quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
ManVrouw je weet niet wat leuk is.Ik zit te genieten wilde er eigenlijk een topic over openen in muziek, maar ze nemen me toch niet serieus.
Heerlijk Marianne Weber en andere sterren. Nogmaals ik geniet met volle teugen ik voel me echt thuis bij de TROS één familie.
Dit is een ban waard. Schandalig hoe jij mensen benaderd alsof jij zo slim bend. Ik heb dan alleen maar VMBO maar weet wel waar ik het over heb. Marianne Weber is toevallig wel bekender dan de bends waar jei van houd. Jij houd zeker van bluf en zo. Die nooit praten wat ze vinde.quote:
Oh ja hebben ze bij andere omroepen dan wel tijd voor nederlantse artiesten dan ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:54 schreef newsman het volgende:
Tros is bagger
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
beedje respekt
ha ha jij vind jezelf grappig toevallig wel 3 miloenen mensen die kijken naar frans bauer en corry konings stondt het langst op de eerste plaads.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:59 schreef newsman het volgende:
Wat moet je met nederlandse artiesten cdeetjes uit het raam flikkeren.
Niet serieus?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
Man je weet niet wat leuk is.Ik zit te genieten wilde er eigenlijk een topic over openen in muziek, maar ze nemen me toch niet serieus.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Wie schreef een kattebel uit Praag terwijl z'n schoenen waren gejat ?
Pascal Jacobson's lief
logische deductie is dat 13 miljoen mensen er dus NIET naar kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
ha ha jij vind jezelf grappig toevallig wel 3 miloenen mensen die kijken naar frans bauer en corry konings stondt het langst op de eerste plaads.
Ik vind jou erg uit de hoogte over komen alsof nederlantstalig niet goed is ken je bijvoorbeelt benny nijman. Die schrijft ook over de liefde en zo. Dat doen ze allemaal maar benny is best wel goed omdat ie ook moelijke woorden gebruikt maar jij houd zeker van engels die niemand begreiptquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:02 schreef newsman het volgende:
hoor ik gelukkig niet bij die 3 miljoen mensen.
Tis heel simpel als ik niet naar bagger wil kijken kijk ik er niet naarquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind jou erg uit de hoogte over komen alsof nederlantstalig niet goed is ken je bijvoorbeelt benny nijman. Die schrijft ook over de liefde en zo. Dat doen ze allemaal maar benny is best wel goed omdat ie ook moelijke woorden gebruikt maar jij houd zeker van engels die niemand begreipt
Waar maak je jouw dan druk om. Ik geniet van Jantje Koopmans bijvoorbeelt. Ja raar hé maar niemand die zo mooi over rosen zong dan hij. En dat jij mij belachelijk maak maakt mij niet uit ik weet gewoon dat het goede muziek is die mij en nog meer mensen heel veel liefde geeft en ook een hard onderr de arm steekt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Tis heel simpel als ik niet naar bagger wil kijken kijk ik er niet naar![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:37 schreef pfaf het volgende:
Rustig Tong, ze weten niet beter. Straks gaan ze ook nog vertellen dat Kid A een goed album is.
Die ken ik niet ik weet nog wel van vroeger dat er kid kriool was maar die bedoel je denk ik nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:37 schreef pfaf het volgende:
Rustig Tong, ze weten niet beter. Straks gaan ze ook nog vertellen dat Kid A een goed album is. :')
Hoe heb jij die VMBO überhaupt gehaald? Geen wonder dat je fan bent van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ken ik niet ik weet nog wel van vroeger dat er kid kriool was maar die bedoel je denk ik niet
Ow nu snap ik hem kid is engels en bedoelt kind.Jantje smit bedoel je.
En nou moet ik lachen zeker of kwaad worden ik laat me niet in de tent lokken ik verlaag me niet naar jullie niveaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe heb jij die VMBO überhaupt gehaald? Geen wonder dat je fan bent van Frans Bauer.
Ga toch snel terug naar je kamp.
SuKk3l.
In de tent lokken doe je maar met die breezersletjes uit je VMBO-klas.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nou moet ik lachen zeker of kwaad worden ik laat me niet in de tent lokken ik verlaag me niet naar jullie nivea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |