In seizoen 3 (aflevering 66 - Javaanse Jongens)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:49 schreef Wytze het volgende:
Welk seizoen is het dat Anton en Sam bij elkaar komen?
Vanaf hier begint het te vonken tussen die tweequote:Anton probeert in de discotheek aandacht van Sam te krijgen, maar ze bekt hem af. Als ze de discotheek uitloopt volgt Anton haar. Hij raakt de gevoelige snaar bij Sam, door over haar vader te beginnen. Sam is verrast door Anton's begrip.
is seizoen 2 d'r dan alquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef Wytze het volgende:
Nou dan maar afwachten tot seizoen 3 op dvd uitkomt
Ik gok dat hij doelt op het Anton-Sam verhaal, dat hij daarom hoopt dat seizoen 3 er snel zal zijn!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:17 schreef Devil020 het volgende:is seizoen 2 d'r dan al![]()
Haha, dat had je gedacht! Net doen of er hier geen WW-fans zitten.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:35 schreef Noa-lynn het volgende:
Een topic over Westenwind bestond nog niet.
seizoen is allang uit, sinds 1 december, bij dvdoutlet kost ie iets van 20 euro.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:27 schreef DrDentz het volgende:
Ja is best goedkoop, maar seizoen 1 is toch pas in maart te koop? Ik ga 'm wel kopen![]()
Er zijn in totaal 7 seizoenen (136 afl.) gemaakt. Een episode guide vind je hier.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:02 schreef Wytze het volgende:
Ik heb vandaag seizoen 1 gekocht.
Hoeveel seizoenen zijn er nou in totaal ? Ik ben even helemaal in de war.
Is er ergens ook een episode guide te vinden ?
De release(datum) van seizoen 2 is nog niet bekend, maar wordt wel verwacht.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:31 schreef Wytze het volgende:
Thx, is seizoen 2 al aangekondigt?
Best wel!!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef ImPrEzA het volgende:
Volgens het releaseschema 4e kwartaal van DFW/HOK komt Westenwind seizoen 2 op 14 december uit.. het zou tijd worden zeg!
Ik heb begrepen dat dat half december ofzo was... ergens hierboven staat een link met voorlopige releasedata van allerlei series, waaronder Westenwind!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Is er iets bekend wanneer seizoen 2 komt?
Inmiddels staat ie in het lijstje:quote:Op maandag 3 juli 2006 00:40 schreef Iwan1976 het volgende:
De release(datum) van seizoen 2 is nog niet bekend, maar wordt wel verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |