SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
Ja, en toch blijf ik kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:53 schreef Radeon_NL het volgende:
ja als je zo gaat analyseren kan je een het bij een hele hoop serie's wel zeggen
Ze heeft dat wapen niet onklaar gemaakt. Maar zichzelf immuun tegen het wapen;quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:06 schreef Radeon_NL het volgende:
terug in de tijdgaan en die replicator Carter vermoorden voordat ze onze repli killer wapen kon onklaar maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maja gelukkig hebben we Atlantis nog
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
Bedankt voor de tip ik heb hem direct ff opgezocht en aangezetquote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef HarigeKerel het volgende:
"Behind The Stargate Secrets Revealed *special*" is uit, even kijken of het wat is![]()
Ik heb hem net gezien en het is wel een soort making of ja ...quote:Op zondag 23 januari 2005 12:23 schreef kree het volgende:
Ben hem ook aan het downloaden.
Is het een soort van "making of", ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |