Geweldigquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Hij zat ook heel leuk de hele tijd Joden te roepen. Ik denk dat hij nu wel enkele lekker blauwe plekken heeft daardoor!
Grappige was dat hij iedere keer weer verbaast naar mij keek "Hey! Een Kakkerlak!" en dat 10x ofzo! Hahaha!
De oorzaak van zijn dronkenheid was het zogenaamde "kaartjeblazen".quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:31 schreef VoreG het volgende:
Geweldig. Dronken mensen kan je zo ongelooflijk mee lachen, je kan ze allerlei opdrachten laten uitvoeren enzovoort. Nadeel is dat je vaak de kans niet krijgt om de opdrachten te geven, omdat je zelf bezopen bent
.
Leuk spelquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De oorzaak van zijn dronkenheid was het zogenaamde "kaartjeblazen".
Wie?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, jouw award vind ik verbazend. Ik vind jou verre van anoniem posten namelijk.
Eens, ik had ook één van de andere kandidaten verwacht, vind jou helemaal niet onopvallend.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, jouw award vind ik verbazend. Ik vind jou verre van anoniem posten namelijk.
6 lege glazen neer zetten. Dan gooi je met een dobbelsteen, gooi je 1 schenk je glas 1 in, maakt niet uit hoe vol. Als iemand dan een getal gooit waar bier inzit moet je die in 1 keer opdrinken.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:01 schreef Eilanden het volgende:
Wat is zessen?
Misschien ken ik het wel maar noemen we het anders
Mexen! 2-1 gooien is winnend!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:42 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand het kroegdobbelspel Mexicaantje ? Kan je ook een kater bezorgen.
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mexen! 2-1 gooien is winnend!
Zeer gevaarlijk, vooral door de regel 'dobbelsteen in spoelbak = rondje jenever'
Mexxen ook zeer leuk jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:42 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand het kroegdobbelspel Mexicaantje ? Kan je ook een kater bezorgen.
ik ga altijd voor de katerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mexxen ook zeer leuk ja. Maar vrijwel alle kroegspellen bezorgen je of een kater of een soa
.
Soa is niet altijd even geslaagd inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga altijd voor de kater
Zou het mooi weer zijn ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:14 schreef Vom het volgende:
Het is weer druk in Hools![]()
Ik weet het niet, ik ben aan het lerenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou het mooi weer zijn ?
Het is heerlijk weerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:18 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben aan het leren![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer
* Vom springt weer in het opblaasbadje
*spetter spatter spater*
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:33 schreef tong80 het volgende:
Voor de Hoolers die zich vervelen, ik lach me kapot :
Nú op de TROS: volksartiesten in Disneyland Parijs. :(
Geweldig topicquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:Leuk als ze je niet kennen. Kutnewbies.
En daar kan ik nog minimaal een heel seizoen van genietenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Daar heb jij weer gelijk in, man met de fraaie ondertitel in het tototopic.
Ik denk niet echt dat ik anoniem post, maar ik ben over het algemeen niet zo 'rellerig' als sommigen hier ... de enige echte botsingen die ik hier nog wel eens heb gehad, zijn met SCH, maar dat is ook al een tijdje geledenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:02 schreef methodmich het volgende:
We hadden ook een leuk spel met een dobbelbeker. Je gooide 3 dobbelstenen, maar diegene die gooide was de enige die onder de beker mocht kijken. Je moest dan de score meedelen, waarbij je kon kiezen om de waarheid te vertellen of te bluffen. Als je bijvoorbeeld een 2 een 4 en een 5 had gegooid, dan was je score 542. Diegene na je moest daar dan sowieso overheen. Als volgende kon je kiezen om een of meerdere dobbelstenen te laten liggen. In dit geval bijvoorbeeld de 5 en de 4 en dan proberen hoger te gooien dan de 2 en jouw score doorschuiven naar de volgende. Het spel eindigt als iemand WEL de waarheid spreekt, maar diegene na hem zegt dat hij liegt, of dat diegene die NIET de waarheid spreekt inderdaad niet geloofd werd. De straf was uiteraard het achterover slaan van een of ander alcoholisch goedjequote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
6 lege glazen neer zetten. Dan gooi je met een dobbelsteen, gooi je 1 schenk je glas 1 in, maakt niet uit hoe vol. Als iemand dan een getal gooit waar bier inzit moet je die in 1 keer opdrinken.
Mijn favo spelletje in m'n studententijdquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:33 schreef pfaf het volgende:
Avond?
Iemand een potje neger-zappen?
Maar dat kan niet meer hè ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mijn favo spelletje in m'n studententijd
Zap de neger is een eenvoudig spel. Je hebt alleen maar nodig: bier (of in ieder geval een vorm van drank), een tv, een afstandsbediening en een dobbelsteen. Je begint op kanaal 1, vervolgens gooi je de dobbelsteen. Het aantal ogen dat je gooit moet je omhoog zappen (gooi je 3 beland je op RTL4 als deze op het vierde kanaal geprogrammeerd staat). Wanneer er gedurende 10 seconden een neger (wanneer je hier bezwaar tegen hebt kan je ook een alternatief nemen als dom blondje, mislukte spits bij feyenoord of wat dan ook....) in beeld verschijnt moet je een vooraf bepaalde hoeveelheid drinken. Hierna geef je de beurt door, en als er geen kanalen meer overblijven ga je terug naar het eerste kanaal.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:59 schreef Eilanden het volgende:
Wtf is neger zappen?
Nee, maar moet je dan op zo'n warme dag prijzen winnen?quote:Op zondag 25 juli 2004 00:39 schreef okkidude het volgende:
Hele avond lafjes achter mijn PC gehangen met een biertje, maar ja daar win je geen prijzen mee
Echt soms raar. Alsof je elkaar gisteren nog hebt gezien.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:41 schreef Eilanden het volgende:
Met sommigen mensen heb je dat Golfer .... iemand 30 jaar kennen is bij mij dan niet van toepassing, maar weet precies wat je bedoelt
Mexxenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mexen! 2-1 gooien is winnend!
Zeer gevaarlijk, vooral door de regel 'dobbelsteen in spoelbak = rondje jenever'
Jawelquote:Op zondag 25 juli 2004 02:04 schreef rubbereend het volgende:
avond hools, nog leven hier?
natuurlijk wie anders zou er nu nog wakker zijnquote:Op zondag 25 juli 2004 02:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jawel
Streetparade?quote:Op zondag 25 juli 2004 02:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedenacht trouwes, streetparade was leuk ondanks wat vervelende botsingen met de organisatie...
Wat eerder naar huis gegaan omdat mama vandaag jarig was. Had ze niet verwacht, vond ze leuk
Je kent haar?quote:Op zondag 25 juli 2004 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
Gefeli nog,hoe oud is ze geworden? 83?
ErikTquote:Op zondag 25 juli 2004 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk wie anders zou er nu nog wakker zijn
opke, ff gekeken; ziet er leuk uit. was t beetje druk. t weer was natuurlijk geweldig vandaagquote:Op zondag 25 juli 2004 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dank
Streetparade Middelburg 24-07-04
Weinig van die DJ's meegekregen, alleen de echte parade meegedaan met een eigen kar van het café. Achteraf gezien wel weer veel opzien gebaard met een giga rookmachine en veel schuim plus harde muziek.
We wonen wel in hetzelfde gat, maar ik ken hem zo niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 03:30 schreef pfaf het volgende:
Zit in ieder geval geen zachte g in.
Ken jij Franky trouwens ook?
houden zoquote:Op zondag 25 juli 2004 03:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We wonen wel in hetzelfde gat, maar ik ken hem zo niet.
Nee,ik drink niet,een baco graagquote:Hallo DG, biertje ?
Dat klinkt duurder dan mijn 15 cent Jaeger0biertje.quote:Op zondag 25 juli 2004 03:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BS drinkt zelf een Jack Daniels Tenesse Gold
Neen,. dat is het niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 03:41 schreef pfaf het volgende:
Br33zaH dus.
Jeez, dat het je lukt om zo te typen.quote:Op zondag 25 juli 2004 03:46 schreef pfaf het volgende:
d3nken kAn ik 0p h3t M0m3nt Ni3t m33r z0 g0ed.
Kw3sTi3 v4n g4w4nnIng.quote:Op zondag 25 juli 2004 03:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jeez, dat het je lukt om zo te typen.
Dat duurt bij mij uren!
Waarom niet, het is weer een heerlijke dag.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:23 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Moet ik vandaag alweer de tent opengooien?
Nou ik weet niet waar jij zit maar hier (omgeving Utrecht) is het bewolkt en regent het af en toequote:Op zondag 25 juli 2004 11:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom niet, het is weer een heerlijke dag.
Dat zeg ik. Als het zonnig is ga je niet in de kroeg zitten.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij zit maar hier (omgeving Utrecht) is het bewolkt en regent het af en toe![]()
Ja het is nog vroeg hequote:Op zondag 25 juli 2004 11:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Als het zonnig is ga je niet in de kroeg zitten.
Is er geen terras hier dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 11:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Als het zonnig is ga je niet in de kroeg zitten.
Dat wordt op warme dagen naar buiten gegooid. Beetje improviseren.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is er geen terras hier dan?
Je zal het niet geloven, maar hier in Utrecht hebben we exact hetzelfde weerquote:Op zondag 25 juli 2004 11:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij zit maar hier (omgeving Utrecht) is het bewolkt en regent het af en toe![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven, maar hier in Utrecht hebben we exact hetzelfde weer![]()
Jup, Amor, spaans/portugees, maar er werken alleen maar Marokkanen, Afghanen en een paar verdwaalde NL's zoals ik.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:53 schreef Eilanden het volgende:
Werk je in een restaurant dan Vom? If so .. welke? (nieuwsgierig)
Ja dat is tapas enzo jaquote:Op zondag 25 juli 2004 13:10 schreef Eilanden het volgende:
Is dat tapas enzo? Ik ben er nog niet geweest. Voor Spaans eten/tapas gaan we meestal naar El Mundo of Dos Locos op de Biltstraat. Die laatste heeft overigens mijn voorkeur, ben niet zo onder de indruk van El Mundo
En terechtquote:Op zondag 25 juli 2004 13:28 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoor net van mijn vriendin dat ze bij jullie is geweest en dat ze toch nog steeds de voorkeur geeft aan Dos Locos
Dat zal het wezen!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat ik anoniem post, maar ik ben over het algemeen niet zo 'rellerig' als sommigen hier ... de enige echte botsingen die ik hier nog wel eens heb gehad, zijn met SCH, maar dat is ook al een tijdje geleden
Dan heeft ze geluk gehad, het niveau is daarna drastisch gedaaldquote:Op zondag 25 juli 2004 13:56 schreef Eilanden het volgende:
Eind vorig jaar geloof ik...
en wat voor 1?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:12 schreef methodmich het volgende:
Morgen eens naar de garage, auto kijken / kopen.
Wat voor een?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:12 schreef methodmich het volgende:
Morgen eens naar de garage, auto kijken / kopen.
Dan zou ik denk ik toch voor de Lupo gaan.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:17 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijk een Volkswagen, maar of het een Lupo of Polo wordt weten we nog niet.
Win je toch 2000 euro mee in principe voor nagenoeg dezelfde autoquote:Op zondag 25 juli 2004 15:22 schreef methodmich het volgende:
Die is 2000 euro goedkoper en even oud. Heeft alleen slechts 3 ipv 5 deuren.
Waar in Hellevoetsluis zit je?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:24 schreef ErikT het volgende:Middag!
Zit lekker in Hellevoetsluis en ik hoef niet voor mn eten te zorgen, niks op te ruimen, niks te regelen. Alleen zelf naar de WC. Dit is pas vakantie
Gisteren op een bootje gedobberd op het Haringvliet ^ O^
There's no place like home
Precies.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Win je toch 2000 euro mee in principe voor nagenoeg dezelfde auto
Nu zit ik bij mn ouders. In de Ravense hoek wonen die.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar in Hellevoetsluis zit je?
Paar honderd meter verderop dusquote:Op zondag 25 juli 2004 15:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nu zit ik bij mn ouders. In de Ravense hoek wonen die.
Nog een Hellevoeter in Hools. Of ben jij de nieuwe Inquistor? (Tijd niet gezien die boy)quote:Op zondag 25 juli 2004 15:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Paar honderd meter verderop dus.
Op vakantie geloof ikquote:Op zondag 25 juli 2004 15:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nog een Hellevoeter in Hools. Of ben jij de nieuwe Inquistor? (Tijd niet gezien die boy)
Wat is hier nou ge-edit? Iemand gezien? Het mysterie wordt groterquote:Op zondag 25 juli 2004 15:29 schreef VoreG het volgende:
-edit-
Je bent geen modje meer dat kan je niet meerquote:Op zondag 25 juli 2004 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Schopje PTA
Ik zuip te veel...quote:Op zondag 25 juli 2004 15:50 schreef methodmich het volgende:
Geef de links eens Erik!
Spam?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:13 schreef Erasmusch het volgende:
Komt dat zien, komt dat zien!
[TK] Stevige Heemskerk voetbaltafel 'Top-Score'
Nee joh, ik dacht: ik breng mijn geliefde users op de hoogte, zodat ze eindelijk in het bezit kunnen komen voor een voetbaltafel in het VBL-cafe. Zeg nou zelf; een cafe zonder voetbaltafel mag zich eigenlijk toch geen cafe noemen.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Spam?
ik het met je hopenquote:Op zondag 25 juli 2004 16:59 schreef ErikT het volgende:
We hadden er toch al één? Ik speelde een aantal maanden terug een keer een potje met Tong als ik me goed herinner.
Karsten Kroon gaat trouwens winnen zo dadelijk.
nou we zullen toch eens wat aan t plafond doen bij je paal, want dat gedans en gehang van jou aan die paal ontwricht allesquote:Op zondag 25 juli 2004 17:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind alles best, ook een voetbaltafel, als je mijn paal maar laat staan waar ie staat
*Zoveelste bakkie koffie zet*
aha kijk daar is ie al, de man die de boel komt repareren, bluezz ik laat m aan jou over, regel jij t evenquote:Op zondag 25 juli 2004 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik zag het gisteravond al toen ik erin hing.
Hij wiebelde ook
Wordt een goedkoop rondje.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:54 schreef Eilanden het volgende:
Rondje op de successen van de Nederlandse wielrenners![]()
graag gedaanquote:Op zondag 25 juli 2004 17:35 schreef Bluezz het volgende:
En bedankt.
Heb ik voor de rest van de dag dat irritante wijsje van eigen huis en tuin in mijn kop
eerst nog even wat klassiekers en de Olympische wielerwedstrijd, dat vind ik persoonlijk minstens zo mooiquote:Op zondag 25 juli 2004 17:46 schreef ErikT het volgende:
Tour afgelopen...
Wanneer begint de Vuelta?
En bedankt.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:35 schreef Bluezz het volgende:
En bedankt.
Heb ik voor de rest van de dag dat irritante wijsje van eigen huis en tuin in mijn kop
Het blijft geweldigquote:Op zondag 25 juli 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf me vermaken.:
Nú op de TROS: volksartiesten in Disneyland Parijs. :(
Ja, zijn ze nou echt zo stom ?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het blijft geweldig. Dat mensen na 1 a 2 reacties nog denken dat je serieus bent oke, maar een heel topic lang
.
Gefeliciteertquote:Op zondag 25 juli 2004 18:23 schreef rubbereend het volgende:krijg net een telefoontje dat ik de toourpoule gewonnen heb, 60 euro in de pocket
k had vandaag een dikkeklapper, nog nooit had iemand bij hun zoveel punten gehaald in één dag
Bier op mijn kosten!
Zeer fijnquote:Op zondag 25 juli 2004 18:37 schreef tong80 het volgende:
Tong zet een plaatje van jantje Koopmans op, ook voor VoreG.
Ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:24 schreef rubbereend het volgende:
de lupo heeft de mooiste kleur.
Dat ligt eraan of de airbag uitklapt, meneer.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:58 schreef rubbereend het volgende:
nou over een andere boeg dan; welke zit het lekkerst?
Mevrouw bedoel je ?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de airbag uitklapt, meneer.
ErikT, Sandman en Popolon denk ik welquote:Op zondag 25 juli 2004 20:35 schreef rubbereend het volgende:
zouden we iemand in hools zover kunnen krijgen een hamburger in zn oog te proppen?
Wordt behoorlijk wat lezen danquote:Op zondag 25 juli 2004 21:49 schreef tuindwerg het volgende:
Graag, neem er zelf ook een!![]()
*gaat weer verder teruglezen*
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:53 schreef rubbereend het volgende:
maar heb je echt alleen sterretjes liggen kijken?
*bier aanpaktquote:Op zondag 25 juli 2004 21:53 schreef rubbereend het volgende:
*bier neemt
*bier uitdeelt
maar heb je echt alleen sterretjes liggen kijken?
sterkte met lezen
Gelul in de ruimte dusquote:Op zondag 25 juli 2004 22:02 schreef tuindwerg het volgende:
van dikke-vette-roze-varkens-met-krulstaarten-en-andere-accesoires-die-niet-bij-de-Ikea-verkrijgbaar-zijn tot de verschillen tussen de kabinetten-Kok en -Balkenende, we hebben het over van alles gehad.![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
ErikT, Sandman en Popolon denk ik wel.
Jij altijdquote:Op zondag 25 juli 2004 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Hallo Hools, mag ik een pintje meedrinken?
geldt dat ook voor mijquote:Op zondag 25 juli 2004 22:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij altijd
biertje meedrinktquote:Op zondag 25 juli 2004 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Cool. Dan is dit rondje van mij.
Proost allemaal, volgend rondje is van mij.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Graag gedaan. * geeft ook biertje aan Sandman, VoreG en Bos.
En op veel mooie wedstrijden natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef VoreG het volgende:
Proost mensen op een goed seizoen
nog 2 weekjes Rubbereend, dan mogen ze er tegen aan.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef rubbereend het volgende:
ja, eindelijk weer voetbal op tv en in de stadions!!!!! kan bijna niet wachten, zou bijna blij zijn dat psv in de CL voorronde zit
Ik ookquote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef rubbereend het volgende:
ja, eindelijk weer voetbal op tv en in de stadions!!!!! kan bijna niet wachten, zou bijna blij zijn dat psv in de CL voorronde zit
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nog 2 weekjes Rubbereend, dan mogen ze er tegen aan.
Komt er aan. Iedere aanwezige 1 drank op mijn kosten.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb er zin in!
biertje doen dan maar
Hoezo eindelijk, vaak zat gelukt hoor. Ajax vorig jaar nog.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:43 schreef Eilanden het volgende:
Nu maar hopen dat een NL'se club eindelijk weer eens die CL voorronde overleeft
Welke voetbalclub heeft jouw voorkeur?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:12 schreef Eilanden het volgende:
Ben dan blij dat ik dan toch nog enig tegengewicht kan bieden
Kijk eens naar zijn Sig, Utreg dus.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Welke voetbalclub heeft jouw voorkeur?
Nog gefeliciteerd met je Shew Atjon award trouwen
Ah dan is de award bij de juiste man terecht gekomen.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn Sig, Utreg dus.
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef VoreG het volgende:
Ik ga.
Tot morgenavond ergens
Hey leave some for me!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:03 schreef Againzender het volgende:
Nou, dan drink ik de rest van het bier wel even op voor het slapen gaan.
lekker wijf, die ze als gast haddequote:Op zondag 25 juli 2004 23:42 schreef rubbereend het volgende:ik ga nog ff zomergasten kijken en dan slapen
dag hools
Zeg Mat je bent je Sita toch niet ontrouw?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:13 schreef mat_herben het volgende:
[..]
lekker wijf, die ze als gast hadde
nee hoor, sita blijft nummer 1quote:Op maandag 26 juli 2004 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeg Mat je bent je Sita toch niet ontrouw?
Ik zie het ook niet maar ieder zijn smaak.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:25 schreef RedGuy het volgende:
Is Heleen van Rooyen echt zo knap? En Sita ook?
Het zal wel het tijdstip zijn dat ik het niet zie..
quote:Op maandag 26 juli 2004 07:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goeiemorgen onopvallende user die er toch bij hoort
Hmm... Dat is een goede voor de volgende keer...quote:Op maandag 26 juli 2004 08:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk had de prijs naar diegene moeten gaan die het laagste aantal stemmen kreeg ... dat was pas onopvallend geweest
Nou, kom maar op met die award dan.quote:Op maandag 26 juli 2004 08:57 schreef Eilanden het volgende:
Eigenlijk had de prijs naar diegene moeten gaan die het laagste aantal stemmen kreeg ... dat was pas onopvallend geweest
Zei daar iemand wat?quote:Op maandag 26 juli 2004 09:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nou, kom maar op met die award dan.![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Zei daar iemand wat?
Welkom in de wereld die WERKEN heet!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:09 schreef pfaf het volgende:
Middag.
Een halve dag begonnen met m'n vakantiewerk en ik ben het al zat.
half 7 uit bed.![]()
*slik*quote:Op maandag 26 juli 2004 12:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die WERKEN heet!
Biertje?
quote:Op maandag 26 juli 2004 12:21 schreef Spideyman het volgende:
Het Regent.
Alweer.
Ben je er al uit welke nutteloze studie je nu gaat doen?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:42 schreef ErikT het volgende:
Middag
Ik zag dat onze cheerleader dwergje terug is van vakantie
Sterren liggen kijken las ikIk kom altijd te weinig meisjes tegen die met mij sterren willen kijken, en ik kan er genoeg over vertellen
Tour afgelopen, niet dat het tof was dit jaar, maar toch. Nou helemaal niks te doen. Ga maar een Asterix lezen ofzo
Wat maakt t nou uit voor welke studie je je tentamens niet haaltquote:Op maandag 26 juli 2004 12:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je er al uit welke nutteloze studie je nu gaat doen?
Jij kan later zeggen: "die ken ik van Fok! Toen leek het nog niks te worden, en moet je hem nou eens zien"quote:Op maandag 26 juli 2004 13:01 schreef Eilanden het volgende:
Jij gaat het later vast wel maken
Hee Doc!quote:Op maandag 26 juli 2004 13:05 schreef Doc het volgende:
Zo. Kep Zürich weer overleefd. Was weliswaar zo lam als ik weet niet wat maar toch. Heb aan de trip ook nog een genige polaroid van mij met de heer Nick Olivieri overgehouden(wie? Nick Olivieri, vroeger bassist bij Queens of the Stone Age en zanger bij het zeer onlangs geïmplodeerde MondoGenerator)
kan ik alvast je handtekening hebben?quote:Op maandag 26 juli 2004 13:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jij kan later zeggen: "die ken ik van Fok! Toen leek het nog niks te worden, en moet je hem nou eens zien"
Tuurlijk!quote:Op maandag 26 juli 2004 13:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
kan ik alvast je handtekening hebben?
Yep. Die gast wist er nog bezopener uit te zien dan ik op die fotoquote:Op maandag 26 juli 2004 13:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee Doc!
Nick Olivieri, dat is toch die gast die zelfs rocksterren afkeurend met hun hoofd doet schudden?
Geinig verschil Docquote:Op maandag 26 juli 2004 13:18 schreef Doc het volgende:
(en voor de puzzelaars: er zit een klein verschil tussen beide geposte berichten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |