abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25286121
quote:
Op zondag 27 februari 2005 19:06 schreef SpaceAce het volgende:
Even een lief klein subtiel schopje...

Inmiddels is Yorin weer met de herhalingen begonnen. Ik zag het gisteren avond pas, dus meteen de video gezet! Ze zijn inmiddels bij seizoen 3. Afgelopen nacht zijn deze 4 afleveringen geweest:

3.12 (aflevering 62) Franse Slag
3.13 (aflevering 63) Het feest dat nooit meer gevierd werd
3.14 (aflevering 64) Kusje
3.15 (aflevering 65) ... En een nieuw begin

Video staat inmiddels weer geprogrammeerd voor aankomende nacht!
Kwam vannacht rond 05:00 thuis, zie ik ineens Westenwind... dus nog maar ff blijven hangen .
Blijft een van de beste NL series.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_25293622
wat goed dat ik dit topic zie, de tv stond nog op Yorin sinds 24, maar op mute... ik draai me om en zie Anton Noordermeer
Wat geweldig, het is er gewoon weer.:D

En het gaat zo te zien zelfs verder waar het maanden geleden stopte!
Seriously!?
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:55:16 #53
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25309638
ja vannacht was het er dus weer op (ik had afgelopen weekend ook een nacht gekeken ) maar toen ging die jacob alweer dood en vanaf daar heb ik de vorige herhalingen zo'n beetje gekeken.

Maar af en toe snap ik niks van die uitzendschema's
pi_25314356
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:55 schreef PLAE@ het volgende:

ja vannacht was het er dus weer op (ik had afgelopen weekend ook een nacht gekeken ) maar toen ging die jacob alweer dood en vanaf daar heb ik de vorige herhalingen zo'n beetje gekeken.

Maar af en toe snap ik niks van die uitzendschema's
Volgens mij zit er weinig lijn in
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  dinsdag 1 maart 2005 @ 16:52:36 #55
16082 Wytze
...Confidential
pi_25314946
Ok geweldig nieuws dit

Vertel, waar zijn ze nu Dan weet ik wanneer de band erin moet
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  zondag 6 maart 2005 @ 00:21:52 #56
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_25389510
WTF nu had ik vannacht heel lang zitten kijken. En nou is het er vannacht niet op

Was het het einde ofzo?

edit: Dit was plae@ onder de account van z'n baggerbroertje
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  zondag 6 maart 2005 @ 00:27:15 #57
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_25389581
Hm, volgens de gids was er afgelopen nacht wel Westenwind, alleen zie ik dat ze voor vannacht Homeshopping hebben geprogrammeerd.... Bah
  zondag 6 maart 2005 @ 02:02:12 #58
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25390833
Hmm het is er echt de hele week elke nacht opgeweest, helaas kan ik alleen in t weekend echt lang kijken
En nu dus niet? Shitzooi
Seriously!?
  maandag 7 maart 2005 @ 00:00:45 #59
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25404514
Komende nacht staat RTL Nieuws geprogrammeerd. Ook de rest van de week geen Westendwind meer. :S was dus kort maar krachtig
Seriously!?
pi_25835209
Ik neem aan dat onderstaande topic ook al bij de "stamposters van dit topic" bekend is?

Westenwind op DVD!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:14:24 #61
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25838773
hier niet iig, thanks
Seriously!?
pi_25882565
http://www.rtl.nl/soaps/westenwind/ Is nog online
quote:
Benieuwd wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren? Je vindt het hier!
Seriously!?
pi_26370270
Aankomende zaterdag tot vrijdag in de nacht Westenwind op Yorin
  woensdag 20 april 2005 @ 12:47:25 #64
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26372026
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef DarcMarc het volgende:
Aankomende zaterdag tot vrijdag in de nacht Westenwind op Yorin
ben benieuwd welk deel van de reeks ze nu weer uitzenden

Ik heb t gevoel dat ik nog niet alles gezien heb.

Komt er nog veel nadat Anton in Belgie met z'n ma die gangsters afknalt?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:28:06 #65
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_26376630
Ja Ik geloof nog één seizoen van een stuk of 15 afleveringen, maar dat is meer een gok.
Seriously!?
pi_26506138
Ik kan niet begrijpen dat het nooit wat is geworden met dit WW-topique!

Geweldige serie en nu het 's nachts weer herhaald wordt kan ik maar geen afscheid nemen van mijn televisie. Gevolg is dat ik tot fuckin' 6 uur 's ochtends lig te 'kieken'.

Speciaal voor jou, beste lezer, heb ik mijn favoriete verhaallijnen geselecteerd:

1. Meest ontroerende scene was met Connie de Graaf en haar man (ben zijn naam ff kwijt) in de duinen. Zij gaat warme chocomel halen terwijl hij in de duinen gaat liggen; als ze terugkomt is hij - die al enige tijd ziek is - overleden. Later is de reactie van Sammy, die net gehoord heeft dat ze is aangenomen op de academie - meeslepend.

2. Oma en de pastoor. Hun opbloeiende liefde is erg boeiend om te zien. Twee zo totaal verschillende persoonlijkheden. Ook het moment dat Emma haar relatie verbreekt - na de brand en de gevolgen voor Iris - laten zien hoe verscheurd ze is en hoe weinig vertrouwen ze heeft.
Emma tegen de pastoor: "Ga weg! Prachtig dat jij alles achter je kunt laten voor mij. Onvoorwaardelijk durft te kiezen, maar ik...ik kan dat niet...niet meer."

3. Max - Sofie - Arts. De relatie die Max krijgt met de arts die Sofie behandelt. Mooi hoe Sofie Max uiteindelijk om de vingers kan winden door een shocktoestand te faken. Ze kent zijn zwakke plek en het huwelijk is gered.

4. Charlotte natuurlijk. De moeilijke relatie met haar moeder, haar seksuele drift, haar keuzes voor mannen: Pierre en die invalide man.

Emma is 1 van de boeiendste persoonlijkheden. Het "gemak" waarmee ze anderen bespeelt, op de kast jaagt, uit de tent lokt, bang maakt, hun zwakke plekken weet.

Sofie. Ik vergelijk haar meestal met Martine Hafkamp, omdat ze zo totaal verschillend zijn. Sofie is meestal naief, maar soms best sterk.

Anton: 'FUCK!' Hij overschat z'n kunsten nogal eens en dat brengt 'm nogal eens een keer in de problemen. Mooie scene het boothuis met Sammy als ze ontdekt heeft dat Anton een kind heeft.
Anton: "Het klinkt stom, maar ik was het vergeten. Echt. Ik blokkeer problemen. <schreeuwend> Sammy luister! Doe open."

En zo nog wat van die dingetjes. Gave serie.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  maandag 25 april 2005 @ 21:50:41 #67
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26506182
vergeten te kijken
  woensdag 27 april 2005 @ 13:02:03 #68
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_26542690
Herkenbare momenten die inderdaad altijd bijblijven @ R_ON

Helaas kan ik deze week niet echt kijken, ik pak 's avonds nog 1 aflevering mee en kijk 's ochtends als m'n wekker weer gaat nog de laatste minuten
Seriously!?
pi_26565177
van mij mogen ze dit wel op normale tijden gaan herhalen!!! Straks als ONM er niet meer voor is ofzo! wat was dat toch een gave serie....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 april 2005 @ 02:50:13 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26588048
heerlijk dit, allemaal uitzendingen die k niet meer gezien heb
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26588090
ik kijk elke nacht een uurtje ofzo maar mis steeds een stuk maar ik snap de rode draad nog wel.. heb alles al eens gezien.. wat een domme serie ook, niks is realistisch.. maar wat bliekt het
jammer dat anton er niet meer in zit.. fuck
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 april 2005 @ 03:01:59 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26588098
Nynke Faber is (sjoukje in de serie)
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:11:59 #73
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_26607484
Die aflevering waarin Sam en Sophie samen naar Anton gingen was prachtig
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_26611932
emma vind ik wel eng hoor, je zult maar zo'n oma hebben, oke dan verbreek je gewoon het contact maar dan gaat dat mens je hele leven verzieken.. allemaal smerige plannetjes, zorgen dat alles mis gaat ze heeft in het echt ook zon hele nette naam 'marlies van alcmaer' in het echt is ze zeker ook super bekakt
toen die anton nog in de serie zat had ik m een keer gezien in six flags, maar ik was bang dattie 'fuck off! fuck.. fuck' ging zeggen.. wat een vent ook.. hopen dat je zoontje onder een container komt
pi_26634209
kijkt niemand dit meer ofzo, ben ik dan de enige die van 3 tot 6 westenwind kijkt
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Markie-Mark het volgende:
- Sophie die het hart krijgt van een seriemoordernaar en zo een paar kinderen redt en dan zelf sterft....heb die verhaallijn nooit zo begrepen
neehee.. oooo! "zuuuucht"
jullie snappen er ook niks van he
ze krijgt niet het hart van een seriemoordenaar maar van een kindersmokkelaar
daarom vindt ze die kinderen
quote:
Op maandag 20 september 2004 16:30 schreef Zhenar het volgende:

[..]
Sofie kwam inderdaad het ziekenhuis uit lopen nadat de redding van de kinderen haar bijna fataal was geworden. Ze bezoekt een paar van haar vrienden (o.a. Max), maar kijkt alleen toe zonder ze zelf aan te spreken (alsof ze haar niet kunnen zien). Het lijkt alsof ze iedereen wat geluk wenst/brengt. Uiteindelijk verlaat ze de stad en komt ze een pas getrouwd stel tegen met motorpech. Ze kijkt onder de motorkap, er straalt wat licht en de auto rijdt verder de horizon (inclusief regenboog) tegemoet, nagekeken door een lachende Sofie.

Volgens mij was Sofie doodgegaan en een reddende engel geworden. Zo interpreteerde ik het althans.
neeee!!! niieeehiiieet!!!!! niet waar! nietuuuus
ze komt bij een vent met autopech, niet een stelletje
als sophie de motorkap opendoet dan springt er een 'vonk' over van sophie naar die vent
dan gaan ze samen, in de auto van sophie, wegrijden.. het bordje met 'just married' hangt aan de auto van sophie.. de auto die nog aan de kant staat is die van die vent
de regenboog die je ziet staat voor het nieuwe geluk

ZIJN JULLIE NOU ZO DOM OF BEN IK NOU ZO SLIM?!
pi_26634273
Westenwind, fantastische serie!

Helaas merk je gaandeweg de uitzendingen/seizoenen dat Joop Van den ende zich teruggetrokken heeft. Gevolg: de laatste serie(s) afleveringen van Westenwind zijn louter het werk van pisnicht Johan Nijenhuis, wat de kwaliteit niet bepaald ten goede komt.

Zo zie je op een bepaald moment dat Emma via een rioolbuis richting zee kruipt in een aflevering die "de ratten koningin" heet. Erg goedkoop, erg fictie, erg Nijenhuis.
pi_26634368
quote:
Op zondag 1 mei 2005 02:37 schreef Heerlijk_helder_Grolsch het volgende:
Westenwind, fantastische serie!

Helaas merk je gaandeweg de uitzendingen/seizoenen dat Joop Van den ende zich teruggetrokken heeft. Gevolg: de laatste serie(s) afleveringen van Westenwind zijn louter het werk van pisnicht Johan Nijenhuis, wat de kwaliteit niet bepaald ten goede komt.

Zo zie je op een bepaald moment dat Emma via een rioolbuis richting zee kruipt in een aflevering die "de ratten koningin" heet. Erg goedkoop, erg fictie, erg Nijenhuis.
Je hebt gelijk. Het laatste seizoen verbleekt bij alle andere seizoenen. Zonde! Zonde! Zonde! die rare gezichts-transplantatie, de toevallige ontmoetingen, Iris die niet vertelt wie de echte vader is. Het werd allemaal veel te 'zeperig'.

Eeuwig zonde van wat zo'n prachtige serie was.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_26634375
zo'n leuk stel, die iris met dat gastje
  zondag 1 mei 2005 @ 12:01:08 #79
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_26637495
Maar niets kan op tegen Anton en Sam
pi_26656215
Iemand op de hoogte van het uitzendschema van Yorin?
Komt het straks/ooit nog? Ik zie het nergens vermeld staan namelijk.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26684276
Er staat dus voor de de komende dagen homeshopping en rtlnieuws geprogrammeerd
Ben ik net verslaafd..
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_26684427
komt het niet vannacht? ik heb mn moeder de video in laten schakelen van 3 tot 6, heb ik 3 uur seksspotjes op videoband
pi_26684555

Het staat iig niet aangegeven op yorin tekst en op tvgids.nl. Daar staat homeshopping en rtlnieuws

* trueblue hoopt dat het nu niet gedaan is met de nachtelijke uitzendingen van Westenwind.
pi_26684617
nee dat staat er nooit, het is ook geheim
pi_26684788
Ik kijk nooit in de gids, maar nu wil ik toch wel graag WW zien 's nachts. We merken het straks vanzelf wel..
  dinsdag 3 mei 2005 @ 03:04:00 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26685534
op tvgids.nl klopt de info meestal wel

Ik heb nu eigenlijk wel zin in een aflevering of 4
pi_26685697
Het komt dus niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 mei 2005 @ 02:46:47 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26746481
vanavond ook al geen westenwind
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:01:10 #89
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_28750931
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:44 schreef SpaceAce het volgende:
Westenwind op DVD!
Ik had onderstaand berichtje nog niet gezien, maar....

Uitstel Westenwind DVD

De dvd-release van de populaire RTL 4 dramaserie 'Westenwind', welke gepland stond voor juli, is om nog onbekende reden uitgesteld tot eind van het jaar.

"House of Knowledge gaat de TV/Miniserie 'Westenwind' vermoedelijk eind dit jaar uitbrengen," aldus een medewerker van HOK. | Soapvision

(Stond gepland op 10 juli, maar helaas dus...)

(Bron)
pi_28761009
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef SpaceAce het volgende:

[..]

Ik had onderstaand berichtje nog niet gezien, maar....

Uitstel Westenwind DVD

De dvd-release van de populaire RTL 4 dramaserie 'Westenwind', welke gepland stond voor juli, is om nog onbekende reden uitgesteld tot eind van het jaar.

"House of Knowledge gaat de TV/Miniserie 'Westenwind' vermoedelijk eind dit jaar uitbrengen," aldus een medewerker van HOK. | Soapvision

(Stond gepland op 10 juli, maar helaas dus...)

(Bron)
Ik ben niet veeleisend. Ik neem genoegen met het beste.
  woensdag 13 juli 2005 @ 12:55:55 #91
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_28766183
Wat is dat nou weer voor streek
pi_28766936
Hopelijk komt het doordat ze het te druk hebben met het produceren van de volgende seizoenen van 'Medisch Centrum West'.
pi_28800689
Medisch Centrum West seizoen deel 1 is uit op DVD sinds mei, las het toevallig in de oude leesmap in de Weekend
  donderdag 14 juli 2005 @ 18:18:57 #94
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_28808000
voor de portemonnee wel goed dat Westenwind is uitgesteld, nu ER s4 en Unit 13 s3 er ook net zijn

offtopic, maar nu het er toch over gaat: ik vind dat de makers van de MCW dvd's wel erg naar de ER-layout hebben gekeken
Seriously!?
pi_32615982
Ik zat me net af te vragen hoe het nou met de dvd zit.. en ging daarom even naar de Free Record Shop website. En wat blijkt! Op 6 december komt ie uit

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=973470&navid=3

edit: deze prijs klopt overigens niet. Ik lees op DVD.nl dat de adviesprijs 29,99 is, maar dat hij bij Music Store al voor 19,99 staat. Wellicht MediaMarkt dus nog goedkoper!
Seriously!?
pi_33076381
hehe ik heb em al
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit &gt; ajax.nl
pi_33077922
En, hoe is ie? En wat voor extra's enzo?
Seriously!?
pi_33078373
geen id zit nu bij dvd4 maar nog geen extra's gezien. Mischien op dvd5
pi_33152630
geen extra's alleen afleveringen
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:21:47 #100
130735 Devil020
Sterker door Strijd!
pi_34640990
Weet iemand wanneer seizoen 2 (en later) uit gaan komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')