abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:13:19 #61
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_23428693
Euhh..nieuws.....euh..Thijs!!!
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_24979705
Al een tijdje niets meer in dit topic, raar aangezien abercrombie voornamelijk kleding voor de warmere dagen verkoopt. Waarom bestellen jullie nog wel in november en niet nu de lente enigszins voor de deur staat (ik denk positief)
Misschien een idee voor een nieuwe inkoopactie?
pi_24979850
Goed idee. Ik mag alleen m'n vaders creditcard niet lenen
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_24979881
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:34 schreef Fatality het volgende:
Al een tijdje niets meer in dit topic, raar aangezien abercrombie voornamelijk kleding voor de warmere dagen verkoopt. Waarom bestellen jullie nog wel in november en niet nu de lente enigszins voor de deur staat (ik denk positief)
Misschien een idee voor een nieuwe inkoopactie?
De afhandeling van de eerste actie loopt nog steeds. Het is nogal een soap geworden. Een deelnemer van de actie, nota bene iemand die de actie mede heeft opgezet, loopt de zaak te flessen. En nee ik ben niet die deelnemer...
pi_24979903
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:41 schreef Avani het volgende:
Goed idee. Ik mag alleen m'n vaders creditcard niet lenen
Dan verschaf ik de Excelsheets wel.
pi_24979957
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:44 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dan verschaf ik de Excelsheets wel.
Maar dan hebben we nog geen creditcard
pi_24980043
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:47 schreef Avani het volgende:

[..]

Maar dan hebben we nog geen creditcard
Ik las over 'niet' heen.
pi_24980100
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:52 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik las over 'niet' heen.
Iets te enthousiast
Maar mensen die wel een creditcard hebben, meld je gerust aan
pi_24980297
Ik heb ook wel interesse om mee te doen aan een nieuwe inkoop-actie. Dan wil ik wel dat ik iedereen kan vertrouwen. Ik heb zelf trouwens geen creditcard.
pi_24983037
Wanneer komt de nieuwe collectie voor de zomer ongeveer?
pi_24985222
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 07:20 schreef Ontopic het volgende:
Wanneer komt de nieuwe collectie voor de zomer ongeveer?
Ja dat vraag ik me ook af.... De leuke dingen van de huidige collectie zijn al weg, of je moet in maat XXL passen.

Weet iemand het ?
pi_24987651
Ik heb ook wel interesse, maar ik heb geen creditcard... en op dit moment ook nog geen geld op m'n rekening. Dus het is niet zo heel vervelend dat de zomercollectie er nog niet is

Hoeveel procent krijg je er eigenlijk nog over de officiele prijs heen? Iets van 30%? Dan maar hopen dat de dollar zwak staat.

[ Bericht 22% gewijzigd door Fatality op 08-02-2005 14:15:23 ]
pi_24987840
Misschien is het een idee om het via de site www.inkoopacties.net te doen, is een stuk overzichtelijker dan via forum.
pi_24994044
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:47 schreef Fatality het volgende:
Ik heb ook wel interesse, maar ik heb geen creditcard... en op dit moment ook nog geen geld op m'n rekening. Dus het is niet zo heel vervelend dat de zomercollectie er nog niet is

Hoeveel procent krijg je er eigenlijk nog over de officiele prijs heen? Iets van 30%? Dan maar hopen dat de dollar zwak staat.
Ben geen financieel adviseur maar vrees dat de dollar alleen maar terrein gaat winnen
pi_24994981
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:47 schreef Fatality het volgende:
De Dollar staat zo zwak als een hut in Azië. 1 Dollar kost 0,76 Euro. 32 % korting dus, maar staan helaas invoerrechten en BTW tegenover. Voor kleding bedragen die ook zo'n 32 % dus de prijzen die je A&F op de site ziet kun je op dit moment eigenlijk als Europrijzen zien.
pi_25007449
Als de nieuwe zomercollectie er is en ik wat wil bestellen, ben ik eventueel wel bereid een inkoopactie te organiseren. Ik heb een CC .
amokaapjeeh O+
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:24:55 #77
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_25008382
*zich aan meld dan
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_25008451
Mooi zo

Ik doe dan ook mee.
pi_25008623
Ik meld me ook maar weer aan

Leuk truitje
pi_25008685
Maar wanneer zal die collectie op de site staan (schatting)?
pi_25009558
Ik meld me ook wel aan.
Coconut, ben je een beetje betrouwbaar?
Hoe ging het bij de vorige acties?

Deelnemer geeft zijn wensen door van de site.
Maakt geld over naar CChouder
CChouder geeft order aan abercrombiesite
Geld wordt van CC afgeschreven
CChouder krijgt de hele lading met kleren thuisgestuurd
En gegadigden halen het op?
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:45:59 #82
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25011498
* BrauN doet ook mee!
pi_25012818
Ik kreeg vandaag een boekje met de zomercollectie binnen , best leuk spul. Volgens mij begint de uitverkoop op 30 maart btw, in het boekje staat namelijk onder aan het orderformulier: prijzen gegarandeerd tot 30 maart.
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:49:43 #84
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25013972
ik ben pas net lid, dus kan iemand mij even vertellen hoe er besteld is/gaat worden?
ik ben al een tijdje op zoek naar dit merk en ik stond vorig jaar op het punt wat te bestellen, helaas ben je dan wel weer 35/40 euro kwijt aan verzendkosten en op 1 a 2 kledingstukken is dat dan helemaal niet meer zo voordelig...

in dit topic werd het al vergelijken met Ralph Lauren en Hilfiger, maar het is veel goedkoper dan in Nederland, is dit voor Amerikaanse maatstaven dan ook een duur merk of lijkt dat maar zo?
in de huidige collectie (spring 2005) zitten weer een aantal hele mooie dingen...ben eventueel wel geinteresseerd in een nieuwe actie, maar mijn pa's creditcard is ook niet beschikbaar
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_25014358
Ralph Lauren is in Amerika helemaal niet duur. Abercrombie is niet echt een duur merk, vooral studenten/scholieren dragen het. Het was een tijdje best een populair merk in de gay scene daar. Abercrombie is spotgoedkoop met de huidige (dure) dollar
pi_25014617
Ik doe ook mee...las in een ander topic dat je het via een vriendin van je schoonmoeder besteld hebt. Zou zo iets ook mogelijk zijn bij een inkoopactie als deze?
pi_25014885
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:40 schreef Coconut het volgende:
Als de nieuwe zomercollectie er is en ik wat wil bestellen, ben ik eventueel wel bereid een inkoopactie te organiseren. Ik heb een CC .
We hebben het gisteren nog over A&F gehad in dat andere topic .
Ik doe graag mee.
slettebak [@] gmail.com
pi_25015329
Dan wil ik ook wel mee doen
pi_25015483
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:20 schreef El_Bassie het volgende:
Ik doe ook mee...las in een ander topic dat je het via een vriendin van je schoonmoeder besteld hebt. Zou zo iets ook mogelijk zijn bij een inkoopactie als deze?
Dat ga ik zeker proberen. Scheelt een hoop in de kosten .

Maar even voor de duidelijkheid: Ik ben niet van plan om nu al te bestellen. Ik heb maandag net m'n eigen bestelling binnen gekregen, dus ik wil nu echt wachten op de nieuwe (zomer?)collectie en/of sale.
amokaapjeeh O+
pi_25016156
Ik doe ook mee als het zover is.

En trouwens Coconut, doe je nu wel de hele actie mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')