gebruik media player classicquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:01 schreef mvt het volgende:
mijn mediplayer loopt er op vast en ook explorer als je er op klikt en hij de preview probeert in te laden.
Deed het ook al niet, meteen an de post geprobeerd. waarschijnlijk codec gekut.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:09 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
gebruik media player classic
ik heb geen Kawalsky gezien...quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:08 schreef Breukink het volgende:
iemand al moebius part 1 al gezien? Ik zit nu op me werk maar als ik straks thuis kom ga ik gelijk kijken. ik ben heel erg benieuwd, hoop dat kawalsky er al in zit in part 1 !
Ze moeten nog vanalles samenstellen en de tijdslijn is nog niet hersteltquote:
Waar?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:34 schreef mvt het volgende:
Er zijn mensen die het opnemen en op het net zetten
Ze bedoelen einde van seizoen 8, aangezien er nog een S9 komtquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:02 schreef Anahka2309 het volgende:
Hmmm....die "part 2 of the series finale" vind ik n beetje eng. Ik dacht dat er nog een 9e seizoen kwam?
Of zouden ze bedoelen eind van seizoen 8?
Maar niet op Sky One, waardoow op Sky One de afleveringen in sync lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:29 schreef Breukink het volgende:
ga denk ik toch maar de aflevering opnieuw kijken.....
vind het trouwens geweldig dat de twee series SG1 en SGA zo gelijk oplopen, al heb ik atlantis eerder gekeken( die afleveringen kwamen steeds eerder uit)
Dan zou het season finale moeten zijn maar goed.....semanticsquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ze bedoelen einde van seizoen 8, aangezien er nog een S9 komt
O'Neill is gewoon een domme soldaat eigenlijk, wazig hoe zo iemand tot commandant wordt bevorderd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:38 schreef merino het volgende:
ok kunnen jullie mij even helpen
Heb vroeger wel af en toe Stargate gekeken op de tv maar volg nu pas voor het eerst echt de serie met het laatste seizoen. En wat me nu steeds opvalt is de manier waarom O'Neill zich gedraagd. Hij lijkt namelijk eigenlijk gewoon continue stoned te zijn. Alsof hij in een stonerfilm speelt
Alleen kan ik me niet herinneren dat hij in de eerdere seizoenen ook al zo was. Kan iemand me uitleggen hoe dat zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |