Ik respecteer dat mensen naar nederlandstalige muziek willen luisteren, maar IK vind het kutmuziek, die wordt gebracht door een stel idioten.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Ja en dan die rappers, altijd dat zelfde gehuil over het leven in een achterbuurt, geweld en drugs. En veel variatie op de achtergronddeuntjes kan ik ook niet ontdekken.
Alleen hiphop blijkt wel 'te kunnen' maar Nederlandstalige muziek dat is iets laags, dat is voor paupers. Ik snap niet waar mensen de arrogantie vandaan halen om dit genre lager te schatten dan het genre waar men fan van is.
Ik hou niet van hiphop, maar ik beschouw het niet lager als het genre wat ik leuk vind. Ik respecteer de keuze van de mensen, en laat ze in hun waarde. Over respect en mensen in hun waarde laten, is ook een veelgehoord thema in het Nederlandstalige genre, daar kunnen veel mensen hier nog wat van leren.
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:51 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat je veel moelijke woorden gebruikt zoals spectrum en zo. Ook die engelse woorden hoor je gelukkig niet bij de muziek waar ik van hou die doen niet zo moelijk en zeggen gewoon in nederlandse taal wat ze zeggen. Ik val jouw tog ook niet aan omdat je zo moelijk doet. Waarom doe je dan wel denegreerend over mijn muziek.
Ik praat teminste duidelijk en doe niet zo moelijk als jullie.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:01 schreef FoXje het volgende:
[..]
![]()
Volgens mijn ken je er veels te weinig van om over te kunne praten. Ik ken wel de muziek wat je net zei. De scene is erg goed als muziek maar hij kan niet zinge, maar dat hoort zeker zo te zijn want dan is het intullectueel.quote:[b]Op zondag 25 juli 2004 18:15 schreef Hexagon het volgende:[/b
Dat het zo simpel is en zo weinig creativiteit heeft is de reden. Daardoor vind ik het saai, afgezaagd, het heeft niks interessants. Eigenlijk mist het alles wat een goed stukje muziek nodig heeft.
steekt.
Ik werk ook in een magazijn maar wij mogen nooit onze eigen muziek draajen ik moet elke dag naar arbeidsvitaminen luistere en dan hoor je altijd die schreew muziek van queen en zo dan denk ik wel eens zal ik ander werk zoeken want ik wor daar helemaal gestoort van van die muziek. Je hoort nooit eens echte nederlantse muziek zelfs andre Hazes hoort je nooit.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:27 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb een aantal zomers in een magazijn gewerkt waar vooral cd's van tros-artiesten in de cd speler zaten. Dus ik heb er meer dan genoeg van kunnen horen. En daar heb ik deze conclusies uit getrokken.
Ik weet hoe je je voelt. Als ik werk dan moet ik luisteren naar RTL FM.. echt verschrikkelijk wat een bagger er tegenwoordig is..... waar zijn al die Nederlandse Hits?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werk ook in een magazijn maar wij mogen nooit onze eigen muziek draajen ik moet elke dag naar arbeidsvitaminen luistere en dan hoor je altijd die schreew muziek van queen en zo dan denk ik wel eens zal ik ander werk zoeken want ik wor daar helemaal gestoort van van die muziek. Je hoort nooit eens echte nederlantse muziek zelfs andre Hazes hoort je nooit.
Eindeluk iemand die het met me eens is. Dacht al dat ik de enige was die van echte muziek houd.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Als ik werk dan moet ik luisteren naar RTL FM.. echt verschrikkelijk wat een bagger er tegenwoordig is..... waar zijn al die Nederlandse Hits?
Jij spoort echt nietquote:Op zondag 25 juli 2004 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindeluk iemand die het met me eens is. Dacht al dat ik de enige was die van echte muziek houd.
Ik zal het maar als compiliment aan nemen.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:59 schreef FoXje het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet![]()
Sinds wanneer spoor je niet als je Nederlandse muziek waardeert!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:59 schreef FoXje het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet![]()
Precies stiekum vinde ze het wel goed maar durven niet uit te komen. Wedde dat ze meezinge als ze hebben gezope ?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sinds wanneer spoor je niet als je Nederlandse muziek waardeert!
Ja inderdaad. Blijkbaar moet je je ervoor schamen om van het Hollands Lied te houdenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies stiekum vinde ze het wel goed maar durven niet uit te komen. Wedde dat ze meezinge als ze hebben gezope ?
Schaam je!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Blijkbaar moet je je ervoor schamen om van het Hollands Lied te houden![]()
Bwahahaha ga toch fietsenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies stiekum vinde ze het wel goed maar durven niet uit te komen. Wedde dat ze meezinge als ze hebben gezope ?
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bwahahaha ga toch fietsen
Ik word belaggelijker (ken dat woord niet maar laat ik aannemen dat het belachelijker betekent) omdat jij nooit fietst vanwege een rijbewijs? End an vind je dat ik ingewikkelde replies geefquote:Op zondag 25 juli 2004 19:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb een rijbewijs en fiets eigenlijk nooit dus nou word je nog belaggelijker.
Je probeert me steeds op deetails te pakken maar ik trap er niet meer in je pakt er steeds een klein deetail uit en maakt me dan belaggelijk. Toevallig is belaggelijk een nederlands woord en maak je je jezelf belaggelijk dat je dat niet kent.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:46 schreef Hexagon het volgende:
Het slaat in ieder geval net zo min ergens op als op de veronderstelling dat ik en degenen die ook de kwaliteit van Grad Damen zijn muziek niet hoog inschatten het stiekem geweldiig zouden vinden.
Uiteraard, ik vind het buitengewoon kundig om een mooie passende tekst te maken bij een goede melodie.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:25 schreef Toeps het volgende:
De rijm van 'regenboog' en 'bloementoog', 'hou van jou' en 'vrouw' en 'dromen' en 'komen' is ook wel van hoogstaande kwaliteit natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |