Ik antwoorde:quote:Op maandag 26 juli 2004 14:49 schreef Artificial_F het volgende:
*zoekt*
Dat nummer van die gast met blond haar en die tatoages,
nog niet zo oud.
Inmiddels weet ik de titel wel, het is "Starry eyed surprise" van Shifty en Paul Oakenfold.quote:Bedoel je die rapper van Crazytown?
Crazytown- "Butterfly"?
En volgens mij heeft hij ook een solo-nummer uitgebracht, maar de titel weet ik even niet.
Ik dacht eigenlijk meteen aan Boston - More than a feeling.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:07 schreef Mattt het volgende:
Uhm.. zoals ik , vergeten in OP post.. uhm..
Ik had een liedje gehoord op de kermis.. je weet wel van
dat ongelooflijke baggermuziek.. whatever![]()
Uhm.. na 1 minuut zong de vrouw 'more than i feeling..''
en voor de rest weet ik het niet meer![]()
Wie weet het.. ?
Oepsquote:Op maandag 26 juli 2004 19:49 schreef BMWM3 het volgende:
TS!
Wijzig in je OP je deel 112 in 111
Shifty- Slide along side ... toch?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:12 schreef Croupouque het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Ik antwoorde:
[..]
Inmiddels weet ik de titel wel, het is "Starry eyed surprise" van Shifty en Paul Oakenfold.
Misschien "c'mon c'mon" van The von bondies?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:40 schreef Koala22 het volgende:
Nummer 2: Komt vast iedereen bekend voor, maar toch kan ik t niet vinden. Het bevat de tekst: ooh la la, sassoon, c'mon, c'mon. Het is niet High 5 van Beck. Maar wat dan wel?
Thanx mateys!
Wiseguys - Oh Lala?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:40 schreef Koala22 het volgende:
Nummer 2: Komt vast iedereen bekend voor, maar toch kan ik t niet vinden. Het bevat de tekst: ooh la la, sassoon, c'mon, c'mon. Het is niet High 5 van Beck. Maar wat dan wel?
Geloof niet dat dit het doel van het topic is, maar via Kazaa kan ik het nummer wel vinden, al is het in slechte kwaliteit... Via google kan ik er verder niets over vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:22 schreef SnAmChA het volgende:
ok ik heb dit nummer dus wel eens gehoord op de radio geloof ik, maar kan het nergens vinden. volgens deze link is het van opgezwolle, geloof ik best, maar kan er nix over vinden...HELP!!
Dat ding dat je doet
Spancox - To The Clubquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:40 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik op vakantie een paar keer heb gehoord. Het is een club nummertje en de briljante text wordt gesproken door een vrouwenstem en luidt:
Monday night: to the club
tuesday night: to the club
wednesday night: what a headache, but I went to the club
Thursday night to club
Friday night I didn't want to go but my friend Michelle called and came over and so I went to the club
saturday night: to the club
sunday night: ......................to the club
Het zal wel iets van "to the club" heten ofzo, maar van wie is het?
-edit- Ik heb weer is voor m'n beurt geblaat; na even iets langer googelen weet ik nu dat het Spankox - to the club heet. -edit-
Nou nummer 1 was dus inderdaad van de Wiseguys. Enorm bedankt. Nu nummer 2 nog. Ideeen?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:40 schreef Koala22 het volgende:
Nummer 1: Een nummer waar ik alleen de tekst technology uit kon halen. Het is een funky nummer met halve stukken tech en dan 'technology' Iemand een idee?
Thanx mateys!
Als je even verder had gelezen had je kunnen zien dat ik ook al zo ver was, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:46 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Spancox - To The Club
Eeeuh je zoekt nummer 1 nog en 2 had ik gevonden... maargoed, 1 weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:51 schreef Koala22 het volgende:
[..]
Nou nummer 1 was dus inderdaad van de Wiseguys. Enorm bedankt. Nu nummer 2 nog. Ideeen?
Als je zelf even verder had gekeken, had je gezien dat ik aan het typen was (00:46u) toen jij je post ging edit-en.... tis lastig af en toe...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:11 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Als je even verder had gelezen had je kunnen zien dat ik ook al zo ver was, maar toch bedankt
Na even 2 seconden te hebben gegoogled blijkt het van, schrik niet, the Kelly family te zijn. Het heet geloof ik Mama.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:20 schreef denise-d het volgende:
Ik heb een keer een stuk uit een liedje gelezen, het probleem is dat ik gewoon echt niet meer weet hoe het nummer heet of van wie t is, als iemand het stukje herkent zeg het dan aub
Your spirit never dies, and all your words I treasure in my heart, you left me with a smile,
but my cheeks aren't always dry
Jan Wayne - More Than Feeling???quote:Op maandag 26 juli 2004 18:07 schreef Mattt het volgende:
Uhm.. zoals ik , vergeten in OP post.. uhm..
Ik had een liedje gehoord op de kermis.. je weet wel van
dat ongelooflijke baggermuziek.. whatever![]()
Uhm.. na 1 minuut zong de vrouw 'more than i feeling..''
en voor de rest weet ik het niet meer![]()
Wie weet het.. ?
Non non rien n'a change - The Poppy'squote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:38 schreef MrAbagnale het volgende:
Ik zoek een frans nummer Weet iemand welke ik bedoel?
Les Poppiesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:38 schreef MrAbagnale het volgende:
Ik zoek een frans nummer wat ik gister op de radio hoorde. Het is een vrij bekend nummer en iedereen heeft het weleens gehoord. Dit is het refrein ongeveer (ik ben slecht in frans)
Non non rien chercher
tout tout a continue
hey hey!!
Non non rien chercher
tout tout a continue
hey hey!!
Weet iemand welke ik bedoel?
Zoek hem op Kazaa onder 'Hakkuhmix'quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zoek de titel van een medley met allemaal "gouwe ouwe" gabberliedjes (gabber piet, hakkuhbar, party animals, mosselman e.d.)....iemand?
dank uquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:22 schreef RichardQuest het volgende:
Toad: Manau - La Tribu De Dana
Kosmonova - Danse Avec Moiquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:06 schreef IBL het volgende:
verleden jaar vakantie elke dag een nummer gehoord en natuurlijk te beroerd geweest om te vragen hoe het nummer heette.
Heeft iemand enig idee: dit is de link: hier een gedeelte van het liedje
Feestteam - 50CCquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zoek:
dat clubby liedje met de hele tijd dang dang dang, d-dang dang dang dang...
Vast wel iemand die het herkend
Nogmaals een post omdat de vorige midden in de nacht niet echt veel visits kreeg. Hierna hou ik op met zeuren. Promise.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:40 schreef Koala22 het volgende:
Ik zoek Eeen nummer waar ik alleen de tekst technology uit kon halen. Het is een funky nummer met halve stukken tech en dan 'technology' Iemand een idee?
Thanx mateys!
M People (dat is zeker) - Moving on up (is een gok)quote:Het 1e is van een clip die al een flink aantal jaartjes oud is. Je ziet een bruine vrouw steeds door een museum oid lopen, en dit wordt dan steeds herhaald met een kleine verandering. Je ziet ook steeds een soort ober een dienblad met alllemaal balletjes laten vallen. Op het einde wordt ze weer herenigd met haar lover volgens mij.
Jamiroquai - Virtual Insanityquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:13 schreef Koala22 het volgende:
[..]
Nogmaals een post omdat de vorige midden in de nacht niet echt veel visits kreeg. Hierna hou ik op met zeuren. Promise.
The Blueboy - Remember Mequote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zoek:
dat clubby liedje met de hele tijd dang dang dang, d-dang dang dang dang...
Vast wel iemand die het herkend
Nou, funky issie niet, en er wordt ook Techno gezegd ipv technology, maar ik doe een gok met U96 - Das boot.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:13 schreef Koala22 het volgende:
[..]
Nogmaals een post omdat de vorige midden in de nacht niet echt veel visits kreeg. Hierna hou ik op met zeuren. Promise.
karen ramirez - looking for lovequote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:01 schreef seto het volgende:
Het 1e is van een clip die al een flink aantal jaartjes oud is. Je ziet een bruine vrouw steeds door een museum oid lopen, en dit wordt dan steeds herhaald met een kleine verandering. Je ziet ook steeds een soort ober een dienblad met alllemaal balletjes laten vallen. Op het einde wordt ze weer herenigd met haar lover volgens mij.
Stronghold.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:24 schreef Eveli het volgende:
Ik zoek de naam van een Nederlandse metalband van het nummer Blood for blood.
yessssquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:57 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
karen ramirez - looking for love
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:01 schreef seto het volgende:
De 2e is van de Heineken reclame die je weleens in de bioscoop ziet. Je ziet dan allemaal verschillende landen terwijl je zo`n dance muziekje hoort.
Snow Patrol, en de single is volgens mij "Run".quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:21 schreef MartinusMagnus het volgende:
Nét nog op Yorin FM..... Brits bandje, beetje a la Keane.... Snow... nogwat heette het... please help!
Warmquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:08 schreef PPL het volgende:
[..]
The Blueboy - Remember Me
(circa 1995)
?
Die bedoel ik ja! Thanxquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Snow Patrol, en de single is volgens mij "Run".
The Sparks - When do i get to sing 'My way' ? [1994]quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:52 schreef Bouncer2002 het volgende:
iets in de trend van de pet shop boys
stukkie tekst is "When will I get to do it my way ...."
iemand een idee??
Around the World van Daft Punk. ...weetutnizeker.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:01 schreef seto het volgende:
De 2e is van de Heineken reclame die je weleens in de bioscoop ziet. Je ziet dan allemaal verschillende landen terwijl je zo`n dance muziekje hoort.
Gokje: Rank1- "such is life"?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:41 schreef progressive het volgende:
kent iemand die trance song van aardig wat jaartjes geleden. De tekst is iets van I'm free..hit the power <nog wat> ocean. De clip op de tv was met een surfer en een vrouw in een bak water ofzo. Heb al heet wat songs geprobeerd met de titel I'm free maar kan maar niet de juiste vinden, vandaar dat ik ook denk dat de title anders is. Iemand enig idee?
Bill Withers - A Lovely Dayquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef Mannekino het volgende:
Dat nummer van Twista & Anthony Hamilton - Sunshine wat nu vaak op TMF is te zien is een cover van een ander nummer als ik me niet vergis, het deuntje komt me heel erg bekend voor. Weet iemand wat het orginele R&B nummer hiervan is?
gabriel rios - broad daylightquote:Op donderdag 29 juli 2004 08:43 schreef togt het volgende:
Sinds gisteren heb ik twee keer een liedje op de radio gehoord van Gabriel Roth ?! Beetje loungey met de zelfde lyrics-stijl als Faitless - Weapons of mass destruction. Eerste keer dacht ik dat het een vrouw was, maar het is een man . . .
nee het is meer een liedje wat je in een club zou horenquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Around the World van Daft Punk. ...weetutnizeker.
Dat zou ook "all the leaves are brown, and the sky is gray" kunnen zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
all the days are rain????
of zoiets
Thanks, wat zijn die rap-covers toch lame :x, echt die foute lyrics.quote:Op donderdag 29 juli 2004 07:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Bill Withers - A Lovely Day
Het origineel van het nummer wat ik bedoel is in ieder geval "California Dreaming" van The Mama's & The Papa'squote:Op donderdag 29 juli 2004 16:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zou zomaar kunnen ik kom niet vaak op dit forum helaas![]()
perfect dat is hemquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
The Sparks - When do i get to sing 'My way' ? [1994]
DAT is het !! Fantastisch dank je wel!quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:40 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
gabriel rios - broad daylight![]()
heeel vage gok
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef Gambolputty het volgende:
Around the World van Daft Punk. ...weetutnizeker.
:')quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:46 schreef seto het volgende:
nee het is meer een liedje wat je in een club zou horen
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:44 schreef Martinezzz het volgende:
Wie helpt me?
Dat nummer van 'ik wil alleen maar billen zien!' , erg om gelachen op vakantie!
Wie weet hoe die heet?
Royal Gigolos - California Dreamin'quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:40 schreef h00tie het volgende:
Ik zoek een dance nummer wat begint met een stem als die stem van dat liedje in D-devils- the six gates. Zegt iets als: "Hold me my Sweet, Hold me my God"
wordt veel op radio fresh FM gedraait
Iemand die het weet????
O Fortuna is maar een stukje van de Carmina Burana. De CB is een muziekstuk van ongeveer een uur.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:08 schreef EggsTC het volgende:
Maar dat stuk van carl orff ken ik uit mn hoofd. "O Fortuna".
als ik mij niet vergis is dit het stuk dat vlak voor O fortuna komt maar ik zal vanavond even kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O Fortuna is maar een stukje van de Carmina Burana. De CB is een muziekstuk van ongeveer een uur.
On-topic: Ik denk dat het wel zeker iets van Orff is.
No shit, sherlockquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De CB is een muziekstuk van ongeveer een uur.
En dat ken jij helemaal uit je hoofd? U is dirigent?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
No shit, sherlock
Ik ken het hele stuk, niet alles uit me hoofd.. maar ik weet dat het desbetreffende stuk ( http://www.mastersofhardcore.nl/teaser/index.html ) wat ik zoek, er niet in zit.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat ken jij helemaal uit je hoofd? U is dirigent?
20 Fingers - "Lick It"quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:23 schreef wammes64 het volgende:
"You got to lick it before we ...."
Dit is een quote van een (house)nummer dat ze constant draaide in Kreta (afgelopen week) en nu ben ik er behoorlijk geobsedeerd door geworden om 'm te vinden.
Mijn dank is groot.
Oké, dan hoeft Bartrid ook niet meer te zoeken vanavond.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ken het hele stuk, niet alles uit me hoofd.. maar ik weet dat het desbetreffende stuk ( http://www.mastersofhardcore.nl/teaser/index.html ) wat ik zoek, er niet in zit.
nu ik hem nog een keer hoor met de cd erbij is het hem inderdaad niet....Het klinkt wel errug bekend, misschien iets uit een film??quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, dan hoeft Bartrid ook niet meer te zoeken vanavond.
Adverteerder/merk: Becelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:52 schreef Vamos het volgende:
Ik wilde graag weten welk nummer bij die Becel reclame hoort. Afrikaanse invloeden en is al behoorlijk oud... leuk voor mijn zomerhit verzameling
Imani Coppola - "Legend Of A Cowgirl"quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:27 schreef hardsilence het volgende:
Ik zoek een oud liedje, met een aparte stijl.
Grietje met donker haar, had twee staartjes en liep als serveerster. Niet zeker, maar ws afkomstig uit Amerika. Je hoort nu helemaal niks meer van d'r.
Alleen bekend, stukje tekst van het refrein; "pack my bags and mound my horse, we're gonna ride on into the next song.."
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:39 schreef blieblie het volgende:
Net op TMF.
Lekker fout nummer en ze zong Set me freeeeeee, oh oh yeah, oh oh yeah.
Van wie is dat nummer?
N-Trance - Set you free dus...
Lekker nummer
Fout omdat tis gewoon fout.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
California van Phantom Planet ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:14 schreef nXn het volgende:
ik zoek het nummer dat op de achtergrond gedraait word bij de reclame van The OC...
iemand?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:52 schreef defender het volgende:
[..]
California van Phantom Planet ?
Ik weet bijna zeker dat het dat wel is! Op het einde van dit stuk...gaat het bekende stuk beginnen. Ik kon het bijna meezingenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:08 schreef EggsTC het volgende:
Nee, dat is het niet, dat zeggen er meer. Maar dat stuk van carl orff ken ik uit mn hoofd. "O Fortuna".
de hardstyle band Nirvanaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:59 schreef Parthenope het volgende:
The end van Nirvana?
Aretha Franklin - "I Say A Little Prayer"?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:12 schreef Teijeextra het volgende:
Ik hoorde gisterochtend op Arrow Classic Jazz een nummer dat me wel beviel. Op de voorgrond zingt een vocaliste (zo te horen was ze zwart (niet discriminerend bedoeld)), het refrein is gezongen door een soort gospelachtig koor, en klinkt als 'Forever, forever, you'll stay in my heart' (of iets dergelijks). Ik vond het dus een mooi nummer en wil graag weten van wie het is/hoe het heet. Kan iemand mij dat vertellen?
Dat is hem inderdaad. Thx... (ging om de versie van Whitney Houston trouwens)quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Aretha Franklin - "I Say A Little Prayer"?
Of anders misschien een andere versie, dit nummer is ontzettend vaak gecovered.
In deze reeks worden alleen antwoorden op vragen gegeven. De muziek verspreiden mag hier nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:22 schreef Bullpit het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in de film From Dusk till Dawn van Tarantino , wanneer ze in de bar zijn aangeland. het nummer heer Afer dark en is van Tito & Tarantula, je kunt het gewoon mailen.
Tnx
Al bij "Muziek in de reclame" in de reclame gekeken op www.ster.nl? Obv je beperkte info zou het Wisdom, van Klaas Berings kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:22 schreef CySt het volgende:
Nummer uit de laatste orange reclame. Volgens mij dezelfde reclame die we ook op de FP krijgen elke keer..
Ik dacht aan the doors - the end,quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:46 schreef El-Rico het volgende:
Van wie is t hardstyle nummer 'the end'?
Stukje : This is the end, my only friend........
bvd
Al es bij soundtrack listing op imdb.com gekeken?quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:15 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zoek twee nummers.
Allebei uit de film Thirteen
Maargoed het 1e nummer hoor je in de film aan het begin als ze haar hond aan het uitlaten is
Nadat ze elkaar hebben neergeslagen enzo
en het 2e nummer hoor je helemaal aan het einde.
Als de film dus helemaal is afgelopen
Een beetje onduidelijk, ik weet het
Mn broertje heeft dit nummer op de pc staan en draait het vaak 20 keer achter elkaarquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:22 schreef Bullpit het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in de film From Dusk till Dawn van Tarantino , wanneer ze in de bar zijn aangeland. het nummer heer After dark en is van Tito & Tarantula, je kunt het gewoon mailen.
Tnx
Flamman & Abraxas - I'll Be Your Only Friendquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:46 schreef El-Rico het volgende:
Van wie is t hardstyle nummer 'the end'?
Stukje : This is the end, my only friend........
bvd
neej die bedoeltie niet, dat in the end gedoe is rustig gezongen door een man geloof ik toch?quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:24 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Flamman & Abraxas - I'll Be Your Only Friend
Maar die is alweer uit '96 of zo!
Nope, dat is m niet, die ken ik welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:47 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]Def Rhymz - Schudden (bekend ook in de DJ Jean remix)
hmm is het niet de apres ski versie?quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:06 schreef UFOtje het volgende:
Op zoek naar de house versie van George Baker - Una paloma blanca!![]()
![]()
Gisteren tijdens het uitgaan gehoord en onder de naam "paloma blanca" kom ik niks in die richting tegen.
Laatst toevallig wel op tv gezien dat George zelf bezig was zo'n versie te maken. Zeker weer even snel geld nodig?![]()
Bedoel je niet de clip van Modjo - Lady?quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:31 schreef PAA-053 het volgende:
De 2e is een nummer van Moby waarvan ik alleen de clip nog weet. Daarin gaan twee jongens en een meisje op de vlucht in een auto en komen ze op allerlei plaatsen waar ze vaak niet welkom zijn...beetje vaag ik weet het maar ik hoop dat iemand me kan helpen. Bvd.
die 2e, zou dat Lady van Modjo kunnen zijn?quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:31 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek de namen van twee nummers:
De 1e is een nummer van R Kelly denk ik met daarin de zin "I'm ready to explore you're body right now (of ipv "right now" "tonight"). Het is een beetje een slow R en B nummer...
De 2e is een nummer van Moby waarvan ik alleen de clip nog weet. Daarin gaan twee jongens en een meisje op de vlucht in een auto en komen ze op allerlei plaatsen waar ze vaak niet welkom zijn...beetje vaag ik weet het maar ik hoop dat iemand me kan helpen. Bvd.
Een hardstyle versie is het niet, maar probeer eens Tube Tech - The End, en dan een paar remixes daarvan...quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:47 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Ik dacht aan the doors - the end,
maar hardstyle?![]()
Nee, die versies ken ik wel.quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:54 schreef nXn het volgende:
[..]
hmm is het niet de apres ski versie?
iemand al een idee?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:08 schreef ramses het volgende:
"I wanna do it with a ... inside" ofzo
Iemand een idee hoe dit nummer heet????
Merci beaucoup alvast
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:40 schreef IsaacD het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik op vakantie een paar keer heb gehoord. Het is een club nummertje en de briljante text wordt gesproken door een vrouwenstem en luidt:
Monday night: to the club
tuesday night: to the club
wednesday night: what a headache, but I went to the club
Thursday night to club
Friday night I didn't want to go but my friend Michelle called and came over and so I went to the club
saturday night: to the club
sunday night: ......................to the club
Het zal wel iets van "to the club" heten ofzo, maar van wie is het?
-edit- Ik heb weer is voor m'n beurt geblaat; na even iets langer googelen weet ik nu dat het Spankox - to the club heet. -edit-
k ik zoek ernaar, maar het stuk van dat flashfilmpje lijkt vreselijk veel op O Fortuna, tis m niet.. ik weet hoe dat stuk verder gaat, en da´s wel heel anders als in carmina burana.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:06 schreef Radiohoofdje het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het dat wel is! Op het einde van dit stuk...gaat het bekende stuk beginnen. Ik kon het bijna meezingenweet het 99%zeker. En dat van Carl Orff is wel meer dan dat stukje wat je nu opnoemt. Het duurt heel erg lang en bestaat uit een paar nummers.
edit: 25 om precies te zijn. Probeer Fortuna Vulnera eens (dat is de 2de)
Of In trutina (dubbelkoor en is nummer 21) óf Ave formosissima (nummer 24)
Ik heb de cd niet dus ik kan het niet voor je luisteren maar ik weet echt bijna zeker dat het een stuk uit deze compositie is want ik ben een paar maanden geleden nog naar de uitvoering geweest.
Volgens mij is het Billen - Billenkoekquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:11 schreef Martinezzz het volgende:
[..]
Nope, dat is m niet, die ken ik wel
DUsssss... mensenik wil alleen maar billen zien, van wie is die?
Jentina - Bad Ass Strippaquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:08 schreef ramses het volgende:
[..]
iemand al een idee?
Kheb meteen nog een vraagje: een nummer over een badass stripper ofzo. Had m'n broertje 't over 'in an escalade' was een zinnetje in het nummer...
Wanneer ik zoek op 'bad ass stripper' kom ik op de een of andere manier maar niet tegen wat ik zoek...
Correctie: White Town - Your woman is van 1997quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:26 schreef ranja het volgende:
Klopt wel Zander
Van 1998 is-ie trouwens.
Drol, die heb je inmiddels van mij gehadquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:26 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het Billen - Billenkoek
Hét zomernummer van mallorca wat hier ook nog wel een hitje gaat worden!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:10 schreef BrauN het volgende:
Ik ben op zoek naar de originele versie van 'Kom uit die bananenboom' (belachelijk après ski lied...).
Het origineel is Spaanstalig, maar ik weet niet wat de titel is.
Roberto Technalli - Versaxy [Size 2]quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:29 schreef WebForce het volgende:
Goed twee requests, de eerste is deze: Klik!
En de tweede heb ik geen opgenomen bagger, brak telefoon-geluidsbestand van maar alleen mijn vage omschrijving:
Het is een house nummer, net zoals bovenstaand, was immers in een house cluben daarin komt overwegend een (ik dacht) saxofoon in voor is een bekend nummer, want je hoort het vaak in verschillende clubs nu dus...
Wiewat wat ik bedoel![]()
Het zou mooi geweest zijn, maar het is em niet, ti's wel dezelfde 'sound' een saxofoon dusquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:58 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Roberto Technalli - Versaxy [Size 2]
Zou zomaar kunnen!
"Slavenkoor met de Klokken"quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:03 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
weet iemand hoe het liedje heet wat ze bij Ajax altijd draaien (bijvoorbeeld voor de CL) als ze met die vlaggetjes gaan zwaaien..
jalalalalala ... jalalalaaaaalaaaa zoiets hehe...
bvd
quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:01 schreef RoelvanderLek het volgende:
Het nummer wat je bij Flikken hoort bij de aftiteling..iemand een idee?
"Peter Evrard zal in het najaar dertien weken lang op zondagavond bij TV1 te beluisteren zal zijn. Hij zingt immers ’Let Me Take You Through The Night’, het nieuwe afsluitende nummer van Flikken. In het verleden zongen Dirk Cassiers, Sarah en Raf Van Brussel al de eindgeneriek. Van Peter’s nummer worden drie versies gemaakt, en de verhaallijn zal bepalen welke versie de kijker te horen krijgt. De soundtrack van Flikken 6 komt in juli als teaser voor de nieuwe reeks uit." bron: de Flikken website flikken.comquote:Op maandag 2 augustus 2004 04:19 schreef RoelvanderLek het volgende:
Het nummer wat je bij Flikken hoort bij de aftiteling..iemand een idee?
Best stom dat ze de compositie dan niet vermelden bij de titel van dat hardstyle nummer. (Dat hoort toch zo zeker) Anders kijk je eens in het cdboekje als je die hebt of desnoods in de winkel. Moet er toch instaan?quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:36 schreef EggsTC het volgende:
Het stukje komt ook voor in "Phillipe rochard & Nu-Pulse - The Survivors of Hardstyle".
Heeft iemand dit nr, gaarne mij even op msn toe te voegen dan
Zie Profiel.
Bovenstaand nummer heb ik nu bijna volledig, dat is de hardcoreversie ervan zegmaar.
Lobo - The Caribbean Disco Showquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'Minimalistix - Struggle' bedoelt. Of het heet 'Struggle for life' of zoiets.quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:24 schreef ocf81 het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer waar ik alleen de clip van kan omschrijven, en dna met name het einde.
Het is een dance/trance achtig nummer waarbij een camera door een lanschap heen raast. het gaat op een hoge snelheid door een bos en dan door een heuvellandschap en dan veranderd het opeens een een veld van springende blokken.
Kan iemand de naam van dit nummer vertellen?
Ik heb de clip toevallig op de computer staanquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:24 schreef ocf81 het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer waar ik alleen de clip van kan omschrijven, en dna met name het einde.
Het is een dance/trance achtig nummer waarbij een camera door een lanschap heen raast. het gaat op een hoge snelheid door een bos en dan door een heuvellandschap en dan veranderd het opeens een een veld van springende blokken.
Kan iemand de naam van dit nummer vertellen?
Struggle for Pleasurequote:Op maandag 2 augustus 2004 11:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik denk dat je 'Minimalistix - Struggle' bedoelt. Of het heet 'Struggle for life' of zoiets.
Oud nummer, wel heerlijk, ik ga 'm meteen weer downloaden want was 'm al lang vergeten
klinkt als: Blank & Jones feat. Anne Clark The Hardest Heartquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:51 schreef Flora_Ruk het volgende:
Ik zoek de naam van een nr van Max B Grant...Hij staat op Kazaa onder track 04 maar ik wil graag weten hoe hij heet. Het begint met een stuk tekst wat door een vrouw "gezongen" word..Dit si ongeveer de tekst :
Don't hesitate to stand up and fight for your future...
this world is lost so open the doors and ?? all the barricades..
you have the posebility to change your world..so don't only dream your dream..
its time to spread you wings to let the chance become reality.. stand up and live your life..
you're not alone so let us take this chance together.. open your eyes en do not forget this is our future..
Kent iemand dit nr en de naam ervan ?????![]()
\Eerste is misschien Cassidy ft R Kelly - Hotel ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:55 schreef Boink het volgende:
He ik zoek een nummer wat ze op FUN FM in frankrijk vaak draaiden, het ging over een hotel room. En leek wel of R Kelly er ook in meezong maar dat weet ik niet zeker
Dan een 2e nummer wat ze ook op FUN FM draaiden. Ging over een ontmoeting in een trein nummers uitwisllen e.d.
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen!
Zal kijke of m da is..maar bij mij staat ie dus onder max b grant maja da kan ook fout zijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
klinkt als: Blank & Jones feat. Anne Clark The Hardest Heart
Nee het is m niejquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
klinkt als: Blank & Jones feat. Anne Clark The Hardest Heart
Motors - Airportquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:17 schreef paultjuhhh het volgende:
hoe heet dat nummer bij de kpn reclame, weetjewel AIRPORT !
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:25 schreef gbm het volgende:
[..]
Motors - Airport
quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:29 schreef WebForce het volgende:
En de tweede heb ik geen opgenomen bagger, brak telefoon-geluidsbestand van maar alleen mijn vage omschrijving:
Het is een house nummer, net zoals bovenstaand, was immers in een house cluben daarin komt overwegend een (ik dacht) saxofoon in voor is een bekend nummer, want je hoort het vaak in verschillende clubs nu dus...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:13 schreef ranja het volgende:
Leila K - Open Sesame
Stupidisco van Junior Jack.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:30 schreef Da_Koen het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet met in de clip vechtende chicks in een boxring? Ik een lekker nummer eigenlijk
Die was het iddquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Stupidisco van Junior Jack.
Niemand?quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:06 schreef UFOtje het volgende:
Op zoek naar de house versie van George Baker - Una paloma blanca!![]()
![]()
Gisteren tijdens het uitgaan gehoord en onder de naam "paloma blanca" kom ik niks in die richting tegen.
Laatst toevallig wel op tv gezien dat George zelf bezig was zo'n versie te maken. Zeker weer even snel geld nodig?![]()
air - surfin' on a rocket: zit een cowboy-meisje in de clip, of toch wat anders?quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:07 schreef Da_Koen het volgende:
Dat nummer met cowboy chicks (volgens mij is de artiest air) het heeft ook een beetje een cowboy melodietje. Wie of wie?
volgens AMG heet het Alpha Beta Gagaquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:11 schreef ranja het volgende:
Air heeft inderdaad een nieuwe single.... die heet zoiets als radio gaga (ja ik weet dat dat van queen is maar het lijkt er wel iets op, qua titel)
Volgens mij bedoelt hij de nieuwste single: Alpha Beta Gagaquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:27 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
air - surfin' on a rocket: zit een cowboy-meisje in de clip, of toch wat anders?
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:27 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
air - surfin' on a rocket: zit een cowboy-meisje in de clip, of toch wat anders?
Het heet Army Of Hardcore, staat op een of andere Thunderdomequote:Op maandag 2 augustus 2004 17:16 schreef afca het volgende:
start the war.. because were an the floor..its never seen before..army of hardcore..HARDCORE
deze zin zit in het leidje wat ik zoek..
Probeer eens te googlen, alleen dan moet je wel 'your body' typen ipv you're .quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:24 schreef PAA-053 het volgende:
Hey...ik zoek een nummer, ik had hem eerder al gepost...geen resultaat...misschien nu wel:
het is een nummer van R Kelly denk ik met daarin de zin "I'm ready to explore you're body right now (of ipv "right now" "tonight"). Het is een beetje een slow R en B nummer...
iemand enig idee???
ty !quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:27 schreef ranja het volgende:
Paul Simon - You can call me Al
Smokey Robinson - Tears Of A Clown wel voordehand liggend...quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:08 schreef HarmenM het volgende:
Hallo mensen,
ik ben bezig met 't monteren van een filmpje geschoten in een Albanees kinderziekenhuis. Het gefilmde zijn "cliniclowns" die van die operatie-schonenendoos dozen uitdelen.... De beelden zijn soms best ontroerend (om te zien hoe blij die kinderen zijn met 't kleine wat ze krijgen, maar ook veel pijn en de ronduit slechte omstandigheden).
Heeft iemand een idee wat voor een "thema-muziek" ik er onder kan gooien?
Eerste kan ik niets van bakken, tweede is waarschijnlijk Saxo met 'Les bruits de la foret'quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:29 schreef WebForce het volgende:
The Kinks - Death of a clown is denk ik wat minder geschikt?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:01 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Smokey Robinson - Tears Of A Clown wel voordehand liggend...
Erasure - Sometimes, vermoed ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:39 schreef Le_Roi_7 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit correct is? Of weet er iemand hoe het wel gespeld moet worden?
Super bedankt!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:40 schreef Zander het volgende:
[..]
Erasure - Sometimes, vermoed ik.
De Clown - Ben Cramer zal ook wel niet helemaal toepasselijk zijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
The Kinks - Death of a clown is denk ik wat minder geschikt?
[grinnik]quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
The Kinks - Death of a clown is denk ik wat minder geschikt?
de elfjesdansquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:21 schreef HekkeySE het volgende:
Ik zoek een nummer van (waarschijnlijk) Wolter Kroes.
Het is een variant op de pizza hut (het lijkt erop) en je moet een dansje doen met je handen. Het was een hit in Chersonissos deze zomer?
Wie weet?
Ja, thx!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:11 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Eerste kan ik niets van bakken, tweede is waarschijnlijk Saxo met 'Les bruits de la foret'
Je zal wel de cover van Spiderbait bedoelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:34 schreef Leffe48 het volgende:
Nee ok het is dus een cover, het origineel ken ik en die is idd anders
En het is dus Betty niet Belly
Ja idd. Thnxquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:11 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb de clip toevallig op de computer staanCassius - Sound of violence
nog steeds zoekendequote:Op zondag 1 augustus 2004 22:41 schreef Laevid het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 zeer verschillende nummers:
- Een zwaar rock-nummer (in de richting van Tool), vrij lang, en er zit een stuk in dat ze meerdere malen achter elkaar "Let us swim" zingen.
- Het origineel van een heel fout apres-ski nummer, dat op zijn beurt als volgt ging: "Zuipen, zuipen, wij willen...."
alvast bedankt
Da tis van Tool. Geen idee welk nummer, ben totaal geen Tool-liefhebber.. Er is iig een clipje van, misschien even opzoeken van welke Tool-numemrs clipjes zijn?quote:- Een zwaar rock-nummer (in de richting van Tool), vrij lang, en er zit een stuk in dat ze meerdere malen achter elkaar "Let us swim" zingen.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:50 schreef twi het volgende:
Ik zoek dit nummer, of eigenlijk alleen de artiest, of een artiest die soortgelijke muziek maakt
Bedanktquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Da tis van Tool. Geen idee welk nummer, ben totaal geen Tool-liefhebber.. Er is iig een clipje van, misschien even opzoeken van welke Tool-numemrs clipjes zijn?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:30 schreef wc-eend het volgende:
Ik zoek eerder meerdere artiesten/muziekhaha
Kent iemand nog leuke nummers in de stijl van
* Carl Orff - O Fortuna (carmina burana )
* Final Fantasy VIII - Liberti fatali ( weet niet hoe de componist heet)
* John Williams - Duel of the Fates
Dus Klassiek met koor enzo
Emmylou Harris - "I'll Go Stepping Too" ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:47 schreef Fliepke het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de radio (3fm, ik geloof ergens tussen 9 en 10) een heel "eenvoudig" liedje.
en in het refrein zat iets van "there are more fish in the sea"
Het was een liefdesliedje...
De playlist van vandaag zie ik niet online staan op de arbeidsvitamine site, of op die van 3fm...
nou ja, iemand een idee?
Het was iig een man, ik ken haar voor de rest niet, dus ik gok dat ze het niet is geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Emmylou Harris - "I'll Go Stepping Too" ?
Het is van the Streets en heet 'Dry your eyes'. Heb t al een maandje terug gehoord op 3fm en hij komt tot mijn vreugde nu de hitlijsten binnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:47 schreef Fliepke het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de radio (3fm, ik geloof ergens tussen 9 en 10) een heel "eenvoudig" liedje.
De playlist van vandaag zie ik niet online staan op de arbeidsvitamine site, of op die van 3fm...
nou ja, iemand een idee?
The Streets - Dry Your Eyesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:47 schreef Fliepke het volgende:
nou ja, iemand een idee?
Nou volgens mij nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:04 schreef nXn het volgende:
[..]
de elfjesdans
Guru Josh - Infinityquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:14 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin niet gezongen wordt en een saxofoon (geloof ik) een redelijk eentonig riedeltje speelt. Volgens mij vrij populair want ik hoor het vaak in de kroeg...
Hehe... ja ook een cool nummer... alleen dat is hem niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:44 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Guru Josh - Infinity
Nina Simone?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:27 schreef Scandalous het volgende:
Hoorde vandaag een nummer, het heet The Other Woman maar van wie is het? (gezongen door een vrouw)
ID&T heeft een online radio playlist.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:36 schreef Scandalous het volgende:
Het was geloof ik op ID&T () dus dat denk ik niet... het was ook heel ghetto
Ging over een vent die een ander had bezwangerd.
03.08.2004 >> 18:16 Blakkat & Tyra Other Womanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
ID&T heeft een online radio playlist.
Als je nog weet hoe laat het ongeveer was kun je het ongetwijfeld opsnorren.
Succes.
Saxo - Les Bruits De La Foretquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:14 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin niet gezongen wordt en een saxofoon (geloof ik) een redelijk eentonig riedeltje speelt. Volgens mij vrij populair want ik hoor het vaak in de kroeg...
Die laatste is het! Thanks!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 02:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
of...
Rune Calabria
'Des'ree - Life' misschien? Is wel iets ouder dan 5 jaar overigensquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:54 schreef Coelho het volgende:
hallo, misschien kunnen jullie mij ook helpen.
Ik zoek artiest/nummer behorende bij een videoclip van een vrouw die door een graanveld heen loopt/rijdt met allemaal vlinders om zich heen. Volgens mij een jaar of 5 oud maximaal...
ff een aanvulling...het begint dus met dat stukje tekst..drna dus gewoon trance achtige muziek zonder tekst ensow....en aan t eind roepe ze een x ....this is our futurequote:Op maandag 2 augustus 2004 12:51 schreef Flora_Ruk het volgende:
Ik zoek de naam van een nr van Max B Grant...Hij staat op Kazaa onder track 04 maar ik wil graag weten hoe hij heet. Het begint met een stuk tekst wat door een vrouw "gezongen" word..Dit si ongeveer de tekst :
Don't hesitate to stand up and fight for your future...
this world is lost so open the doors and ?? all the barricades..
you have the posebility to change your world..so don't only dream your dream..
its time to spread you wings to let the chance become reality.. stand up and live your life..
you're not alone so let us take this chance together.. open your eyes en do not forget this is our future..
Kent iemand dit nr en de naam ervan ?????![]()
Dragostae din teiquote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:29 schreef Sport_Life het volgende:
dat liedje van "maaaaajaaaaa hiiiiiiiiiii majaaa hoooooooooooooooooooo "
hoe heetie?.
Toto - Hold the Linequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:25 schreef nXn het volgende:
ik zoek een rocknummer (van een tijd geleden al) met de text:
"hold the line (zowiets), love isn;t always on time."
wie helpt me?
Ah bedankt, ik dacht dat het optreden alleen daar was.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:05 schreef Zander het volgende:
Dat nummer heet "San Quentin", het gaat niet over een senator, maar over de gevangenis zelf. Hij speelt het op de lp zelfs twee keer achter elkaar, op verzoek van de gevangenen.
Ravel met de Bolero?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:24 schreef Emmertje het volgende:
Ik wil heel graag weten hie een bepaald (klassiek) muziekstuk heet, maar aan gezien het moeilijk te omschrijven is zal dat wel lastig worden zo. Maar ik ga toch een poging doen:
Het begint heel rustig met een fluit, en langzamerhand komen er steeds meer instrumenten bij..
Het doet me denken aan het begin van een lentedag, de wereld ontwaakt heel langzaam..
Het is een heel bekend stuk en word ook wel gebruikt in popmuziek en tv programma's..
(heb dit ook al in een ander topic gevraagd maar misschien heb ik hier meer suc6)
nee die is t niequote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ravell met de Bolero?
Ik moet denken aan de Delinquentes Habits:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:16 schreef Tha_T het volgende:
Ik zoek een nummer van vorig jaar die "toen" in de zomer populair was. Dat is iets met rap en mexicaans gepingel op zo'n kleine banjo. Het zelfde nummer hebben ze ook in een film gebruikt maar daar weet ik de naam niet meer van
Ik denk Morgenstimmung van Grieg (uit Peer Gynt)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:24 schreef Emmertje het volgende:
Ik wil heel graag weten hie een bepaald (klassiek) muziekstuk heet, maar aan gezien het moeilijk te omschrijven is zal dat wel lastig worden zo. Maar ik ga toch een poging doen:
Het begint heel rustig met een fluit, en langzamerhand komen er steeds meer instrumenten bij..
Het doet me denken aan het begin van een lentedag, de wereld ontwaakt heel langzaam..
Het is een heel bekend stuk en word ook wel gebruikt in popmuziek en tv programma's..
(heb dit ook al in een ander topic gevraagd maar misschien heb ik hier meer suc6)
Dat is hem. Thxquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:36 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik moet denken aan de Delinquentes Habits:
Return of the tres [2001]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |