quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Modjes probleem opgelost topic kan dicht.
toevallig niet haiducci - dragostea din tei ?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:08 schreef radiating het volgende:
weet iemand hier misschien de titel van en misschien ook de naam van de groep/zangeres?
Het word de laatste tijd vaak gedraaid op tmf en the box etc.
Het word door een vrouw en een man gezonden.
Het word volgens mij in het Roemeens gezongen maar het kan ook Turks ofzo zijn, rare taal iig.
Het is een vrij nieuw nummer.
De man neemt het steeds over van de vrouw en andersom.
Verder weet ik er eigenlijk niets van.
B.V.D.
Moby - Natural blues [2000]quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:51 schreef Le_Roi_7 het volgende:
Ik heb em al een tijdje niet meer gehoord, maar het nummer dat ik zoek lijkt alsof het van Moby is....al kan ik dat niet met zekerheid zeggen....
in de tekst van het refrein (?) zitten deze zinnen:
"ohh lord what's the use...time after time and it just won't do" (tenminste ik denk dat het ongeveer zo gaat.
Alvast bedankt!!!
Nogmaals... Tis iets van lets get (vul woord in) lets get...... dat wordt behoorlijk vaak herhaald. Mannenstem, genre hardstyle.quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:52 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Welk nummer is dit?
Stijl: hardstyle achtig
Zit een vocal stukje in met mannenstem wat steeds harder agressiever sneller wordt.
iets in de trend van: Lets get ... Lets get in of begin (wordt steeds herhaald)
Tis al wa ouder...
Die uit 1990? Of de remix uit 1997?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:48 schreef Le_Roi_7 het volgende:
Bedankt alvast mensen die er tijd in hebben gestoken....maar ik heb ik em gevonden!!
het is van: The source ft. Candi Staton - You got the love
hoe beschrijf ik 90% can alle hardstyle nummers. . ..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:46 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Nogmaals... Tis iets van lets get (vul woord in) lets get...... dat wordt behoorlijk vaak herhaald. Mannenstem, genre hardstyle.
Ik wil het in een mix pleuren maar met zoeken in mijn muziekarchieven kom ik er niet, ik heb de titel ff nodig Ik weet zeker dat ik het nummer heb namelijk, das het hoerige eraan!! Bij voorbaat thnx.
Je kan ook gewoon alleen antwoord geven als je het weet. Ik zit in die shit dus dat weet ik zelf ook wel. Heb muziek archieven maar als ik geen titel cq artiest heb kan ik m nooit terug vinden.... En ja hardstyle was nou niet bepaald het toppunt van verfijndheid.. Dat is echter op het moment ook aan het veranderen.....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:37 schreef godard_k het volgende:
[..]
hoe beschrijf ik 90% cvan alle hardstyle nummers. . ..![]()
Maria Mena - "You're the only one."quote:ik heb een tijdje geleden een liedje op tmf gezien waarvan ik de text wel geinig vond. Nu zie ik het dus nooit meer. Wel hoor ik het af en toe op de radio maar dan zeggen ze niet wie het zingt. Nu wil ik dus weten hoe ze heet. Voor zover ik weet is het een noorse zangeres. Ze zingt half maar tussendoor praat ze ook een beetje. Op een gegeven moment zegt ze iets van : I put my hands between your legs and said it was small, but it's not at all.
En later zegt ze nog iets over kotsen en dat hij dan dr haar naar achter houdt.
Best herkenbare dingen.
Weet iemand hoe ze heet en hoe het nummer heet??????????
Die is idd gaaf.. Weet iemand hoe dat lied heet heet?!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:00 schreef Miesjel het volgende:
Okay, dan nu de echte gevonden.
vet cool base-jumping filmpje!! (32mb)
Van wie is dat eerste muziekje?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:45 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
toevallig niet haiducci - dragostea din tei ?
of ook wel o-zone - dragostea din tei
is ergens nog een topic van..
Mogen we samen twee keer zo vaak omhoog schoppen??quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die is idd gaaf.. Weet iemand hoe dat lied heet heet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |