nog helemaal geen!quote:Op maandag 19 juli 2004 14:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoeveel heb jij er in je tijd op fok al gehad
Sterf!quote:Op maandag 19 juli 2004 14:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
nog helemaal geen!
ach, stik toch in je eigen sportspeentje, jij kloteduitser.quote:Op maandag 19 juli 2004 14:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
nog helemaal geen!
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:44 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Sterf!
asjeblieft je eerste!![]()
dat gaat snel! het zijn er al 2!quote:Op maandag 19 juli 2004 14:44 schreef hoM3r het volgende:
[..]
ach, stik toch in je eigen sportspeentje, jij kloteduitser.![]()
ga in bad met een fohnquote:Op maandag 19 juli 2004 14:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
nog helemaal geen!
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:09 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ga dood in een donker hoekje, stinknewbie.
Ga jij eens gauw een newb in mekaar schoppen, er is een [ZWA] Topic geopendquote:Op maandag 19 juli 2004 15:38 schreef Xebrozius het volgende:
Ik hoop dat je familie je uitlacht op je sterfbed.
Of.
Ga dood, opdat ik mijn fiets respectloos op je graf kan parkeren.
Ja, dat was er eentje van pure emotie, recht uit het hart, gevormd uit het bloed dat die EL_REY knakker onder mijn nagels vandaan haalde.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:41 schreef Houzer het volgende:
Ik vond: Ik zou de stekker uit je hart longmachine nog trappen zodat ik me handen niet aan je vuil hoef te maken, wel leuk
Helaas, die Besnorde aardbeienplukker heeft mijn eerste ZWA topic al weer dichtgemieterd. Wacht maar tot ik mod benquote:Op maandag 19 juli 2004 15:41 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw een newb in mekaar schoppen, er is een [ZWA] Topic geopend
Ja van mij had hij Zaterdag rond 5 uur met een ijzerenbuis op een voetbal veld mogen staan.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:42 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja, dat was er eentje van pure emotie, recht uit het hart, gevormd uit het bloed dat die EL_REY knakker onder mijn nagels vandaan haalde.
Ongelukkige zinsbouw, maar wel heel mooiquote:Op maandag 19 juli 2004 15:47 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Voor mijn part zak je dwars door de hel heen zodat je van je gesmolten darmen een waxinelichtje kunt maken waarmee je de eindeloze weg van de eeuwige verdoemenis kunt bijlichten
'Ongelukkige Zinsopbouw' is my middle namequote:Op maandag 19 juli 2004 15:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ongelukkige zinsbouw, maar wel heel mooi
ja die was origineel, bracht ook een hoop emotie bij me los..quote:Op maandag 19 juli 2004 15:42 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja, dat was er eentje van pure emotie, recht uit het hart, gevormd uit het bloed dat die EL_REY knakker onder mijn nagels vandaan haalde.
hier begon het pas om 7 uur!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja van mij had hij Zaterdag rond 5 uur met een ijzerenbuis op een voetbal veld mogen staan.
Pak aan:quote:Op maandag 19 juli 2004 15:53 schreef Xilantof het volgende:
" ga spelen op de A4"
heb ik niet zelf naar mijn hoofd gekregen![]()
heb er naar mijn weten nog geen naar mijn hoofd gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |