abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20825041

Een topic over Westenwind bestond nog niet.Dus ben ik maar begonnen.De serie werd heel goed bekeken.

Westenwind gaat over een strijd tussen twee scheepswerfen.Scheepswerf de Graaff en scheepswerf Noordermeer.Noordermeer gaat goed en probeert om de Graaff over te kopen.Als de zoon en dochter van de concurerende werf een relatie krijgen zorgt dat voor veel problemen.

zaterdag 24 juli 2004 @ 12:03:15 #2
61288 Duna
Still Going Strong
pi_20825506
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 11:35 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Een topic over Westenwind bestond nog niet.Dus ben ik maar begonnen.De serie werd heel goed bekeken.

Westenwind gaat over een strijd tussen twee scheepswerfen.Scheepswerf de Graaff en scheepswerf Noordermeer.Noordermeer gaat goed en probeert om de Graaff over te kopen.Als de zoon en dochter van de concurerende werf een relatie krijgen zorgt dat voor veel problemen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Is het daar niet een beetje te laat voor??
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 12:04:46 #3
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_20825523
Wordt ie weer herhaald?

Ik vond het namelijk wel een leuke serie..
"Anton"
pi_20826168
Een paar quotes:

2.20 - DO. 16-12-1999 "Het beest is los" (46)
-Anton Noordermeer: "Felix, oeh, dat smaakt!" (nadat Felix gepureerd is en gevoerd wordt aan zijn eigen honden)

3.7 - MA. 20-03-2000 "Over de drempel van de vrees" (57)
-Anton Noordermeer: "It's me and my willy that makes them go silly."

3.10 - DO. 30-03-2000 "Zwarte panter" (60)
-Anton Noordermeer: "Nice pussy." (Nadat hij de zwarte panter op Fabienne's rechterbil heeft gezien.)

3.19 - MA. 01-05-2000 "Het rode achterlicht" (69)
-Sam de Graaf: "Titanic." Anton Noordermeer: "Fuck Leonardo." (Als ze samen voor op de boot staan, op dezelfde manier als Jack & Rose in de film 'Titanic'.)

3.23 - MA. 15-05-2000 "Nooit meer als toen" (73)
-Rudi Groeneveld: "Even mijn debieltje opnemen."

4.4 - MA. 23-10-2000 "De witte adder" (80)
-Anton Noordermeer: "Who's the fucking clown?" (tegen Rudy)
-Anton Noordermeer: "You're a widow fucker" (tegen Rudy)

4.6 - MA. 06-11-2000 "Hoog spel, diepe val" (82)
-Rudy Groeneveld: "Ze vertelt hem heus wel hoe de pruim aan de steel steekt." (tegen Conny de Graaf)

4.7 - MA. 13-11-2000 "Myrna" (83)
-Rudy Groeneveld: "I fuck horses." El Houssa: "Pardon?" Rudy Groeneveld: "Ja. Paarden."

5.1 - MA. 05-03-2001 "Het tiende gebod" (90)
-Sophie/Anton Noordermeer: "Rode muren, dode muren, wie gaat er mee naar het fort van Thungen? Verscholen in de mist, waar Siegfried alleen de weg wist. Maar waar is deze edelman, die ons daar heen leiden kan? Blijf doorgaan, blijf doorgaan, de hoop mag nooit teloorgaan. Hoge bomen, dove bomen, wie durft er naar me toe te komen? Niemand mag het weten, zodat ze mij vergeten. Ik ben de enige jongeman die de schat nog vinden kan."
-Anton Noordermeer: "Amen, Motherfucker!" (nadat Gideon Splint het ravijn is ingereden)

5.6 - MA. 09-04-2001 "Hoerenloper" (95)
-El Houssa: "Find a way, or pay." (tegen Max Noordermeer)
-Emma Noordermeer: "Als er iemand gaat branden in de hel, dan ben ik het wel." (tegen Louis Donnier)

5.9 - MA. 07-05-2001 "Salomon's oordeel" (98)
-Conny de Graaf: "Je gaat die mannen leiden, niet verleiden." (tegen Tessa de Graaf)

6.8 - MA. 28-01-2002 "Geheugen gewist" (110)
-Godfried van Haveren: "Mag ik doorgaan of wil je hem even vasthouden?" (tegen Charlotte Noordermeer bij een urinoir)

7.9 - MA. 03-02-2003 "De rattenkoningin" (136)
Anton Noordermeer: "The easy way heh... granny... fuck!"
pi_20827257
Dit topic is bedoeld om herrineringen op te halen en Iwan is op d goede weg!

Ook nog een paar leuke uitspraken:

Keela: Ik ben geen pop waar je alles mee kan doen!
Anton zoent haar,maar Keela duwt hem weg.
Anton:Mooi Waja popje!

Anton tegen Junior over de muizen:Kijk Junior,kleine mickey mousejes!

Anton belt een 06-meisje:Ik wil even lullen.06-meisje:Oh wil je het over je lul hebben.Anton:Nee trut ik wil gewoon even praten!

Sophie:'s morgens vroeg moet je Yin en Yang met elkaar in verbinding brengen.Anton:Je haalt me de woorden uit de mond.Sophie:Dat wou Max vroeger op een tegeltje laten zetten!Anton:Keela en ik willen vanavond uit dus kunnen jullie even op de baby zitten.Sophie:Tuurlijk.Anton kijkt naar Keela's computer:Wat een teringzooi heb je er van gemaakt!Keela wordt boos:Wij gaan helemaal niet uit!Ze lult wat onverstaanbaars in het Indonesisch.Anton:Laat dat maar eens op een tegeltje zetten!

Keela:Goedemorgen!Max/Sophie:Goedemorgen Keela!Anton:Goedemorgen schat,wil je een kusje!Keela gaat ver van Anton vandaan zitten.Sophie:Je zal wel moe zijn na dat urenlang met Junior in de weer.Anton:Nee je hebt zeker heel de nacht lopen zoeken waar de uit/aanknop van die laptop zat.

Anton geeft Keela een fles Poisson.Keela:Poisson?Anton:Ja als ik je wou vergiftigen had ik wel wat goedkopers gepakt.Keela:Ben jij op hoofd gevallen.Anton:Achterhoofd......zo zeg je dat!

Heeft er iemand nog leuke foto's of iets anders.Stukje script?Het zou leuk zijn als we zo dit topic opvullen.
pi_20828232
Ik heb nog een uitspraak:

Anton tegen Sam:Kijk eens omhoog!Sam:Maar waarom?Anton:Omhoog!Sam kijkt nog eens.Anton:Hoog Sammie kijk omhoog Sammie want dan wordt je lekker..........................Nou ja,zal wel voor je tijd zijn.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 15:42:23 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20828653
"The Black Fucking Widow"..

Anton

En nu gaan Sam en Anton trouwen (offeh..Daan en Jennifer dan).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_20828696
oud collega van mij speelde der in (nynke faber)
keek er altijd na ,jammer dat het van de buis is 't was wel 1 van de betere soap series
pi_20838905
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 15:45 schreef michiel_merk het volgende:
oud collega van mij speelde der in (nynke faber)
keek er altijd na ,jammer dat het van de buis is 't was wel 1 van de betere soap series
Inderdaad jammer dat WW gestopt is, maar ze zijn op het hoogtepunt gestopt... en dat is misschien maar goed ook. Het zou jammer zijn als ze WW helemaal uitgemolken hadden, zoals wel vaker met populaire series gebeurt. Tijdens het laatste seizoen gaf een aantal acteurs al aan ermee te willen stoppen, wat de serie denk ik niet ten goede gekomen zou zijn... Hoewel, ik moet zeggen dat de leegloop van 'De Graaf's' goed werd gecompenseerd door de familie Janssen, met name door Nynke Faber als Sjoukje Janssen.

Stiekem hoop ik dat ze ooit nog eens een reünie-miniserie gaan maken (à la Dynasty/Dallas), zoals je in de VS wel vaker ziet, maar dat zal wel niet gebeuren. Zoiets is volgens mij ook nog nooit gedaan in Nederland.

Ik hoop wel dat ze alle 136 afleveringen van WW binnenkort eens op dvd gaan uitbrengen, inclusief de 'Wie Is Wie En Wat Is Wat in Westenwind'-special. Destijds kon je ook de eerste 16 afleveringen van seizoen 1 op VHS krijgen.

Een paar opmerkelijke scènes:
-Gideon Splint die van een cliff afrijdt.
-Emma Noordermeer die door het riool kruipt.
-Felix Schippers die versnipperd wordt en aan zijn eigen honden wordt gevoederd.
-Anton Noordermeer die door Gideon Splint aan het kruis wordt genageld en vervolgens wordt opgeblazen.

En niet te vergeten de laatste scène, die de terugkeer van Anton betekende.

Ik heb destijds nog eens meegedaan aan de wekelijkse prijsvraag...
en een enige echte Westenwind cap gewonnen.
  zondag 25 juli 2004 @ 12:30:32 #10
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_20842530
ik heb een heel klein figuratie rolletje gespeeld in westenwind.
was wel lachen.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zondag 25 juli 2004 @ 13:11:44 #11
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20843330
Het is toch afgelopen? Jammer, heb het altijd willen volgen maar is er niks van gekomen. Ze zullen het toch wel ooit weer herhalen??
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20844615
Westenwind

- Charlotte Noordermeer
- De gezichtstransplantatieverhaallijn van Iris
- Felix door de gehaktmolen....wat een misselijkmakende scene was dat
- Sophie die het hart krijgt van een seriemoordernaar en zo een paar kinderen redt en dan zelf sterft....heb die verhaallijn nooit zo begrepen
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_20844668
Ik hoop dat ze het weer gaan herhalen ja!

Ik heb nog een leuk plaatje:

zondag 25 juli 2004 @ 14:28:17 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20844722
Ik keek het af en toe.
Dat die ene homo door die versnipperaar werd gedaan en opgegeten werd door z'n honden zal ik nooit vergeten .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_20848192
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Markie-Mark het volgende:
- Sophie die het hart krijgt van een seriemoordernaar en zo een paar kinderen redt en dan zelf sterft....heb die verhaallijn nooit zo begrepen
Sophie Noordermeer is niet dood. Haar laatste scène was in de eerste aflevering van seizoen 7 (afl. 128 / "Het tij is niet te keren") en ging als volgt: We zien Sophie gezond en wel het ziekenhuis uit komen. Op weg naar huis ziet ze een man met autopech. Ze worden op slag verliefd en rijden samen de horizon tegemoet, met aan de grijze hemel een stralende regenboog. Op de achterbumper hangt een bordje 'Just Married'.
pi_20849255
  maandag 26 juli 2004 @ 14:21:32 #17
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20866962
Zijn er zeven seizoenen??????? Echt waar?????
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20874126
Ik vond Anton met Junior altijd zo lief!

Er zijn echt 7 seizoenen geweest hoor!

Stukje script:

Fleur loopt naar buiten
Fleur: He mam
Sophie komt ook naar buiten, met een doos met boodschappen. Fleur laat haar een plattegrond zien van haar nieuwe huis.
Fleur:Kijk ik laat er een aanrecht van Belgisch natuursteen inzetten.
Max komt aanlopen en geeft Sophie een zoen
Fleur:Kijk pap, de nieuwe keuken
Max: (tegen Sophie) Geef maar hier
Fleur: Nee laat mij maar
Fleur loopt weg met de boodschappen
Max: Ze redt het best
Sophie: Vast wel
Max: Sophie je moet haar loslaten
Sophie: Het wordt stil in huis.
Max: Anton blijft
Sophie: Anton gaat en komt wanneer het hem uitkomt. Hij eet hier nauwelijks slaap hier nooit.
Max: Hij werkt hard.
Sophie: Dat zal best
Max: En ik dan? Je vergeet mij helemaal.
Sophie: Jou krijg ik met geen mogelijkheid de deur uit.
Max: Zou je dat willen dan?
Sophie: Je bent lief
Ze zoenen, Fleur komt terug
Fleur: En vinden jullie het wat of hebben jullie helemaal niet gekeken?
Max: Fleur wat mij betreft mag jij onze nieuwe badkamer ontwerpen
Sophie: Het is echt heel mooi
Fleur: Ja?

[ Bericht 48% gewijzigd door Noa-lynn op 26-07-2004 19:54:08 ]
pi_20874257
Lekker overzichtelijk!
pi_21085730
Nou ik weet ook niet wat er bij mijn vorige reactie gebeurt is!Laat ook maar zitten ook.

Zijn er nog mensen die wat over Westenwind kwijt willen.Daan was echt goed hè!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:42:44 #21
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21093586
Ik heb vanaf het begin gekeken, maar het gehele laatste seizoen gemist omdat ik toen op reis was... En als ze WW uberhaupt al herhalen dat beginnen ze iedere keer weer bij het begin... Dus, wie heeft zin om me bij te praten?!?

Waar ik overigens in mijn herinnering gebleven ben: Max had iets met Sjoukje, maar zij begon langzaamaan een andere jongen leuk te vinden (een vriend van 'het vriendje' van Tessa?)... Charlotte was geloof ik net weduwe geworden ofzo (ze was getrouwd met die sjaak in de rolstoel)... En Sam was naar Anton, maar dat was misschien al veel eerder... Ohja, Conny ging geloof ik met de vader van Sjoukje en Yuup (Bas?) trouwen... en was Marco niet inmiddels ook de pijp uit?? Shit he, heb echt een gat in mijn geheugen....
pi_21116114
De episode guide van seizoen 7:

__________________________________________________________________________________
7.1 - MA. 09-12-2002 "Het tij is niet te keren" (128)

Iris en Charlotte willen Emma dement maken, maar het wordt haar bijna fataal. Sjoukje kan haar gevoelens voor Ernst niet langer voor zich houden: ze belanden bij elkaar in bed. Iris heeft Roland niet meer nodig en dumpt hem van harte. Het huwelijk van Bas en Conny dreigt op de klippen te lopen.

CAST:
Max Noordermeer = Joep Sertons
Sophie Noordermeer = Inge Ipenburg
Emma Noordermeer = Marlies van Alcmaer
Iris de Haas = Anniek Pheifer
Bas Janssen = Jules Hamel
Charlotte Noordermeer = Miryanna van Reeden
Sjoukje Janssen = Nynke Faber
Juup Janssen = Vincent Lodder
Conny de Graaf = Henriëtte Tol
Erst Romer = Dennis Dusseldorf
Tessa de Graaf = Fleur van der Kieft

GASTROLLEN:
Arthur Romer = Arthur Peffer
Bankman Adriaan van Apeldoorn = Maiko Kemper
Cees Kramer = Fred van den Berg
Arbeider Ben = John Bellemeijer
Vriendin Astrid = Kristel van Eijk
Klaas Boom = Marten Bos
Band Link = Band Link

MEMO:
(UNCREDITED: ... als Winkelverkoopster; ... als Moeder Emma Noordermeer; ... als Verpleegster moeder Emma Noordermeer; ... als Ober) (NIEUWE LEADER: De castfoto van Dennis Dusseldorf als Erst Romer is toegevoegd. De castfoto van Gerben van der Werf als Roland de Wit is verwijderd.) Dennis Dusseldorf als Erst Romer behoort vanaf vandaag tot de vaste cast. Gerben van der Werf als Roland de Wit behoort vanaf vandaag niet meer tot de vaste cast. Laatste aflevering met Inge Ipenburg als Sophie Noordermeer. We zien Sophie gezond en wel het ziekenhuis uit komen. Op weg naar huis ziet ze een man met autopech. Ze worden op slag verliefd en rijden samen de horizon tegemoet, met aan de grijze hemel een stralende regenboog. Op de achterbumper hangt een bordje 'Just Married'.

__________________________________________________________________________________
7.2 - MA. 16-12-2002 "De dodelijke zon" (129)

Iris en Charlotte paaien hun aartsrivalen De Graaf om een opdracht van hun rederij binnen te halen. Sjoukje probeert Ernst, en dus haar diepste gevoelens, te ontlopen. Iris bevalt van een tweeling. Emma is furieus als ze hoort dat het de kinderen van Marco zijn, maar ze is gedwongen het spel mee te spelen.

CAST:

GASTROLLEN:
Ad Bots = Casper van Bohemen
Verzorger Denzel = Frank Wijdenbosch
Ernst Romer = Dennis Dusseldorp
Bert Groenloo = Bram Biesterveld
Verzorger Jasper = Jasper Beerthuis

MEMO:
(UNCREDITED: Gerben van der Werf als Roland de Wit) Verzorger Jasper wordt gespeeld door Jasper Beerthuis, ook een van de scenarioschrijvers van 'Westenwind'.

7.3 - MA. 23-12-2002 "Alleen de pijn" (130)

Max financiert een videoclip om Sjoukje een zetje in de goede richting te geven. Tessa verbiedt Juup een dag vrij te nemen, maar Juup doet het toch. Conny ziet geen uitweg meer. Charlotte ontmoet Ad, het broeit tussen hen.

CAST:

GASTROLLEN:
Ernst Romer = Arthur Peffer
Abdullah Yildirem = Youssef Idilbi

MEMO:
(NIEUWE LEADER: De castfoto van Casper van Bohemen als Ad Bots is toegevoegd. De castfoto van Inge Ipenburg als Sophie Noordermeer is verwijderd.) (UNCREDITED: Frank Wijdenbosch als Verzorger Denzel; Delilah van Eijck als Wendy Janssen; ... als Tim Janssen; ... als dochter Juup Janssen) Casper van Bohemen als Ad Bots behoort vanaf vandaag tot de vaste cast. Inge Ipenburg als Sophie Noordermeer behoort niet langer tot de vaste cast. Youssef Idilbi als Abdullah Yildirem is niet te zien in deze aflevering, maar staat wel op de aftiteling.

7.4 - MA. 30-12-2002 "Het gele gevaar" (131)

Conny slaat door, als ze hoort dat Marco de vader is van Iris' kinderen. Bas ontmoet een schim uit het verleden. Door zijn eigen koppigheid zet Max z'n relatie met Sjoukje op het spel.

CAST:

GASTROLLEN:
Jacob de Graaf = René van Asten
Joa Shin = Janine Veeren
Toa Shin = Micha Fidom
Bert 't Groenloo = Bram Biesterveld
Jucovic = Leonid Vlassov
Dick van Os = Johan Hobo
Hansje Bots = Saar Koningsberger
Jacco Noordermeer = Diego Stolk
Fleurtje Noordermeer = Bas Petiet

MEMO:
In een dagdroom van Conny zien we René van Asten als Jacob de Graaf. Het paard van Sjoukje heet(te) Blue Velvet.

7.5 - MA. 06-01-2003 "Engel der wrake" (132)

Emma weet Iris en Charlotte met de rug tegen de muur te zetten. Max maakt de balans op van zijn leven. Sjoukje veroorzaakt een aanrijding tijdens haar autorijles. Als er in het conflict tussen Tessa en Juup een onschuldig slachtoffer valt, stapt Juup op.

CAST:

GASTROLLEN:
Toa Shin = Micha Fidom
Jucovic = Leonid Vlassov
Wethouder Cornelis = Erik Koningsberger
Marcel = Jeroen Rienks

MEMO:
(UNCREDITED: ... als Chauffeur; ... als Rij-instructrice)

7.6 - MA. 13-01-2003 "Stroom & Straling" (133)

Emma probeert de band met haar zoon te lijmen, maar doet ze dat uit liefde of omdat ze hem nodig heeft op de werf? Conny weet een dreigende staking onder de arbeiders de kop in te drukken. Wat Niels betreft is het etentje waarvoor Ad bij Charlotte is uitgenodigd zijn galgenmaal.

CAST:

GASTROLLEN:
Toa Shin = Micha Fidom
Jucovic = Leonid Vlassov
Fred Bongers = Ruben van der Meer
Janec = Stipo Jelec
Karina = Mariska Petrovic

MEMO:
(UNCREDITED: Rick Bolderman als Niels Valken; Joe Hennes als Dhr. Cosijn; ... als Saunamedewerkster; ... als Saunabezoeker; ... als Zwerver) Jucovic heet voluit Will Jucovic.

7.7 - MA. 20-01-2003 "De ereschuld" (134)

Twee titanen komen tegen elkaar uit: Toa wenst de eer van zijn familie te wreken en of hij dat bij Bas of bij Juup doet, maakt hem niet uit. Max krijgt de Aqua Jet, een revolutionair scheepsontwerp, in handen. Charlotte baalt van haar vrije relatie met Ad.

CAST:

GASTROLLEN:
Hoeck Koeman = Kees van Ooijen
Niels Valken = Rick Bolderman
Toa Shin = Micha Fidom
Jucovic = Leonid Vlassov
Simone = Maura Renardel de Lavalette
Kyum Son = Yiu-Loon Lee

MEMO:
(UNCREDITED: ... als Zwerver #1; ... als Zwerver #2; ... als Stem aquarium) De vechtsport die Bas, Juup en Toa beoefenen, heet Weh Kong. Het schip dat door Toa Chin wordt gebouwd, heet de Marco. Als Jucovic het tijdige voor het eeuwige verruilt, ziet hij de geest van Jacob de Graaf. Sterke staaltjes: Bas Janssen vangt in deze aflevering een werpster op met zijn blote handen en hij schakelt Juup uit met een verlammende handgreep zoals we die kennen van Mr. Spock in de sf-serie 'Star Trek'.

7.8 - MA. 27-01-2003 "In het slijk gezogen" (135)

De vriendschap van Sjoukje en Ernst komt onder vuur te liggen als hij mee wil doen aan de kampioenschappen motorcross. Juup beleeft de ultieme jongensdroom. Tessa baalt van de botte manier waarop Conny haar behandelt. De tijd dringt voor Max, die technisch tekenaars zoekt om de Aqua Jet uit te werken.

CAST:

GASTROLLEN:
Hoek Koeman = Kees van Ooijen
Lotte Wiegersma = Gabrielle Hafkenscheid
Milou Wiegersma = Sharon Heeringa
Marco de Graaf = Nicky Dreef
Tessa de Graaf = Stephanie Gerritsen

MEMO:
(UNCREDITED: Jeroen Latijnhouwers als zichzelf; Elsemieke Havenga als zichzelf; ... als CNN-verslaggever) Tijdens de motorcrosswedstrijd worden ook de namen van Ward Latiers (regisseur) en Boris Apituley (ass. opnameleiding) omgeroepen.

Charlotte stuit op een muur van blinde zelfgenoegzaamheid bij Emma. En ja hoor: onder het wakend oog van de verzamelde wereldpers verloopt de tewaterlating niet zoals gepland. Alleen de gehate De Graaf kan uitkomst bieden. Juup mag zijn kinderen niet meer zien, Tessa probeert te bemiddelen tussen hem, zijn ex en haar nieuwe vriend.

CAST:

GASTROLLEN:
Anton Noordermeer = Daan Schuurmans
Rocky = Ronald Armbrust
Ernst Romer = Dennis Dusseldorf
Wendy Janssen = Delilah van Eijk
Ellis Janssen = Mickey den Daas
Reporter = Hilbert Dijkstra
Inspecteur Stoelmuller = Michiel Kerbosch
Voorman Sjors = Adriaan Adriaansen
Kapitein te Niel = Joop Oonk
Niels Valken = Dennis Hamersteen / Maarten Karsen

MEMO:
(UNCREDITED: Jeroen Latijnhouwers als Nieuwslezer; Hans Beijer als Inspecteur Stoelmuller; ... als Tim Janssen; ... als Dokter) Dit is de 136e en allerlaatste aflevering van 'Westenwind'. In een flashback zien we Marco en Sam de Graaf. Op de aftiteling staat ten onrechte Michiel Kerbosch als Inspecteur Th. Stoelmuller genoemd, deze rol wordt natuurlijk gespeeld door Hans Beijer. De reporter heet Peter. Niels Valken leest het boek 'De rattenvanger van Hamelen'. In de laatste scène zien we Emma Noordermeer het riool uit kruipen en het water van de haven inlopen, waarna ze verdwijnt in de golven. Emma's hoed wordt uit het water gehaald door een mysterieuze hand... de hand van Anton Noordermeer, die de serie afsluit met de woorden: "The easy way heh... granny... fuck!".
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 15:37:57 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21120593
Thanx Iwan!!!

Het einde van Sophie klinkt zwaar ruk, het einde van Emma (én de serie) daarentegen klinkt ge-wel-dig!!!

Ik zeg: herhalen!!!! (seizoen 7 dus, en dan niet 's nachts, zoals 'n paar maanden terug....)
pi_21121404

Psycho Nancy

Filip Bolluyt als Ruud Kamphuis

Marco verdrinkt

Charlotte wordt opgeladen

Iris de Haas krijgt een nieuw gezicht

Hidde Maas als Rudi Groeneveld

Anton houdt Gideon Splint onder schot

Daan Schuurmans als Anton Noordermeer

Anton staat graag in de publiciteit

Conny de Graaf ziet het niet meer zitten na de dood van Marco

Emma Noordermeer te water

[ Bericht 4% gewijzigd door Iwan1976 op 07-08-2004 16:34:30 ]
pi_21123949
Leuk joh! Waar heb je de plaatjes vandaan?Of zijn ze van je eigen?
pi_21125843
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 18:40 schreef Noa-lynn het volgende:
Leuk joh! Waar heb je de plaatjes vandaan?Of zijn ze van je eigen?
Ik heb van bijna alle afleveringen caps gemaakt.
  zondag 8 augustus 2004 @ 11:49:56 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21128575
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:

Charlotte wordt opgeladen
Hoe zat dit ook al weer?? Ik weet nog wel dat ze iets vaags in haar kelder had ontdekt en dat bleek te maken te hebben met één of ander vaag genootschap.... maar toen ging ik de hort op, dus verder heb ik geen flauw idee...
pi_21916951
Tsja even terug in de tijd, maar Yorin heeft zowaar begrepen dat als je zendtijd over hebt (te weten midden in de nacht tussen +/- 2 en 6) je oudere series uit kunt zenden en dit doen ze zowaar zonder reclame werkelijk een genot om te kijken deze imo beste dramaserie die de commerciële omroep ooit heeft voort gebracht.

Gisternacht al van een deel kunnen genieten en zal tot een uurtje of 4 vannacht ook vol maken, vind het echt leuk om weer te zien
Atje zeggen is adje doen!
pi_21918860
mja, ik zag het ook ja Maar dat is mij iets te laat. Zijn alle seizoenen op DVD te verkrijgen?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_21979724
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:33 schreef Svensational het volgende:
mja, ik zag het ook ja Maar dat is mij iets te laat. Zijn alle seizoenen op DVD te verkrijgen?
Nog niet... alleen een paar videobanden van seizoen 1... maar het is (hopelijk) slechts een kwestie van tijd... 'Diamant' verschijnt binnenkort ook op dvd...
pi_21979892
De Erfenis ook (11 november)
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 15 september 2004 @ 22:11:07 #32
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_21980843
damn, wat een belachelijke tijd....
dan slaap ik namelijk
pi_22030030
Wel een uber-serie, al kijk/keek ik alleen voor Anton. Wat een geweldige gozer is dat
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 18 september 2004 @ 00:32:04 #34
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_22030163
Anton is gewoon 1 van de beste tv persoonlijkheden die ik ooit heb gezien. Gewoonweg prachtig.

Die herhalingen 's nachts hebben ze al eens eerder gedaan. En mja het heeft me afgelopen week weer slapeloze nachten bezorgd

Dit moeten meer omroepen doen. series herhalen aan 1 stuk door zonder reclame 's nachts. Effe openemen en huplakee je hebt een hoop kijkplezier
pi_22036551
herinneringen ophalen???

*herineringen aan jennifer hofmann tijdens de zwembade scene ophaalt*
pi_22036634
Weet iemand misschien wanneer het weer 's nachts wordt herhaalt dan.
pi_22037039

zondag 19 september 2004 @ 14:26:16 #38
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22057458
ik had 't toevallig vanacht in de kroeg met iemand over WW, dat ik die scenes met Sam op de Keileweg (dat ze aan de heroïne loop te lurken) zo goed vond! En toen hoorde ik dus dat die periode nú wordt uitgezonden! Klopt dit?! Iemand enig idee welke afleveringen er vannacht langs gaan komen?? Want dan neem ik 't misschien wel ff op...
  zondag 19 september 2004 @ 14:28:25 #39
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22057513
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 14:22 schreef Noa-lynn het volgende:
Weet iemand misschien wanneer het weer 's nachts wordt herhaalt dan.
in de tvgids kijken gaat doorgaans sneller dan het antwoord van een medefokker afwachten...

anyway, het wordt op dit moment herhaald, tussen 2.00 en 6.00 ofzo...
pi_22059759
Ja,maar het probleem is dat dat bij ons in de tv-gids niet staat.Op teletekst stond dat vannacht homeshopping kwam,dus vannacht kwam het niet.
  zondag 19 september 2004 @ 16:37:06 #41
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22060294
deze nacht komt het wel (volgens mijn tvgids)
pi_22062108
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 00:32 schreef PLAE@ het volgende:
Dit moeten meer omroepen doen. series herhalen aan 1 stuk door zonder reclame 's nachts. Effe openemen en huplakee je hebt een hoop kijkplezier
Reclame tussen elke aflevering mag wel hoor... om een verse DVD+RW in de DVD-recorder te leggen.

Ik verwacht dat de serie nog op DVD gaat verschijnen... en nachtrust is me wel wat waard.
  maandag 20 september 2004 @ 14:54:40 #43
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_22081777
het kwam niet....
  maandag 20 september 2004 @ 16:30:16 #44
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_22084113
quote:
Op zondag 25 juli 2004 17:19 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Sophie Noordermeer is niet dood. Haar laatste scène was in de eerste aflevering van seizoen 7 (afl. 128 / "Het tij is niet te keren") en ging als volgt: We zien Sophie gezond en wel het ziekenhuis uit komen. Op weg naar huis ziet ze een man met autopech. Ze worden op slag verliefd en rijden samen de horizon tegemoet, met aan de grijze hemel een stralende regenboog. Op de achterbumper hangt een bordje 'Just Married'.
Zo ging het niet.

Sofie kwam inderdaad het ziekenhuis uit lopen nadat de redding van de kinderen haar bijna fataal was geworden. Ze bezoekt een paar van haar vrienden (o.a. Max), maar kijkt alleen toe zonder ze zelf aan te spreken (alsof ze haar niet kunnen zien). Het lijkt alsof ze iedereen wat geluk wenst/brengt. Uiteindelijk verlaat ze de stad en komt ze een pas getrouwd stel tegen met motorpech. Ze kijkt onder de motorkap, er straalt wat licht en de auto rijdt verder de horizon (inclusief regenboog) tegemoet, nagekeken door een lachende Sofie.

Volgens mij was Sofie doodgegaan en een reddende engel geworden. Zo interpreteerde ik het althans.

WW was in ieder geval een prachtserie! Werd wel steeds bizarder, maar dat maakte het ook wel mooi.

"Felix, oeh, dat smaakt!" blijft de briljantste uitspraak.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:52:26 #45
16082 Wytze
...Confidential
pi_22784705
* Wytze wilt weer herhalingen zien, waar blijven ze
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_24245256
en nog steeds: niet eens GERUCHTEN dat er 1 of meerdere dvd's van de serie uitkomen
Seriously!?
  dinsdag 28 december 2004 @ 14:17:37 #47
16082 Wytze
...Confidential
pi_24255877
Grrr, ben ik net helemaal blij dat er in dit topic is gepost...

Ik denk Jeeeeej weer afleveringen op tv, niet dus ...

Snachts wordt nog steeds niets uitgezonden dus ?
  dinsdag 28 december 2004 @ 17:12:47 #48
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_24257502
niet meer nee
  woensdag 29 december 2004 @ 23:57:36 #49
16082 Wytze
...Confidential
pi_24288091
Screw Yorin
pi_25285415
Even een lief klein subtiel schopje...

Inmiddels is Yorin weer met de herhalingen begonnen. Ik zag het gisteren avond pas, dus meteen de video gezet! Ze zijn inmiddels bij seizoen 3. Afgelopen nacht zijn deze 4 afleveringen geweest:

3.12 (aflevering 62) Franse Slag
3.13 (aflevering 63) Het feest dat nooit meer gevierd werd
3.14 (aflevering 64) Kusje
3.15 (aflevering 65) ... En een nieuw begin

Video staat inmiddels weer geprogrammeerd voor aankomende nacht!
pi_25286121
quote:
Op zondag 27 februari 2005 19:06 schreef SpaceAce het volgende:
Even een lief klein subtiel schopje...

Inmiddels is Yorin weer met de herhalingen begonnen. Ik zag het gisteren avond pas, dus meteen de video gezet! Ze zijn inmiddels bij seizoen 3. Afgelopen nacht zijn deze 4 afleveringen geweest:

3.12 (aflevering 62) Franse Slag
3.13 (aflevering 63) Het feest dat nooit meer gevierd werd
3.14 (aflevering 64) Kusje
3.15 (aflevering 65) ... En een nieuw begin

Video staat inmiddels weer geprogrammeerd voor aankomende nacht!
Kwam vannacht rond 05:00 thuis, zie ik ineens Westenwind... dus nog maar ff blijven hangen .
Blijft een van de beste NL series.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25293622
wat goed dat ik dit topic zie, de tv stond nog op Yorin sinds 24, maar op mute... ik draai me om en zie Anton Noordermeer
Wat geweldig, het is er gewoon weer.:D

En het gaat zo te zien zelfs verder waar het maanden geleden stopte!
Seriously!?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:55:16 #53
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25309638
ja vannacht was het er dus weer op (ik had afgelopen weekend ook een nacht gekeken ) maar toen ging die jacob alweer dood en vanaf daar heb ik de vorige herhalingen zo'n beetje gekeken.

Maar af en toe snap ik niks van die uitzendschema's
pi_25314356
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:55 schreef PLAE@ het volgende:

ja vannacht was het er dus weer op (ik had afgelopen weekend ook een nacht gekeken ) maar toen ging die jacob alweer dood en vanaf daar heb ik de vorige herhalingen zo'n beetje gekeken.

Maar af en toe snap ik niks van die uitzendschema's
Volgens mij zit er weinig lijn in
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:52:36 #55
16082 Wytze
...Confidential
pi_25314946
Ok geweldig nieuws dit

Vertel, waar zijn ze nu Dan weet ik wanneer de band erin moet
  zondag 6 maart 2005 @ 00:21:52 #56
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_25389510
WTF nu had ik vannacht heel lang zitten kijken. En nou is het er vannacht niet op

Was het het einde ofzo?

edit: Dit was plae@ onder de account van z'n baggerbroertje
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  zondag 6 maart 2005 @ 00:27:15 #57
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_25389581
Hm, volgens de gids was er afgelopen nacht wel Westenwind, alleen zie ik dat ze voor vannacht Homeshopping hebben geprogrammeerd.... Bah
  zondag 6 maart 2005 @ 02:02:12 #58
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25390833
Hmm het is er echt de hele week elke nacht opgeweest, helaas kan ik alleen in t weekend echt lang kijken
En nu dus niet? Shitzooi
Seriously!?
  maandag 7 maart 2005 @ 00:00:45 #59
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25404514
Komende nacht staat RTL Nieuws geprogrammeerd. Ook de rest van de week geen Westendwind meer. :S was dus kort maar krachtig
Seriously!?
pi_25835209
Ik neem aan dat onderstaande topic ook al bij de "stamposters van dit topic" bekend is?

Westenwind op DVD!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:14:24 #61
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25838773
hier niet iig, thanks
Seriously!?
pi_25882565
http://www.rtl.nl/soaps/westenwind/ Is nog online
quote:
Benieuwd wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren? Je vindt het hier!
Seriously!?
pi_26370270
Aankomende zaterdag tot vrijdag in de nacht Westenwind op Yorin
  woensdag 20 april 2005 @ 12:47:25 #64
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26372026
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef DarcMarc het volgende:
Aankomende zaterdag tot vrijdag in de nacht Westenwind op Yorin
ben benieuwd welk deel van de reeks ze nu weer uitzenden

Ik heb t gevoel dat ik nog niet alles gezien heb.

Komt er nog veel nadat Anton in Belgie met z'n ma die gangsters afknalt?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:28:06 #65
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_26376630
Ja Ik geloof nog één seizoen van een stuk of 15 afleveringen, maar dat is meer een gok.
Seriously!?
pi_26506138
Ik kan niet begrijpen dat het nooit wat is geworden met dit WW-topique!

Geweldige serie en nu het 's nachts weer herhaald wordt kan ik maar geen afscheid nemen van mijn televisie. Gevolg is dat ik tot fuckin' 6 uur 's ochtends lig te 'kieken'.

Speciaal voor jou, beste lezer, heb ik mijn favoriete verhaallijnen geselecteerd:

1. Meest ontroerende scene was met Connie de Graaf en haar man (ben zijn naam ff kwijt) in de duinen. Zij gaat warme chocomel halen terwijl hij in de duinen gaat liggen; als ze terugkomt is hij - die al enige tijd ziek is - overleden. Later is de reactie van Sammy, die net gehoord heeft dat ze is aangenomen op de academie - meeslepend.

2. Oma en de pastoor. Hun opbloeiende liefde is erg boeiend om te zien. Twee zo totaal verschillende persoonlijkheden. Ook het moment dat Emma haar relatie verbreekt - na de brand en de gevolgen voor Iris - laten zien hoe verscheurd ze is en hoe weinig vertrouwen ze heeft.
Emma tegen de pastoor: "Ga weg! Prachtig dat jij alles achter je kunt laten voor mij. Onvoorwaardelijk durft te kiezen, maar ik...ik kan dat niet...niet meer."

3. Max - Sofie - Arts. De relatie die Max krijgt met de arts die Sofie behandelt. Mooi hoe Sofie Max uiteindelijk om de vingers kan winden door een shocktoestand te faken. Ze kent zijn zwakke plek en het huwelijk is gered.

4. Charlotte natuurlijk. De moeilijke relatie met haar moeder, haar seksuele drift, haar keuzes voor mannen: Pierre en die invalide man.

Emma is 1 van de boeiendste persoonlijkheden. Het "gemak" waarmee ze anderen bespeelt, op de kast jaagt, uit de tent lokt, bang maakt, hun zwakke plekken weet.

Sofie. Ik vergelijk haar meestal met Martine Hafkamp, omdat ze zo totaal verschillend zijn. Sofie is meestal naief, maar soms best sterk.

Anton: 'FUCK!' Hij overschat z'n kunsten nogal eens en dat brengt 'm nogal eens een keer in de problemen. Mooie scene het boothuis met Sammy als ze ontdekt heeft dat Anton een kind heeft.
Anton: "Het klinkt stom, maar ik was het vergeten. Echt. Ik blokkeer problemen. <schreeuwend> Sammy luister! Doe open."

En zo nog wat van die dingetjes. Gave serie.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  maandag 25 april 2005 @ 21:50:41 #67
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26506182
vergeten te kijken
  woensdag 27 april 2005 @ 13:02:03 #68
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_26542690
Herkenbare momenten die inderdaad altijd bijblijven @ R_ON

Helaas kan ik deze week niet echt kijken, ik pak 's avonds nog 1 aflevering mee en kijk 's ochtends als m'n wekker weer gaat nog de laatste minuten
Seriously!?
pi_26565177
van mij mogen ze dit wel op normale tijden gaan herhalen!!! Straks als ONM er niet meer voor is ofzo! wat was dat toch een gave serie....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 april 2005 @ 02:50:13 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26588048
heerlijk dit, allemaal uitzendingen die k niet meer gezien heb
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26588090
ik kijk elke nacht een uurtje ofzo maar mis steeds een stuk maar ik snap de rode draad nog wel.. heb alles al eens gezien.. wat een domme serie ook, niks is realistisch.. maar wat bliekt het
jammer dat anton er niet meer in zit.. fuck
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 april 2005 @ 03:01:59 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26588098
Nynke Faber is (sjoukje in de serie)
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:11:59 #73
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_26607484
Die aflevering waarin Sam en Sophie samen naar Anton gingen was prachtig
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_26611932
emma vind ik wel eng hoor, je zult maar zo'n oma hebben, oke dan verbreek je gewoon het contact maar dan gaat dat mens je hele leven verzieken.. allemaal smerige plannetjes, zorgen dat alles mis gaat ze heeft in het echt ook zon hele nette naam 'marlies van alcmaer' in het echt is ze zeker ook super bekakt
toen die anton nog in de serie zat had ik m een keer gezien in six flags, maar ik was bang dattie 'fuck off! fuck.. fuck' ging zeggen.. wat een vent ook.. hopen dat je zoontje onder een container komt
pi_26634209
kijkt niemand dit meer ofzo, ben ik dan de enige die van 3 tot 6 westenwind kijkt
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Markie-Mark het volgende:
neehee.. oooo! "zuuuucht"
jullie snappen er ook niks van he
ze krijgt niet het hart van een seriemoordenaar maar van een kindersmokkelaar
daarom vindt ze die kinderen
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:30 schreef Zhenar het volgende:

[..]
Sofie kwam inderdaad het ziekenhuis uit lopen nadat de redding van de kinderen haar bijna fataal was geworden. Ze bezoekt een paar van haar vrienden (o.a. Max), maar kijkt alleen toe zonder ze zelf aan te spreken (alsof ze haar niet kunnen zien). Het lijkt alsof ze iedereen wat geluk wenst/brengt. Uiteindelijk verlaat ze de stad en komt ze een pas getrouwd stel tegen met motorpech. Ze kijkt onder de motorkap, er straalt wat licht en de auto rijdt verder de horizon (inclusief regenboog) tegemoet, nagekeken door een lachende Sofie.

Volgens mij was Sofie doodgegaan en een reddende engel geworden. Zo interpreteerde ik het althans.
neeee!!! niieeehiiieet!!!!! niet waar! nietuuuus
ze komt bij een vent met autopech, niet een stelletje
als sophie de motorkap opendoet dan springt er een 'vonk' over van sophie naar die vent
dan gaan ze samen, in de auto van sophie, wegrijden.. het bordje met 'just married' hangt aan de auto van sophie.. de auto die nog aan de kant staat is die van die vent
de regenboog die je ziet staat voor het nieuwe geluk

ZIJN JULLIE NOU ZO DOM OF BEN IK NOU ZO SLIM?!
pi_26634273
Westenwind, fantastische serie!

Helaas merk je gaandeweg de uitzendingen/seizoenen dat Joop Van den ende zich teruggetrokken heeft. Gevolg: de laatste serie(s) afleveringen van Westenwind zijn louter het werk van pisnicht Johan Nijenhuis, wat de kwaliteit niet bepaald ten goede komt.

Zo zie je op een bepaald moment dat Emma via een rioolbuis richting zee kruipt in een aflevering die "de ratten koningin" heet. Erg goedkoop, erg fictie, erg Nijenhuis.
pi_26634368
quote:
Op zondag 1 mei 2005 02:37 schreef Heerlijk_helder_Grolsch het volgende:
Westenwind, fantastische serie!

Helaas merk je gaandeweg de uitzendingen/seizoenen dat Joop Van den ende zich teruggetrokken heeft. Gevolg: de laatste serie(s) afleveringen van Westenwind zijn louter het werk van pisnicht Johan Nijenhuis, wat de kwaliteit niet bepaald ten goede komt.

Zo zie je op een bepaald moment dat Emma via een rioolbuis richting zee kruipt in een aflevering die "de ratten koningin" heet. Erg goedkoop, erg fictie, erg Nijenhuis.
Je hebt gelijk. Het laatste seizoen verbleekt bij alle andere seizoenen. Zonde! Zonde! Zonde! die rare gezichts-transplantatie, de toevallige ontmoetingen, Iris die niet vertelt wie de echte vader is. Het werd allemaal veel te 'zeperig'.

Eeuwig zonde van wat zo'n prachtige serie was.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_26634375
zo'n leuk stel, die iris met dat gastje
  zondag 1 mei 2005 @ 12:01:08 #79
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_26637495
Maar niets kan op tegen Anton en Sam
pi_26656215
Iemand op de hoogte van het uitzendschema van Yorin?
Komt het straks/ooit nog? Ik zie het nergens vermeld staan namelijk.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26684276
Er staat dus voor de de komende dagen homeshopping en rtlnieuws geprogrammeerd
Ben ik net verslaafd..
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26684427
komt het niet vannacht? ik heb mn moeder de video in laten schakelen van 3 tot 6, heb ik 3 uur seksspotjes op videoband
pi_26684555

Het staat iig niet aangegeven op yorin tekst en op tvgids.nl. Daar staat homeshopping en rtlnieuws

* trueblue hoopt dat het nu niet gedaan is met de nachtelijke uitzendingen van Westenwind.
pi_26684617
nee dat staat er nooit, het is ook geheim
pi_26684788
Ik kijk nooit in de gids, maar nu wil ik toch wel graag WW zien 's nachts. We merken het straks vanzelf wel..
  dinsdag 3 mei 2005 @ 03:04:00 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26685534
op tvgids.nl klopt de info meestal wel

Ik heb nu eigenlijk wel zin in een aflevering of 4
pi_26685697
Het komt dus niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 mei 2005 @ 02:46:47 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26746481
vanavond ook al geen westenwind
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:01:10 #89
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_28750931
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:44 schreef SpaceAce het volgende:
Westenwind op DVD!
Ik had onderstaand berichtje nog niet gezien, maar....

Uitstel Westenwind DVD

De dvd-release van de populaire RTL 4 dramaserie 'Westenwind', welke gepland stond voor juli, is om nog onbekende reden uitgesteld tot eind van het jaar.

"House of Knowledge gaat de TV/Miniserie 'Westenwind' vermoedelijk eind dit jaar uitbrengen," aldus een medewerker van HOK. | Soapvision

(Stond gepland op 10 juli, maar helaas dus...)

(Bron)
pi_28761009
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef SpaceAce het volgende:

[..]

Ik had onderstaand berichtje nog niet gezien, maar....

Uitstel Westenwind DVD

De dvd-release van de populaire RTL 4 dramaserie 'Westenwind', welke gepland stond voor juli, is om nog onbekende reden uitgesteld tot eind van het jaar.

"House of Knowledge gaat de TV/Miniserie 'Westenwind' vermoedelijk eind dit jaar uitbrengen," aldus een medewerker van HOK. | Soapvision

(Stond gepland op 10 juli, maar helaas dus...)

(Bron)
Ik ben niet veeleisend. Ik neem genoegen met het beste.
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:55:55 #91
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_28766183
Wat is dat nou weer voor streek
pi_28766936
Hopelijk komt het doordat ze het te druk hebben met het produceren van de volgende seizoenen van 'Medisch Centrum West'.
pi_28800689
Medisch Centrum West seizoen deel 1 is uit op DVD sinds mei, las het toevallig in de oude leesmap in de Weekend
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:18:57 #94
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_28808000
voor de portemonnee wel goed dat Westenwind is uitgesteld, nu ER s4 en Unit 13 s3 er ook net zijn

offtopic, maar nu het er toch over gaat: ik vind dat de makers van de MCW dvd's wel erg naar de ER-layout hebben gekeken
Seriously!?
pi_32615982
Ik zat me net af te vragen hoe het nou met de dvd zit.. en ging daarom even naar de Free Record Shop website. En wat blijkt! Op 6 december komt ie uit

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=973470&navid=3

edit: deze prijs klopt overigens niet. Ik lees op DVD.nl dat de adviesprijs 29,99 is, maar dat hij bij Music Store al voor 19,99 staat. Wellicht MediaMarkt dus nog goedkoper!
Seriously!?
pi_33076381
hehe ik heb em al
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit &gt; ajax.nl
pi_33077922
En, hoe is ie? En wat voor extra's enzo?
Seriously!?
pi_33078373
geen id zit nu bij dvd4 maar nog geen extra's gezien. Mischien op dvd5
pi_33152630
geen extra's alleen afleveringen
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:21:47 #100
130735 Devil020
Sterker door Strijd!
pi_34640990
Weet iemand wanneer seizoen 2 (en later) uit gaan komen?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:49:10 #101
16082 Wytze
...Confidential
pi_34657354
Welk seizoen is het dat Anton en Sam bij elkaar komen?
pi_34658334
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:49 schreef Wytze het volgende:
Welk seizoen is het dat Anton en Sam bij elkaar komen?
In seizoen 3 (aflevering 66 - Javaanse Jongens)
quote:
Anton probeert in de discotheek aandacht van Sam te krijgen, maar ze bekt hem af. Als ze de discotheek uitloopt volgt Anton haar. Hij raakt de gevoelige snaar bij Sam, door over haar vader te beginnen. Sam is verrast door Anton's begrip.
Vanaf hier begint het te vonken tussen die twee

(Bron)
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:30:27 #103
130735 Devil020
Sterker door Strijd!
pi_34674495
Hoe komen we er nu achter wanneer - na seizoen 1 - de andere seizoenen op dvd gaan komen?
  donderdag 2 februari 2006 @ 02:41:38 #104
16082 Wytze
...Confidential
pi_34704432
Nou dan maar afwachten tot seizoen 3 op dvd uitkomt
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:17:11 #105
130735 Devil020
Sterker door Strijd!
pi_34708003
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef Wytze het volgende:
Nou dan maar afwachten tot seizoen 3 op dvd uitkomt
is seizoen 2 d'r dan al
pi_34719146
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:17 schreef Devil020 het volgende:is seizoen 2 d'r dan al
Ik gok dat hij doelt op het Anton-Sam verhaal, dat hij daarom hoopt dat seizoen 3 er snel zal zijn!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:06:58 #107
16082 Wytze
...Confidential
pi_34728735
SpaceAce begrijpt me
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:23:45 #108
130735 Devil020
Sterker door Strijd!
pi_34730839
ok, ik hoopte al dat jullie wisten wanneer seizoen 2 uitkomt, zit er met smacht op te w88
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:29:50 #109
16082 Wytze
...Confidential
pi_34732313
Wie niet

Maar ik denk dat de komst van season 2 afhankelijk is van het succes van de verkoop van seizoen 1
Dus allemaal als de wiedeweerga kopen
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:06:17 #110
130735 Devil020
Sterker door Strijd!
pi_34733298
in dat kader, voor degene die twijfelt: wel ff westenwind intikken natuurlijk

http://www.dvdsales.be/index.php?partner=1&dvd=koopjes

€13.64 voor de box seizoen 1, kopen dus
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:28:00 #111
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34737097
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 11:35 schreef Noa-lynn het volgende:
Een topic over Westenwind bestond nog niet.
Haha, dat had je gedacht! Net doen of er hier geen WW-fans zitten.

Westenwind
Westenwind
Vanavond weer Westenwind!
Westenwind wordt steeds enger
Gisteravond Westenwind gezien?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 20:41:04 #112
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_34739424
Die topics lopen wel stuk voor stuk snel dood.. Maar leuk omdat terug te lezen, die goeie ouwe tijd toen er nog NIEUWE eps kwamen
Seriously!?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:53:33 #113
130735 Devil020
Sterker door Strijd!
pi_35080107
kwil seizoen 2
pi_35081292
Ja is best goedkoop, maar seizoen 1 is toch pas in maart te koop? Ik ga 'm wel kopen
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:41:50 #115
130735 Devil020
Sterker door Strijd!
pi_35105682
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:27 schreef DrDentz het volgende:
Ja is best goedkoop, maar seizoen 1 is toch pas in maart te koop? Ik ga 'm wel kopen
seizoen is allang uit, sinds 1 december, bij dvdoutlet kost ie iets van 20 euro.
pi_35107716
oh maf bij bol.com staat dat ze 'm pas in maar hebben
bol.com prijs: ¤ 14,99
Releasedatum: 28.03.2006
pi_35113606
Yep, ik heb hem ook allang thuis, bij de Free Record gekocht.
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:48:54 #119
130735 Devil020
Sterker door Strijd!
pi_36659760
waar blijft seizoen 2?????????????????????
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:02:08 #120
16082 Wytze
...Confidential
pi_39270936
Ik heb vandaag seizoen 1 gekocht.
Hoeveel seizoenen zijn er nou in totaal ? Ik ben even helemaal in de war.

Is er ergens ook een episode guide te vinden ?
pi_39275419
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:02 schreef Wytze het volgende:
Ik heb vandaag seizoen 1 gekocht.
Hoeveel seizoenen zijn er nou in totaal ? Ik ben even helemaal in de war.

Is er ergens ook een episode guide te vinden ?
Er zijn in totaal 7 seizoenen (136 afl.) gemaakt. Een episode guide vind je hier.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:31:51 #122
16082 Wytze
...Confidential
pi_39386045
Thx, is seizoen 2 al aangekondigt?

Ik zit al op aflevering 6 namelijk van seizoen 1
pi_39436705
Zijn er plannen voor een vervolg?
pi_39463455
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 11:31 schreef Wytze het volgende:
Thx, is seizoen 2 al aangekondigt?
De release(datum) van seizoen 2 is nog niet bekend, maar wordt wel verwacht.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:43:08 #125
16082 Wytze
...Confidential
pi_39501548
w000t
  zondag 24 september 2006 @ 19:59:23 #126
107521 Furia
snoopy weer
pi_42097483
Wat vaag dat al die seizoenen nog niet op DVD zijn... het is immers al een relatief oude serie! (En ik kan gewoon niet wachten, helemaal hooked on na die eerste 5 dvd's!)
pi_42184504
Volgens het releaseschema 4e kwartaal van DFW/HOK komt Westenwind seizoen 2 op 14 december uit.. het zou tijd worden zeg!
Seriously!?
pi_42190488
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens het releaseschema 4e kwartaal van DFW/HOK komt Westenwind seizoen 2 op 14 december uit.. het zou tijd worden zeg!
Best wel!!
Ik heb in ieder geval nog voldoende kijkvoer tot die tijd, maar als seizoen 3 t/m 7 ook zo lang op zich laten wachten.... Seizoen 1 roeleert inmiddels al door de hele familie, veel langer kunnen we ook niet wachten!
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:08:21 #129
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_42479906
Is er iets bekend wanneer seizoen 2 komt?
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:15:37 #130
107521 Furia
snoopy weer
pi_42480101
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is er iets bekend wanneer seizoen 2 komt?
Ik heb begrepen dat dat half december ofzo was... ergens hierboven staat een link met voorlopige releasedata van allerlei series, waaronder Westenwind!
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:05:39 #131
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_42483301
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:40 schreef Iwan1976 het volgende:

De release(datum) van seizoen 2 is nog niet bekend, maar wordt wel verwacht.
Inmiddels staat ie in het lijstje:

14-12 Westenwind – Seizoen 2

Zou het?!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:58:10 #132
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_42550123
Seriously!?
pi_42551676
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef ImPrEzA het volgende:
<- ik
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:23:45 #134
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42554988
Nog steeds topic #1?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:24:22 #135
16082 Wytze
...Confidential
pi_42588152
grrr, ik dacht eindelijk s2 op dvd
pi_45066843
S2 is te downloaden @ newsgroepen
pi_45070796
Ik vind het wel grappig dat Wouter Nicholaas gepresenteerd werd als de held van de serie, waar alle vrouwen op vallen en de mannnen willen zijn, en elke meid een poster op de muur wil hebben, en Anton hem er vrijwel meteen uit speelde als bad guy you love to hate en het stokje van hem overnam. Dat zie je ook weleens in Hollywood films. Dat de slechterik de good guy eruit speelt. Vond ik kicken!
  maandag 15 januari 2007 @ 16:20:49 #138
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_45375657
Net gespot bij Mediamarkt Zwolle, het tweede seizoen! 24,99 kost ie daar. Zelfde uitvoering als S1, 5 dvd's in dunne doosjes samen in een kartonnen doos.
Seriously!?
  maandag 15 januari 2007 @ 22:19:25 #139
16082 Wytze
...Confidential
pi_45389177
ROFL, toevallig. Ik was vanmiddag in de mediamarkt in Utrecht en ik dacht er aan of die al uit was.
  maandag 15 januari 2007 @ 22:19:55 #140
16082 Wytze
...Confidential
pi_45389193
Marko sucks
pi_45393539
Wouter Nicolaas

Anton
pi_45393582
Mijn favoriete karakters zijn Anton en Emma... zo overtuigend evil dat oude mens
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:28:44 #143
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45393729
Emma

Toen ze in het laatste seizoen deed alsof ze dement was en de werf weer overnam
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:38:43 #144
16082 Wytze
...Confidential
pi_45403847
Ik haatte Emma, omdat ze anton dissde
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:51:23 #145
16082 Wytze
...Confidential
pi_45630550
Zo, ben alweer door Season 2 heen. Waar blijft Season 3
pi_46676277
In welk seizoen gaat anton eigenlijk de pijp uit?
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_46701245
De eerste keer dat Anton de pijp uit gaat is aan het einde van seizoen 4 (aflevering 89 - Door het vuur).
De tweede keer dat Anton de pijp uit gaat (samen met Sam) is in seizoen 5 (aflevering 96 - Leven na de dood).

Het kan overigens zijn dat seizoen 4 en 5 bij elkaar horen, omdat seizoen 4 en 5 beide uit 13 afleveringen bestaan.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:08:36 #148
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_46702159
seizoen 1 ligt nu voor 'n tientje bij Intertoys.... dus die heb ik maar 's aangeschaft
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:08:14 #149
16082 Wytze
...Confidential
pi_46733509
Is er al wat nieuws over Seizoen 3?
pi_46737915
Zal wel weer een jaar duren :p
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:36:22 #151
16082 Wytze
...Confidential
pi_46844028
oprotten, ik wil de Sam & Antron romance zien.

Hoe moeilijk is het om een DVD te maken, ENDEMOL.

Rechtermouse button >> Burn to DVD. Vinkje bij AutoMenu en done
pi_50959759
Ik heb ook pas seizoen 1 en 2 gekocht en ben bijna door seizoen 2 heen...
Ik wil 3 en verder dus ook hebben
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:39:31 #153
16082 Wytze
...Confidential
pi_50962743
..join the club buddy
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:39:47 #154
16082 Wytze
...Confidential
pi_50962749
Misschien in September weer een seizoen ?
pi_51078234
Oke, ik ben nu ook door seizoen 2 heen.

Ik wil nu 3 en verder
  maandag 2 juli 2007 @ 23:29:42 #156
177302 Lil-Ts-Productions
Lil-Ts Productions
pi_51078808
Doei

[ Bericht 98% gewijzigd door nikky op 02-07-2007 23:31:43 ]
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:00:25 #157
16082 Wytze
...Confidential
pi_51157666
Grrr, ik wordt altijd boos als dit topic actief is en er staat geen berichtje met seizoen 3 is uit !

Hallo ENDEMOL, schiet eens op !
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:37:53 #158
188214 R0cko
The Dutch Stallion
pi_52226540
Goed nieuws! Westenwind seizoen 3 komt eraan! Net een mailtje gekregen van HOK, die de serie uitgeeft. Ze stuurde het volgende:
quote:
Er komt inderdaad een derde serie Westenwind, wanneer deze komt is nog niet bekend. Vermoedelijk in de loop van het volgend jaar.
Nog even geduld hebben.
pi_52230105
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:37 schreef R0cko het volgende:
Goed nieuws! Westenwind seizoen 3 komt eraan! Net een mailtje gekregen van HOK, die de serie uitgeeft. Ze stuurde het volgende:
[..]

Nog even geduld hebben.

Lekker dan, lang wachten op 1 seizoen... dus we hebben in 2035 alle seizoenen?

Gooi desnoods alles in 1 box en breng die dan uit. Ik koop hem meteen!
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:49:04 #160
16082 Wytze
...Confidential
pi_52727033
Jezus, wat een bagger verhaal. "in de loop van.."

Reken dus maar op Mei/Juni
  donderdag 25 oktober 2007 @ 19:46:03 #161
16082 Wytze
...Confidential
pi_54166904
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:46 schreef Wytze het volgende:
lekker pre-orderen
pi_54410060
Ik kreeg hem vandaag in de bus
  woensdag 7 november 2007 @ 14:25:52 #164
16082 Wytze
...Confidential
pi_54429255
Ik ook Vanavond opsluiten en genieten !
pi_54437667
Ik was gisteren al meteen begonnen
Vanavond weer verder

Ze mogen wel seizoen 4 en verder ook vast uitbrengen
  woensdag 7 november 2007 @ 21:18:37 #166
16082 Wytze
...Confidential
pi_54439796
Net de eerste aflevering gekeken, wat een masterlijke serie. Die Anton blijft me toch een ontzettende baas. Dat gebeuren met Sofie is allemaal beetje jammer..
  donderdag 8 november 2007 @ 13:39:22 #167
107521 Furia
snoopy weer
pi_54454430
ik wil hem ook
pi_54463061
besteld!!!!!!
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:29:38 #169
16082 Wytze
...Confidential
pi_54657667
Vaag, het lijkt alsof er delen missen van afleveringen Stukje van Charlotte die weer bij Noordemeer soliciteert en dan wordt afgewezen, door iedereen. Nergens gezien.

Ruzie tussen Sam en Anton ? Waarom is Sam boos op Anton nadat ie der bangt in de lift van Euromast ?
pi_55251987
weet der iemand wanneer Iris de Haas in westenwind komt?
welke flevering?
pi_55374893
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:29 schreef Wytze het volgende:
Vaag, het lijkt alsof er delen missen van afleveringen Stukje van Charlotte die weer bij Noordemeer soliciteert en dan wordt afgewezen, door iedereen. Nergens gezien.
Jawel hoor, net nog gezien (aflevering 66 - Javaanse Jongens).
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:01:59 #172
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55374936
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Margot_ het volgende:
welke flevering?
Iris . Tofste Nederlandse tv-personage ooit.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_55375197
Op wiki zag ik dit:

12 februari 2008... zou het?
(bedoel, het blijft toch wiki he )
pi_55375363
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Margot_ het volgende:
welke flevering?
Ik gok in aflevering 98 - seizoen 5

"De kennismaking van Sophie en Max met Iris, sprekend evenbeeld van hun overleden dochter Fleur, loopt voor Max bijna fataal af. Emma moet het bestaan van een tweelingzusje van Fleur verklaren"
  vrijdag 21 december 2007 @ 22:24:32 #175
16082 Wytze
...Confidential
pi_55451551
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef SpaceAce het volgende:
Op wiki zag ik dit:

[ link | afbeelding ]

12 februari 2008... zou het?
(bedoel, het blijft toch wiki he )
Hoop het !!!
pi_55457719
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 11:25 schreef Iwan1976 het volgende:
De episode guide van seizoen 7:

7.1 - MA. 09-12-2002 "Het tij is niet te keren" (128)

Iris en Charlotte willen Emma dement maken, maar het wordt haar bijna fataal. Sjoukje kan haar gevoelens voor Ernst niet langer voor zich houden: ze belanden bij elkaar in bed. Iris heeft Roland niet meer nodig en dumpt hem van harte. Het huwelijk van Bas en Conny dreigt op de klippen te lopen.

CAST:

GASTROLLEN:
Bankman Adriaan van Apeldoorn = Maiko Kemper
Cees Kramer = Fred van den Berg
Arbeider Ben = John Bellemeijer
Vriendin Astrid = Kristel van Eijk
Klaas Boom = Marten Bos
Band Link = Band Link

MEMO:
(UNCREDITED: ... als Winkelverkoopster; ... als Moeder Emma Noordermeer; ... als Verpleegster moeder Emma Noordermeer; ... als Ober) (NIEUWE LEADER: De castfoto van Dennis Dusseldorf als Erst Romer is toegevoegd. De castfoto van Gerben van der Werf als Roland de Wit is verwijderd.) Dennis Dusseldorf als Erst Romer behoort vanaf vandaag tot de vaste cast. Gerben van der Werf als Roland de Wit behoort vanaf vandaag niet meer tot de vaste cast. Laatste aflevering met Inge Ipenburg als Sophie Noordermeer. We zien Sophie gezond en wel het ziekenhuis uit komen. Op weg naar huis ziet ze een man met autopech. Ze worden op slag verliefd en rijden samen de horizon tegemoet, met aan de grijze hemel een stralende regenboog. Op de achterbumper hangt een bordje 'Just Married'.

7.2 - MA. 16-12-2002 "De dodelijke zon" (129)

Iris en Charlotte paaien hun aartsrivalen De Graaf om een opdracht van hun rederij binnen te halen. Sjoukje probeert Ernst, en dus haar diepste gevoelens, te ontlopen. Iris bevalt van een tweeling. Emma is furieus als ze hoort dat het de kinderen van Marco zijn, maar ze is gedwongen het spel mee te spelen.

CAST:

GASTROLLEN:
Bert Groenloo = Bram Biesterveld
Verzorger Jasper = Jasper Beerthuis

MEMO:
(UNCREDITED: Gerben van der Werf als Roland de Wit) Verzorger Jasper wordt gespeeld door Jasper Beerthuis, ook een van de scenarioschrijvers van 'Westenwind'.

7.3 - MA. 23-12-2002 "Alleen de pijn" (130)

Max financiert een videoclip om Sjoukje een zetje in de goede richting te geven. Tessa verbiedt Juup een dag vrij te nemen, maar Juup doet het toch. Conny ziet geen uitweg meer. Charlotte ontmoet Ad, het broeit tussen hen.

CAST:

GASTROLLEN:
Ernst Romer = Arthur Peffer
Abdullah Yildirem = Youssef Idilbi

MEMO:
(NIEUWE LEADER: De castfoto van Casper van Bohemen als Ad Bots is toegevoegd. De castfoto van Inge Ipenburg als Sophie Noordermeer is verwijderd.) (UNCREDITED: Frank Wijdenbosch als Verzorger Denzel; Delilah van Eijck als Wendy Janssen; ... als Tim Janssen; ... als dochter Juup Janssen) Casper van Bohemen als Ad Bots behoort vanaf vandaag tot de vaste cast. Inge Ipenburg als Sophie Noordermeer behoort niet langer tot de vaste cast. Youssef Idilbi als Abdullah Yildirem is niet te zien in deze aflevering, maar staat wel op de aftiteling.

7.4 - MA. 30-12-2002 "Het gele gevaar" (131)

Conny slaat door, als ze hoort dat Marco de vader is van Iris' kinderen. Bas ontmoet een schim uit het verleden. Door zijn eigen koppigheid zet Max z'n relatie met Sjoukje op het spel.

CAST:

GASTROLLEN:
Joa Shin = Janine Veeren
Toa Shin = Micha Fidom
Jucovic = Leonid Vlassov
Dick van Os = Johan Hobo
Jacco Noordermeer = Diego Stolk
Fleurtje Noordermeer = Bas Petiet

MEMO:
In een dagdroom van Conny zien we René van Asten als Jacob de Graaf. Het paard van Sjoukje heet(te) Blue Velvet.

7.5 - MA. 06-01-2003 "Engel der wrake" (132)

Emma weet Iris en Charlotte met de rug tegen de muur te zetten. Max maakt de balans op van zijn leven. Sjoukje veroorzaakt een aanrijding tijdens haar autorijles. Als er in het conflict tussen Tessa en Juup een onschuldig slachtoffer valt, stapt Juup op.

CAST:

GASTROLLEN:
Toa Shin = Micha Fidom
Jucovic = Leonid Vlassov
Wethouder Cornelis = Erik Koningsberger
Marcel = Jeroen Rienks

MEMO:
(UNCREDITED: ... als Chauffeur; ... als Rij-instructrice)

7.6 - MA. 13-01-2003 "Stroom & Straling" (133)

Emma probeert de band met haar zoon te lijmen, maar doet ze dat uit liefde of omdat ze hem nodig heeft op de werf? Conny weet een dreigende staking onder de arbeiders de kop in te drukken. Wat Niels betreft is het etentje waarvoor Ad bij Charlotte is uitgenodigd zijn galgenmaal.

CAST:

GASTROLLEN:
Toa Shin = Micha Fidom
Jucovic = Leonid Vlassov
Fred Bongers = Ruben van der Meer
Janec = Stipo Jelec
Karina = Mariska Petrovic

MEMO:
(UNCREDITED: Rick Bolderman als Niels Valken; Joe Hennes als Dhr. Cosijn; ... als Saunamedewerkster; ... als Saunabezoeker; ... als Zwerver) Jucovic heet voluit Will Jucovic.

7.7 - MA. 20-01-2003 "De ereschuld" (134)

Twee titanen komen tegen elkaar uit: Toa wenst de eer van zijn familie te wreken en of hij dat bij Bas of bij Juup doet, maakt hem niet uit. Max krijgt de Aqua Jet, een revolutionair scheepsontwerp, in handen. Charlotte baalt van haar vrije relatie met Ad.

CAST:

GASTROLLEN:
Hoeck Koeman = Kees van Ooijen
Niels Valken = Rick Bolderman
Toa Shin = Micha Fidom
Jucovic = Leonid Vlassov
Simone = Maura Renardel de Lavalette
Kyum Son = Yiu-Loon Lee

MEMO:
(UNCREDITED: ... als Zwerver #1; ... als Zwerver #2; ... als Stem aquarium) De vechtsport die Bas, Juup en Toa beoefenen, heet Weh Kong. Het schip dat door Toa Chin wordt gebouwd, heet de Marco. Als Jucovic het tijdige voor het eeuwige verruilt, ziet hij de geest van Jacob de Graaf. Sterke staaltjes: Bas Janssen vangt in deze aflevering een werpster op met zijn blote handen en hij schakelt Juup uit met een verlammende handgreep zoals we die kennen van Mr. Spock in de sf-serie 'Star Trek'.

7.8 - MA. 27-01-2003 "In het slijk gezogen" (135)

De vriendschap van Sjoukje en Ernst komt onder vuur te liggen als hij mee wil doen aan de kampioenschappen motorcross. Juup beleeft de ultieme jongensdroom. Tessa baalt van de botte manier waarop Conny haar behandelt. De tijd dringt voor Max, die technisch tekenaars zoekt om de Aqua Jet uit te werken.

CAST:

GASTROLLEN:
Lotte Wiegersma = Gabrielle Hafkenscheid
Milou Wiegersma = Sharon Heeringa
Marco de Graaf = Nicky Dreef
Tessa de Graaf = Stephanie Gerritsen

MEMO:
(UNCREDITED: Jeroen Latijnhouwers als zichzelf; Elsemieke Havenga als zichzelf; ... als CNN-verslaggever) Tijdens de motorcrosswedstrijd worden ook de namen van Ward Latiers (regisseur) en Boris Apituley (ass. opnameleiding) omgeroepen.

Charlotte stuit op een muur van blinde zelfgenoegzaamheid bij Emma. En ja hoor: onder het wakend oog van de verzamelde wereldpers verloopt de tewaterlating niet zoals gepland. Alleen de gehate De Graaf kan uitkomst bieden. Juup mag zijn kinderen niet meer zien, Tessa probeert te bemiddelen tussen hem, zijn ex en haar nieuwe vriend.

CAST:

GASTROLLEN:
Anton Noordermeer = Daan Schuurmans
Rocky = Ronald Armbrust
Ernst Romer = Dennis Dusseldorf
Wendy Janssen = Delilah van Eijk
Ellis Janssen = Mickey den Daas
Reporter = Hilbert Dijkstra
Inspecteur Stoelmuller = Michiel Kerbosch
Voorman Sjors = Adriaan Adriaansen
Kapitein te Niel = Joop Oonk
Niels Valken = Dennis Hamersteen / Maarten Karsen

MEMO:
(UNCREDITED: Jeroen Latijnhouwers als Nieuwslezer; Hans Beijer als Inspecteur Stoelmuller; ... als Tim Janssen; ... als Dokter) Dit is de 136e en allerlaatste aflevering van 'Westenwind'. In een flashback zien we Marco en Sam de Graaf. Op de aftiteling staat ten onrechte Michiel Kerbosch als Inspecteur Th. Stoelmuller genoemd, deze rol wordt natuurlijk gespeeld door Hans Beijer. De reporter heet Peter. Niels Valken leest het boek 'De rattenvanger van Hamelen'. In de laatste scène zien we Emma Noordermeer het riool uit kruipen en het water van de haven inlopen, waarna ze verdwijnt in de golven. Emma's hoed wordt uit het water gehaald door een mysterieuze hand... de hand van Anton Noordermeer, die de serie afsluit met de woorden: "The easy way heh... granny... fuck!".
Hallo,

zou iemand de episode guide van seizoen 5 en 6 op het forum kunnen zetten heb deze seizoenen namelijk gemist?
Of kan iemand een link geven waar ik de guide kan bekijken?

greetz!
pi_55630239
ja hoor 12 febr is de officiële release!
and another anton-fan is ready to reactivate this forum!

op vitaya tonen ze nu 3x per dag een aflevering: om 22u40, een herhaling rond 5uur 's nachts en eentje rond 1 uur 's middags.
Maandag is Anton ontploft en woensdag komtie terug! Dus wie de bekende afscheidsaflevering van Anton niet wil missen: zeker kijken!
Nobody dies a virgin... life fucks us all!
pi_55633742
http://antonnoordermeervi(...)eb2-99ee00981a50.htm ((like we know him))

http://antonnoordermeervi(...)c57-99ee00558543.htm ((first kiss...))
http://antonnoordermeervi(...)2f2-99ed01098409.htm (('t is toch een hele mooie auto...))
http://antonnoordermeervi(...)d1f-99ed010161fd.htm ((en deze mag zeker niet onbreken in een verkorte "sam-en-anton-romance" (speciaal voor wytze) => de lift van de euromast...))
http://antonnoordermeervi(...)773-99ee005982b6.htm ((yeah you've got him!))

http://antonnoordermeervi(...)d59-99ed010235ca.htm ((er bestaat natuurlijk nog steeds zijn...minder leuke kant...))
http://antonnoordermeervi(...)59c-99ed002ccec7.htm ((tijgerscène))
http://antonnoordermeervi(...)b0a-99ed00232f3f.htm ((en de moerasmoord))

=> weet iemand trouwens iets meer rond de verhaallijn van floris van houten en sam?
  maandag 31 december 2007 @ 19:58:13 #179
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_55690991
Heb nu eindelijk ook de boxen. In minder dan een week heb ik ze alle 3 gekeken. Erg verslavend

Felix door de gehaktmolen blijft een geniale scène. Anton blijft dan ook mijn favoriete personage en samen met Sam vormde hij echt het ultieme Westenwind koppel. En weer moest ik huilen bij de dood van Jacob. Henriëtte Tol speelt ook zo goed als ze moet huilen

Op naar seizoen 4
pi_55730461
en ik wacht alweer 7 weken op mijn 2e seizoen box kut vanleest!
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:36:18 #181
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_55759229
Weet iemand trouwens welk muziekje er gebruikt werd bij de exit van Sam?

Filmpje

Ik krijg nog steeds de rillingen van die prachtige scène.
pi_55832315
kweet het niet maar 't is inderdaad prachtig! krijg ook rillingen & zelfs tranen in me ogen
pi_56688527
en ik heb hem alweer binnen via bol!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:15:36 #184
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56689703
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:16 schreef -Jean- het volgende:
en ik heb hem alweer binnen via bol!
Staat seizoen 5 er ook op?
pi_56703608
Geen idee hij heet seizoen 4 dus ik neem aan van niet.
De laatste disc (5) aflevering 21-26 heten als volgt:
hoog spel en vuile handen
salomons oordeel
bloed en korte metten
casablanca
van de prins geen kwaad
water en vuur
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:33:14 #186
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56705119
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef -Jean- het volgende:
Geen idee hij heet seizoen 4 dus ik neem aan van niet.
De laatste disc (5) aflevering 21-26 heten als volgt:
hoog spel en vuile handen
salomons oordeel
bloed en korte metten
casablanca
van de prins geen kwaad
water en vuur
Dan zijn het seizoen 4 en 5. Deze telden namelijk beide slechts 13 afleveringen.
Naar mijn mening zijn dit de beste seizoenen. Vooral de 2 speciale Anton afleveringen in seizoen 5 zijn geweldig

Binnenkort maar eens gaan zoeken
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:20:05 #187
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56879361
Na 2 dagen alweer door de box heen

Vond het echt balen dat Anton er toen uit ging. Gelukkig bleef de serie wel boeiend en vooral Juup zorgde voor veel spanning. Ik ben benieuwd hoe ze de laatste 2 seizoenen uit gaan brengen. Seizoen 6 was weer vrij lang en seizoen 7 erg kort.
pi_58337760
Ik had laatst een discussie over Westenwind met iemand gehad, die zei dat Westenwind uit 7 seizoenen bestaat, maar volgens de RTL4 site en de studio's die de rechten hebben van Westenwind bestaat de serie maar uit 6 seizoenen, en ik zelf had ook altijd gedacht dat het maar uit 6 seizoenen bestond.

Denk eens goed na.

Seizoen 1, 2 en 5 bestaan uit meer dan 25 aflveringen en seizoen 6 is een niet afgemaakte seizoen, waarom zou seizoen 3 en 4 maar uit 13 afleveringen bestaan, daar klopt gewoon helemaal niks van want de verhaallijnen zijn daar te lang voor om dat allemaal maar in 13 afleveringen af te ronden.

Ik denk dat het mis is gegaan bij de telling van de afleveringen bij seizoen 3, en dat de resterende 13 afleveringen gewoon nog bij seizoen 3 horen, anders hadden ze bij de dvd-box van seizoen 3 wel opstaan seizoen 3 en 4.

Binnenkort ga ik de dvd's van Westenwind bekijken, en dan wil ik zien of het ook waar is dat de verhaallijen gewoon doorlopen bij seizoen 3 en dat er aan het eind een ware cliffhanger plaats vindt.

Nogmaals ik ben er niet van overteugd dat Westenwind uit 7 seizoenen bestaat, maar uit 6.

Wie weet trouwens in welk seizoen Huub naar de gevanenis moet, is dat seizoen 4 of 5?.
pi_58594806
Ik heb de boxen 1, 2, 3 en 4 helemaal bekeken, wat een geweldige serie was het toch In het najaar komt 5 (de laatste) uit, kan niet wachten.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:45:29 #190
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_58707869
Zelfmoord acteur Youssef Idilbi

Dat is even schrikken
pi_58707959
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef Frey het volgende:
Zelfmoord acteur Youssef Idilbi

Dat is even schrikken
oh wat erg!
pi_58708034
Ongelofelijk. Ben er best van geschrokken. Was een goeie acteur
Cato! You imbecile, not now, Cato!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 02:38:10 #193
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_60503835
Net box 5 afgekeken.

Ondanks het vertrek van Anton wisten ze het toch goed boeiend te houden.
Ik kijk uit naar de laatste box.
pi_60511314
Ik ben bijna klaar met box 5. En dit is de laatste hoor. Box 5 = seizoen 6 en 7.
pi_60515689
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:56 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ben bijna klaar met box 5. En dit is de laatste hoor. Box 5 = seizoen 6 en 7.
Dus die 5 boxen totaal is de gehele serie?

Er staat nl. op mijn box 4 echt ' Seizoen 4 ' waarom dan niet ' Seizoen 4 & 5' ?
pi_60516791
Hmm wacht, ik had het niet helemaal goed. Er zijn dus 7 seizoenen en hierna komt nog één box, dus in totaal 6 boxen.

Seizoenen

Voor meer informatie over de seizoenen, klik op de juiste tekst.

* Het 1e Seizoen (1999)
* Het 2e Seizoen (1999)
* Het 3e Seizoen (2000)
* Het 4e Seizoen (2000-2001)
* Het 5e Seizoen (2001)
* Het 6e Seizoen (2001-2002)
* Het 7e Seizoen (2002-2003)

DVD - boxen

De afleveringen van Westenwind zijn ook op DVD - box verschenen:

* DVD - box seizoen 1: aflevering 1 t/m 26 (2005)
* DVD - box seizoen 2: aflevering 27 t/m 50 (2006)
* DVD - box seizoen 3: aflevering 51 t/m 76 (2007)
* DVD - box seizoen 4: aflevering 77 t/m 102 (2008)
* DVD - box seizoen 5: aflevering 103 t/m 128 (2008)
* DVD - box seizoen 6: aflevering 129 t/m 138 (2008)

Seizoen 6 zal medio oktober 2008 verschijnen aldus uitgever Dutch FilmWorks.
  zondag 21 september 2008 @ 12:44:13 #197
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61796959
Ik heb mijn boxen (1 en 3) in de verkoop gegooid, als iemand interesse heeft:
[TK] DVD Boxen en Dartbord (Harrows)
pi_63092463
Ik moet nog maar 1 aflevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties