Okay.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb jullie lief, zoals u wenst.
en jij spreekt uit ervaring?quote:Wiet is slecht voor je, daar krijg je schyzofrenie en paranoia van, en je wordt impotent
Ergens in september zal ik je met plezier bedienen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay.
Broek omlaag en bukken. Ik pak de vaseline wel.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:03 schreef Croupouque het volgende:
Complimenten voor de smileys, vakwerk!
Ja, m'n vriendje heeft zich beide van een brug geworpen in de overtuiging dat iedereen tegen hem was omdat ie geen erectie meer kon krijgenquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:02 schreef Kletz het volgende:
[..]
en jij spreekt uit ervaring?
Vind ik ook, die man is een Artiest.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:03 schreef Croupouque het volgende:
Complimenten voor de smileys, vakwerk!
moet ik dit serieus opvatten?quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, m'n vriendje heeft zich beide van een brug geworpen in de overtuiging dat iedereen tegen hem was omdat ie geen erectie meer kon krijgen..
En bedankt dat je het weer naar boven brengt, knurft.
Laat nou maar, hou er gewoon over op mên, ik was er bijna overheen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:08 schreef Kletz het volgende:
[..]
moet ik dit serieus opvatten?
zo ja dan sorry, kon et ook niet ruiken.
Dude!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Jogy, je hebt naar mijn topicreport geluisterd!
Reageer dan ook niet, piemelquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:19 schreef Tiemie het volgende:
Hoi. ik weiger.
Trouwens, die andere blijft gewoon openquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
Jogy, je hebt naar mijn topicreport geluisterd!
Nee hoor, jij mag ook in de liefde delen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb hier je modjes lief
Shit. Het gaat zeker weer alleen over de ONZ-mods?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Trouwens, die andere blijft gewoon open.
Dat zijn geen " echte " modjes. Echte modjes hebben tenminste een serieuze forum om te moderaten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb hier je modjes lief
Shit. Het gaat zeker weer alleen over de ONZ-mods?
ik ga jullie niet negeren. dat zou gemeen zijnquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet, piemel.
OK dan!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, jij mag ook in de liefde delen.
Ha!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zijn geen " echte " modjes. Echte modjes hebben tenminste een serieuze forum om te moderaten.
Ja leuk, een openingspost met meer linkjes dan die van GPDquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Jogy, kan je niet even een lijstje maken van alle [FB] topics, zoals het hoort in een OP? Ik zoek me de tyfus op deze manier.
dan doe je 'm in de fipo.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja leuk, een openingspost met meer linkjes dan die van GPD..
Dacht het even niet.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:32 schreef Conflict het volgende:
Ik vind deze titel beter, nog niet echt goed maar stukken beter als dan de vorige.
JMG, ik denk dat je grammaticale dwangneurose dit subforum maar even moet overslaanquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Kanker een eind op met je grammaticale betweterigheid!!! Kop gewoon een trein als je de hele dag niks anders kan doen dan andermans fouten verbeteren!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Maanvis gozer, ik voel een diepe liefde voor jequote:Op donderdag 15 juli 2004 23:53 schreef Maanvis het volgende:
-knip-
Oeh! Ik voel je diepe liefde in mequote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Maanvis gozer, ik voel een diepe liefde voor je.
dit snapt daantje allemaal niet op de vroege ochtendquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:39 schreef jogy het volgende:
[..]
JMG, ik denk dat je grammaticale dwangneurose dit subforum maar even moet overslaan.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 02:41 schreef Xebrozius het volgende:
Kan de TT ook veranderd worden in : "post gerust, wij lezen het toch niet"
whaaaaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 02:41 schreef Xebrozius het volgende:
Kan de TT ook veranderd worden in : "post gerust, wij lezen het toch niet"
dat ben ikquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoe groot is momenteel de kans op een [ZWA] Forum oid? Ik heb zwaar behoefte aan een generaal bashtopic om je af te reageren, en klaagbaak staat dit niet toe.
Ik moet zeggen dat het verbaal murw slaan van die schele pokemon-muppet me goed doet.
Ongeveer even groot als dat er kans is dat je op 1 dag geraakt wordt door bliksem, een meteoriet en tegeljikertijd de staatsloterij wintquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoe groot is momenteel de kans op een [ZWA] Forum oid?
Jij bedoelt eerder een [FRU](sti) forum vermoed ikquote:Ik heb zwaar behoefte aan een generaal bashtopic om je af te reageren, en klaagbaak staat dit niet toe.
Je moet niks, alleen poepen.quote:Ik moet zeggen dat het verbaal murw slaan van die schele pokemon-muppet me goed doet.
oke dan!! but why are you only speaking english, because if you can't speak dutch, why are you on a dutch forum?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:01 schreef Tagaq het volgende:
WTF?
Can I get a chance to answer this man who calls himself The King & The Prince of all Fok!kers?
The answer to his question is actually quite simple. He only needs to read the signature.
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:59 schreef Conflict het volgende:
Ik heb buikpijn
Dat zei ik toch, ronduit schandaligquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:54 schreef Houzer het volgende:
Ej jogy geef toe: het is een schande right??? toch heej??? ja toch???
Ja, ze hadden jou nooit moderator moeten maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, ronduit schandalig.
Ze hadden jou gewoon verplicht aan de ritalin moeten zetten tot je een rustig meegaand kasplantje was.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:57 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja, ze hadden jou nooit moderator moeten maken.
Hebben ze geprobeerd. Ik werd resistent ende immuum.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze hadden jou gewoon verplicht aan de ritalin moeten zetten tot je een rustig meegaand kasplantje was.
sweet, sweet dreamsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze hadden jou gewoon verplicht aan de ritalin moeten zetten tot je een rustig meegaand kasplantje was.
JA!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
zag je gezicht er toen ook zo uitquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:33 schreef Conflict het volgende:
De buikpijn is over, ik heb gewoon een keer flink gescheten en het was weg.
whehehehequote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:39 schreef Conflict het volgende:
Mooie OP
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:34 schreef Croupouque het volgende:
Ontzettend bedankt..
Done.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:18 schreef julekes het volgende:
Als een van de lieftallige mods dit topic kan opschonen?
Maak hier een mooi topic van (deel 4)
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Done.
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruiktquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:25 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom mag je de topicreportknop niet gebruiken?
Ik werd gelijk door Inso afgekat toen ik hem gebruiktequote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:28 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt.
Is anoniem toch!?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik werd gelijk door Inso afgekat toen ik hem gebruikte![]()
Niet als je dat vinkje per ongeluk weghaaldquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:36 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Is anoniem toch!?
dat is ook niet slim van jequote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet als je dat vinkje per ongeluk weghaald![]()
Ja, ik gaf bagger aanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:47 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
dat is ook niet slim van je :').
Deed je wel serieus dan?
Toch ban.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik doe in ieder geval niet meer aan ''fipo'' , alleen smileyposts enz.
Kwaliteitstopic was het!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:34 schreef Guidosaurus het volgende:
He Jogy, waarom nou weer mijn teennageltopic dicht?
quote:Op zondag 18 juli 2004 01:56 schreef Briefcase het volgende:
Hoi kan ik hier ook solliciteren naar de functie van FA ? Ik heb best veel ervaring enzow en ben heel slim.
waar haal jij het gore lef vandaan om om een slotje te vragen?quote:
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
waar haal jij het gore lef vandaan om om een slotje te vragen?
het is niet eens jouw topic man!
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
nerd!
quote:38095 (gemiddeld 49 per dag)
Aantal posts: 406 (gemiddeld 40 per dag)quote:Op zondag 18 juli 2004 19:05 schreef SirBenniMiles het volgende:
[..]
[..]
![]()
Wist je dat ze in Fleringen heel interessante..... Ach laat ook maarquote:Op zondag 18 juli 2004 02:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Oi!quote:Op maandag 19 juli 2004 00:10 schreef Knut het volgende:
Hoi. Ik zit in london. En ben niet tot weinig online.
Waarom ben jij ondertussen geen mod geworden?quote:Op zondag 18 juli 2004 02:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Omdat er anders geen enkel serieus onderwerp nog open zou zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 00:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarom ben jij ondertussen geen mod geworden?
Weet ik niet, open er een topic in Feedback over en hou je levensvragen uit dit topic.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:26 schreef EL_REY het volgende:
wat is eigenlijk nou het verschil tusse de topics in general chat en onzin. Als ik ze zo doorlees is het allemaal je reinste kinkhoestonzin!
wie oh wie helpt mij?
bedankt! ik ben weer een stapje verder gekomen, in deze grote mysterie!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik niet, open er een topic in Feedback over en hou je levensvragen uit dit topic.
Oy, je hebt ze nog niet allemaal gesloten!quote:jogy (Moderator) - maandag 19 juli 2004 @ 16:06
[Labielus Inconsequentius]
http://forum.fok.nl//fok/(...)rtDesc&fora%5B%5D=49
Ga je schamen trouwens.
Wat ik dus duidelijk wilde maken was het volgende: dat topic was qua originalteit te vergelijken met een Happy meal speeltjequote:Op maandag 19 juli 2004 16:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Oy, je hebt ze nog niet allemaal gesloten!
Doe me een lol zegquote:Op maandag 19 juli 2004 16:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat ik dus duidelijk wilde maken was het volgende: dat topic was qua originalteit te vergelijken met een Happy meal speeltje.
jogy, ook ik heb dit vermoeden maar dan van mij tekst. En ook ik ben je natuurlijk ontzettend dankbaar dat je zijn tekst hebt weggehaad! Die van mij had je wel kunnen laten staan, maar het blijft natuurlijk een keuze, een moeilijke dat wel. maar daarom heb ik jullie ook zo lief. Omdat jullie moeilijke keuzes kunnen maken! sjappo!quote:Op maandag 19 juli 2004 16:15 schreef Houzer het volgende:
Jogy ik heb het vermoeden dat je me tekst heb verwijderd?
Bedankt hij was idd wat aan de grove kant
Sorry
Toen jij je registreerde he, had jij toen een bepaald beeld van jezelf in je hoofd? Zo van, hoe wil ik me gaan profileren op dit forum?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:18 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jogy, ook ik heb dit vermoeden maar dan van mij tekst. En ook ik ben je natuurlijk ontzettend dankbaar dat je zijn tekst hebt weggehaad! Die van mij had je wel kunnen laten staan, maar het blijft natuurlijk een keuze, een moeilijke dat wel. maar daarom heb ik jullie ook zo lief. Omdat jullie moeilijke keuzes kunnen maken! sjappo!![]()
Wat?! Ik stel toch gewoon een normale vraag, laat het ventje dan even gewoon antwoorden. Nu zal ik nooit weten "what keeps him ticking".quote:Op maandag 19 juli 2004 16:35 schreef jogy het volgende:
nofi natuurljik.
Spiegel doorpaast aan Jogyquote:Op maandag 19 juli 2004 16:35 schreef jogy het volgende:
Houzer, no problem.
*haar goed doet, poeder ziet vallen*quote:Op maandag 19 juli 2004 16:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Spiegel doorpaast aan Jogy
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
*haar goed doet, poeder ziet vallen*
Copy-pastes zijn kut. En als je het echt leuk vindt moet je maar een weblog starten waar je al je copy-pastes in kan flikkerenquote:Op maandag 19 juli 2004 16:49 schreef EL_REY het volgende:
he jogy, wtf? waarom mag ik niet copy paste'n? oke het is lekker makkelijk om een hele lap tekst te kopieren en dan vervolgens hier neer te zetten. Maar het gaat erom toch of het leuk is of niet dan? Volgens mij heb je niet eens de moeite genomen om het door te lezen!!!
Als je dat zelf wel had gedaan, had je het topic waarschijnlijk niet geopend.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:49 schreef EL_REY het volgende:
he jogy, wtf? waarom mag ik niet copy paste'n? oke het is lekker makkelijk om een hele lap tekst te kopieren en dan vervolgens hier neer te zetten. Maar het gaat erom toch of het leuk is of niet dan? Volgens mij heb je niet eens de moeite genomen om het door te lezen!!!
haha oke duidelijk antwoord bedankt!!quote:Op maandag 19 juli 2004 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Copy-pastes zijn kut. En als je het echt leuk vindt moet je maar een weblog starten waar je al je copy-pastes in kan flikkeren.
Masochist in zijn puurste vorm?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:54 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoe kan het jij dat jij plezier schept in het ontvangen van wagonladingen negatieve aandacht, doodsverwensingen en onvrede?
Goed plan ik ga naar me huis bekijkenquote:Op maandag 19 juli 2004 16:56 schreef jogy het volgende:
Blijf nou met jullie sowchat uit het Moderatietopic mensen, negeer elkaar gewoon.
Kst, en nu buiten spelen.
ach weet je, het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit wat men tegen me zegt. En zoals jogy al zelf zei, ik vind het eerlijk gezegd alleen maar amusant als mensen zo happen op mijn opmerkingen. Ik bedoel, neem het asjeblieft niet serieus, reageer er gewoon niet op! Maar ja, dat zit vaak niet in het aard van het beestje he..quote:Op maandag 19 juli 2004 16:54 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoe kan het jij dat jij plezier schept in het ontvangen van wagonladingen negatieve aandacht, doodsverwensingen en onvrede?
Wat is dit voor trieste reactie...kun je niet normaal reageren ofzo ??quote:Okay, ik vind het hele postkrikgedoe wel weer leuk geweest.
Deze reeks is vanaf nu begraven, zet een X voor je MSN username en ga op AWAY staan uit respect .
Hou gewoon je grote bek! Als het je niet zint ga je maar elders lopen kankerstralen, Homoquote:Op maandag 19 juli 2004 17:08 schreef Bjoro het volgende:
@Jogy:
[..]
Wat is dit voor trieste reactie...kun je niet normaal reageren ofzo ??
Wat probeer je hiermee te bereiken ??
Of is dit een (wederom) mislukte poging stoer uti de hoek te komen en indruk te maken ??
Echnie, het is nog helemaal hip in sommige delen van de wereld, verhuis daar maar heenquote:Op maandag 19 juli 2004 20:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Lepra is zo 1980
ik ga echt niet met die ene puist in een leprakolonie zittenquote:Op maandag 19 juli 2004 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Echnie, het is nog helemaal hip in sommige delen van de wereld, verhuis daar maar heen.
Graag gedaan, en onthoud wel dat ik van je hou mên.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik ga echt niet met die ene puist in een leprakolonie zitten
maar bedankt voor je uitleg he`![]()
sneu......als je jezelf niet in het normaal nederlands kunt uitdrukken, kun je altijd nog terug vallen op inhoudsloze teksten, een paar scheldwoorden en stoer taal gebruik om vervolgens weer bij je moeder op de bank samen naar het jeugjournaal te gaan kijken !quote:Op maandag 19 juli 2004 18:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hou gewoon je grote bek! Als het je niet zint ga je maar elders lopen kankerstralen, Homo
ik heb gehoord dat Tristan de place to be is voor mensen als jij .quote:Op maandag 19 juli 2004 23:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sneu......als je jezelf niet in het normaal nederlands kunt uitdrukken, kun je altijd nog terug vallen op inhoudsloze teksten, een paar scheldwoorden en stoer taal gebruik om vervolgens weer bij je moeder op de bank samen naar het jeugjournaal te gaan kijken !
Een beetje respect voor jezelf moet je wel hebben hoor, op deze manier verlaag jejezelf alleen maar en neemt straks niemand je meer serieus !!!
*checkt profiel*
Geboortdatum: 1982-04-03
Opleiding: IT
Beroep: B2B Marketeer
Hobbies: Koken, brommers, poezie, strips en knutselen
Ach laat ook maar ik maak me niet druk....kansloos type !
omdat er gekampeerd wordtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:43 schreef Croupouque het volgende:
Even via deze weg:
Lieve Onzin-users,
waarom komen jullie niet naar de 5-jaars meet?
Groetjes,
Croupouque.
Trieste reactie! Je verlaagt je tot mijn niveau, ik dacht dat je dat juist niet wilde?quote:Op maandag 19 juli 2004 18:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hou gewoon je grote bek! Als het je niet zint ga je maar elders lopen kankerstralen, Homo
Enne, Joog, wat is dat met al die Fucking gestolen topicsIk draai mn reet nog geen uur of het gaat weer los hiero!
Ik weet niet van wie of wat die een kloon annex lemming is, maar hij post zo ongeveer in elk topic hetzelfde bericht: Dat hij of zij van keelzingen houdt en alleen maar engels kan spreken. En blame me if wrong, maar ik zie het nut er niet van in.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:01 schreef Tagaq het volgende:
Glasses & Big Ears, try suddenly bursting into Inuit Throat Singing for a while and then tell me which social disorder is worse.
Posting in English is about the least of my problems.![]()
It's all ontopic, and I'm a she. And what are you trying to say to the mods anyway?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik weet niet van wie of wat die een kloon annex lemming is, maar hij post zo ongeveer in elk topic hetzelfde bericht: Dat hij of zij van keelzingen houdt en alleen maar engels kan spreken. En blame me if wrong, maar ik zie het nut er niet van in.
Ach, zolang hij niet het forum onderpoept met een lading berichtjes is hij best te pruimen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie of wat die een kloon annex lemming is, maar hij post zo ongeveer in elk topic hetzelfde bericht: Dat hij of zij van keelzingen houdt en alleen maar engels kan spreken. En blame me if wrong, maar ik zie het nut er niet van in.
SHE!!!! And this is not about Inuit Throat Singing either! (just to give an example)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:37 schreef jogy het volgende:
Ach, zolang hij niet het forum onderpoept met een lading berichtjes is hij best te pruimen hoor.
He's a persistent little, guy, Jogy, don't u think?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:41 schreef Tagaq het volgende:
[..]
SHE!!!! And this is not about Inuit Throat Singing either! (just to give an example)
Pathetic loser. First you try to get me banned and now you're sucking up to Jogy.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
He's a persistent little, guy, Jogy, don't u think?
Try and convince me of your "english-writing" disease with a scientifically statement by an accepted scientist before accusing me of being mean, besided that i laught at you for making a complete fool out of yourself. I did not try to get you banned as far as i know, i stated to jogy that you weren't adding useful information to our discussions by merely stating that you are a singer, in almost every topic i saw you posting.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:55 schreef Tagaq het volgende:
[..]
Pathetic loser. First you try to get me banned and now you're sucking up to Jogy.![]()
Oh yeah, I never said I couldn't read/understand/speak Dutch, I just post English.
Hou het een beetje gezellig, Inso...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
Opbokke met dat geëtter. Heeft geen drol met feedback te maken.
dan post je de vuile tiefus ook maar in het nederlands, als je zo graag engels wilt praten dan doe je dat maar op www.fok.uk.comquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:55 schreef Tagaq het volgende:
[..]
Pathetic loser. First you try to get me banned and now you're sucking up to Jogy.![]()
Oh yeah, I never said I couldn't read/understand/speak Dutch, I just post English.
zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is dit nou weer? Raken de twee meest notoire en irritante baggeraars van de afgelopen tijd over hun toeren van één of andere kutkloon. Grappig.
over wie heb je het?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat is dit nou weer? Raken de twee meest notoire en irritante baggeraars van de afgelopen tijd over hun toeren van één of andere kutkloon. Grappig.
Je link doetut nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:13 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dan post je de vuile tiefus ook maar in het nederlands, als je zo graag engels wilt praten dan doe je dat maar op www.fok.uk.com
![]()
ik denk dat ze elkaar lief beginnen te vinden...... hmz.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Lees je wel eens verder dan pak 'm beet 10 posts terug? HTT en El Rey bedoelde ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:38 schreef Conflict het volgende:
over wie heb je het?
Hey hey, ik heb flat-fee-topix! Voor als je onnoemlijk veel wilt openen maar niet de tikken wilt betalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:57 schreef jogy het volgende:
Okay, ga maar ergens anders spelen, deze topics zijn niet gratis ofzo.
Nou komop wegwezen als je ons niks te vragen hebt wat betreft een slotje of een moderatie-actie.
waarom wel?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:43 schreef Croupouque het volgende:
Even via deze weg:
Lieve Onzin-users,
waarom komen jullie niet naar de 5-jaars meet?
Groetjes,
Croupouque.
beter kunnen de mods eerst eens het goede voorbeeld geven door niet te slowchatten in deze topics en vervolgens te gaan zeuren om de users... Wat jij niet wilt dat jouw geschied, doe dat ook een ander nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:57 schreef jogy het volgende:
Nou komop wegwezen als je ons niks te vragen hebt wat betreft een slotje of een moderatie-actie.
Scheld hem nog even flink uit, ook, dat helpt. Roep ook even dat zn vriendin lelijk is en dat hij een incompetente mod is, kan je lachenquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:35 schreef EL_REY het volgende:
"Jeuh, ik had ook wel zonder die info kunnen leven, echt waar . "
wtf is dit nou weer voor bijdehand antwoord.. Heb je soms ook slecht geslapen?
Hey, psssst. Newsflash! FoK draait niet om jou! Hij heeft meer te doen dan bagger opruimen van zieke users!quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:14 schreef EL_REY het volgende:
Hou maar op met je bagger, we hebben een feedback topic mên .
Ga uitzieken, zonder internet .
GVD jogy, nu flik je het weer!!! ik had al een reactie geplaatst hier blinde!!
maar geen reactie aangezien je veel te druk bent met het op slot gooien van topics!!!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey, psssst. Newsflash! FoK draait niet om jou! Hij heeft meer te doen dan bagger opruimen van zieke users!
Ja, maar bij mij hebben de doktoren alle hoop al opgegeven, ik mag de rest van mijn leven hier op het forum slijtenquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
. Ben je ook ziek?
oke das waar, maar kom op, ik ben ziek.. Dan wil ik graag alle aandacht en een beetje in de watten worden gelegd!quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:16 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hey, psssst. Newsflash! FoK draait niet om jou! Hij heeft meer te doen dan bagger opruimen van zieke users!
Zeur niet, of je maakt een leuk topic in plaats van een 15 in een dozijn "ik ben ziek ik wil aandacht" topic, dus.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:19 schreef EL_REY het volgende:
[..]
oke das waar, maar kom op, ik ben ziek.. Dan wil ik graag alle aandacht en een beetje in de watten worden gelegd!
Zolang het maar aan ons gericht is vind ik het niet zo erg, maar je moet wel grenzen stellen en die staan ongeveer op het stuk als users met elkaar gaan lullen hier, dat is dus niet de bedoeling.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
beter kunnen de mods eerst eens het goede voorbeeld geven door niet te slowchatten in deze topics en vervolgens te gaan zeuren om de users... Wat jij niet wilt dat jouw geschied, doe dat ook een ander niet
Verder vind ik jullie wel lief
Dus dit is ook gewoon een "15 in een dozijn, ik wil aandacht topic'!quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang het maar aan ons gericht is vind ik het niet zo erg, maar je moet wel grenzen stellen en die staan ongeveer op het stuk als users met elkaar gaan lullen hier, dat is dus niet de bedoeling.
`quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:24 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Dus dit is ook gewoon een "15 in een dozijn, ik wil aandacht topic'!
Ik ben niet serieus, maar toch wil ik geen"ik ben ziekquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:24 schreef Maanvis het volgende:
Jogy doe eens niet zo serieus man. Tis onzin.
Hey, Joog. Ik wil graag wat aandacht. Wat voor een topic moet ik daarvoor openen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:28 schreef jogy het volgende:
[..]
`
Nee, dit is het feedbacktopic. Dat is wat anders..
"Heb hier je modjes lief"quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:28 schreef jogy het volgende:
[..]
`
Nee, dit is het feedbacktopic. Dat is wat anders..
Ow kut, jij hebt het topic gestart.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Heb hier je modjes lief"
Dit mag dan wel een FB-topic zijn maar het is toch ZEKER een schreeuw om aandacht van degene die dit topic gestart heeft
wie zeurt er nou hier? Er werdt gewoon gezellig gepraat daar, en als jij het nou niet leuk vind, dan kijk je toch niet. Het was gewoon gezellig geouwehoer en jij loopt de boel hier weer te verzieken..quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeur niet, of je maakt een leuk topic in plaats van een 15 in een dozijn "ik ben ziek ik wil aandacht" topic, dus.
Als je nu goed kijkt, zie je dat dat lijntje in de de verte, wat men ook wel "de grens" noemt, razendsnel dichterbij komt. Erachter ligt een Ban voor onbepaalde tijd. Minder uw snelheid.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wie zeurt er nou hier? Er werdt gewoon gezellig gepraat daar, en als jij het nou niet leuk vind, dan kijk je toch niet. Het was gewoon gezellig geouwehoer en jij loopt de boel hier weer te verzieken..
Leuk woordgrapje, "verzieken" terwijl ik kotsmisselijk ben![]()
thanks....quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je nu goed kijkt, zie je dat dat lijntje in de de verte, wat men ook wel "de grens" noemt, razendsnel dichterbij komt. Erachter ligt een Ban voor onbepaalde tijd. Minder uw snelheid.
Neh, valt reuze meequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als je nu goed kijkt, zie je dat dat lijntje in de de verte, wat men ook wel "de grens" noemt, razendsnel dichterbij komt. Erachter ligt een Ban voor onbepaalde tijd. Minder uw snelheid.
We krijgen hier dagelijks topics met de strekking "ik ben ziekquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wie zeurt er nou hier? Er werdt gewoon gezellig gepraat daar, en als jij het nou niet leuk vind, dan kijk je toch niet. Het was gewoon gezellig geouwehoer en jij loopt de boel hier weer te verzieken..
Leuk woordgrapje, "verzieken" terwijl ik kotsmisselijk ben![]()
Okay, volgende topic gaat helemaal volgens de regels "Feedbacktopic voor Onzinmoderatie" heten en elke niet serieuse vraag krijgt een waarschuwing en bij herhaling een ban, is dat beter?quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Heb hier je modjes lief"
Dit mag dan wel een FB-topic zijn maar het is toch ZEKER een schreeuw om aandacht van degene die dit topic gestart heeft
oke man!. geen probleem, ik begrijp het!quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
We krijgen hier dagelijks topics met de strekking "ik ben ziek"of "ik verveel me
" op ons brood, misschien was het vroegâh helemaal leuk enzo, maar na 200 van die topics te hebben gezien vind ik het wel genoeg, sorrie mên ik hoop dat het niet terminaalis of dat je morgen blind of verlamd wakker wordt maar je zal moeten lijden in stilte
.
Zeg nu ga je mij de schuld geven van je hypocrisisquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, volgende topic gaat helemaal volgens de regels "Feedbacktopic voor Onzinmoderatie" heten en elke niet serieuse vraag krijgt een waarschuwing en bij herhaling een ban, is dat beter?.
Neuh, je mag hier best tot op zekere hoogte een beetje geinen, maar soms gaat het gewoon te ver en zitten mensen hier een beetje ruzie te maken, dat is niet de bedoeling, het onderwerp is de onzinmoderatie. hou het een beetje overzichtelijk anders kan het ( nog vaker ) voorkomen dat we sommige serieuze opmerkingen missen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg nu ga je mij de schuld geven van je hypocrisis
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:34 schreef Dance-Commander het volgende:
De GPD [Deel CCLXII] - Schultenbräu!
mag die ff dicht, is dubbel en FF zit te kloten!
zit niet mijn post te mass deleten!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:55 schreef jogy het volgende:
Inso heeft het al besloten mensen.
OPflikkeren met jullie topicvervuilingquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:58 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
zit niet mijn post te mass deleten!
Nep mod!quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:22 schreef jogy het volgende:
[..]
OPflikkeren met jullie topicvervuiling!
Misschien had ik gelijk ...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:35 schreef Kletz het volgende:
eej jullie spelen toch als politie mensen en kinderoppassen? Gaan jullie nou ook in topics zeggen dat mensen et eens ontopic moeten houden? Dan er meteen een slotje op te gooien...
Wat de neuk is een TTUT, conflict?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:05 schreef Conflict het volgende:
Zou er naast een TTT ook een TTUT kunnen komen?
Dan kom ik erin he?
Top Tip User Topicquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat de neuk is een TTUT, conflict?.
Op dit moment is er nog geen planning voor een TTUT, als er wel 1 komt dan sta jij er ook in, dat welquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:39 schreef Conflict het volgende:
schop!
Ik wil graag antwoord op mijn vraag, daar is dit topic toch voor?
Ik heb ff geholpen met de planningquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Op dit moment is er nog geen planning voor een TTUT, als er wel 1 komt dan sta jij er ook in, dat wel.
gewoon nog een keer openen, doe ik ook altijdquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:13 schreef EL_REY het volgende:
inso!! waarom nou? ik was echt van plan om met mijn topic "LEUK TOPIC" de sleur hier te doorbreken. Helaas kwam jij langs.... Schade, sehr schade...
deze Goh ik was op vakantie...... maar die foto is wel erg dom dusquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:45 schreef Phibbels het volgende:
Inso, Yogi, Knut of die soldaat. Kunnen jullie mijn geflopte topic even dichtgooien.
het is beschamend zo weinig reacties.....
Het is wordt met DT en als IKquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:44 schreef Houzer het volgende:
Okeej Jogy je hebt gelijk, we willen niet dat cerror net zo populair en mainstream word als mij![]()
Ik raad jou aan mensen niet meer op hun spelfouten te wijzen anders stuur ik je wat mensen van de 2e generatie op je af.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:55 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Het is wordt met DT en als IK
Ik raad je aan je voor te doen als 2de generatie, zodat je voor weinig geld een cursus Nederlands kunt volgen.
Ow ik zag er geen je of jij achter staanquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:55 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Het is wordt met DT en als IK
Ik raad je aan je voor te doen als 2de generatie, zodat je voor weinig geld een cursus Nederlands kunt volgen.
nothernstar is mod. zag een kuttopic en sloot hem.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:57 schreef Dance-Commander het volgende:
WIE is nothernstar, waarom is t blauw en waarom mod ze in ONZ?
Well donequote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:03 schreef nikky het volgende:
[..]
nothernstar is mod. zag een kuttopic en sloot hem.
dan houden we geen users meer overquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De gedachte van vele mensen verwoorden wordt hier blijkbaar niet op prijs gesteld!
Verdomme!
Tuurlijk wel , alleen worden sommigen eruit gefilterd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:07 schreef nikky het volgende:
[..]
dan houden we geen users meer over
Jij mag van geluk spreken dat Volkert van der G. niet vrij rondloopt, vrind.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De gedachte van vele mensen verwoorden wordt hier blijkbaar niet op prijs gesteld!
Verdomme!
Geloof jij maar wat de media zegt!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij mag van geluk spreken dat Volkert van der G. niet vrij rondloopt, vrind.
en ik wil dat mailtje wel eens hebben!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:07 schreef nikky het volgende:
[..]
dan houden we geen users meer over
kunnen we jou ook filteren?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Tuurlijk wel , alleen worden sommigen eruit gefilterd.
Oja tuurlijk , ik heb ook zoveel andere hobby's.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
kunnen we jou ook filteren?
VelvetAcidChrist <----> Dance-Commanderquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:10 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
en ik wil dat mailtje wel eens hebben!
[de open deur]quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:10 schreef nikky het volgende:
[..]
kunnen we jou ook filteren?
Ik bén de media!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:09 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Geloof jij maar wat de media zeggen!
vertelquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Oja tuurlijk , ik heb ook zoveel andere hobby's.
mens, lees mn notes eens, zou ik zo zeggen, staat vast mn hoofdaccount wel in genoemd...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:11 schreef nikky het volgende:
[..]
VelvetAcidChrist <----> Dance-Commander
neezijn toch andere namen... toch?
of is mijn dislexie nou zover doorgeslagen dat ik het niet meer zie
doe je hem zo wel weer dicht? muggen enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:11 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
[de open deur]
de wereld gaat regelrecht naar de hel!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik bén de media!
Jij indoctrinator jij!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik bén de media!
hihihi.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:12 schreef nikky het volgende:
[..]
doe je hem zo wel weer dicht? muggen enzo
dan log je maar ff ff in met je andere mail accountquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:12 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
mens, lees mn notes eens, zou ik zo zeggen, staat vast mn hoofdaccount wel in genoemd...
ik nomineer deze post voor understatement v/h jaarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik drink wel eens bier.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik drink wel eens bier.
ehm, welke is dat?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
dan log je maar ff ff in met je andere mail account
Ach , via de media lukt het wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:15 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil ook positieve notes.
alsof jij negatieve dingen in je notes hebt staanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:15 schreef Croupouque het volgende:
jij staat al in MED Schouderklopjes meldtopic deel 1quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:15 schreef Croupouque het volgende:
dat is nou jammerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:15 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ehm, welke is dat?
das al 2 jaar geleden, ik weet echt niet meer waar die mee geregd is..
ik leer van mijn fouten paashaasjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
kuch...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Je anonimiteit!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:22 schreef nikky het volgende:
[..]
ik leer van mijn fouten paashaasje
jij bent degene die mij tot inkeer heeft gebracht![]()
!
paashaas snapt me welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:23 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]je wilt megumi nu ook doodverwensen??
ehm, je begrijpt t nu nog niet??? PP = DCquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:23 schreef nikky het volgende:
[..]
paashaas snapt me wel
Twee keer zelfsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:18 schreef nikky het volgende:
[..]
jij staat al in MED Schouderklopjes meldtopic deel 1
en dat kan iedereen lezen
Jij bent lief.quote:maar ik zet hem er ook wel ff bij
*twijfelt over samenwerkingsverband.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Twee keer zelfs.
[..]
Jij bent lief.
nu heb ik hem doorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:24 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ehm, je begrijpt t nu nog niet??? PP = DC
en DC begrijpt dr geen hol van
groningen was t hè...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:32 schreef nikky het volgende:
[..]
nu heb ik hem door
en ik ook niet meer
erger... veeel ergerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:32 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
groningen was t hè...
en nog blond zeker ook!
rooie tekst..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:36 schreef nikky het volgende:
DC je hebt mail
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:41 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
rooie tekst..
en de zinsbouw, tja...
en als je de bijbehoorde bans nu ook gewoon laat zitten, zijn we allebei tevree!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:43 schreef nikky het volgende:
[..]
ik stuur jou geen mailtjes meer
hoe denk jij te weten wat de moderators hier WEL willen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:45 schreef Conflict het volgende:
Beste nikky, de moderators van het onzin forum hebben liever niet dat je hier gaat slowchatten.
Door te lezen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:46 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
hoe denk jij te weten wat de moderators hier WEL willen...
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:57 schreef jogy het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:45 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
en als je de bijbehoorde bans nu ook gewoon laat zitten, zijn we allebei tevree!
das meer persoonlijk op jou gericht..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Door te lezen?
[..]
Sorry, slecht excuus.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:56 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
das meer persoonlijk op jou gericht..
volgens mij wordt nu alles in twijfel getrokken na je liegtopicquote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:30 schreef GWD het volgende:
trouwens dat ken je al je weet toch mijn dolce en gabana foto's gezien?
inso heeft alles alles al gezien als je mij even op msn wil toevoegen wil ik het wel even bewijzen hoor, tberkenbosch@hotmail.comquote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
volgens mij wordt nu alles in twijfel getrokken na je liegtopic![]()
ik vind het niet zo interessantquote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:42 schreef GWD het volgende:
[..]
inso heeft alles alles al gezien als je mij even op msn wil toevoegen wil ik het wel even bewijzen hoor, tberkenbosch@hotmail.com
de meeste vrouwen wel maar het hoeft niet het is ALLEEN maar een voorstel. ik wacht tot jij mij aanmeld vind je het niks dan is het ook primaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik vind het niet zo interessant
wat een grove belediging om mij met de meeste vrouwen op 1 hoop te gooienquote:Op zaterdag 24 juli 2004 02:48 schreef GWD het volgende:
[..]
de meeste vrouwen wel maar het hoeft niet het is ALLEEN maar een voorstel. ik wacht tot jij mij aanmeld vind je het niks dan is het ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |