wanneer zou die moeten komen dan?quote:Op maandag 21 februari 2005 14:24 schreef tommy_mclaren het volgende:
Oke dan wacht ik ook wel op de nieuwe/grote collectie.
Er stond een trui op die ik wilde hebben, maar die is nu weg :S
dus nog ff geduld
Ik verwacht eind maart. De prijzen in een catalogus zijn gegarandeerd tot 30 maart. eind maart begint misschien een uitverkoop? En de lente collectie heet vanaf dan de lente/zomer collectie volgens mij.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:38 schreef Molluck het volgende:
[..]
wanneer zou die moeten komen dan?
ohja, de kinderbijslag komt toch ook op 1 april?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik verwacht eind maart. De prijzen in een catalogus zijn gegarandeerd tot 30 maart. eind maart begint misschien een uitverkoop? En de lente collectie heet vanaf dan de lente/zomer collectie volgens mij.
Haha nee, had ik maar zoveel geldquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:28 schreef Avani het volgende:
21 itemsDat is toch niet alleen voor jezelf dan?
![]()
59,95 als het goed is. Dat kostten ze in ieder geval hier in Amersfoort bij de Front Runner.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:47 schreef Coconut het volgende:
Enne BrauN, wat heb je betaald voor dat vest als ik zo vrij mag zijn dat te vragen?
Uit betrouwbare bron, BrauN zelfquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
59,95 als het goed is. Dat kostten ze in ieder geval hier in Amersfoort bij de Front Runner.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:52 schreef Avani het volgende:
Uit betrouwbare bron, BrauN zelf, heb ik begrepen dat hij er 69.95 voor heeft neergelegd.
BrauN vind dat Steijn ze bakkes dicht moet houwûh!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan had hij beter naar Amersfoort kunnen gaan.
Steijn vind dat BrauN niet zo kinderachtig moet doen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:04 schreef Avani het volgende:
BrauN vind dat Steijn ze bakkes dicht moet houwûh!!
BrauN vindt dat je beter kinderachtig kan zijn in plaats van 10 euro minder betalen!quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Steijn vind dat BrauN niet zo kinderachtig moet doen.
En dat zijn mijn woorden.![]()
welke AT?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:29 schreef peksin het volgende:
Ik heb laatst bij AT een abercrombie polo gekocht, is zekers te weten echt. Met label bij de nek en natuurlijk elandje, zit erg lekker en dat voor 10 euro.
Wóóówquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:04 schreef Avani het volgende:
BrauN is vanmiddag kleden wezen kopen in Amsterdam en heeft bij Front Runner in de Kalverstraat het volgende vest gekocht:
[afbeelding]
Nijmegen, blauw, wit, ander blauw en oranje/roodquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
welke AT?
en welke kleuren hebben ze?
Mwah, ik wil wel wat bij een ebay store kopen ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:21 schreef Fatality het volgende:
Kan er trouwens niet gewoon nu al een kleinschalige actie op poten worden gezet? Ik bedoel, ik zie er wel wat leuks tussen staan en bestel toch geen scheepsladingen (alleen polo's). En zo zijn er nog wel wat meer,hebben alleen een CChouder nodig. En dan straks met de zomercollectie een grote actie, want dan weet ik niet of wat er nu tussen staat er dan nog wel is (iemand daar ervaring mee?). Als de lentecollectie grotendeels blijft staan, en dan bedoel ik shirts/polo's dan kan ik nog wel even wachten.
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:22 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
[..]
Wóóów
Heftig vest, BrauN. Je hebt smaak kerel, ik ga dit weekend ook maar eens een kijkje nemen in die winkel.
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bedankt!Inderdaad een lekker vest. Avani, bedankt voor het plaatsen van mijn aankoop.
Als ik ooit iets terug kan doen, je weet me te vinden hè?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |