Is het daar niet een beetje te laat voor??quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:35 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een topic over Westenwind bestond nog niet.Dus ben ik maar begonnen.De serie werd heel goed bekeken.
Westenwind gaat over een strijd tussen twee scheepswerfen.Scheepswerf de Graaff en scheepswerf Noordermeer.Noordermeer gaat goed en probeert om de Graaff over te kopen.Als de zoon en dochter van de concurerende werf een relatie krijgen zorgt dat voor veel problemen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad jammer dat WW gestopt is, maar ze zijn op het hoogtepunt gestopt... en dat is misschien maar goed ook. Het zou jammer zijn als ze WW helemaal uitgemolken hadden, zoals wel vaker met populaire series gebeurt. Tijdens het laatste seizoen gaf een aantal acteurs al aan ermee te willen stoppen, wat de serie denk ik niet ten goede gekomen zou zijn... Hoewel, ik moet zeggen dat de leegloop van 'De Graaf's' goed werd gecompenseerd door de familie Janssen, met name door Nynke Faber als Sjoukje Janssen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:45 schreef michiel_merk het volgende:
oud collega van mij speelde der in (nynke faber)
keek er altijd na ,jammer dat het van de buis is 't was wel 1 van de betere soap series
Sophie Noordermeer is niet dood. Haar laatste scène was in de eerste aflevering van seizoen 7 (afl. 128 / "Het tij is niet te keren") en ging als volgt: We zien Sophie gezond en wel het ziekenhuis uit komen. Op weg naar huis ziet ze een man met autopech. Ze worden op slag verliefd en rijden samen de horizon tegemoet, met aan de grijze hemel een stralende regenboog. Op de achterbumper hangt een bordje 'Just Married'.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Markie-Mark het volgende:
- Sophie die het hart krijgt van een seriemoordernaar en zo een paar kinderen redt en dan zelf sterft....heb die verhaallijn nooit zo begrepen
Ik heb van bijna alle afleveringen caps gemaakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:40 schreef Noa-lynn het volgende:
Leuk joh! Waar heb je de plaatjes vandaan?Of zijn ze van je eigen?
Hoe zat dit ook al weer?? Ik weet nog wel dat ze iets vaags in haar kelder had ontdekt en dat bleek te maken te hebben met één of ander vaag genootschap.... maar toen ging ik de hort op, dus verder heb ik geen flauw idee...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Charlotte wordt opgeladen
Nog niet... alleen een paar videobanden van seizoen 1... maar het is (hopelijk) slechts een kwestie van tijd... 'Diamant' verschijnt binnenkort ook op dvd...quote:Op maandag 13 september 2004 10:33 schreef Svensational het volgende:
mja, ik zag het ook jaMaar dat is mij iets te laat. Zijn alle seizoenen op DVD te verkrijgen?
in de tvgids kijken gaat doorgaans sneller dan het antwoord van een medefokker afwachten...quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:22 schreef Noa-lynn het volgende:
Weet iemand misschien wanneer het weer 's nachts wordt herhaalt dan.
Reclame tussen elke aflevering mag wel hoor... om een verse DVD+RW in de DVD-recorder te leggen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 00:32 schreef PLAE@ het volgende:
Dit moeten meer omroepen doen. series herhalen aan 1 stuk door zonder reclame 's nachts. Effe openemen en huplakee je hebt een hoop kijkplezier![]()
Zo ging het niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sophie Noordermeer is niet dood. Haar laatste scène was in de eerste aflevering van seizoen 7 (afl. 128 / "Het tij is niet te keren") en ging als volgt: We zien Sophie gezond en wel het ziekenhuis uit komen. Op weg naar huis ziet ze een man met autopech. Ze worden op slag verliefd en rijden samen de horizon tegemoet, met aan de grijze hemel een stralende regenboog. Op de achterbumper hangt een bordje 'Just Married'.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |