Waarom zou je iemand vermoorden die eventueel info heeft over je ergste vijand en je ieder moment die persoon kan doden?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:03 schreef Skimmer het volgende:
Deze aflevering sloeg in het geheel toch al nergens op... direct toen die repli-carter riep dat ze dood wilde, hadden ze bij SGC tegen Repli-Carter kunnen roepen dat ze alleen maar door de gate hoefde te stappen... de Iris zou er dan wel voor zorg dragen dat al haar wensen vervuld zouden worden...
Thats my point... het stonk vanaf het begin...quote:Op donderdag 16 december 2004 11:25 schreef mvt het volgende:
[..]
Trouwens, Repli-Carter wist ook dat de Iris er was en dus kon ze meteen na het maken van de wormhole door de hate kunnen stappen en tegen de iris te pletter slaan
Maar, ze wilde niet doodquote:Op donderdag 16 december 2004 11:51 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Thats my point... het stonk vanaf het begin...
Sky had de transformersquote:Op woensdag 15 december 2004 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dan kun je het volgende niet weten: heeeel vroeger, diep in de jaren ' 80, hadden wij in Nederland Sky Channel. Toen hadden zij altijd al de meest geweldige tekenfilms enzo. Het is nog steeds een legende onder mijn leeftijdsgenoten.
Superchannel was er nog zo een. hehe
quote:Op maandag 6 december 2004 02:56 schreef metallicattim het volgende:
ok, ik heb net Endgame nog eens gekeken, en wat ik niet snap is dit:
ze zijn op het einde met 3 man op die Al'kesh terwijl er maar 1 vrouw van die roque NID aanwezig is, en wat doen ze, ze vertrekken...
Als ze toch gewoon meegegaan waren in hyperspace, dat mens neergeknald hadden en teruggevlogen, tadaa al'kesh voor de SGC....
maaaaaaargoed.... toch?
Aflevering was leuk idd. Maar zulke foutjes in het verhaal blijven toch slordig....quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:54 schreef metallicattim het volgende:
maar SGC moest eigenlijk weten dat ze iets van plan was, aangezien ze meteen door de stargate kon stappen en dan geplet werd. SGC heeft dus geblunderd! Mjah dit is natuurlijk wel weer een leuk begin van het verhaallijn met de Reps
Misschien een rolletje tuusendoorquote:Op maandag 20 december 2004 23:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Hammond komt denk ik niet terug... ik zag hem onlangs in "NCIS"![]()
Kan je misschien een linkje geven kan het niet vindenquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:47 schreef metallicattim het volgende:
op gateworld staat een wel leuk artikel over de eventuele opvolger van O'neill in S9
lees het maar eens
En Andromeda.quote:Op maandag 20 december 2004 23:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Hammond komt denk ik niet terug... ik zag hem onlangs in "NCIS"![]()
Eff een linkje naar meer infoquote:Op woensdag 22 december 2004 00:11 schreef JMurc het volgende:
Ben Browder (Farscape) krijgt een vaste rol in seizoen 9!!!!
kut, net nu ik alweer over 4 uur wakker moet zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 00:39 schreef HarigeKerel het volgende:
8x12 is uit zie ik, nou ik blijf wakker om hem te zien over een uur of vier denk ik maar... jaja je bent een fan of niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja, Vala was goed ja!I love it when a plan comes together !
Die aliens hadden het schip in ieder geval wel nodig. Die vrouw zal wel gewoon een soort bounty hunter zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:48 schreef Radeon_NL het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wie die aliens woren, nog nooit wat van gezien nog gehoord.
JA JA JA!!!quote:Op zondag 2 januari 2005 14:36 schreef metallicattim het volgende:
Dinsdag is het weer tijd voor een nieuwe aflevering
Maanden?? een paar weken maar hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:03 schreef Skimmer het volgende:
[..]
JA JA JA!!!
HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!!
Any way... ik heb in de maanden dat er nou geen SG-1 was, de moeite genomen om alle afleveringen tot nu toe nog maar eens op nieuw te kijken... Een hoop details opgepakt, en het was weer leuk...
Stemt me niet erg positief.quote:Richard Dean Anderson tells
As season eight of Stargate launches, dreamwatch spoke to one of the stars of the long running and successful show. Season eight sees Jack O'Neill (Richard Dean Anderson) taking command of the SGC as Brigadier General and Richard Dean Anderson tells dreamwatch about what this has meant.
"O'Neill is a fish out of water in his new position," notes Anderson. "On paper he really doesn't belong in a position of General. O'Neill would rather be a man of action than a man of great thought or great organisation."
Anderson also starred in the opening episode of the Stargate SG-1 spin-off show Stargate Atlantis, an opportunity he clearly relished, "I had a ball doing Atlantis, I had more fun than anybody on that. I got to ride in a helicopter for 10 hours."
But will he be available for a ninth season?
"I don't know what the scenario would need to be in order for me to stay connected to the franchise. I like relaxing right now and I'm easing myself into a state of mind that has me not working next season."
quote:Next on Sky One (UK)
Season 8: Episode 13 - It's Good to be King
Airs Jan 4, 8 PM (US Air Date: Feb 4, 2005)
SG-1 discovers that Harry Maybourne is living well on the planet to which he retired.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |