Jij trouwens nog bedankt voor je constructieve opstelling.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:05 schreef Fatality het volgende:
Eindelijk, beweging.
Ah gossiequote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:47 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maak van die dag trouwens maar vanavond of zondag. Want ik heb het druk nu en ben enigszins gaar van het autorijden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef mic_forever het volgende:
Ik stem voor dat Fatality niet mag mee doen
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef mic_forever het volgende:
He! niet de man met de ideeën uitsluiten he!quote:Fatality
Al een tijdje niets meer in dit topic, raar aangezien abercrombie voornamelijk kleding voor de warmere dagen verkoopt. Waarom bestellen jullie nog wel in november en niet nu de lente enigszins voor de deur staat (ik denk positief)
Misschien een idee voor een nieuwe inkoopactie?
Ik denk ik breng het subtiel, maar zo kan het natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:11 schreef mic_forever het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:31 schreef Fatality het volgende:
He! niet de man met de ideeën uitsluiten he!
Dat is toch echt té veel eerquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:31 schreef Fatality het volgende:
[..]
[..]
He! niet de man met de ideeën uitsluiten he!
Als je dat gaat bestellen dan kom je er niet bij hoorquote:
Van mij mag je hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
Ik zoek nog wat zwembroeken en zag deze toevallig.
Moet nog komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:41 schreef Molluck het volgende:
ik heb ook wel interesse, heb ik het mailadres gemist of moet dat nog komen?
Ik zeg niet dat ik het wil regelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:35 schreef mic_forever het volgende:
nee NU steijn
@jawi--> laat steijn et nou maar regelen, anders gaat et weer miS dalijk
Lijkt me wel handig.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:42 schreef Molluck het volgende:
wil je trouwens meteen de maat weten van wat ik wil bestellen of niet?
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:59 schreef Ontopic het volgende:
Het ging er nu toch meer om te kijken naar het aantal bestellingen?
Ik heb een polo die valt kleiner als een nederlandse L, maar heb ook wel eens van mensen gehoord die juist weer dingen hadden die groter vielenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:40 schreef mic_forever het volgende:
Kan iemand me een sizechart geven?
is L dan niet gewoon L zoals hier?
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:48 schreef Lucske het volgende:
Moeten we nu mailen naar dat gmail-adres hierboven, of wachten op een adres van Steijn?
naja, dan maar gewoon een maatje groter voor de zekerheid.. kan je altijd gwoon ff heet wassenquote:Op zondag 20 maart 2005 12:41 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Ik heb een polo die valt kleiner als een nederlandse L, maar heb ook wel eens van mensen gehoord die juist weer dingen hadden die groter vielen![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:21 schreef Fatality het volgende:
De chestmaat is dat de omtrek dus met een meetlint om je borst? Of is het het vooraanzicht?
Mijn mailtje krijg je dan vanavond of morgen wel.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:28 schreef Steijn het volgende:
Allereerst, dit is slechts als animocheck bedoelt. Dus om te kijken hoeveel belangstelling er is als er nu een inkoopactie zou worden gehouden. Omdat het nog geen inkoopactie is zijn alle mailtjes met eventuele bestellingen dus ook geheel vrijblijvend, zowel van mijn kant als van jullie kant.
Zet in je mailtje welke user van Fok! je bent, welk(e) item(s) je denkt te bestellen en de prijs.
Mailen kan naar:
mailto:aenfinkoopactie2@wanadoo.nl
Nou ik ben niet bepaald breed,maar als ik de omtrek neem zit ik toch echt op een XXL maatquote:Op zondag 20 maart 2005 16:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Een borst van een meter breed lijkt me niet echt gezond, het zal dus wel de omtrek zijn.
Kleiner maar dat hoort ook wel een beetje bij het wat sportievere model.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:32 schreef Desiderius het volgende:
Vallen de A&F overhemden groot of klein ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |