Kwam vannacht rond 05:00 thuis, zie ik ineens Westenwind... dus nog maar ff blijven hangenquote:Op zondag 27 februari 2005 19:06 schreef SpaceAce het volgende:
Even een lief klein subtiel schopje...
Inmiddels is Yorin weer met de herhalingen begonnen. Ik zag het gisteren avond pas, dus meteen de video gezet! Ze zijn inmiddels bij seizoen 3. Afgelopen nacht zijn deze 4 afleveringen geweest:
3.12 (aflevering 62) Franse Slag
3.13 (aflevering 63) Het feest dat nooit meer gevierd werd
3.14 (aflevering 64) Kusje
3.15 (aflevering 65) ... En een nieuw begin
Video staat inmiddels weer geprogrammeerd voor aankomende nacht!![]()
Volgens mij zit er weinig lijn inquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:55 schreef PLAE@ het volgende:
ja vannacht was het er dus weer op (ik had afgelopen weekend ook een nacht gekeken) maar toen ging die jacob alweer dood en vanaf daar heb ik de vorige herhalingen zo'n beetje gekeken.
Maar af en toe snap ik niks van die uitzendschema's
quote:Benieuwd wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren? Je vindt het hier!
ben benieuwd welk deel van de reeks ze nu weer uitzendenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef DarcMarc het volgende:
Aankomende zaterdag tot vrijdag in de nacht Westenwind op Yorin
neehee.. oooo! "zuuuucht"quote:Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Markie-Mark het volgende:
- Sophie die het hart krijgt van een seriemoordernaar en zo een paar kinderen redt en dan zelf sterft....heb die verhaallijn nooit zo begrepen
neeee!!! niieeehiiieet!!!!! niet waar! nietuuuusquote:Op maandag 20 september 2004 16:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sofie kwam inderdaad het ziekenhuis uit lopen nadat de redding van de kinderen haar bijna fataal was geworden. Ze bezoekt een paar van haar vrienden (o.a. Max), maar kijkt alleen toe zonder ze zelf aan te spreken (alsof ze haar niet kunnen zien). Het lijkt alsof ze iedereen wat geluk wenst/brengt. Uiteindelijk verlaat ze de stad en komt ze een pas getrouwd stel tegen met motorpech. Ze kijkt onder de motorkap, er straalt wat licht en de auto rijdt verder de horizon (inclusief regenboog) tegemoet, nagekeken door een lachende Sofie.
Volgens mij was Sofie doodgegaan en een reddende engel geworden. Zo interpreteerde ik het althans.
Je hebt gelijk. Het laatste seizoen verbleekt bij alle andere seizoenen. Zonde! Zonde! Zonde! die rare gezichts-transplantatie, de toevallige ontmoetingen, Iris die niet vertelt wie de echte vader is. Het werd allemaal veel te 'zeperig'.quote:Op zondag 1 mei 2005 02:37 schreef Heerlijk_helder_Grolsch het volgende:
Westenwind, fantastische serie!
Helaas merk je gaandeweg de uitzendingen/seizoenen dat Joop Van den ende zich teruggetrokken heeft. Gevolg: de laatste serie(s) afleveringen van Westenwind zijn louter het werk van pisnicht Johan Nijenhuis, wat de kwaliteit niet bepaald ten goede komt.
Zo zie je op een bepaald moment dat Emma via een rioolbuis richting zee kruipt in een aflevering die "de ratten koningin" heet. Erg goedkoop, erg fictie, erg Nijenhuis.
Ik had onderstaand berichtje nog niet gezien, maar....quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:01 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Ik had onderstaand berichtje nog niet gezien, maar....
Uitstel Westenwind DVD
De dvd-release van de populaire RTL 4 dramaserie 'Westenwind', welke gepland stond voor juli, is om nog onbekende reden uitgesteld tot eind van het jaar.
"House of Knowledge gaat de TV/Miniserie 'Westenwind' vermoedelijk eind dit jaar uitbrengen," aldus een medewerker van HOK. | Soapvision
(Stond gepland op 10 juli, maar helaas dus...)![]()
(Bron)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |