abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2004 @ 14:14:32 #151
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_20844435
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:02 schreef Bluesdude het volgende:
Het begrip volksnationalist word vooral in nazi-achtige kringen gebruikt, daarom is het een beladen woord...
Ik heb nooit veel gemerkt van extreem nationalisme van KB...maar met dit woord zet jij hem in een extreem hokje.
Ook zie ik niet veel fundamentalisme in zijn standpunten, wel de nodige orthodoxie en konservatisme.
Zover ik weet is hij voor een democratie en tegen een religieuse dictatuur...en dan kan ik hem toch echt niet zien als fundamentalist.
Ik zag jou in een topic de waffen-ss verheerlijken, maar daarom ben je nog lang geen nazi.
Hooguit dat een oude ss-er je verkeerd heeft voorgelicht.
Dat heb je met die volksnationalisten...
Weet je wat?
Ik zoek voor jouw even drie quotes op dan is dit afgesloten:

ten eerste je naar mijn mening zielige verwijzing naar een SS topic, als je dat topic leest zul je mij zien schrijven:
Lichamelijke en geestelijke eisen SS?
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:46 schreef Tyrhraustur het volgende:
Laat ik hier een klein bescheiden schopje tegenaan geven. Ik heb al een tijdje dit topic niet ingekeken, en nou is ook niet het beste moment om te reageren (i.v.m. tijdnood). Maar laat ik voorop stellen dat al hoewel ik geen moeite heb om enige sympathie op te brengen voor de buitenlandse vrijwilligers van de SS, ik zeker geen sympathie kan opbrengen voor de onmenselijke daden van zoweel machthebbers als uitvoerders binnen de nazi staat.
Wat het nog erger maakt is dat het vernederen en vermoorden vooral gebeurde op onschuldige burgers, wiens enig misdaad de uiting van een andere etniciteit was. Deze daden zijn één van de lafste te bedenken, en een ieder die denkt hier sympathie voor op te kunnen brengen, denkt niet.

Doch dit een smet is op het blazoen van ook de SS weerhoudt dit mij er niet van om sympathie voor de meeste Dietse SS mannen op te brengen. De militaire daden van deze SS zijn indrukwekkend en zeker iets om trots op te zijn. Nou heb ik mij wel te éénzijdig opgesteld. Automatisch duikt men in deze topics in de loopgraaf en ik heb dat evenzeer gedaan, wellicht te veel turend naar de andere loopgraaf zonder het hoofd ooit naar achteren te draaien. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb bewust nooit een boek opengeslagen wat over de SS gaat, dit om de reden dat 'objectief' schrijven over het verleden onmogelijk is, de geschiedenis is een en al patstelling nooit zal de geschiedenis objectief geschreven worden. Ik ben van mening dat dit onderwerp nog te dichtbij ligt, nog steeds neemt de 'partij' stelling en heeft de ander 'partij' pat. Dit is uiteraard een grove fout vanmij bij enig iets wat naar discussie neigt.
ten tweede Een quote van KirmiziBeyaz welke stond in: [Feedback] Moderatie in POL
Stond, omdat Sizzler deze icm met anderen heeft verwijderd. Maar ik weet de posting me nog wel te herinneren, KirmiziBeyaz schreef namelijk:
"Ik ben een moslim fundamentalist."

Ten derde en een quote waarin KirmiziBeyaz zegt dat hij een Turks nationalist is, ik heb geen zin meer om deze op te zoeken. Ik neem echter aan dat KirmiziBeyaz dit nogmaals net zoals bevondenstaande wil bevestigen wanneer je er lief om vraagt bij de persoon. Het volks nationalisme van KirmiziBeyaz vindt een bescheiden uiting in deze post:
Selectie soort immigrant?

Waarhij als zelf benoemde nationalist meegaat met deze gedachte van du_ke
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 19:34 schreef du_ke het volgende:
(..)
ik zie cultuur toch eerder als iets regionaals. Een cultuurgebied kan eenvoudig meerdere landen omvatten.
Dit is echter allemaal minuscuul mierenneuken echter juist zo ‘leuk’ omdat KirmiziBeyaz blijkt te zijn waar hij zo vaag tegen ageert.

[ Bericht 27% gewijzigd door Tyrhraustur op 25-07-2004 14:57:22 ]
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_20845236
Vraag aan pberends: jij had laatst een topic over hoe JP en zijn kabinet in economische zin het paard achter de wagen aan het spannen was, welke topic was dat, kan hem niet meer vinden. Bvd.
I´m back.
pi_20845637
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:14 schreef Tyrhraustur het volgende:

ten tweede Een quote van KirmiziBeyaz welke stond in: [Feedback] Moderatie in POL
Stond, omdat Sizzler deze icm met anderen heeft verwijderd. Maar ik weet de posting me nog wel te herinneren, KirmiziBeyaz schreef namelijk:
"Ik ben een moslim fundamentalist."
Van horen zeggen heb ik niks aan...
Kom dan met een controleerbare quote, waarvan ik de context kan beoordelen.
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:14 schreef Tyrhraustur het volgende:
Ten derde en een quote waarin KirmiziBeyaz zegt dat hij een Turks nationalist is, ik heb geen zin meer om deze op te zoeken. Ik neem echter aan dat KirmiziBeyaz dit nogmaals net zoals bevondenstaande wil bevestigen wanneer je er lief om vraagt bij de persoon. Het volks nationalisme van KirmiziBeyaz vindt een bescheiden uiting in deze post:
Selectie soort immigrant?
Ik had het over extreem nationalisme, waar jij hem van beschuldigt.
Ik lees in de link die je gaf een relativering van zijn nationalisme .
En niet dat hij Turks superieur acht, wat jij hem verwijt.
Je verwijten zijn eerder vooroordelen.
Al met al heb je nog steeds geen overtuigende quotes gegeven..
Integendeel.

zondag 25 juli 2004 @ 15:29:10 #154
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_20845932
Ik heb het niet over extreem nationalisme gehad [punt]. Ik verwijs naar de bewering van deze man over het zijn van een Turks nationalist en over het zijn van een moslim fundamentlist, een van deze bewering is inmiddels gewist de andere onvindbaar voor mijn gebrekkige motivatie. Daarom zeg ik tegen jouw of laat deze neder-turk voor zichzelf praten of verifieer beiden beweringen bij hem. Hij weet wat hij is en schrijft, daar heeft hij geen zelfbenoemde schildknaap voor nodig.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tyrhraustur op 25-07-2004 15:36:55 ]
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_20846099
quote:
Op zondag 25 juli 2004 15:29 schreef Tyrhraustur het volgende:
Ik heb het niet over extreem nationalisme gehad [punt]. hem.
Als je het over volksnationalisme hebt, dan heb je het over extreem nationalisme.
Het is populair in nazi-achtige kringen en daar en daarnaast bij andere groepen wordt het gebruikt als eufemisme voor extreem-nationalisme en racisme.
  zondag 25 juli 2004 @ 15:51:57 #156
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20846394
Die politiek inhoudelijke discussie gaat dus hier niet verder. Dit is het feedbacktopic.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20881017
Ja, doei, jullie mailen* maar.

We blijven niet bezig hier.

*of MSN of IRC of ICQ of iets anders
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_20881161
quote:
Op zondag 25 juli 2004 15:51 schreef Sidekick het volgende:
Die politiek inhoudelijke discussie gaat dus hier niet verder. Dit is het feedbacktopic.
In principe hebben jullie gelijk, maar schrap dan ook de postings die hier niet thuis horen.
Door ze te laten staan roep je reacties van 3de personen op en 4de persoon haakt in etc..
pi_20881473
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 00:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

In principe hebben jullie gelijk, maar schrap dan ook de postings die hier niet thuis horen.
Door ze te laten staan roep je reacties van 3de personen op en 4de persoon haakt in etc..
Heb je gelijk in, maar de discussie an sich kan best wel doorgezet worden, alleen niet hier.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_20906303
Sizzler, ben je nog boos op me? Bijna 2 weken geleden ---> ik heb er de hele vakantie niet van kunnen slapen
  woensdag 28 juli 2004 @ 12:01:39 #161
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20907152
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 11:23 schreef SCH het volgende:
Sizzler, ben je nog boos op me? Bijna 2 weken geleden ---> ik heb er de hele vakantie niet van kunnen slapen
Zodra sizzler terug is van zijn tweede vakantie, zal hij misschien nog weten waar het over gaat, en een antwoord geven.
pi_20907177
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 12:01 schreef Sidekick het volgende:
tweede vakantie
Studenten van tegenwoordig
pi_20915616
Wat was er precies abnormaal aan de toonzetting? Dat ik moskeeen pestgebouwen noemde?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  woensdag 28 juli 2004 @ 18:55:10 #164
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20915741
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 18:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat was er precies abnormaal aan de toonzetting? Dat ik moskeeen pestgebouwen noemde?
Onder andere. "Acherlijk bergdorpje" ook al zoiets. Je snapt het wel hopelijk.
pi_20915763
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 18:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Onder andere. "Acherlijk bergdorpje" ook al zoiets.
Ja, daarmee wil ik alleen aangeven dat die mensen bepaald niet gecharmeerd zijn van onze liberale en tolerante waarden. Behalve als het gaat om tolerantie voor moslims, natuurlijk .
quote:
Je snapt het wel hopelijk.
Ik snap het wel, alleen snap ik niet waar je precies op doelt.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20916627
Neo-conservatief Underworld_ demoniseert mijn waardevolle bijdragen op Fok:

[US2004] Bush vs Kerry campaign, round 4
pi_20916718
Okee, jullie zijn dus een linkse crew. Ik word hier gediscrimineerd, omdat ik voorbij goed en kwaad ga. Mooi zat. Geef me dan maar ban. Ga ik wel naar stormfront toe. Daar nemen de mensen je wel serieus.
I´m back.
pi_20921014
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:54 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag aan pberends: jij had laatst een topic over hoe JP en zijn kabinet in economische zin het paard achter de wagen aan het spannen was, welke topic was dat, kan hem niet meer vinden. Bvd.
Ik had dat topic geopend.

Fundamentele denkfouten kabinet
lollig
  woensdag 28 juli 2004 @ 22:51:48 #169
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20921469
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, jullie zijn dus een linkse crew. Ik word hier gediscrimineerd, omdat ik voorbij goed en kwaad ga. Mooi zat. Geef me dan maar ban. Ga ik wel naar stormfront toe. Daar nemen de mensen je wel serieus.
Klinkt als een: s.l.a.c.h.t.o.f.f.e.r. Je bent toch niet serieus van plan om als de Jan Mulder van POL door het digtale leven te gaan?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_20921904
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
Is dit nu een voorbeeld van het zere been van Cliteur met boehoehoegehuil?
Waarom ben ik een kloon van sjun? Beetje irritant dat je jezelf zo superieur boven de rest uit manifesteert en dat nu je geen zieltjes weet te winnen maar hier gaat dramatiseren en dreigen. Waarom trek je je niet gewoon terug, op mij maak je geen indruk met dit 3e rangs acteerwerk. Ben al dagen niet geinteresseerd om nog een mening op te schrijven, daar waar jij iedereen maar belachelijk maakt met je herhalingsplatentaktiek. Wees dan nu ook een vent en accepteer waarvan jij vindt dat anderen het ook van jou moeten accepteren, Piet Bambergen!
Klompen lopen lekker.
pi_20922273
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 23:10 schreef Klompendanser het volgende:

[..]

Is dit nu een voorbeeld van het zere been van Cliteur met boehoehoegehuil?
Waarom ben ik een kloon van sjun? Beetje irritant dat je jezelf zo superieur boven de rest uit manifesteert en dat nu je geen zieltjes weet te winnen maar hier gaat dramatiseren en dreigen. Waarom trek je je niet gewoon terug, op mij maak je geen indruk met dit 3e rangs acteerwerk. Ben al dagen niet geinteresseerd om nog een mening op te schrijven, daar waar jij iedereen maar belachelijk maakt met je herhalingsplatentaktiek. Wees dan nu ook een vent en accepteer waarvan jij vindt dat anderen het ook van jou moeten accepteren, Piet Bambergen!
Je bent zo doorzichtig als wat, sjuuun. Ik zou als ik jou was maar stoppen met de komedie die je hier speelt. Volgens mij ben je lichtelijk aan het doorslaan. Toch wat te weinig te doen op je werk, vrees ik.
I´m back.
  woensdag 28 juli 2004 @ 23:28:18 #172
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20922421
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 23:23 schreef Ryan3 het volgende:

Ik zou als ik jou was maar stoppen met de komedie die je hier speelt.
Jij mag dat ook doen hoor.
Je hoeft niet voor elk statment een topic aan te maken, zoals Zyklon A of B.

En als jullie onderling nog wat willen uitpraten dan kan dat wel via de mail, of ontopic in een topic. Doe het iig niet hier.
pi_20922559
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 23:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bent zo doorzichtig als wat, sjuuun. Ik zou als ik jou was maar stoppen met de komedie die je hier speelt. Volgens mij ben je lichtelijk aan het doorslaan. Toch wat te weinig te doen op je werk, vrees ik.
Zegt een persoon die spoken ziet en nu achter iedereen sjun zoekt.
Je krijgt geen poot aan de grond met je retoriek die echt teveel op herhaling is gebaseerd. Een normale discussie wordt zo onmogelijk, want steeds moeten mensen van jou weer je afgezaagde acteertrucje pareren. Vermoeiend en weinig interessant. Jij hebt een psycholoog nodig, die kan er misschien nog iets van maken... Hoe kun je nu verwachten dat mensen jou serieus nemen, terwijl je je zo afsluit voor andere meningen en je bijna jezelf verblindt met je eigen herhaaltaktiek?

Boehoehoegehuil van je zere been van Cliteur is het, een anomalische afwijking overgenomen van PF nadat de vliegtuigen zich in het WTC boorden op 9-11...

Klompen lopen lekker.
pi_20922742
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 23:33 schreef Klompendanser het volgende:

[..]

Zegt een persoon die spoken ziet en nu achter iedereen sjun zoekt.
Je krijgt geen poot aan de grond met je retoriek die echt teveel op herhaling is gebaseerd. Een normale discussie wordt zo onmogelijk, want steeds moeten mensen van jou weer je afgezaagde acteertrucje pareren. Vermoeiend en weinig interessant. Jij hebt een psycholoog nodig, die kan er misschien nog iets van maken... Hoe kun je nu verwachten dat mensen jou serieus nemen, terwijl je je zo afsluit voor andere meningen en je bijna jezelf verblindt met je eigen herhaaltaktiek?

Boehoehoegehuil van je zere been van Cliteur is het, een anomalische afwijking overgenomen van PF nadat de vliegtuigen zich in het WTC boorden op 9-11...

Nou, valt wel mee hoor met mijn rhetoriek en ook met mijn acteerprestaties. Zijn weinig Fok!kertjes die klagen hoor, one-issue kloontje.
I´m back.
pi_20922770
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 23:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Jij mag dat ook doen hoor.
Je hoeft niet voor elk statment een topic aan te maken, zoals Zyklon A of B.

En als jullie onderling nog wat willen uitpraten dan kan dat wel via de mail, of ontopic in een topic. Doe het iig niet hier.
Leuk sub-forum hou je er ondertussen op na joh.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')