (830-887, r. 884-887)
59 Uda (867-931, r. 887-897)
60 Daigo (885-930, r. 897-930)
61 Suzaku (923-952, r. 930-946)
62 Murakami (926-967, r. 946-967)
63 Reizei (950-1011, r. 967-969)
64 En'yu (959-991, r. 969-984)
65 Kazan (968-1008, r. 984-986)
66 Ichijo (980-1011, r. 986-1011)
67 Sanjo (976-1017, r. 1011-1016)
68 Go-Ichijo (1008-1036, r. 1016-1036)
69 Go-Suzaku (1009-1045, r. 1036-1045)
70 Go-Reizei (1025-1068, r. 1045-1068)
71 Go-Sanjo (1034-1073, r. 1068-1073)
72 Shirakawa (1053-1129, r. 1073-1087 and cloistered rule 1086-1129)
73 Horikawa (1079-1107, r. 1087-1107)
74 Toba (1103-1156, r. 1107-1123 and cloistered rule 1129-1156)
75 Sutoku (1119-1164, r. 1123-1142)
76 Konoe (1139-1155, r. 1142-1155)
77 Go-Shirakawa (1127-1192, r. 1155-1158 and cloistered rule 1158-1192)
78 Nijo (1143-1165, r. 1158-1165)
79 Rokujo (1164-1176, r. 1165-1168)
80 Takakura (1161-1181, r. 1168-1180)
81 Antoku (1178-1185, r. 1180-1185)
82 Go-Toba (1180-1239, r. 1183-1198)
De Kamakura periode
83 Tsuchimikado (1195-1231, r. 1198-1210)
84 Juntoku (1197-1242, r. 1210-1221)
85 Chukyo (1218-1234, r. 1221)
86 Go-Horikawa (1212-1234, r. 1221-1232)
87 Shijo (1231-1242, r. 1232-1242)
88 Go-Saga (1220-1272, r. 1242-1246)
89 Go-Fukakusa (1243-1304, r. 1246-1260)
90 Kameyama (1249-1305, r. 1260-1274)
91 Go-Uda (1267-1324, r. 1274-1287)
92 Fushimi (1265-1317, r. 1287-1298)
93 Go-Fushimi (1288-1336, r. 1298-1301)
94 Go-Nijo (1285-1308, r. 1301-1308)
95 Hanazono (1297-1348, r. 1308-1318)
96 Go-Daigo (1288-1339, r. 1318-1339)
De Muromachi periode
97 Go-Murakami (1328-1368, r. 1339-1368)
98 Chokei (1343-1394, r. 1368-1383)
99 Go-Kameyama (?-1424, r. 1383-1392)
Noordelijk hof - Troonpretendenten
1 Kogon (1313-1364, r. 1331-1333)
2 Komyo (1322-1380, r. 1336-1348)
3 Suko (1334-1398, r. 1348-1351)
4 Go-Kogon (1338-1374, r. 1351-1371)
5 Go-En'yu (1359-1393, r. 1371-1382)
100 Go-Komatsu (1377-1433, r. 1382-1412)
101 Shoko (1401-1428, r. 1412-1428)
102Go-Hanazono (1419-1471, r. 1428-1464)
103 Go-Tsuchimikado (1442-1500, r. 1464-1500)
104 Go-Kashiwabara (1464-1526, r. 1500-1526)
105 Go-Nara (1497-1557, r. 1526-1557)
106 Ogimachi (1517-1593, r. 1557-1586)
107 Go-Yozei (1572-1617, r. 1586-1611)
De Edo periode
108 Go-Mizunoo (1596-1680, r. 1611-1629)
109 Meisho (1624-1696, r. 1629-1643) *
110 Go-Komyo (1633-1654, r. 1643-1654)
111 Gosai (1637-1685, r. 1655-1663)
112 Reigen (1654-1732, r. 1663-1687)
113 Higashiyama (1675-1709, r. 1687-1709)
114 Nakamikado (1702-1737, r. 1709-1735)
115 Sakuramachi (1720-1750, r. 1735-1747)
116 Momozono (1741-1762, r. 1747-1762)
117 Go-Sakuramachi (1740-1813, r. 1762-1771) *
118 Go-Momozono (1758-1779, r. 1771-1779)
119 Kokaku (1771-1840, r. 1780-1817)
120 Ninko (1800-1846, r. 1817-1846)
121 Komei (1831-1867, r. 1846-1867)
122 Meiji (1852-1912, r. 1867-1912)
123 Taisho (1879-1926, r. 1912-1926)
124 Hirohito (1901-1989, r. 1926-1989)
125 Akihito (1933- , r. 1989-tegenwoordig)
quote:Keizer van Japan
De traditionele rol van de Keizer van Japan (天皇, ten'nou van mikado) was die van een keizerlijk heerser, van het begin van de historie tot het midden van de twintigste eeuw.
Onder de moderne constitutie van Japan is de keizer voornamelijk nog in naam het hoofd van de staat.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Of Botje van achteren en Berend vanvoren
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Senior Let.
quote:De 'Hennies' na vijf jaar gescheiden
Hennie van Doeselaar en Hennie Idzes, beter bekend als de Hennies, zijn gescheiden. Het zwakbegaafde stel, dat beroemd werd dankzij hun Turkse drugssmokkelavontuur, trouwde vijf jaar geleden in de cel in Istanbul waar ze op dat moment gevangen zaten.
De Hennies werden in maart 1998 door hun buurvrouw Popcolien B. uitgenodigd voor een reisje naar Turkije. Op het vliegveld in Istanboel bleek echter dat ze in het bezit waren van vijf kilo heroine. Al snel werd duidelijk dat de twee niet het doorsnee type drugskoerier waren. Toch werden ze veroordeeld tot tien jaar cel. De Hennies werden nationale beroemdheden en heel Nederland leefde dan ook mee toen ze in juni 1999 trouwden.
Het Turkse avontuur duurde ruim 22 maanden. Mede door de druk van acties als 'Help de Hennies', gelobby van kamerleden en het gebrek aan bewijsmateriaal werden ze in januari 2000 vrijgelaten. Popcolien B. bleek later lid te zijn van een organisatie die zwakbegaafden ronselt voor drugssmokkel. Ze werd veroordeeld en moest het echtpaar 150.000 euro smartegeld betalen. Deze zaak loopt nog in hoger beroep.
De Hennies zijn hun avontuur nooit te boven gekomen. Ze hebben nog steeds angstaanvallen en staan onder psychiatrische behandeling. Hun herinneringen aan de Turkse cel, waar ze getuige waren van moord en corruptie, hebben hen uiteindelijk uit elkaar gedreven. De Hennies geven aan dat ze nog wel veel van elkaar houden en elkaar zeker blijven steunen.
De Hennies, waren eigenlijk de Tokkies 1.0quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
hoezo ook?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oertokkies![]()
Zouden zij ook in de reet geneukt zijn?
Ik verdenk die Tokkievader (barbapappa ofzo) er wel van dat zijn standaard uitrusting uit een knots en een berevelletje bestaat. De Hennies waren zwakbegaafd, dus die kunnen zoiets niet bedenken. Ik zie wel een 'sigarettenruil' voor mequote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]![]()
Dat hoort er toch bij als je in de gevangenis zit?
Wat houden die periodes in? Een nieuwe familie?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:36 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Zou het niet weten, het laatste wat mij boeid is het keizerhuis in fucking Japanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat houden die periodes in? Een nieuwe familie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |