Ik begrijp het nut van jouw aanwezigheid ook niet maar daar zeur ik toch ook niet over?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:59 schreef Eurobilltracker het volgende:
Ben ik de enige die het nut van deze topic niet helemaal begrijpt?
Bewegen gaat wel goed. op het werk moet ik vaak genoeg dingen tillen die te vergelijken zijn met 10 kilogram. Aangezien ik op fitness zit is weet ik wel dat die 8 uur werken wel te vergelijken zijn met 2 uurtjes fitnessen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:00 schreef Smasr het volgende:
Wat ik er van weet is dat als je probeert af te vallen door minder te eten het lichaam begint met spierweefsel afbreken en niet het vet. Kortom je moet gewoon wel blijven eten (wel verstandig natuurlijk) en daarnaast gewoon bewegen, dus energie/vetten verbranden. Laatst stond er trouwens nog wel een artikel ergens op Internet of ik hoorde het op de radio dat de mening dat je van bier drinken dik wordt onzin is. Het probleem schijnt te zijn dat bier drinkers vaak ook vette snacks naar binnen werken. Zie lui maar op zaterdagavond na het stappen. Maar goed hoe dan ook, gewoon bewegen en verstandig eten dan gaat alles prima lukken
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:03 schreef Manweth het volgende:
[..]
Bewegen gaat wel goed. op het werk moet ik vaak genoeg dingen tillen die te vergelijken zijn met 10 kilogram.
Jah maar als je daar 8,5 uur lang mee loopt te sjouwen is dat wel te vergelijken met 2 uur fitness.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is dus licht werk.
Ik heb 6 jaar lang iedere dag minstens 200 zakken van 25 kilo getild en dat had totaal niks met fitness te maken. Ben er niet fit of sterker van geworden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:05 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jah maar als je daar 8,5 uur lang mee loopt te sjouwen is dat wel te vergelijken met 2 uur fitness.
Zes beugels: 1350 caloriën, 1 broodje ham: 290 caloriën, 200g aardappelschijfjes: 375 caloriën.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:54 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jezus! 450 in twee beugels.
ok alcohol gaat de volgende week er tot het weekend ff uit.
:')
edit: Maar dat is binnen krijgen wat je nodig hebt toch>
Als je erg intensief beweegt valt dit tohc nog mee.
Want ik begin nu aan mijn 6e beugel (jaja ik weet het, maar dit is ook maar 1x in de week of zo. (vrijdag avond weetje) )
En ik heb hard gewerkt. 1 broodje ham en 200 gram aardappelschijfjes gehad.
Bedankt voor de link!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:07 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
Zes beugels: 1350 caloriën, 1 broodje ham: 290 caloriën, 200g aardappelschijfjes: 375 caloriën.
Totaal: 2015 caloriën.
Als je echt af wilt vallen wil je zo rond de 1400-1700 per dag zitten. Je moet namelijk ongeveer 7000 caloriën verbranden voor elke kilo vet die je af wilt vallen en je lichaam gebruikt er waarschijnlijk ongeveer 2200-2500 per dag (als je redelijk intensief werk hebt). Het verschil tussen wat je binnen krijgt en wat je verbruikt val je af, zo simpel is het. Een tip, vul in wat je eet, drinkt (!) en hoe veel je per dag doet op fitday.com (online versie is gratis)
Edit: Wat betreft fitness, het kan misschien zijn dat je inderdaad met je werk dus bepaalde spiergroepen traint en het in stand houden van spieren kan (als je dus vrij veel grote spiergroepen hebt) per dag zo'n 300-350 caloriën verbranden, maar het is toch echt iets anders dan cardio bij fitness, waar je op een step 300-350 caloriën verbrandt in 20 minuten.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:15 schreef Manweth het volgende:
[..]
Maar alcohol ga ik minderen.
zoveel problemen gaat het niet geven denk ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:17 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
Dan lukt het wel! Succes met minderen..
Whehehe dat heb ik ook ooit 3 maanden gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar lang iedere dag minstens 200 zakken van 25 kilo getild en dat had totaal niks met fitness te maken. Ben er niet fit of sterker van geworden.
de leeftijd hequote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:28 schreef Code13.0 het volgende:
[..]
Whehehe dat heb ik ook ooit 3 maanden gedaan.
Zakken poeder storten in een trechter, 40 zakken op een pallet.
Als je daar een schema op zet, bv 1 pallet op full speed 1 kalm storten, kan je na 2 weken al 2 pallets full speed storten, dan weer 1 kalm.
Echt wel dat je het dan merkt![]()
Maar dat was toen![]()
ehh.. oke ehm dat is voor mij best normaalquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:33 schreef Manweth het volgende:
Maar je hoort af en toe op tv van die vieze vatsige dikke vreetgnomen, dat ze twee weekjes aan de lijn doen en 5 kilo afvallen. Daar flip ik kapot van. Ik werk me de grafcholera, en eet bijna niets
whahah afgesprokenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:22 schreef rthls het volgende:
Wij komen nog wel een keer langs in de vakantie, ff nog een paar kilootjes erbij zuipen
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:57 schreef KreKkeR het volgende:
Pubers
Nooit alleen thuis laten
quote:Moraalridder op 't witte paard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |