Ben benieuwd hoe het er mee staatquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:55 schreef Vision het volgende:
ik heb nu iedereen alles verstuurd wat ik binnen heb gekregen.
Ik zal nog wel posten wat er niet klopte en wat dus nog over is. Als niemand dat wil hebben stuur ik het terug.
Er zijn iig 2 polo's over, welk type weet ik uit mijn hoofd even niet. Een large
groene polo en een large navy polo.
Dit weekend loop ik ook langs wie wat betaald heeft en dat wordt dit weekend dan ook terug geboekt.
Ik krijg ook een refund. Ik heb 1 polo niet gehad. Ik zal Vision even mailen hierover.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:27 schreef Mighty het volgende:
Welke mensen hebben een item verkeerd gekregen of helemaal niet? Ik ben zo langzamerhand wel benieuwd naar wie er verder nog op een refund wacht (ondergetekende wel) en hoe het met de afronding staat.....
Het irritante is dat abercrombie alleen via fedex wil verzenden. fedex= altijd douane kosten ben ik nu achterquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:46 schreef Steijn het volgende:
Ik heb net even gekeken en ik heb ook nog geen refund ontvangen. Ik had een polo bestelt maar die is nooit verzonden door Abercrombie. Ik moet dus nog wel iets terugkrijgen.
Ik zal ook even vragen hoe het zit met de douanekosten. Zijn deze wel geheven?
Maar dat heeft iedereen al. Daarom is dit veel leuker.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:10 schreef Avani het volgende:
Op de site hebben ze wel leuke dingetjes eigenlijkMaar Hilfiger en Ralph Lauren vind ik ook leuk, en daar is wel makkelijker aan te komen
Jawel. Maar die blauwe polo die ik vanmiddag heb gezien was toch leukquote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen al. Daarom is dit veel leuker.![]()
Welke dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:24 schreef Avani het volgende:
Jawel. Maar die blauwe polo die ik vanmiddag heb gezien was toch leuk![]()
Dan moet ik ff gaan zoekenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Welke dan?
Erg hip zo'n 404'tje.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:50 schreef Avani het volgende:
[[url=http://lp.imageg.net/prod?set=key[ponyimage],value[7985]&set=key[displaysize],value[500]&load=url]afbeelding[/url]]
Niet kunnen vinden. Maar deze is ook leuk
Ja sorry hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Erg hip zo'n 404'tje.![]()
![]()
RL staat altijd goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:52 schreef Avani het volgende:
[..]
Ja sorry hoorNu is ie wel goed
Ohquote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
RL staat altijd goed.![]()
Ik heb deze gekocht op vakantie. 29 euro in Slovenië, en voor zover ik heb kunnen zien i het geen neppert.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 03:02 schreef Avani het volgende:
[..]
OhNou ik moet de eerste 120 kilo wegende vrouw die RL draagt waarbij het leuk staat nog vinden hoor
Die kom je ook lekker vaak tegen
Om toch nog maar een beetje ontopic te blijven
[afbeelding]
Deze is ook leuk voor met de Olympische Spelen
Leukquote:Op donderdag 19 augustus 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht op vakantie. 29 euro in Slovenië, en voor zover ik heb kunnen zien i het geen neppert.
[afbeelding]
ik vind em niet zo mooiquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:05 schreef D-MIXXX het volgende:
Wie het eerst reageerd op mijn mail mag deze broek hebben voor inkoopprijs:
[afbeelding]
Type: ABERCROMBIE & FITCH DESTROYER BARSTAR FLARE JEANS
Maat: 28 x 32
75 incl verzendkosten, uit America. Hier maak ik dus 0,00 winst op...
dmixxx@tiscali.nl
Ik heb niks van Vision vernomen en ook geen geld terug gekregen, terwij hij als het goed is weet dat ik niet alles heb ontvangen..quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:18 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat valt er nog af te handelen dan?
Ik heb netjes mijn geld terug gekregen en communicatie via mail verliep prima....
idemquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:02 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik heb niks van Vision vernomen en ook geen geld terug gekregen, terwij hij als het goed is weet dat ik niet alles heb ontvangen..
Rot toch weg, als je niet weet waar het over gaat.quote:Op maandag 20 september 2004 23:48 schreef patty het volgende:
Jullie zijn allemaal opgelicht
quote:Op zaterdag 11 september 2004 22:15 schreef Mighty het volgende:
Nou..het is alweer bijna drie weken verder en alhoewel ik ook aan mijn afstuderen werk zou ik het toch prettig vinden om weer eens wat te horen.
Mail anders eens naar vision apastaartje fok.nlquote:Op maandag 20 september 2004 23:42 schreef Desiderius het volgende:
Same here, nog geen refund.
Als het goed is zijn alle benodigde gegevens bij de organisatie bekend, het geld is er tenslotte ook gekomen
done.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
Mail anders eens naar vision apastaartje fok.nl
Dat is wat directer.![]()
Ja, ik heb hem ontvangen. Ik heb ook van anderen mail ontvangen, dus ik ga er morgen mee aan de slag.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:19 schreef Mighty het volgende:
Steijn heb je mijn mail wel ontvangen?
Oei, ik zie net dat het mailtje in de map Concept is blijven staan, heb hem zojuist verzonden. Ik dacht al, wat komt er weinig reactie.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:22 schreef Steijn het volgende:
Ik heb ook van anderen mail ontvangen, dus ik ga er morgen mee aan de slag.
Wel betalen, de BTW betaal je over het bedrag + importheffingen samen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef mistraldk het volgende:
Hoe zit het met import&BTW bij het maken van een bestelling? het is in principe heel coole kleding en best goedkoop maar na 12% en dan weer 19 procent is het behoorlijk duur! moet je dit wél of niet betalen.
Ja, maar de inschrijving is gesloten. Topic is alleen nog open om de lopende zaken af te handelen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:37 schreef RealKnuckles het volgende:
dus het loopt nog ?
Heb je mijn mail gehad? Heb je al wat van Vision (Thijs) gehoord?quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:35 schreef Desiderius het volgende:
ontopic mensen
De afhandeling van de eerste actie loopt nog steeds. Het is nogal een soap geworden.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:34 schreef Fatality het volgende:
Al een tijdje niets meer in dit topic, raar aangezien abercrombie voornamelijk kleding voor de warmere dagen verkoopt. Waarom bestellen jullie nog wel in november en niet nu de lente enigszins voor de deur staat (ik denk positief)
Misschien een idee voor een nieuwe inkoopactie?
Dan verschaf ik de Excelsheets wel.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:41 schreef Avani het volgende:
Goed idee. Ik mag alleen m'n vaders creditcard niet lenen
Maar dan hebben we nog geen creditcardquote:Op maandag 7 februari 2005 23:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan verschaf ik de Excelsheets wel.
Ik las over 'niet' heen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:47 schreef Avani het volgende:
[..]
Maar dan hebben we nog geen creditcard
Iets te enthousiastquote:
Ja dat vraag ik me ook af.... De leuke dingen van de huidige collectie zijn al weg, of je moet in maat XXL passen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:20 schreef Ontopic het volgende:
Wanneer komt de nieuwe collectie voor de zomer ongeveer?
Ben geen financieel adviseur maar vrees dat de dollar alleen maar terrein gaat winnenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:47 schreef Fatality het volgende:
Ik heb ook wel interesse, maar ik heb geen creditcard... en op dit moment ook nog geen geld op m'n rekening. Dus het is niet zo heel vervelend dat de zomercollectie er nog niet is
Hoeveel procent krijg je er eigenlijk nog over de officiele prijs heen? Iets van 30%? Dan maar hopen dat de dollar zwak staat.
De Dollar staat zo zwak als een hut in Azië. 1 Dollar kost 0,76 Euro.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:47 schreef Fatality het volgende:
Hoeveel procent krijg je er eigenlijk nog over de officiele prijs heen? Iets van 30%? Dan maar hopen dat de dollar zwak staat.
We hebben het gisteren nog over A&F gehad in dat andere topicquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:40 schreef Coconut het volgende:
Als de nieuwe zomercollectie er is en ik wat wil bestellen, ben ik eventueel wel bereid een inkoopactie te organiseren. Ik heb een CC.
Dat ga ik zeker proberen. Scheelt een hoop in de kostenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:20 schreef El_Bassie het volgende:
Ik doe ook mee...las in een ander topic dat je het via een vriendin van je schoonmoeder besteld hebt. Zou zo iets ook mogelijk zijn bij een inkoopactie als deze?
Hehe, jaquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:32 schreef Steijn het volgende:
Ik doe ook mee als het zover is.
En trouwens Coconut, doe je nu wel de hele actie mee?![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:17 schreef Rapaille het volgende:
Ik betaal 12 euro per jaar voor een studenten creditcard. Je hebt ook diverse gratis aanbieders (ING eerste jaar gratis geloof ik), ANWB is ook best goedkoop.
Als arme student is dat niets. Zit zelf bij de ABN, zit je daar ook met die ¤ 12?quote:U kunt een ING Card aanvragen als u:
18 jaar of ouder bent.
een lopende rekening bij een Nederlandse bank heeft.
een bruto maandinkomen van minimaal Euro 1.500,- heeft.
geen betaalachterstanden bij Bureau Krediet Registratie (BKR) in Tiel geregistreerd heeft staan.
yepquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Als arme student is dat niets. Zit zelf bij de ABN, zit je daar ook met die ¤ 12?
Lacoste is in amerika ook slechts zo'n 50% van de Nederlandse prijs.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:49 schreef Molluck het volgende:
ik ben pas net lid, dus kan iemand mij even vertellen hoe er besteld is/gaat worden?
ik ben al een tijdje op zoek naar dit merk en ik stond vorig jaar op het punt wat te bestellen, helaas ben je dan wel weer 35/40 euro kwijt aan verzendkosten en op 1 a 2 kledingstukken is dat dan helemaal niet meer zo voordelig...
in dit topic werd het al vergelijken met Ralph Lauren en Hilfiger, maar het is veel goedkoper dan in Nederland, is dit voor Amerikaanse maatstaven dan ook een duur merk of lijkt dat maar zo?
in de huidige collectie (spring 2005) zitten weer een aantal hele mooie dingen...ben eventueel wel geinteresseerd in een nieuwe actie, maar mijn pa's creditcard is ook niet beschikbaar
En ken je toevallig nog een paar online winkels waar ik Lacoste voor 50% NL prijs kan krijgen ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:05 schreef Rest het volgende:
[..]
Lacoste is in amerika ook slechts zo'n 50% van de Nederlandse prijs.
Er is nog helemaal geen actie. Dit is een soort animocheck. Overigens wil ik er wel op wijzen dat er slechts 25 items tegelijk bij A&F op de site besteld kunnen worden, het is dus handig een maximum aan het aantal deelnemers te stellen (stuk of 8). Of iemand moet A&F zo ver zien te krijgen dat ze ook buiten hun site om willen verkopen, en dat is mij niet gelukt de vorige keer.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:01 schreef Lu_uK het volgende:
ik doe graag mee! wat zijn de regels? waar moet ik afhalen of word het opgestuurd, ik snap er eigelijk niet veel van...
neequote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:39 schreef Stretto het volgende:
[..]
En ken je toevallig nog een paar online winkels waar ik Lacoste voor 50% NL prijs kan krijgen ?![]()
Ik snap het al ik had nog niet het gehele topic gelezen, zijn er wel vorige acties geweest? en hoe is het daar mee afgelopen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen actie. Dit is een soort animocheck. Overigens wil ik er wel op wijzen dat er slechts 25 items tegelijk bij A&F op de site besteld kunnen worden, het is dus handig een maximum aan het aantal deelnemers te stellen (stuk of 8). Of iemand moet A&F zo ver zien te krijgen dat ze ook buiten hun site om willen verkopen, en dat is mij niet gelukt de vorige keer.
misschien dat mijn brakke engels ook meespeelde
Ik ben nog geen enkele winkel tegen gekomen waar ze het verkochten. Polo's en petjes zijn volgens mij nog wel beperkt te krijgen, maar dan houdt het volgens mij echt op hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Gister bij de America Today (utrecht) twee polotjes van abercrombie gekocht voor 9.95 per stuk, waarom in Amerika bestellen?
De kleren doen het nog...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:24 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ik snap het al ik had nog niet het gehele topic gelezen, zijn er wel vorige acties geweest? en hoe is het daar mee afgelopen?
Die hebben ze bij vlagen, helaas kom ik meestal net na de vlaag.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Gister bij de America Today (utrecht) twee polotjes van abercrombie gekocht voor 9.95 per stuk, waarom in Amerika bestellen?
Bij abercrombie zelf heb je meer keuzen, en een leukere keuze. Wel jammer dat ze het daar in de aanbieding gooien voor 9,95 dan zijn mijn polo's weer minder exclusiefquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
op de site staat een size chart, daar staat precies in hoeveel inches de mouwen/taille ed. zijn, voor S/M/L etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:53 schreef Wuder het volgende:
Ik heb een vraag.. Hoe valt de A&F kleding? Is het groter dan normale kleding of smaller? (weet niet hoe ik het moet zeggen)
Ik zal wel even aan familie in de States vragen of ze ff in de winkels kunnen kijken.quote:
Ja, de maten zijn inderdaad veranderd. De size chart dan.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:43 schreef Chillmeister het volgende:
offtopic vraagje. zat voor het eerst in een lange tijd op de a&f site te kijken en zie tegenwoordig ook XXL erbij staan als maat. Heeft die er altijd bij gestaan? de sizechart leek tegenwoordig iets andere maten te hebben. kan het best fout hebben
Heb je toevallig iets om de oude en nieuwe maten te vergelijken? Heb zelf bijv een overhemd in maat L en een polo in XL. allebei muscle fitquote:Op zondag 13 februari 2005 22:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, de maten zijn inderdaad veranderd. De size chart dan.
Er staat ook niet zo heel veel op, maar ik vind het goed genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:38 schreef BrauN het volgende:
Ben ik nou achterlijk, of staat er op dit moment verschrikkelijk weinig op hun site? Het lijkt me niet echt slim nu al weer een actie te organiseren, want het aanbod is vrij magertjes...
Moet er wel iets leuks zijnquote:Op woensdag 16 februari 2005 02:45 schreef Steijn het volgende:
Je kunt nu dus zeer goedkoop kopen bij A&F.
Ik wil het wel eens proberen, van zo'n inkoopactie bij A&F komt toch niks terecht voorlopig.quote:Op woensdag 16 februari 2005 02:41 schreef Rapaille het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een soort inkoopactie bij ebay? Dat we dus een verkoper zoeken die redelijk wat heeft en daar dan wat kopen (buy it now is het handigste) het gecombineerd laten verzenden)
Ik wil namelijk nog wel wat kopen, maar niet zo heel veel, en bij abercrombie ben je op zijn minst 40 dollar kwijt aan verzenden+ de invoerrechten+ btw.
Mocht die actie er komen dan wil ik het wel een beetje bijhouden hoorquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:12 schreef Avani het volgende:
Ondertussen zijn er al weer zoveel aanmeldingen dat het overzicht wel weer weg is gevallen.
Een beetje? Is dat niet wat halfbakken?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:26 schreef JaWi het volgende:
Mocht die actie er komen dan wil ik het wel een beetje bijhouden hoor.
SaleemB is echt een aanrader. Kreeg alles redelijk snel geleverd met kaartjes eraan in een originele A&F tasquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:47 schreef Rapaille het volgende:
E-bay stores die ik zo snel kon vinden die vrij veel hadden:
Find it on the Net
Saleemb
Allebei in de 99% positieve feedback, prijzen heb ik (nog) niet naar gekeken
Of er een geld limiet aan de bestelling zit weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat je max. 25 artikelen per keer kan bestellen en dat de meeste creditcards een limiet (van 1500/2000 euro) hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef Fatality het volgende:
Volgens mij willen er zo langzamerhand wel een stuk of 300 mensen meedoen. Maar er zit een limiet per bestelling (1500 euro?) dus zullen er meer CC'ers zich aan moeten melden.
Er zit geen limiet qua geld aan de bestellingen, alleen die 24 artikelen zijn wel het maximum via de site inderdaad. Maar misschien dat als we groot inkopen dat iemand iets onderhands kan regelen met A&F, met bij behorende korting dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:20 schreef Coconut het volgende:
[..]
Of er een geld limiet aan de bestelling zit weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat je max. 25 artikelen per keer kan bestellen en dat de meeste creditcards een limiet (van 1500/2000 euro) hebben.
Foto? lijkt me op zich wel handig, kan je even passen enzoquote:Op zondag 20 februari 2005 03:46 schreef Steijn het volgende:
Bij Front Runner in de Langestraat (Amersfoort) verkopen ze trouwen truien van A&F, ben ik vandaag achter gekomen. Was eigenlijk naar nieuwe schoenen op zoek, maar toen ik die truien zag hangen heb ik er daar maar eentje van gekocht.Prima trui trouwens, netjes afgewerkt en een fijne kwaliteit wol. 59,95, daar kun je ze niet voor uit de VS halen.
http://www.frontrunner.nl/
wanneer zou die moeten komen dan?quote:Op maandag 21 februari 2005 14:24 schreef tommy_mclaren het volgende:
Oke dan wacht ik ook wel op de nieuwe/grote collectie.
Er stond een trui op die ik wilde hebben, maar die is nu weg :S
dus nog ff geduld
Ik verwacht eind maart. De prijzen in een catalogus zijn gegarandeerd tot 30 maart. eind maart begint misschien een uitverkoop? En de lente collectie heet vanaf dan de lente/zomer collectie volgens mij.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
wanneer zou die moeten komen dan?
ohja, de kinderbijslag komt toch ook op 1 april?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik verwacht eind maart. De prijzen in een catalogus zijn gegarandeerd tot 30 maart. eind maart begint misschien een uitverkoop? En de lente collectie heet vanaf dan de lente/zomer collectie volgens mij.
Haha nee, had ik maar zoveel geldquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:28 schreef Avani het volgende:
21 itemsDat is toch niet alleen voor jezelf dan?
![]()
59,95 als het goed is. Dat kostten ze in ieder geval hier in Amersfoort bij de Front Runner.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:47 schreef Coconut het volgende:
Enne BrauN, wat heb je betaald voor dat vest als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Uit betrouwbare bron, BrauN zelfquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
59,95 als het goed is. Dat kostten ze in ieder geval hier in Amersfoort bij de Front Runner.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:52 schreef Avani het volgende:
Uit betrouwbare bron, BrauN zelf, heb ik begrepen dat hij er 69.95 voor heeft neergelegd.
BrauN vind dat Steijn ze bakkes dicht moet houwûh!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan had hij beter naar Amersfoort kunnen gaan.
Steijn vind dat BrauN niet zo kinderachtig moet doen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:04 schreef Avani het volgende:
BrauN vind dat Steijn ze bakkes dicht moet houwûh!!
BrauN vindt dat je beter kinderachtig kan zijn in plaats van 10 euro minder betalen!quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Steijn vind dat BrauN niet zo kinderachtig moet doen.
En dat zijn mijn woorden.![]()
welke AT?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:29 schreef peksin het volgende:
Ik heb laatst bij AT een abercrombie polo gekocht, is zekers te weten echt. Met label bij de nek en natuurlijk elandje, zit erg lekker en dat voor 10 euro.
Wóóówquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:04 schreef Avani het volgende:
BrauN is vanmiddag kleden wezen kopen in Amsterdam en heeft bij Front Runner in de Kalverstraat het volgende vest gekocht:
[afbeelding]
Nijmegen, blauw, wit, ander blauw en oranje/roodquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
welke AT?
en welke kleuren hebben ze?
Mwah, ik wil wel wat bij een ebay store kopen ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:21 schreef Fatality het volgende:
Kan er trouwens niet gewoon nu al een kleinschalige actie op poten worden gezet? Ik bedoel, ik zie er wel wat leuks tussen staan en bestel toch geen scheepsladingen (alleen polo's). En zo zijn er nog wel wat meer,hebben alleen een CChouder nodig. En dan straks met de zomercollectie een grote actie, want dan weet ik niet of wat er nu tussen staat er dan nog wel is (iemand daar ervaring mee?). Als de lentecollectie grotendeels blijft staan, en dan bedoel ik shirts/polo's dan kan ik nog wel even wachten.
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:22 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
[..]
Wóóów
Heftig vest, BrauN. Je hebt smaak kerel, ik ga dit weekend ook maar eens een kijkje nemen in die winkel.
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bedankt!Inderdaad een lekker vest. Avani, bedankt voor het plaatsen van mijn aankoop.
Als ik ooit iets terug kan doen, je weet me te vinden hè?
![]()
Ja hèquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:27 schreef BrauN het volgende:
Het schijnt dat BrauN vandaag een puike A&F polo per post heeft mogen ontvangen.
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:43 schreef Steijn het volgende:
[..]
Welke dan? Maar jij hebt dus kennelijk ook een CC
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 16:43 schreef BrauN het volgende:
Via eBay deze puike Abercrombie & Fitch polo besteld, vandaag per post ontvangen.
Gelieve een biertje te serveren aan BrauN.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:57 schreef JaWi het volgende:
Kopje koffie?
Profiteurquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gelieve een biertje te serveren aan BrauN.
Heb je sowieso wel op die site gekekenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:12 schreef Fatality het volgende:
Nja Braun die polo daarboven ben ik niet echt kapot van.. het is een polo en hij's van abercrombie.
Hij zou vast wel fijn zitten en leuk staan, maar een beetje saai vind ik zulk soort polo's wel. Maar goed ik hoef er ook niet mee te lopen. he Braun heb je nou een CC? dan wil ik hem wel een dagje van je lenen![]()
Niet zo janken jij. Ok, er zijn interessantere polo's te koop, maar deze aankoop was voor mij vooral een 'experiment' om te checken of eBay een beetje lekker werkt enzo, zodat ik dat in het vervolg vaker kan doen. En ja, het werkt lekker.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:12 schreef Fatality het volgende:
Nja Braun die polo daarboven ben ik niet echt kapot van.. het is een polo en hij's van abercrombie.
Hij zou vast wel fijn zitten en leuk staan, maar een beetje saai vind ik zulk soort polo's wel. Maar goed ik hoef er ook niet mee te lopen. he Braun heb je nou een CC? dan wil ik hem wel een dagje van je lenen![]()
Nounou, dat zijn anders wel 66 hele guldens en nog een beetje!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Niet zo janken jij. Ok, er zijn interessantere polo's te koop, maar deze aankoop was voor mij vooral een 'experiment' om te checken of eBay een beetje lekker werkt enzo, zodat ik dat in het vervolg vaker kan doen. En ja, het werkt lekker.
En ach, wat is nu 30 euro (alles incl.) voor een polootje?
Als je zo gaat rekenen, wordt alles duurquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:27 schreef Fatality het volgende:
[..]
Nounou, dat zijn anders wel 66 hele guldens en nog een beetje!
30 euro , ok het is niet zoveel.. maar ik wil liever kleding die wel mooi is en dan mag het wat duurder kosten. maar ik ben altijd superkritisch en zeikerig dus...tja:{quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:31 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je zo gaat rekenen, wordt alles duurVoor een beetje polo betaal je een stuk meer, dus het is gewoon een koopje
Iets is duur of iets kost veel.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:35 schreef Fatality het volgende:
[..]
30 euro , ok het is niet zoveel.. maar ik wil liever kleding die wel mooi is en dan mag het wat duurder kosten. maar ik ben altijd superkritisch en zeikerig dus...tja:{
=fyptout:{=quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Iets is duur of iets kost veel.
Dingen kosten niet duur.
scherp hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Iets is duur of iets kost veel.
Dingen kosten niet duur.
Ik heb wel shirtjes bij de AT gezien in Enschede, maarja.. dat waren vrij matige shirts.En Den Bosch is neit zo om de hoek.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:04 schreef arj1o1 het volgende:
bij de america today in den bosch hebben ze 6 verschillende poo's liggen van abercrombie voor 9.95
Zodra we een CC hebben kunnen we gaan bestellen denk ik. Ik wil de zaak wel weer inventariseren, en je moet er snel bij zijn want er zijn veel mensen die deel willen nemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:51 schreef Robertje het volgende:
Wordt er nog wat besteld?
Nou het verzamelen van de bestellingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:27 schreef Fatality het volgende:
Inventariserenhet klinkt stoerder dan het is?
Wat houdt het in Steijn?
Ik denk dat meer de retro look is en de enigszins slordig afgewerkte mouwen. Als de kraag maar wel stevig isquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:31 schreef 3FM het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de (vintage) overhemden van A&F hebben die slijtplekken of komt dat vintage op andere wijze tot uiting?
Weet je toevallig of ze er daar veel hadden? Ik bedoel, een flinke stapel met genoeg keuze, of zomaar een restpartijtje? Ik wil er morgenochtend effe heengaan, maar het liefst niet voor Jan Lul.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:04 schreef arj1o1 het volgende:
bij de america today in den bosch hebben ze 6 verschillende poo's liggen van abercrombie voor 9.95
Ze hebben een beetje versleten uiterlijk. Alsof ze al 1000 keer zijn gewassen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:31 schreef 3FM het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de (vintage) overhemden van A&F hebben die slijtplekken of komt dat vintage op andere wijze tot uiting?
Dat zie je dus op die pics @ site totaal niet, beetje afwachten wat de schade is als je het thuis krijgtquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:10 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ze hebben een beetje versleten uiterlijk. Alsof ze al 1000 keer zijn gewassen.
ja idd, hebben ze alleen effen polo's? en in welke kleuren?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze er daar veel hadden? Ik bedoel, een flinke stapel met genoeg keuze, of zomaar een restpartijtje? Ik wil er morgenochtend effe heengaan, maar het liefst niet voor Jan Lul.
Inderdaad een lelijk ding. Ik twijfel ook aan de echtheid... mijn A&F polo heeft namelijk een donkerblauw label in de nek, terwijl het bij deze zo te zien wittig is... Het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon een heel oud model is, want A&F bestaat al heel lang, maar mooier wordt ie er niet op!quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
ja idd, hebben ze alleen effen polo's? en in welke kleuren?
of hebben ze ook die gestreepte?
btw: http://www.marktplaats.nl(...)p3%3Fq%3Dabercrombie lol? waarom staat die eland scheef?![]()
edit: en mócht ie dan echt zijn, dan vind ik het nog de lelijkste polo die ook ooit gezien heb
Mijn polo's uit de sentinal range lijn hebben donkerpaarse labels. Dus volgens mij verschilt dat per modelquote:Op woensdag 9 maart 2005 15:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad een lelijk ding. Ik twijfel ook aan de echtheid... mijn A&F polo heeft namelijk een donkerblauw label in de nek, terwijl het bij deze zo te zien wittig is... Het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon een heel oud model is, want A&F bestaat al heel lang, maar mooier wordt ie er niet op!
Nee, het is niet leuk als iedereen er in loopt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:14 schreef Do_1980 het volgende:
Is het heel erg dat ik nog nooit van dit merk heb gehoord?
niet gaan dus, de polos zijn gestreepte zoals gezegd en t-shirt dun....quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze er daar veel hadden? Ik bedoel, een flinke stapel met genoeg keuze, of zomaar een restpartijtje? Ik wil er morgenochtend effe heengaan, maar het liefst niet voor Jan Lul.
De vorige actie heb ik gedaan met iemand die ook een CC had, ik zorgde ervoor dat hij de bestellingen kreeg aangeleverd en hij bestelde ze bij Abercrombie. Dit is niet helemaal goed gegaan maar dat is een ander verhaal. In principe werkt dit prima, het kost wel een beetje tijd maar de vorige keer had ik gewoon geregeld dat de organisatoren een beetje korting kregen en dat de andere deelnemers een kleine opslag moesten betalen. Werkt prima en wel zo reëel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:30 schreef Rapaille het volgende:
Er zijn genoeg mensen voor wel 3 inkoopactiesAlleen wil niemand met een cc het organiseren. Zelf ben ik te egoistisch ervoor iig.
ja mooi! en ook een stel t-shirts met korte mouwen (verder heb ik nog niets nieuws kunnen ontdekken)quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:32 schreef Rapaille het volgende:
Ze hebben nieuwe polo's uit btw...
Goede keus.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:37 schreef Avani het volgende:
Ik doe even een subtiele kickLeuke polo voor een jongen
[afbeelding]
Heb even snel gekeken, dus er staan ongetwijfeld nog leukere op
Totaal niet. Iedereen met een studentenrekening bij de abn of postbank kan er een aanvragen (andere banken waarschijnlijk ook wel) Ik denk dat normaal gesproken minimimumloon al voldoet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:48 schreef Fatality het volgende:
nja het loopt ook niet zo heel lekker met een fok dat om de haverklap plat ligt..
maar iemand een CC? moet je daar trouwens enigszins vermogend voor zijn om een CC aan te kunnen vragen?
Die geel met wit ligt hier voor me neus (ook besteld op abercrombie.com) en is wel mooi maar minder mooi dan op de foto vind ik...quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:24 schreef Steijn het volgende:
Ik kan mogelijk een credit card regelen.Maar dan moet ik wel eerst inventariseren wat iedereen wil want daar hangt het namelijk vanaf of ik de CC mag lenen.
Ik post in de loop van de dag wel een mailadres enzo waar je vrijblijvend kunt aangeven wat je mogelijk wilt bestellen, zie het als een animocheck.
![]()
Maak van die dag trouwens maar vanavond of zondag. Want ik heb het druk nu en ben enigszins gaar van het autorijden.quote:
Ik heb vorig jaar ook een A&F inkoopactie georganiseerd dus opzich wil ik je daar wel bij helpen. Ik heb sheets enzo dus dat komt wel goed. Als ik echter hier op Fok! kijk denk ik dat er genoeg ruimte is voor 2 inkoopacties, je kunt immers maar 24 artikelen per keer bestellen bij A&F, maar laten we daarvoor even de animocheck afwachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:59 schreef Lassekjus het volgende:
Dag mensen, Ik heb deze thread helemaal doorgelezen omdat ik zelf ook een paar hele leuke dingen heb zien staan op de abercrombie site.. En ik heb een credit card.. Ik zou alleen niet weten hoe ik het zou moeten organiseren maar als mensen mij daarbij willen helpen zou ik het best met mij CC willen doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |