yepquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Als arme student is dat niets. Zit zelf bij de ABN, zit je daar ook met die ¤ 12?
Lacoste is in amerika ook slechts zo'n 50% van de Nederlandse prijs.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:49 schreef Molluck het volgende:
ik ben pas net lid, dus kan iemand mij even vertellen hoe er besteld is/gaat worden?
ik ben al een tijdje op zoek naar dit merk en ik stond vorig jaar op het punt wat te bestellen, helaas ben je dan wel weer 35/40 euro kwijt aan verzendkosten en op 1 a 2 kledingstukken is dat dan helemaal niet meer zo voordelig...
in dit topic werd het al vergelijken met Ralph Lauren en Hilfiger, maar het is veel goedkoper dan in Nederland, is dit voor Amerikaanse maatstaven dan ook een duur merk of lijkt dat maar zo?
in de huidige collectie (spring 2005) zitten weer een aantal hele mooie dingen...ben eventueel wel geinteresseerd in een nieuwe actie, maar mijn pa's creditcard is ook niet beschikbaar
En ken je toevallig nog een paar online winkels waar ik Lacoste voor 50% NL prijs kan krijgen ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:05 schreef Rest het volgende:
[..]
Lacoste is in amerika ook slechts zo'n 50% van de Nederlandse prijs.
Er is nog helemaal geen actie. Dit is een soort animocheck. Overigens wil ik er wel op wijzen dat er slechts 25 items tegelijk bij A&F op de site besteld kunnen worden, het is dus handig een maximum aan het aantal deelnemers te stellen (stuk of 8). Of iemand moet A&F zo ver zien te krijgen dat ze ook buiten hun site om willen verkopen, en dat is mij niet gelukt de vorige keer.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:01 schreef Lu_uK het volgende:
ik doe graag mee! wat zijn de regels? waar moet ik afhalen of word het opgestuurd, ik snap er eigelijk niet veel van...
neequote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:39 schreef Stretto het volgende:
[..]
En ken je toevallig nog een paar online winkels waar ik Lacoste voor 50% NL prijs kan krijgen ?![]()
Ik snap het al ik had nog niet het gehele topic gelezen, zijn er wel vorige acties geweest? en hoe is het daar mee afgelopen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen actie. Dit is een soort animocheck. Overigens wil ik er wel op wijzen dat er slechts 25 items tegelijk bij A&F op de site besteld kunnen worden, het is dus handig een maximum aan het aantal deelnemers te stellen (stuk of 8). Of iemand moet A&F zo ver zien te krijgen dat ze ook buiten hun site om willen verkopen, en dat is mij niet gelukt de vorige keer.
misschien dat mijn brakke engels ook meespeelde
Ik ben nog geen enkele winkel tegen gekomen waar ze het verkochten. Polo's en petjes zijn volgens mij nog wel beperkt te krijgen, maar dan houdt het volgens mij echt op hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Gister bij de America Today (utrecht) twee polotjes van abercrombie gekocht voor 9.95 per stuk, waarom in Amerika bestellen?
De kleren doen het nog...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:24 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ik snap het al ik had nog niet het gehele topic gelezen, zijn er wel vorige acties geweest? en hoe is het daar mee afgelopen?
Die hebben ze bij vlagen, helaas kom ik meestal net na de vlaag.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Gister bij de America Today (utrecht) twee polotjes van abercrombie gekocht voor 9.95 per stuk, waarom in Amerika bestellen?
Bij abercrombie zelf heb je meer keuzen, en een leukere keuze. Wel jammer dat ze het daar in de aanbieding gooien voor 9,95 dan zijn mijn polo's weer minder exclusiefquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
op de site staat een size chart, daar staat precies in hoeveel inches de mouwen/taille ed. zijn, voor S/M/L etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:53 schreef Wuder het volgende:
Ik heb een vraag.. Hoe valt de A&F kleding? Is het groter dan normale kleding of smaller? (weet niet hoe ik het moet zeggen)
Ik zal wel even aan familie in de States vragen of ze ff in de winkels kunnen kijken.quote:
Ja, de maten zijn inderdaad veranderd. De size chart dan.quote:Op zondag 13 februari 2005 16:43 schreef Chillmeister het volgende:
offtopic vraagje. zat voor het eerst in een lange tijd op de a&f site te kijken en zie tegenwoordig ook XXL erbij staan als maat. Heeft die er altijd bij gestaan? de sizechart leek tegenwoordig iets andere maten te hebben. kan het best fout hebben
Heb je toevallig iets om de oude en nieuwe maten te vergelijken? Heb zelf bijv een overhemd in maat L en een polo in XL. allebei muscle fitquote:Op zondag 13 februari 2005 22:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, de maten zijn inderdaad veranderd. De size chart dan.
Er staat ook niet zo heel veel op, maar ik vind het goed genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:38 schreef BrauN het volgende:
Ben ik nou achterlijk, of staat er op dit moment verschrikkelijk weinig op hun site? Het lijkt me niet echt slim nu al weer een actie te organiseren, want het aanbod is vrij magertjes...
Moet er wel iets leuks zijnquote:Op woensdag 16 februari 2005 02:45 schreef Steijn het volgende:
Je kunt nu dus zeer goedkoop kopen bij A&F.
Ik wil het wel eens proberen, van zo'n inkoopactie bij A&F komt toch niks terecht voorlopig.quote:Op woensdag 16 februari 2005 02:41 schreef Rapaille het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een soort inkoopactie bij ebay? Dat we dus een verkoper zoeken die redelijk wat heeft en daar dan wat kopen (buy it now is het handigste) het gecombineerd laten verzenden)
Ik wil namelijk nog wel wat kopen, maar niet zo heel veel, en bij abercrombie ben je op zijn minst 40 dollar kwijt aan verzenden+ de invoerrechten+ btw.
Mocht die actie er komen dan wil ik het wel een beetje bijhouden hoorquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:12 schreef Avani het volgende:
Ondertussen zijn er al weer zoveel aanmeldingen dat het overzicht wel weer weg is gevallen.
Een beetje? Is dat niet wat halfbakken?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:26 schreef JaWi het volgende:
Mocht die actie er komen dan wil ik het wel een beetje bijhouden hoor.
SaleemB is echt een aanrader. Kreeg alles redelijk snel geleverd met kaartjes eraan in een originele A&F tasquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:47 schreef Rapaille het volgende:
E-bay stores die ik zo snel kon vinden die vrij veel hadden:
Find it on the Net
Saleemb
Allebei in de 99% positieve feedback, prijzen heb ik (nog) niet naar gekeken
Of er een geld limiet aan de bestelling zit weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat je max. 25 artikelen per keer kan bestellen en dat de meeste creditcards een limiet (van 1500/2000 euro) hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef Fatality het volgende:
Volgens mij willen er zo langzamerhand wel een stuk of 300 mensen meedoen. Maar er zit een limiet per bestelling (1500 euro?) dus zullen er meer CC'ers zich aan moeten melden.
Er zit geen limiet qua geld aan de bestellingen, alleen die 24 artikelen zijn wel het maximum via de site inderdaad. Maar misschien dat als we groot inkopen dat iemand iets onderhands kan regelen met A&F, met bij behorende korting dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:20 schreef Coconut het volgende:
[..]
Of er een geld limiet aan de bestelling zit weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat je max. 25 artikelen per keer kan bestellen en dat de meeste creditcards een limiet (van 1500/2000 euro) hebben.
Foto? lijkt me op zich wel handig, kan je even passen enzoquote:Op zondag 20 februari 2005 03:46 schreef Steijn het volgende:
Bij Front Runner in de Langestraat (Amersfoort) verkopen ze trouwen truien van A&F, ben ik vandaag achter gekomen. Was eigenlijk naar nieuwe schoenen op zoek, maar toen ik die truien zag hangen heb ik er daar maar eentje van gekocht.Prima trui trouwens, netjes afgewerkt en een fijne kwaliteit wol. 59,95, daar kun je ze niet voor uit de VS halen.
http://www.frontrunner.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |