De afhandeling van de eerste actie loopt nog steeds. Het is nogal een soap geworden.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:34 schreef Fatality het volgende:
Al een tijdje niets meer in dit topic, raar aangezien abercrombie voornamelijk kleding voor de warmere dagen verkoopt. Waarom bestellen jullie nog wel in november en niet nu de lente enigszins voor de deur staat (ik denk positief)
Misschien een idee voor een nieuwe inkoopactie?
Dan verschaf ik de Excelsheets wel.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:41 schreef Avani het volgende:
Goed idee. Ik mag alleen m'n vaders creditcard niet lenen
Maar dan hebben we nog geen creditcardquote:Op maandag 7 februari 2005 23:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan verschaf ik de Excelsheets wel.
Ik las over 'niet' heen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:47 schreef Avani het volgende:
[..]
Maar dan hebben we nog geen creditcard
Iets te enthousiastquote:
Ja dat vraag ik me ook af.... De leuke dingen van de huidige collectie zijn al weg, of je moet in maat XXL passen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:20 schreef Ontopic het volgende:
Wanneer komt de nieuwe collectie voor de zomer ongeveer?
Ben geen financieel adviseur maar vrees dat de dollar alleen maar terrein gaat winnenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:47 schreef Fatality het volgende:
Ik heb ook wel interesse, maar ik heb geen creditcard... en op dit moment ook nog geen geld op m'n rekening. Dus het is niet zo heel vervelend dat de zomercollectie er nog niet is
Hoeveel procent krijg je er eigenlijk nog over de officiele prijs heen? Iets van 30%? Dan maar hopen dat de dollar zwak staat.
De Dollar staat zo zwak als een hut in Azië. 1 Dollar kost 0,76 Euro.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:47 schreef Fatality het volgende:
Hoeveel procent krijg je er eigenlijk nog over de officiele prijs heen? Iets van 30%? Dan maar hopen dat de dollar zwak staat.
We hebben het gisteren nog over A&F gehad in dat andere topicquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:40 schreef Coconut het volgende:
Als de nieuwe zomercollectie er is en ik wat wil bestellen, ben ik eventueel wel bereid een inkoopactie te organiseren. Ik heb een CC.
Dat ga ik zeker proberen. Scheelt een hoop in de kostenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:20 schreef El_Bassie het volgende:
Ik doe ook mee...las in een ander topic dat je het via een vriendin van je schoonmoeder besteld hebt. Zou zo iets ook mogelijk zijn bij een inkoopactie als deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |