Er komt ook geen HDTV versie, aangezien sky one geen hdtv uitzend.quote:Op woensdag 9 februari 2005 02:45 schreef HarigeKerel het volgende:
Is al uit, maar dat is de 600MB+ non HD versie.![]()
Die 90 minuten is met reclame erbij, vandaar dat ie niet echt 90 minuten duurde.quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:04 schreef metallicattim het volgende:
kan het aan mij liggen dat de 90 min versie maar 63 min duurde?
wel weer een sterke aflevering!
Jammer van Jacob, vond hem wel cool... je zou echt denken dat het naar het einde van de serie loopt, kbedoel, de goa'ulds zijn verslagen, de replicators zijn waarschijnlijk verslagen... wat voor verhaallijn komt er in S9 dan? komen de wraith ook naar de milkyway? of gaan ze alles standalone episodes maken?
Who knows...
En een bevestiging dat dit waarschijnlijk ook zo is. Mooizo, die komen dus waarschijnlijk nog wel eens terug in seizoen 9.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:38 schreef mvt het volgende:
Ik bedenk me net dat er best een kans is alleen de replicators in de melkweg pleitte zijn. Zolang ze te ver uit de buurrt van de stargates zijn is er kans opoverleving
Tenminste, er is genoeg gezegd en gedaan om die conclusie te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:57 schreef kingmob het volgende:
Achter die download zat een spoiler van de volgende aflevering (damn wat haat ik dat). Als je wilt weten wat ze gaan doen, gewoon even het einde bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:06 schreef mvt het volgende:
[..]KIJK UIT SPOILER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.gateworld.net/sg1/s8/819.shtml
quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:06 schreef mvt het volgende:
[..]punt is dat ik het helemaal niet wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Jaaah dat viel mij ook al op!quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:13 schreef Witchfynder het volgende:
Die diner waar Daniel zat was dezelfde als uit "Dead Like Me"!!!!!!!!![]()
![]()
Daniel zat zelfs op Georgia's plekje.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken niet wachten tot volgende week, eindelijk gaan ze iets doen waar ik al 8 seizoenen op wacht![]()
kan je moebius part 1 & 2 mooi achter elkaar kijken!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:54 schreef Radeon_NL het volgende:
Ben volgende week op vakantie dus voor mij wordt een extra week wachten voor de ep van volgende week. zo bijna niet op vakantie gaan ervoor.
Ook leuk was dat Anubis de hele tijd 'waarheen leidt de weg' liep te fluitenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:18 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Jaaah dat viel mij ook al op!![]()
![]()
Echt wel lachen! beide verhalen gingen over het dood zijn maar toch weer net niet
best goed!
gebruik media player classicquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:01 schreef mvt het volgende:
mijn mediplayer loopt er op vast en ook explorer als je er op klikt en hij de preview probeert in te laden.
Deed het ook al niet, meteen an de post geprobeerd. waarschijnlijk codec gekut.quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:09 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
gebruik media player classic
ik heb geen Kawalsky gezien...quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:08 schreef Breukink het volgende:
iemand al moebius part 1 al gezien? Ik zit nu op me werk maar als ik straks thuis kom ga ik gelijk kijken. ik ben heel erg benieuwd, hoop dat kawalsky er al in zit in part 1 !
Ze moeten nog vanalles samenstellen en de tijdslijn is nog niet hersteltquote:
Waar?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:34 schreef mvt het volgende:
Er zijn mensen die het opnemen en op het net zetten
Ze bedoelen einde van seizoen 8, aangezien er nog een S9 komtquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:02 schreef Anahka2309 het volgende:
Hmmm....die "part 2 of the series finale" vind ik n beetje eng. Ik dacht dat er nog een 9e seizoen kwam?
Of zouden ze bedoelen eind van seizoen 8?
Maar niet op Sky One, waardoow op Sky One de afleveringen in sync lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:29 schreef Breukink het volgende:
ga denk ik toch maar de aflevering opnieuw kijken.....
vind het trouwens geweldig dat de twee series SG1 en SGA zo gelijk oplopen, al heb ik atlantis eerder gekeken( die afleveringen kwamen steeds eerder uit)
Dan zou het season finale moeten zijn maar goed.....semanticsquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ze bedoelen einde van seizoen 8, aangezien er nog een S9 komt
O'Neill is gewoon een domme soldaat eigenlijk, wazig hoe zo iemand tot commandant wordt bevorderd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:38 schreef merino het volgende:
ok kunnen jullie mij even helpen
Heb vroeger wel af en toe Stargate gekeken op de tv maar volg nu pas voor het eerst echt de serie met het laatste seizoen. En wat me nu steeds opvalt is de manier waarom O'Neill zich gedraagd. Hij lijkt namelijk eigenlijk gewoon continue stoned te zijn. Alsof hij in een stonerfilm speelt
Alleen kan ik me niet herinneren dat hij in de eerdere seizoenen ook al zo was. Kan iemand me uitleggen hoe dat zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |