Nee jij komt er wel.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:51 schreef HTT-Thalan het volgende:
magistycal_newbslayer@hotmail.com
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:52 schreef EL_REY het volgende:
ik geef je nog een goede dat je het nog lukt ook!
Het is mij reeds bekend welke verschrikkingen een lid van de crew moet doorstaan, en bevind mezelf bereid mij te onderwerpen aan het juk van FOK, om zo mee te werken aan een beter FOK voor ons allemaal. Ik zou gaarne van u vernemen aan welke vereisten ik moet voldoen om deze sollicitatie officieel te maken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:02 schreef jogy het volgende:
Ach, als je echt voor elke ruft die je laat, topic die je maakt en post die je zet ondergescheten wil worden door bepaalde mensen en geen tijd meer wil hebben om normaal te posten zonder elke minuut op de sotjesknop te rammen. Als je ook geen problemen hebt met nachtmerries, slapeloze nachten en telefonische bedreigingen en extreem lelijke mannelijke stalkers die je om de dag (onder een ander emailadres ) naaktfoto's sturen van hun mismaakte lichaam in rare poses. Daar komt nog boven op dat je eerst 5 dagen de sexslaaf bent van de (F)A's en ze doen dingen met je die je verstand te boven gaan (![]()
![]()
)
Als je daar allemaal tegen kan ben je van harte welkom hoor.
die drie dagen van jou tellen niet!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:07 schreef FlyingFox het volgende:
Heuj, nóg een ADHD'ert in de crew.
Sexslaaf??????quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:02 schreef jogy het volgende:
Ach, als je echt voor elke ruft die je laat, topic die je maakt en post die je zet ondergescheten wil worden door bepaalde mensen en geen tijd meer wil hebben om normaal te posten zonder elke minuut op de sotjesknop te rammen. Als je ook geen problemen hebt met nachtmerries, slapeloze nachten en telefonische bedreigingen en extreem lelijke mannelijke stalkers die je om de dag (onder een ander emailadres ) naaktfoto's sturen van hun mismaakte lichaam in rare poses. Daar komt nog boven op dat je eerst 5 dagen de sexslaaf bent van de (F)A's en ze doen dingen met je die je verstand te boven gaan (![]()
![]()
)
Als je daar allemaal tegen kan ben je van harte welkom hoor.
Tweëendertig dagen ja!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:07 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
die drie dagen van jou tellen niet!
tomato, tomàtoquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tweëendertig dagen ja!
Zit ook een drie in, je verstandig trouwens dat je toen gestopt was.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tweëendertig dagen ja!
"uhuh"quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:10 schreef FlyingFox het volgende:
Ow, en ik heb géén ADHD.!
Hier ben je vanaf als je hem mod maakt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:02 schreef jogy het volgende:
n en extreem lelijke mannelijke stalkers die je om de dag (onder een ander emailadres ) naaktfoto's sturen van hun mismaakte lichaam in rare poses.
Man, d'r staat niet eens een sollicitatie open, wacht eens op je beurt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:13 schreef HTT-Thalan het volgende:
En wat moet ik jullie allemaal mailen om een kans te maken?
get in line, beyotch!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:14 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Man, d'r staat niet eens een sollicitatie open, wacht eens op je beurt.
Nou enquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:14 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Man, d'r staat niet eens een sollicitatie open, wacht eens op je beurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |