Weet je dat ik dat helemaal niet gezien heb!quote:Op maandag 13 september 2004 21:51 schreef HarigeKerel het volgende:
T'pol uit Star Trek was in de laatste Stargate aflevering te gast
Ze ziet er ook best leuk uit zonder dat Vulcan pakje, jammer dat die aflevering verder zo saai was
what i mean is dat de volgende sg1 en atlantis ergens begin volgend jaar verder gaan ..quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:36 schreef IceHeat het volgende:
What you mean laatste ep van het jaar?
tis TV..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ze zijn technologisch erg geavanceerd. Ze moeten in staat zijn snel die planeet op te bouwen, vooral ook omdat ze over genoeg grondstoffen beschikken.
hmm, welke zenders zouden het eventueeluitzenden? misschien kan je dan hun voorjaarsprogramma bekijken ter indicatie.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:29 schreef Witchfynder het volgende:
Nope, niemand heeft enig idee, helaas. Op epguides.com staat al wel wat de komende eps zullen zijn, maar niet wanneer ze uitgezonden zullen worden.
Yup.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:48 schreef metallicattim het volgende:
Uhmm, als ik het goed heb, komt vandaag een nieuwe SG-1?!?!?!?!?!?![]()
![]()
Waar? Hoelaat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:48 schreef metallicattim het volgende:
Uhmm, als ik het goed heb, komt vandaag een nieuwe SG-1?!?!?!?!?!?![]()
![]()
Jups, vind alleen eff de tijd niet...quote:
Sky Channel is legendarisch, man!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:26 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Jups, vind alleen eff de tijd niet...
Ik denk 20:00 ( Engelse tijd )
Ik wist btw niet dat het een Engelse Zender was
Nee, dan kun je het volgende niet weten: heeeel vroeger, diep in de jaren ' 80, hadden wij in Nederland Sky Channel. Toen hadden zij altijd al de meest geweldige tekenfilms enzo. Het is nog steeds een legende onder mijn leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:45 schreef metallicattim het volgende:
Jah ben 19maar zonder het internet en de vele downloads had ik dit kanaal ook nooit gekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:23 schreef Radeon_NL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |