Ze zijn technologisch erg geavanceerd. Ze moeten in staat zijn snel die planeet op te bouwen, vooral ook omdat ze over genoeg grondstoffen beschikken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:29 schreef IceHeat het volgende:
Waarom denkt iedereen dat de Asgard zo 1 2 3 weer op krachten komt?
Een bad-ass carrier dus...quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:53 schreef metallicattim het volgende:
Teal'c is een grotere en betere warrior dan Carter hoor imo dan, zker na zn Jaffa opleiding
Stealth en preciesie vind ik toch wel een grote eigenschap van Teal'c, ik bedoel hij schiet ze nog af als ze achter hem staan
dikke armor ben ik wel met je eens
quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:29 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Een bad-ass carrier dus...
Lijkt me alleen we dood saai om bij de Asgard een piloot van zo een groot schip te zijn... ze zijn steeds helemaal alleen...
Ow...quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In Nemesis zei Thor ook dat de crew van het schip af was getransporteerd.
Dat was nog voor het 'verraad', hierna stond de tijd bijna stil... en komen we terug in mijn eerder geschetste scenario.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:44 schreef Retuobak het volgende:
De replicators hadden dat apparaat aangepast, het versnelde de tijd daarbinnen.
Durf te wedden dat de Special Forces opleiding van de US beter is dan die van de Jaffa. Teal'C is gewoon goed omdat hij het tot First Prime geschopt heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:53 schreef metallicattim het volgende:
Teal'c is een grotere en betere warrior dan Carter hoor imo dan, zker na zn Jaffa opleiding
Stealth en preciesie vind ik toch wel een grote eigenschap van Teal'c, ik bedoel hij schiet ze nog af als ze achter hem staan
Dat is seizoen 1.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:05 schreef Aneurism het volgende:
Ik zie het op Veronica elke maandag.
downloaden ... Nederlandse televisie is achterlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:06 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is seizoen 1.![]()
Een P90 is echt wel beter dan zon staff weapon.quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:16 schreef metallicattim het volgende:
op welke dag komen eigenlijk de nieuwe afleveringen eigenlijk uit? volgens mij heb ik dat gemist.
en toch denk ik dat Teal'c beter is, juist omdat ie een Jaffa opleiing heeft gehad en het tot First prime heeft geschopt.
Carter heeft een of ander automatisch geweer dat weetikhoeveel kogels per seconde schiet, en teal'c een Staff wapen, waar je dus echt gericht mee moet schieten.
Maar eerst schiet ze een boom van een halve meter door middenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:28 schreef IceHeat het volgende:
Carter kan van 50 meter met een P90 een touwtje door schieten (in een bepaalde episode met een gozer genaamd Imothep). Dat doet Teal'C haar nie na
Jah, en die wiebelde ook heen en weer. Re5pect voor Carter!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:31 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Maar eerst schiet ze een boom van een halve meter door midden
Halve meter? 50 meter hoor!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:31 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Maar eerst schiet ze een boom van een halve meter door midden
Dubbel Atlantis vanavond/morgen. De weken daarna van beide 1 per week (2 afleveringen per week).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:27 schreef kingmob het volgende:
Ik begrijp dat de series om en om worden uitgezonden? Dus vanavond geen SG1?
Inderdaad, leuke aflevering weerquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:20 schreef HarigeKerel het volgende:
Die nieuwe aflevering maakt alles goed
Ze hebben wel weer een vijand er bij. Dat maakt alleen maar intressanter. Die mooie meid mag nog een keer spelen in de serie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:21 schreef Skimmer het volgende:
Ik zit nou aflevering 7 te kijken... weer niet offworld... word een beetje moeizaam op deze manier...
Wel een lekker mokkeltje dat een gast rol speelt... tot nu toe wel de moeite...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler over wanneer de volgende offworld missies zijn met goa'ulds
Vrouwelijke fans??quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:48 schreef IceHeat het volgende:
Leuk huisje boompje beesje afleveringGangstertjes matten, trouwringetje geven, Kung-Fu in het park, je zou bijna vergeten dat het in de ruimte dikke oorlog is met Gould, Replicators, Wraith en de hele meuk!
Het einde was lollig, Teal'c met zijn dikke 50 Cent bak met zijn Hip-Hop aan. LOL
En Sam gaat trouwen met Pete? LOL! Nu zullen vast heel wat (vrouwelijke) fans van de brug af springen!
Niet dat mij het boeit, maar ze zullen wel fans verliezen:
[afbeelding]
Die relschoppers in het begin hadden niet zo veel met het verhaal te maken, behalve een beetje karakter bouwen voor Teal'c. Het incident toont dat T', hoewel hij 'low-profile' moet zijn, altijd klaar staat voor zijn 'medemens'. T' is een model burger, en valt hierdoor op.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:21 schreef Burner2000 het volgende:
Ik ga deze aflevering nog een keer bekijken. Het zat weer vol met humor, maar er zit een achter liggende gedachte er bij deze aflevering die niet 100% door heb. 1 van de dingen was wat hadden die relschoppers in het begin mee te maken met het verhaal?
Omdat vrouwelijke fans meer geintresseerd zijn in romantische taferelen en characters.quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:44 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Vrouwelijke fans??
Waarom specifiek die groep?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:00 schreef Litening het volgende:
Des te meer geld dat ze nu sparen voor een grote ep met veeeeeel special effects denk ik maar
Misschien over 10 jaar ofzo........................quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:23 schreef Chillmeister het volgende:
Komt Stargate atlantis nog op de buis hier?
De harde waarheid helaasquote:Op zondag 29 augustus 2004 12:58 schreef Litening het volgende:
ja over een jaar of 2, en dan zenden ze alleen shuffeld het eerste seizoen uit... om dan na 5 weken er mee te stoppen
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:19 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wel geinig, maar ik wil inderdaad wel weer eens een paar Gua'ulds zien. Dat is prachtig
Die heb ik deze week nog bekeken, dat is idd een van de vele hele goeje afleveringen!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:43 schreef Litening het volgende:
Neej The Fifth race is het coolst
Ook gaan ze bij iedere aflevering leuk om met begrippenquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:48 schreef metallicattim het volgende:
[..]
de ontmoeting met de Asgard is altijd vet geweest! waarschijnlijk omdat we zelf altijd aliens zo voorstellen
Thor ken ik wel idd. Maar heb geen idee of dat serie 3 is of serie 5?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:54 schreef metallicattim het volgende:
Thor's Hammer en Thor's Chariot ontmoeten ze de Asgard
en in The Fifth Race ontmoet O'neill de Asgard in levende lijve.
SG-1 zal nog veel met de Asgard in contact zijn daarna
shit dan moet ik nog een hoop inhalenquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:22 schreef metallicattim het volgende:
Veel andere individuele Asgard kom je niet tegen!
Loki kom je nog tegen, en een paar waarvan ik de naam niet meer van weet ( die wat onderzoek deed voor het kloningproces te stoppen bv. ), maar Thor is toch de belangrijkste.
Eff wat afleveringen opgezocht met de Asgard:
S1 Episode 09 - Thor's Hammer
S2 Episode 06 - Thor's Chariot
S3 Episode 03 - Fair Game
S3 Episode 22 - Nemesis
S4 Episode 01 - Small Victories
S5 Episode 22 - Revelations
S6 Episode 12 - Unnatural Selection
S6 Episode 17 - Disclosure
S8 Episode 01+02 New Order
S8 Episode 08 Covenant
Tzijn ze zeker niet allemaal, meer vind ik eff niet
spoilers boeien mij niet. lees gewoon rustig mee, maar dan weet ik tenminste hoe ver de serie is t.o.v. wat ik gezien hebquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:01 schreef IceHeat het volgende:
Ik denk dat de TV-mensen toch beter moeten wegblijven uit dit topic.
No offence hoor,
Heimdall het die onderzoeker volgens mijquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:22 schreef metallicattim het volgende:
Veel andere individuele Asgard kom je niet tegen!
Loki kom je nog tegen, en een paar waarvan ik de naam niet meer van weet ( die wat onderzoek deed voor het kloningproces te stoppen bv. ), maar Thor is toch de belangrijkste.
Eff wat afleveringen opgezocht met de Asgard:
S1 Episode 09 - Thor's Hammer
S2 Episode 06 - Thor's Chariot
S3 Episode 03 - Fair Game
S3 Episode 22 - Nemesis
S4 Episode 01 - Small Victories
S5 Episode 22 - Revelations
S6 Episode 12 - Unnatural Selection
S6 Episode 17 - Disclosure
S8 Episode 01+02 New Order
S8 Episode 08 Covenant
Tzijn ze zeker niet allemaal, meer vind ik eff niet
Weet je dat ik dat helemaal niet gezien heb!quote:Op maandag 13 september 2004 21:51 schreef HarigeKerel het volgende:
T'pol uit Star Trek was in de laatste Stargate aflevering te gast
Ze ziet er ook best leuk uit zonder dat Vulcan pakje, jammer dat die aflevering verder zo saai was
what i mean is dat de volgende sg1 en atlantis ergens begin volgend jaar verder gaan ..quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:36 schreef IceHeat het volgende:
What you mean laatste ep van het jaar?
tis TV..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ze zijn technologisch erg geavanceerd. Ze moeten in staat zijn snel die planeet op te bouwen, vooral ook omdat ze over genoeg grondstoffen beschikken.
hmm, welke zenders zouden het eventueeluitzenden? misschien kan je dan hun voorjaarsprogramma bekijken ter indicatie.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:29 schreef Witchfynder het volgende:
Nope, niemand heeft enig idee, helaas. Op epguides.com staat al wel wat de komende eps zullen zijn, maar niet wanneer ze uitgezonden zullen worden.
Yup.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:48 schreef metallicattim het volgende:
Uhmm, als ik het goed heb, komt vandaag een nieuwe SG-1?!?!?!?!?!?![]()
![]()
Waar? Hoelaat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:48 schreef metallicattim het volgende:
Uhmm, als ik het goed heb, komt vandaag een nieuwe SG-1?!?!?!?!?!?![]()
![]()
Jups, vind alleen eff de tijd niet...quote:
Sky Channel is legendarisch, man!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:26 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Jups, vind alleen eff de tijd niet...
Ik denk 20:00 ( Engelse tijd )
Ik wist btw niet dat het een Engelse Zender was
Nee, dan kun je het volgende niet weten: heeeel vroeger, diep in de jaren ' 80, hadden wij in Nederland Sky Channel. Toen hadden zij altijd al de meest geweldige tekenfilms enzo. Het is nog steeds een legende onder mijn leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:45 schreef metallicattim het volgende:
Jah ben 19maar zonder het internet en de vele downloads had ik dit kanaal ook nooit gekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:23 schreef Radeon_NL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je iemand vermoorden die eventueel info heeft over je ergste vijand en je ieder moment die persoon kan doden?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:03 schreef Skimmer het volgende:
Deze aflevering sloeg in het geheel toch al nergens op... direct toen die repli-carter riep dat ze dood wilde, hadden ze bij SGC tegen Repli-Carter kunnen roepen dat ze alleen maar door de gate hoefde te stappen... de Iris zou er dan wel voor zorg dragen dat al haar wensen vervuld zouden worden...
Thats my point... het stonk vanaf het begin...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef mvt het volgende:
[..]
Trouwens, Repli-Carter wist ook dat de Iris er was en dus kon ze meteen na het maken van de wormhole door de hate kunnen stappen en tegen de iris te pletter slaan
Maar, ze wilde niet doodquote:Op donderdag 16 december 2004 11:51 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Thats my point... het stonk vanaf het begin...
Sky had de transformersquote:Op woensdag 15 december 2004 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dan kun je het volgende niet weten: heeeel vroeger, diep in de jaren ' 80, hadden wij in Nederland Sky Channel. Toen hadden zij altijd al de meest geweldige tekenfilms enzo. Het is nog steeds een legende onder mijn leeftijdsgenoten.
Superchannel was er nog zo een. hehe
quote:Op maandag 6 december 2004 02:56 schreef metallicattim het volgende:
ok, ik heb net Endgame nog eens gekeken, en wat ik niet snap is dit:
ze zijn op het einde met 3 man op die Al'kesh terwijl er maar 1 vrouw van die roque NID aanwezig is, en wat doen ze, ze vertrekken...
Als ze toch gewoon meegegaan waren in hyperspace, dat mens neergeknald hadden en teruggevlogen, tadaa al'kesh voor de SGC....
maaaaaaargoed.... toch?
Aflevering was leuk idd. Maar zulke foutjes in het verhaal blijven toch slordig....quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:54 schreef metallicattim het volgende:
maar SGC moest eigenlijk weten dat ze iets van plan was, aangezien ze meteen door de stargate kon stappen en dan geplet werd. SGC heeft dus geblunderd! Mjah dit is natuurlijk wel weer een leuk begin van het verhaallijn met de Reps
Misschien een rolletje tuusendoorquote:Op maandag 20 december 2004 23:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Hammond komt denk ik niet terug... ik zag hem onlangs in "NCIS"![]()
Kan je misschien een linkje geven kan het niet vindenquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:47 schreef metallicattim het volgende:
op gateworld staat een wel leuk artikel over de eventuele opvolger van O'neill in S9
lees het maar eens
En Andromeda.quote:Op maandag 20 december 2004 23:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Hammond komt denk ik niet terug... ik zag hem onlangs in "NCIS"![]()
Eff een linkje naar meer infoquote:Op woensdag 22 december 2004 00:11 schreef JMurc het volgende:
Ben Browder (Farscape) krijgt een vaste rol in seizoen 9!!!!
kut, net nu ik alweer over 4 uur wakker moet zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 00:39 schreef HarigeKerel het volgende:
8x12 is uit zie ik, nou ik blijf wakker om hem te zien over een uur of vier denk ik maar... jaja je bent een fan of niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja, Vala was goed ja!I love it when a plan comes together !
Die aliens hadden het schip in ieder geval wel nodig. Die vrouw zal wel gewoon een soort bounty hunter zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:48 schreef Radeon_NL het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wie die aliens woren, nog nooit wat van gezien nog gehoord.
JA JA JA!!!quote:Op zondag 2 januari 2005 14:36 schreef metallicattim het volgende:
Dinsdag is het weer tijd voor een nieuwe aflevering
Maanden?? een paar weken maar hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:03 schreef Skimmer het volgende:
[..]
JA JA JA!!!
HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!!
Any way... ik heb in de maanden dat er nou geen SG-1 was, de moeite genomen om alle afleveringen tot nu toe nog maar eens op nieuw te kijken... Een hoop details opgepakt, en het was weer leuk...
Stemt me niet erg positief.quote:Richard Dean Anderson tells
As season eight of Stargate launches, dreamwatch spoke to one of the stars of the long running and successful show. Season eight sees Jack O'Neill (Richard Dean Anderson) taking command of the SGC as Brigadier General and Richard Dean Anderson tells dreamwatch about what this has meant.
"O'Neill is a fish out of water in his new position," notes Anderson. "On paper he really doesn't belong in a position of General. O'Neill would rather be a man of action than a man of great thought or great organisation."
Anderson also starred in the opening episode of the Stargate SG-1 spin-off show Stargate Atlantis, an opportunity he clearly relished, "I had a ball doing Atlantis, I had more fun than anybody on that. I got to ride in a helicopter for 10 hours."
But will he be available for a ninth season?
"I don't know what the scenario would need to be in order for me to stay connected to the franchise. I like relaxing right now and I'm easing myself into a state of mind that has me not working next season."
quote:Next on Sky One (UK)
Season 8: Episode 13 - It's Good to be King
Airs Jan 4, 8 PM (US Air Date: Feb 4, 2005)
SG-1 discovers that Harry Maybourne is living well on the planet to which he retired.
Ja, en toch blijf ik kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef Radeon_NL het volgende:
ja als je zo gaat analyseren kan je een het bij een hele hoop serie's wel zeggen
Ze heeft dat wapen niet onklaar gemaakt. Maar zichzelf immuun tegen het wapen;quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:06 schreef Radeon_NL het volgende:
terug in de tijdgaan en die replicator Carter vermoorden voordat ze onze repli killer wapen kon onklaar maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maja gelukkig hebben we Atlantis nog
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
Bedankt voor de tip ik heb hem direct ff opgezocht en aangezetquote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef HarigeKerel het volgende:
"Behind The Stargate Secrets Revealed *special*" is uit, even kijken of het wat is![]()
Ik heb hem net gezien en het is wel een soort making of ja ...quote:Op zondag 23 januari 2005 12:23 schreef kree het volgende:
Ben hem ook aan het downloaden.
Is het een soort van "making of", ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal niets van het verhaal spoilen... dit is zoiets dat je gewoon moet zien!.... Misschien is het wel leuk om te w88 tot volgende week alleen voor degenen die hem nog niet hebben gezien om dan allebei de episodes in 1 keer te kijken... Maar IMO kun je als je dat wil dan het best 2weken w88 en Threads erachteraan plakken
In ieder geval een heel verrassende episode met veel plotwendingen en cliffhangertjes voor part 2... ik verw8 VEEL goeds![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon echt puur genieten wassie!!![]()
Nee, ze maken dit seizoen nog af, nog 3 afleveringen krijgen we.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
Moeten we nu 6 maanden wachten zoals bij Atlantis?
Ah, cool.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:34 schreef Martydekale het volgende:
[..]
Nee, ze maken dit seizoen nog af, nog 3 afleveringen krijgen we.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:41 schreef Retuobak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar godverdomme wat was het weer een vette aflevering!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:41 schreef Retuobak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je geen spoilers, niet in dit topic komenquote:Op donderdag 3 februari 2005 03:05 schreef matboy het volgende:
SPOILER ?
Ik HAAT spoilers...... behalve op een Porsche
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]Maar... ik had hem toch gekocht enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een fijne aflevering was dit zeg... eindelijk al die kut replicators dood... en nou maar hopen dat ze in die volgende aflevering niet de hele tijd lijn verneuken waardoor er stiekem toch weer replicators zijn WAHAHAAHA
![]()
Die replicators beginnen me grondig te irriteren.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wil je geen spoilers, niet in dit topic komen
Het staat toch 'redelijk' duidelijk in de tt
Whatever can you mean?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:46 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Maar... ik had hem toch gekocht enzo...![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 04:16 schreef glannie het volgende:
Wat een GENIALE episode!!
Jezus wat vet was ieJa heerlijk he! Ik heb me ziek gelachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon echt puur genieten wassie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt ook geen HDTV versie, aangezien sky one geen hdtv uitzend.quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Is al uit, maar dat is de 600MB+ non HD versie.![]()
Die 90 minuten is met reclame erbij, vandaar dat ie niet echt 90 minuten duurde.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:04 schreef metallicattim het volgende:
kan het aan mij liggen dat de 90 min versie maar 63 min duurde?
wel weer een sterke aflevering!
Jammer van Jacob, vond hem wel cool... je zou echt denken dat het naar het einde van de serie loopt, kbedoel, de goa'ulds zijn verslagen, de replicators zijn waarschijnlijk verslagen... wat voor verhaallijn komt er in S9 dan? komen de wraith ook naar de milkyway? of gaan ze alles standalone episodes maken?
Who knows...
En een bevestiging dat dit waarschijnlijk ook zo is. Mooizo, die komen dus waarschijnlijk nog wel eens terug in seizoen 9.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef mvt het volgende:
Ik bedenk me net dat er best een kans is alleen de replicators in de melkweg pleitte zijn. Zolang ze te ver uit de buurrt van de stargates zijn is er kans opoverleving
Tenminste, er is genoeg gezegd en gedaan om die conclusie te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:57 schreef kingmob het volgende:
Achter die download zat een spoiler van de volgende aflevering (damn wat haat ik dat). Als je wilt weten wat ze gaan doen, gewoon even het einde bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:06 schreef mvt het volgende:
[..]KIJK UIT SPOILER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.gateworld.net/sg1/s8/819.shtml
quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:06 schreef mvt het volgende:
[..]punt is dat ik het helemaal niet wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Jaaah dat viel mij ook al op!quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:13 schreef Witchfynder het volgende:
Die diner waar Daniel zat was dezelfde als uit "Dead Like Me"!!!!!!!!![]()
![]()
Daniel zat zelfs op Georgia's plekje.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken niet wachten tot volgende week, eindelijk gaan ze iets doen waar ik al 8 seizoenen op wacht![]()
kan je moebius part 1 & 2 mooi achter elkaar kijken!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:54 schreef Radeon_NL het volgende:
Ben volgende week op vakantie dus voor mij wordt een extra week wachten voor de ep van volgende week. zo bijna niet op vakantie gaan ervoor.
Ook leuk was dat Anubis de hele tijd 'waarheen leidt de weg' liep te fluitenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:18 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Jaaah dat viel mij ook al op!![]()
![]()
Echt wel lachen! beide verhalen gingen over het dood zijn maar toch weer net niet
best goed!
gebruik media player classicquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:01 schreef mvt het volgende:
mijn mediplayer loopt er op vast en ook explorer als je er op klikt en hij de preview probeert in te laden.
Deed het ook al niet, meteen an de post geprobeerd. waarschijnlijk codec gekut.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:09 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
gebruik media player classic
ik heb geen Kawalsky gezien...quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:08 schreef Breukink het volgende:
iemand al moebius part 1 al gezien? Ik zit nu op me werk maar als ik straks thuis kom ga ik gelijk kijken. ik ben heel erg benieuwd, hoop dat kawalsky er al in zit in part 1 !
Ze moeten nog vanalles samenstellen en de tijdslijn is nog niet hersteltquote:
Waar?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:34 schreef mvt het volgende:
Er zijn mensen die het opnemen en op het net zetten
Ze bedoelen einde van seizoen 8, aangezien er nog een S9 komtquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:02 schreef Anahka2309 het volgende:
Hmmm....die "part 2 of the series finale" vind ik n beetje eng. Ik dacht dat er nog een 9e seizoen kwam?
Of zouden ze bedoelen eind van seizoen 8?
Maar niet op Sky One, waardoow op Sky One de afleveringen in sync lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:29 schreef Breukink het volgende:
ga denk ik toch maar de aflevering opnieuw kijken.....
vind het trouwens geweldig dat de twee series SG1 en SGA zo gelijk oplopen, al heb ik atlantis eerder gekeken( die afleveringen kwamen steeds eerder uit)
Dan zou het season finale moeten zijn maar goed.....semanticsquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ze bedoelen einde van seizoen 8, aangezien er nog een S9 komt
O'Neill is gewoon een domme soldaat eigenlijk, wazig hoe zo iemand tot commandant wordt bevorderd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:38 schreef merino het volgende:
ok kunnen jullie mij even helpen
Heb vroeger wel af en toe Stargate gekeken op de tv maar volg nu pas voor het eerst echt de serie met het laatste seizoen. En wat me nu steeds opvalt is de manier waarom O'Neill zich gedraagd. Hij lijkt namelijk eigenlijk gewoon continue stoned te zijn. Alsof hij in een stonerfilm speelt
Alleen kan ik me niet herinneren dat hij in de eerdere seizoenen ook al zo was. Kan iemand me uitleggen hoe dat zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |