quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:12 schreef cultheld het volgende:
Manfred Mann - There she was just walking down the street
quote:Manfred Mann - There she was just walking down the street
Ik ben ontopic bezig, ik vind dat een gaaf nummer.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:39 schreef dabadbass het volgende:
ja hoor Picht
nu weer ff ontopic
Hang me er niet aan op, maar volgens mij is dat 1 of andere vage versie van "The Crying Game" van Boy George...quote:Op zondag 18 juli 2004 00:43 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik ben ontopic bezig, ik vind dat een gaaf nummer.
zou het hier tussen moeten staan:quote:Op zondag 18 juli 2004 10:03 schreef Ruudboy het volgende:
Jammer dat de laatste post van het vorige topic niet effe gekopieerd wordt.. zo krijg ik natuurlijk nooit antwoord.
Dit was mijn vraag:
Hoe heet het nummer wat ze gister op 538 draaiden rond 23:05.
Er zat een sample in van het gitaartje van Lenny Kravitz (Are you gonna go my way)
Maarja nu weet niemand meer over welk nummer ik het heb.. toch jammer.
quote:Op zondag 18 juli 2004 03:43 schreef podium het volgende:
Ik zoek een trancenummer waarin 2 van die gasten in een videoclip tegen elkaar racen in een computerspel. Wie helpt me uit de brand ?
Is dat niet de nieuwe van Novastar - When the lights go down on the broken hearted? Dat nummmer heeft namelijk wel wat weg van Clocks.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:39 schreef Hanzel_lane het volgende:
ik zoek het nummer dat in de reclame van ruud de wild voorkomt... het lijkt wel een beetje op Clocks van Coldplay, maar het is hem niet... heeft iemand enig idee? ik zou het echt niet weten![]()
iig bedankt!![]()
jaaaaaaaaaah!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 18:03 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Is dat niet de nieuwe van Novastar - When the lights go down on the broken hearted? Dat nummmer heeft namelijk wel wat weg van Clocks.
Manau - La Tribu De Danaquote:Op zondag 18 juli 2004 19:09 schreef JonDZ het volgende:
Ik zoek een nummer, zeg maar Franstalige rap/hip-hop, met keltische violen er door heen. Er ziet iets in met 'La Vallée'.
"Doodsbedreiging."quote:Op zondag 18 juli 2004 19:50 schreef tlogtenberg het volgende:
ik zoek een nieuw nummer van theo maassen. ik hoorde hem vrijdag voor het eerst op radio 3fm, en gister ook op nederland 3 bij 1 of ander praatprogramma. Het is een rapnummer waarin hij nogal kritsch is op de nederlandse maatschappij. Wie weet de titel???
Theo Maassen - Doodsbedreiging [2004]quote:Op zondag 18 juli 2004 19:50 schreef tlogtenberg het volgende:
ik zoek een nieuw nummer van theo maassen. ik hoorde hem vrijdag voor het eerst op radio 3fm, en gister ook op nederland 3 bij 1 of ander praatprogramma. Het is een rapnummer waarin hij nogal kritsch is op de nederlandse maatschappij. Wie weet de titel???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |