abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2366397
Weer terug bij rtl4 vanaf vanavond.
Wie gaat er ook kijken ?
pi_2366434
hmm die Ik Ook Van Jou-babe (ex van Kamerling in die film) speelt er nu in mee las ik in de veronica-gids... ziet er lekkur uit
  maandag 3 december 2001 @ 19:42:22 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2366437
Iris heeft na de ontploffing een ander uiterlijk gekregen
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2366449
Zou daan schuurmans alias anton weer terugkomen ?
Die was echt lache!
  maandag 3 december 2001 @ 19:44:36 #5
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2366470
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:43 schreef chesterfield het volgende:
Zou daan schuurmans alias anton weer terugkomen ?
Die was echt lache!
Nee. Nimmer meer.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2366568
Fock!
pi_2366594
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:37 schreef chesterfield het volgende:
Weer terug bij rtl4 vanaf vanavond.
Wie gaat er ook kijken ?
Ikke ikke ikke ikke!!!

*kijkt geen GTST, geen BB3, geen ATWT...maar Westenwind het einde vindt!*

Anton roeleert!

#geen
  maandag 3 december 2001 @ 19:55:42 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2366597
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:55 schreef DuchessX het volgende:
Anton roeleert!
Anton is al bijna een jaar de serie uit
pi_2367390
Die Anton was wel cool, ff afwachten of die andere badguy net zo cool wordt.
pi_2370786
idd jammer dat anton eruit is.. die maakte de serie altijd een stuk beter. En die kop die iris nu heeft gekregen is echt het lelijkste wat ik ook heb gezien in een serie. Vin het eigenlijk erger voor al die mensen die echt zijn verbrand. Die zien er niet zo uit en daar heb ik respect voor. En helemaal nu er een ander inkomt voor haar met een spliksplinter nieuw mooi koppie... SCHANDE..
O+ BlaBlub O+
pi_2373450
Ja, dat hoofd van die Iris was indd tenenkormmend, leek wel zo'n StarWars figuur!!!!

ECHT te nep!!!!

Ik von het eigenlijk best saai, deze aflevering.

Ze hebben eigenlijk nimmer het nivea van hjet eerste seizoen gehaald, het 2de seizoen kwam aardig in de buurt, maar het derde was al aanzienlijk minder, en wat ik gisteren zag beloofde ni veel goeds.

Maar goed, de volgende aflevering nog maar eens bekijken.

en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_2373571
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 13:53 schreef TheHolyOne het volgende:
Ja, dat hoofd van die Iris was indd tenenkormmend, leek wel zo'n StarWars figuur!!!!

ECHT te nep!!!!

Ik von het eigenlijk best saai, deze aflevering.

Ze hebben eigenlijk nimmer het nivea van hjet eerste seizoen gehaald,

Ik wist niet dat ze een nieuwe sponsor hadden
pi_2373828
Sorry, type een beetje gaar maar dat komt omdat m'n m;n hand geblesseerd is en ik dus soms denk iets in te drukken maar dat nie goed doe....
en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_2376475
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:55 schreef Marble het volgende:

[..]

Anton is al bijna een jaar de serie uit

Ja maar hij blijft roeleren...

*Anton mist*

#geen
pi_2376485
quote:
Op maandag 03 december 2001 21:08 schreef RAiDEN het volgende:
Die Anton was wel cool, ff afwachten of die andere badguy net zo cool wordt.
Je bedoelt Juup ?

Da's een echte bad guy!!!!

#geen
pi_2377201
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 18:41 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Je bedoelt Juup ?

Da's een echte bad guy!!!!

Die ja, z'n carriere begint al aardig op gang te komen.
pi_3230183
Lieverds: ik vind Westenwind ge-wel-dig! Hoe verzin je het om die snaakse Charlotte in een enge sektarische beweging te doen belanden, complottheorie na complottheorie! En de 48-jarige Max ineens te laten vertoeven met een 17-jarig mavomeisje!

Ondanks de bizarre verhaallijnen vind ik dat Westenwind gedegen en oprecht in elkaar zit. Wat een serie! Ik ben een trouwe kijker sinds de aflevering met die gehaktmolen en die leeuwen (wie weet dat nog?) en het wordt er alleen maar leuker op.

Emma Noordermeer is overigens mijn meest recente idool. Wat een mevrouw...

Liefs,
Helga

Ps. Verbal: voordat je een topic dichtknalt: ik HAD notabene gezocht voordat ik iets postte over Westenwind! Ik zeg nog notabene: dit lijkt me het meest relevante topic enzovoort... Ach laat ik er ook maar niet meer woorden aan vuil maken.

woensdag 20 februari 2002 @ 08:58:01 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3231054
Helga, je neemt me de woorden uit de mond! Wat een geweldige serie is het nu weer. De verhaallijnen zijn ongekend en geweldige karakters als Juup, Sjoukje, Iris, Emma, Max en Charlotte maken het helemaal af. Juup is echt mijn all-time favorite badguy.

Het waren trouwens geen leeuwen toen Anton die meneer door de gehaktmolen heen draaide, maar zijn eigen honden (die dus hun baasje opaten).

pi_3231766
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 08:58 schreef Marble het volgende:
Helga, je neemt me de woorden uit de mond! Wat een geweldige serie is het nu weer. De verhaallijnen zijn ongekend en geweldige karakters als Juup, Sjoukje, Iris, Emma, Max en Charlotte maken het helemaal af. Juup is echt mijn all-time favorite badguy.

Het waren trouwens geen leeuwen toen Anton die meneer door de gehaktmolen heen draaide, maar zijn eigen honden (die dus hun baasje opaten).

die meneer die door de gehaktmolen is gegaan, die ken ik!
pi_3298498
Ik WAS heel trouw kijker... ( Anton he....... *schaambeetje* )

Maar nu Anton weg is, en er steeds meer "oude" mensen verdwenen zijn vind ik het wat minder........

Jammer............. was een van de weinige dingen die ik trouw volgde...............................

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 25 maart 2002 @ 22:33:47 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3615792
Is Marco nou echt dood? Hij ging trouwens wel op exact dezelfde manier als Ralph uit Goudkust, die zijn reddingsvest aan Bibi gaf alvorens naar de bodem van de zee te zinken. Volledig hetzelfde.

Nu is Conny de enige van de originele De Graafjes die nog over is.

Maar gelukkig is Juup er volgende week weer. Ik was na vorige week bijna bang hem nooit meer te zien. Geweldig personage.

pi_3620851
nou. vin het wel weer lekker kut. alle oude personages gaan eruit vooral bij de graaf zijn ze bijna allemaal weg idd. hopen dat ze marco nog ff opvissen verder hopen dat anton en sam allebei nog een x terug komen. T was altijd wel lache met de anton gast.
maar goed.. verder een geinige aflevering
O+ BlaBlub O+
  dinsdag 26 maart 2002 @ 17:07:11 #23
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3624909
Van mij mag Marco wegblijven. Hij was erg arrogant de laatste tijd.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 17:11:40 #24
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_3624966
Aton was idd echt de kewlste personage die erin zat...ik heb ooit de herhalingen zitten kijken van de eerste afleveringen en toen vond ik het echt gaaf...maar tegenwoordig,beetje te bizarre verhaallijn hoor. Die wazige sekte enz...Max met die 17-jarige bimbo...nee,de serie is echt minder tegenwoordig. Jammer,want hij was zo goed...ze kunnen er maar beter mee kappen nu, want zo is het echt nix meer...

BTW: Ze gingen toch ook kappen geloof ik na deze serie?? Of niet

To infinity…and beyond!
  dinsdag 26 maart 2002 @ 17:14:39 #25
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3625018
Ik vind dit juist het beste seizoen tot nu toe. Al was dat gedoe met die gehaktmolen wel een van de coolste afleveringen ooit.

Maar die verhaallijn met Charlotte en die sekte is echt smullen.

Persoonlijk vind ik trouwens dat Juup, hoewel hij totaal anders is dan Anton, het vertrek van Anton meer dan goed heeft gemaakt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')