abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20846768
Te koop aangeboden:

Stevige voetbaltafel van het merk Heemskerk, type Top-Score. Ongeveer hetzelfde model als deze: http://www.heemskerksport.nl/html/artikel_info.php?artnr=21310
Er zit geen glasplaat of muntinworp op, het is gewoon een open model. Het metalen onderstel is los te schroeven voor het vervoer, het is nog steeds een zwaar ding.

Op de site staat
quote:
Gewicht: 75kg
Afmetingen meubel; 140 x 75 x 34 cm
dit is waarschijnlijk 1 type ervoor, geen weegschaal of rolmaat bij de hand. De hoeken en randen zijn schuin oplopend. Balteruggave aan beide zijden. Onder het speelveld zit isolatiemateriaal (glaswol geloof ik), zodat het niet zo hol klinkt en zorgt voor minder geluidsoverlast.

Er zitten een paar krasjes op, maar niks storend. Poppetjes zijn compleet plus 3 reserve, teamverdeling klopt niet helemaal. Verf is met name bij de oplopende randen enigzins eraf 'geschuurd', maar dat moet makkelijk te verhelpen zijn. Tafel is niet in nieuwstaat, maar alles werkt perfect.

Zoals je ziet is de nieuwprijs 949¤ , dit is geen Intertoys speelgoed tafeltje. Heemskerk zit ongeveer in dezelfde klasse als het bekendere Deutscher Meister, die vooral te vinden zijn in sportkantines en scholen. Openingsbod staat daarom schappelijk op 150¤, tafel is te bezichtigen in Rotterdam. Op verzoek meer foto's.

voetbaltafeltekoop@hotmail.com

Foto's sorry voor de slechte kwaliteit, maar zijn met fooncamera genomen

pi_20875150
quote:
Op maandag 26 juli 2004 19:59 schreef tong80 het volgende:
Ik zou willen dat ik er ruimte voor heb.

Daarom gaat ie hier ook weg, ruimtegebrek. Jammer, maar helaas.

Nee, m_p. Die polo's ga ik zo bestellen en jij krijgt niks. Kinderen die vragen, worden overgeslagen.
pi_21272899
Is ie nou nog steeds niet weg? nee ik wil em niet

Hier even kijken trouwens: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 11
pi_21274780
Ohja, hij is verkocht. Topic kan dicht.
Voor het magere bedrag van 125e...ver onder de marktwaarde...heb ik ook nog moeten helpen sjouwen, ggrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')