abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25107585
Heeft er iemand nog interesse in een soort inkoopactie bij ebay? Dat we dus een verkoper zoeken die redelijk wat heeft en daar dan wat kopen (buy it now is het handigste) het gecombineerd laten verzenden)

Ik wil namelijk nog wel wat kopen, maar niet zo heel veel, en bij abercrombie ben je op zijn minst 40 dollar kwijt aan verzenden+ de invoerrechten+ btw.
pi_25107609
Ebay lijkt me niks, ik bestel liever bij A&F rechtstreeks. Geen kans op namaak en met een inkoopactie komen de verzendkosten ongeveer op 3 euro per persoon daar komt dan nog 31 % aan BTW en invoerrechten bij maar dat wordt weer gecompenseerd door de goedkope Dollar. Je kunt nu dus zeer goedkoop kopen bij A&F.
pi_25108810
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 02:45 schreef Steijn het volgende:
Je kunt nu dus zeer goedkoop kopen bij A&F.
Moet er wel iets leuks zijn .
slettebak [@] gmail.com
pi_25108944
als er nog plaats is dan doe ik ook graag mee zitten leuke kleren bij.
pi_25110654
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 02:41 schreef Rapaille het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een soort inkoopactie bij ebay? Dat we dus een verkoper zoeken die redelijk wat heeft en daar dan wat kopen (buy it now is het handigste) het gecombineerd laten verzenden)

Ik wil namelijk nog wel wat kopen, maar niet zo heel veel, en bij abercrombie ben je op zijn minst 40 dollar kwijt aan verzenden+ de invoerrechten+ btw.
Ik wil het wel eens proberen, van zo'n inkoopactie bij A&F komt toch niks terecht voorlopig.
Heb je al een verkoper op het oog?
pi_25114732
Met die ebayactie doe ik niet mee, nog maar even wachten op iets van een kledingupdate op de site.
pi_25117072
E-bay stores die ik zo snel kon vinden die vrij veel hadden:
Find it on the Net
Saleemb

Allebei in de 99% positieve feedback, prijzen heb ik (nog) niet naar gekeken
pi_25120584
Ik wil meedoen. Alleen ik weet dus niet of het past. Heeft iemand die bij een vorige actie heeft meegedaan misschien commentaar over hoe groot of klein het valt?
  donderdag 17 februari 2005 @ 08:54:28 #134
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_25122334
Er is op abercrombie.com een size chart te vinden met de maten (s,m,l) en de omtrekken meen ik, tevens is er in divers topics over A hier al over gesproken (ook deze weer).
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_25127392
Ondertussen zijn er al weer zoveel aanmeldingen dat het overzicht wel weer weg is gevallen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_25127612
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:12 schreef Avani het volgende:
Ondertussen zijn er al weer zoveel aanmeldingen dat het overzicht wel weer weg is gevallen.
Mocht die actie er komen dan wil ik het wel een beetje bijhouden hoor .
slettebak [@] gmail.com
pi_25128909
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 14:26 schreef JaWi het volgende:
Mocht die actie er komen dan wil ik het wel een beetje bijhouden hoor .
Een beetje? Is dat niet wat halfbakken?

[ Bericht 17% gewijzigd door Steijn op 17-02-2005 15:57:38 ]
pi_25129074
Zo komt het misschien wel over ja .
Ik bedoel meer als jij of Avani of iemand anders die actie organiseert, dat ik daar wel bij wil helpen . Mocht dat nodig zijn.
slettebak [@] gmail.com
pi_25133691
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:47 schreef Rapaille het volgende:
E-bay stores die ik zo snel kon vinden die vrij veel hadden:
Find it on the Net
Saleemb

Allebei in de 99% positieve feedback, prijzen heb ik (nog) niet naar gekeken
SaleemB is echt een aanrader. Kreeg alles redelijk snel geleverd met kaartjes eraan in een originele A&F tas
pi_25148644
alleen is saleemB er mee op gehouden. ik heb op zich ook een cc, en wil wel wat opzetten met wat mede groningers.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:38:11 #141
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25150545
ik wil ook wel mee doen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25163554
Ja ik wil ook wel meedoen.

Heb zelf geen cc.

Ben wel bereid mn zooi op te halen.
pi_25163683
Volgens mij willen er zo langzamerhand wel een stuk of 300 mensen meedoen. Maar er zit een limiet per bestelling (1500 euro?) dus zullen er meer CC'ers zich aan moeten melden.
pi_25163880
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:08 schreef Fatality het volgende:
Volgens mij willen er zo langzamerhand wel een stuk of 300 mensen meedoen. Maar er zit een limiet per bestelling (1500 euro?) dus zullen er meer CC'ers zich aan moeten melden.
Of er een geld limiet aan de bestelling zit weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat je max. 25 artikelen per keer kan bestellen en dat de meeste creditcards een limiet (van 1500/2000 euro) hebben .
amokaapjeeh O+
pi_25164555
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 17:20 schreef Coconut het volgende:

[..]

Of er een geld limiet aan de bestelling zit weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat je max. 25 artikelen per keer kan bestellen en dat de meeste creditcards een limiet (van 1500/2000 euro) hebben .
Er zit geen limiet qua geld aan de bestellingen, alleen die 24 artikelen zijn wel het maximum via de site inderdaad. Maar misschien dat als we groot inkopen dat iemand iets onderhands kan regelen met A&F, met bij behorende korting dan natuurlijk. Of anders gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt, hebben we bij de vorige actie ook gedoen.
pi_25174819
Bij Front Runner in de Langestraat (Amersfoort) verkopen ze trouwen truien van A&F, ben ik vandaag achter gekomen. Was eigenlijk naar nieuwe schoenen op zoek, maar toen ik die truien zag hangen heb ik er daar maar eentje van gekocht. Prima trui trouwens, netjes afgewerkt en een fijne kwaliteit wol. 59,95, daar kun je ze niet voor uit de VS halen.

http://www.frontrunner.nl/

[ Bericht 7% gewijzigd door Steijn op 20-02-2005 03:55:19 ]
pi_25181623
quote:
Op zondag 20 februari 2005 03:46 schreef Steijn het volgende:
Bij Front Runner in de Langestraat (Amersfoort) verkopen ze trouwen truien van A&F, ben ik vandaag achter gekomen. Was eigenlijk naar nieuwe schoenen op zoek, maar toen ik die truien zag hangen heb ik er daar maar eentje van gekocht. Prima trui trouwens, netjes afgewerkt en een fijne kwaliteit wol. 59,95, daar kun je ze niet voor uit de VS halen.

http://www.frontrunner.nl/
Foto? lijkt me op zich wel handig, kan je even passen enzo en wat voor truien hebben ze allemaal?
pi_25184403
Het is me niet echt duidelijk zo.

Er moet ff wat van de grond komen.

Wie heeft er een creditcard en is bereid deze ter beschikking te stellen om een inkoopactie bij Abercrombie & Fitch te doen?
Misschien is het handig als die dan ff een emailadres aanmaakt bij hotmail ofzoiets.
Waarnaar ik en andere belangstellenden hun bestelling kunnen mailen.

Dus wie heeft er een cc en is bereid mee te doen?
Wie zijn er verder nog bereid mee te doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door tommy_mclaren op 20-02-2005 22:29:23 ]
pi_25186618
Er moet imho nog niets van de grond komen.
De nieuwe/grote collectie is nog niet op de site te vinden. Ik denk dat ik en wat meer mensen met mij daar nog wel eventjes op willen wachten, ik mag toch aannemen dat er nog meer op komt te staan.
pi_25191851
fokabercrombiefitch@gmail.com .
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')