Oei, ik zie net dat het mailtje in de map Concept is blijven staan, heb hem zojuist verzonden. Ik dacht al, wat komt er weinig reactie.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:22 schreef Steijn het volgende:
Ik heb ook van anderen mail ontvangen, dus ik ga er morgen mee aan de slag.
Wel betalen, de BTW betaal je over het bedrag + importheffingen samen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef mistraldk het volgende:
Hoe zit het met import&BTW bij het maken van een bestelling? het is in principe heel coole kleding en best goedkoop maar na 12% en dan weer 19 procent is het behoorlijk duur! moet je dit wél of niet betalen.
Ja, maar de inschrijving is gesloten. Topic is alleen nog open om de lopende zaken af te handelen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:37 schreef RealKnuckles het volgende:
dus het loopt nog ?
Heb je mijn mail gehad? Heb je al wat van Vision (Thijs) gehoord?quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:35 schreef Desiderius het volgende:
ontopic mensen
De afhandeling van de eerste actie loopt nog steeds. Het is nogal een soap geworden.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:34 schreef Fatality het volgende:
Al een tijdje niets meer in dit topic, raar aangezien abercrombie voornamelijk kleding voor de warmere dagen verkoopt. Waarom bestellen jullie nog wel in november en niet nu de lente enigszins voor de deur staat (ik denk positief)
Misschien een idee voor een nieuwe inkoopactie?
Dan verschaf ik de Excelsheets wel.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:41 schreef Avani het volgende:
Goed idee. Ik mag alleen m'n vaders creditcard niet lenen
Maar dan hebben we nog geen creditcardquote:Op maandag 7 februari 2005 23:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan verschaf ik de Excelsheets wel.
Ik las over 'niet' heen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:47 schreef Avani het volgende:
[..]
Maar dan hebben we nog geen creditcard
Iets te enthousiastquote:
Ja dat vraag ik me ook af.... De leuke dingen van de huidige collectie zijn al weg, of je moet in maat XXL passen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:20 schreef Ontopic het volgende:
Wanneer komt de nieuwe collectie voor de zomer ongeveer?
Ben geen financieel adviseur maar vrees dat de dollar alleen maar terrein gaat winnenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:47 schreef Fatality het volgende:
Ik heb ook wel interesse, maar ik heb geen creditcard... en op dit moment ook nog geen geld op m'n rekening. Dus het is niet zo heel vervelend dat de zomercollectie er nog niet is
Hoeveel procent krijg je er eigenlijk nog over de officiele prijs heen? Iets van 30%? Dan maar hopen dat de dollar zwak staat.
De Dollar staat zo zwak als een hut in Azië. 1 Dollar kost 0,76 Euro.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:47 schreef Fatality het volgende:
Hoeveel procent krijg je er eigenlijk nog over de officiele prijs heen? Iets van 30%? Dan maar hopen dat de dollar zwak staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |