SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
Ja, en toch blijf ik kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef Radeon_NL het volgende:
ja als je zo gaat analyseren kan je een het bij een hele hoop serie's wel zeggen
Ze heeft dat wapen niet onklaar gemaakt. Maar zichzelf immuun tegen het wapen;quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:06 schreef Radeon_NL het volgende:
terug in de tijdgaan en die replicator Carter vermoorden voordat ze onze repli killer wapen kon onklaar maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maja gelukkig hebben we Atlantis nog
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
Bedankt voor de tip ik heb hem direct ff opgezocht en aangezetquote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef HarigeKerel het volgende:
"Behind The Stargate Secrets Revealed *special*" is uit, even kijken of het wat is![]()
Ik heb hem net gezien en het is wel een soort making of ja ...quote:Op zondag 23 januari 2005 12:23 schreef kree het volgende:
Ben hem ook aan het downloaden.
Is het een soort van "making of", ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal niets van het verhaal spoilen... dit is zoiets dat je gewoon moet zien!.... Misschien is het wel leuk om te w88 tot volgende week alleen voor degenen die hem nog niet hebben gezien om dan allebei de episodes in 1 keer te kijken... Maar IMO kun je als je dat wil dan het best 2weken w88 en Threads erachteraan plakken
In ieder geval een heel verrassende episode met veel plotwendingen en cliffhangertjes voor part 2... ik verw8 VEEL goeds![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon echt puur genieten wassie!!![]()
Nee, ze maken dit seizoen nog af, nog 3 afleveringen krijgen we.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
Moeten we nu 6 maanden wachten zoals bij Atlantis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, cool.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:34 schreef Martydekale het volgende:
[..]
Nee, ze maken dit seizoen nog af, nog 3 afleveringen krijgen we.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:41 schreef Retuobak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar godverdomme wat was het weer een vette aflevering!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:41 schreef Retuobak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je geen spoilers, niet in dit topic komenquote:Op donderdag 3 februari 2005 03:05 schreef matboy het volgende:
SPOILER ?
Ik HAAT spoilers...... behalve op een Porsche
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 februari 2005 07:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]Maar... ik had hem toch gekocht enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een fijne aflevering was dit zeg... eindelijk al die kut replicators dood... en nou maar hopen dat ze in die volgende aflevering niet de hele tijd lijn verneuken waardoor er stiekem toch weer replicators zijn WAHAHAAHA
![]()
Die replicators beginnen me grondig te irriteren.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wil je geen spoilers, niet in dit topic komen
Het staat toch 'redelijk' duidelijk in de tt
Whatever can you mean?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:46 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Maar... ik had hem toch gekocht enzo...![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 04:16 schreef glannie het volgende:
Wat een GENIALE episode!!
Jezus wat vet was ieJa heerlijk he! Ik heb me ziek gelachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon echt puur genieten wassie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |