Totaal niet. Iedereen met een studentenrekening bij de abn of postbank kan er een aanvragen (andere banken waarschijnlijk ook wel) Ik denk dat normaal gesproken minimimumloon al voldoet.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:48 schreef Fatality het volgende:
nja het loopt ook niet zo heel lekker met een fok dat om de haverklap plat ligt..
maar iemand een CC? moet je daar trouwens enigszins vermogend voor zijn om een CC aan te kunnen vragen?
Die geel met wit ligt hier voor me neus (ook besteld op abercrombie.com) en is wel mooi maar minder mooi dan op de foto vind ik...quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:24 schreef Steijn het volgende:
Ik kan mogelijk een credit card regelen.Maar dan moet ik wel eerst inventariseren wat iedereen wil want daar hangt het namelijk vanaf of ik de CC mag lenen.
Ik post in de loop van de dag wel een mailadres enzo waar je vrijblijvend kunt aangeven wat je mogelijk wilt bestellen, zie het als een animocheck.
![]()
Maak van die dag trouwens maar vanavond of zondag. Want ik heb het druk nu en ben enigszins gaar van het autorijden.quote:
Ik heb vorig jaar ook een A&F inkoopactie georganiseerd dus opzich wil ik je daar wel bij helpen. Ik heb sheets enzo dus dat komt wel goed. Als ik echter hier op Fok! kijk denk ik dat er genoeg ruimte is voor 2 inkoopacties, je kunt immers maar 24 artikelen per keer bestellen bij A&F, maar laten we daarvoor even de animocheck afwachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:59 schreef Lassekjus het volgende:
Dag mensen, Ik heb deze thread helemaal doorgelezen omdat ik zelf ook een paar hele leuke dingen heb zien staan op de abercrombie site.. En ik heb een credit card.. Ik zou alleen niet weten hoe ik het zou moeten organiseren maar als mensen mij daarbij willen helpen zou ik het best met mij CC willen doen..
Jij trouwens nog bedankt voor je constructieve opstelling.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:05 schreef Fatality het volgende:
Eindelijk, beweging.
Ah gossiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maak van die dag trouwens maar vanavond of zondag. Want ik heb het druk nu en ben enigszins gaar van het autorijden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef mic_forever het volgende:
Ik stem voor dat Fatality niet mag mee doen
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef mic_forever het volgende:
He! niet de man met de ideeën uitsluiten he!quote:Fatality
Al een tijdje niets meer in dit topic, raar aangezien abercrombie voornamelijk kleding voor de warmere dagen verkoopt. Waarom bestellen jullie nog wel in november en niet nu de lente enigszins voor de deur staat (ik denk positief)
Misschien een idee voor een nieuwe inkoopactie?
Ik denk ik breng het subtiel, maar zo kan het natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef mic_forever het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:31 schreef Fatality het volgende:
He! niet de man met de ideeën uitsluiten he!
Dat is toch echt té veel eerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:31 schreef Fatality het volgende:
[..]
[..]
He! niet de man met de ideeën uitsluiten he!
Als je dat gaat bestellen dan kom je er niet bij hoorquote:
Van mij mag je hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
Ik zoek nog wat zwembroeken en zag deze toevallig.
Moet nog komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:41 schreef Molluck het volgende:
ik heb ook wel interesse, heb ik het mailadres gemist of moet dat nog komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |