nou de lullo\'s zijn ook zeker erg goed!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:52 schreef PDOA het volgende:
De beste Jiskefet ooit.
Inderdaad, maar als ik moest kiezen zou ik Debi/Credi kiezen. Vooral omdat ze die kantoorhumor zo goed hebben verwoordtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:53 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
nou de lullo\'s zijn ook zeker erg goed!!
Ik ben bijna jaloers op je. De eerste keer is altijd het leukste.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:54 schreef cptmarco het volgende:
tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik er eigenlijk nog nooit naar gekeken heb (op de Sinterklaas aflevering na).........
Dat wordt dus kijken vanavond....
Alleen de voorpret al. Dat je weet welke grap er zo gemaakt wordt. Of hoe Storm binnenkomt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:. Je kent alle afleveringen uit je hoofd, maar toch moet je iedere keer weer lachen
![]()
.
Sommige afleveringen zijn zeer kort, dus vandaarquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
De Dierenwinkel ?
Sterker nog.... het is dezelfde dag!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:19 schreef tong80 het volgende:
Als man van de details zie ik dat de man in de dierenwinkel de dag erna op ongeveer dezelfde tijd de winkel binnenstapt.
Komt er nog een clou ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ik vond hem maar saai....
Ik zou er niet op vertrouwen, het blijft even saai.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:24 schreef Mr_Knoxville het volgende:
eigenlijk niet nee, vond hem echt saai maar ik ga volgende week zeker weer kijkenmisschien dat ie dan leuker is...
ik lach vroeger helemaal dubbel anders...quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op vertrouwen, het blijft even saai.
Ok, ik weet niet wat je bedoelt met dubbel lachen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:41 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
ik lach vroeger helemaal dubbel anders...
hehe geen uitleg noodzakelijk lijkt me...quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet wat je bedoelt met dubbel lachen.
En noem me geen Anders
Bel de vpro even zou ik zeggen...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:54 schreef lachejonge het volgende:
Wordt de aflevering die niet op de dvd`s staat 'WINTERWONDERLAND" ook herhaald? Die heb ik nog nooit gezien.
Debiteuren Crediteuren is een jaar of 3 geleden al heerhaald, en de campingafleveringen volgens mij vorig jaar nog (en anders 2 jaar geleden).quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:15 schreef Stpan het volgende:
Een goede avond voor Jiskefet-fans. De VPRO en Jiskefet die dingen gaan herhalen.... het moet niet gekker worden!
Die gaan gelukkig nog wel rond op o.a. UTwente campusnet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:15 schreef Stpan het volgende:
PS, hopelijk worden de campingafleveringen van Deb. Cred. ook herhaald, heb er daar 1 van gemist *snik*.
Zit ik toch op de verkeerde universiteit!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:43 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Die gaan gelukkig nog wel rond op o.a. UTwente campusnet.
Ik heb 'm bijna, maar de campusnerd in kwestie zette vannacht om drie uur toch z'n PC uit.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:58 schreef Stpan het volgende:
Zit ik toch op de verkeerde universiteit!
.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:03 schreef bramos-elvis het volgende:
Wist je dat ze uit stilstand al die afleveringen hebben opgenomen!!!
Absoluut!!! "Snap je 't?" "Jaaaa ja".quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Debiteuren Crediteuren is samen met de lullo's het beste van Jisekeft imho.
En ik kan niet wachten op de herhaling van de aflevering "Stiften" die is echt geniaal
Geniaal inderaad!quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Debiteuren Crediteuren is samen met de lullo's het beste van Jisekeft imho.
En ik kan niet wachten op de herhaling van de aflevering "Stiften" die is echt geniaal
In 2001 was dit ook al uitgezonden als herhaling. Het laatste gedeelte is wel uit 2001, en dat hele gedeelte herhalen ze nu helemaal, dus vandaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:27 schreef nozem het volgende:
2001 zag ik bij de aftiteling, het is toch veel ouder al??
Die was meesterlijkquote:Op woensdag 14 juli 2004 06:54 schreef UFOtje het volgende:
Die spoelbak!![]()
Op NOS- Teletekst staat ook gewoon dat er Debiteuren/Crediteuren is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:56 schreef LintuxCx het volgende:
Zijn ze nu al weer gestopt met die herhalingen? Ik zag 'm niet in de Metro TV gids staan iig...
[edit] Hij staat wel op TVGids.nl... Ik hoop dat die gelijk heeft.
neehoor, net was gewoon aflevering "Flap" op tv.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:56 schreef LintuxCx het volgende:
Zijn ze nu al weer gestopt met die herhalingen? Ik zag 'm niet in de Metro TV gids staan iig...
[edit] Hij staat wel op TVGids.nl... Ik hoop dat die gelijk heeft.
Dóórshiften moet je 'm!quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:03 schreef UFOtje het volgende:
"Krijg jij hem nu binnen op 3?"
"Jan.... moet ik hem even doorlussen op zwart?"
Ja ik ben niet geshift.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dóórshiften moet je 'm!
Legendaaaarisch!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:18 schreef Adelante het volgende:
kwamkwammersloeg
tis vast een wervel, Storm
en dan komt Zaagmans om ...ehh, de week op te delen. ze snapt 'm niet
vlucht kl351 is zojuist geland
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:18 schreef Adelante het volgende:
kwamkwammersloeg
tis vast een wervel, Storm
en dan komt Zaagmans om ...ehh, de week op te delen. ze snapt 'm niet
vlucht kl351 is zojuist geland
Stiften verhaal was geweldig, het zou me niet eens verbazen als het spel echt bestaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:21 schreef Adelante het volgende:
super aflevering weer: zoooooo, pittig spelletje
- met de boer terugnemen op twee en dan met een onderzet
zoooo aas en jack-in-the-box.
- vasten-your-seatbelts
- lekker weer naar de salsa bar waar dames op leeftijd met
snor, zeg maar het juffrouw jannie type.....
-raaarrrrrrrr
Vooral die Russische roulette. Toen Storms het zo op juffrouw Jannie uitprobeerde.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:02 schreef MadGuy het volgende:
'Stiften' is echt de beste aflevering ooit.
Tramhalte.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:41 schreef julekes het volgende:
Sta ik bij de bushalte....
vergeet niet de snterklaasuitzending met hans teeuwen en de cmping afleveringenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:02 schreef MadGuy het volgende:
'Stiften' is echt de beste aflevering ooit.
Ik zit ook al te zoeken. Ik kan alleen Jiskefet vinden, maar DC nergens. Iemand?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:12 schreef Maikey het volgende:
Is niet via een of andere stream terug te zien zeker?![]()
Omdat het donderdag is misschien?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:59 schreef Babbelzz het volgende:
wrom issut vanaaf nie?
Jahoor, daar hebben we hem!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:04 schreef 456 het volgende:
Zie ik het goed???
DE sinterklaas aflevering????
DE???!!!!
Ik zal die scene nooit meer vergeten, omdat ik zo gelukkig ben dat ik bij die opname was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:23 schreef 456 het volgende:
Kun je de scene nog herinneren van het afgelopen seizoen, in december? Dat ze in met zijn allen in een bejaardenhuis zitten. Ze moeten dan van de begeleidster sinterklaas liedjes gaan zingen, want dan komt de sint misschien wel.
Je voelt de spanning, "Nee, het zal toch niet he"... En ja hoor, op gegeven moment zie je die kop van Teeuwen binnen komen!!!
Toen heb ik ook de tent bij elkaar lopen lachen hier!
Tging ook weer veel te ver
"Ooh, wat zou Sinterklaas kunnen genieten van juffrouw Jannie's dr tieten!"quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:29 schreef pberends het volgende:
Edgar heeft nog nooit zo genoten als van Hans Teeuwen zijn kloten.
je snapt m niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:39 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Wat is nou de clou van dat laatste stukje met die duitsers?
Sinterklaas met een pistool die het gehad heeft met stoute mensen en de roequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Haha ja, het was toen wel erg voorspelbaar...
Het beeld van de duitsers ofzo? Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:41 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
je snapt m niet?
Oh ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sinterklaas met een pistool die het gehad heeft met stoute mensen en de roe
Je moederquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:20 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook dubbel gelegen, me moeder wees me erop dat ik dat moest zien, heb vele Debiteuren Crediteuren gezien,maar deze niet, en wat was ie leuk![]()
Waarschijnlijk familie van Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moeder
Ik vondquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen heeft het wel over Hans Teeuwen, maar het leukste stukje vond ik toch toen Jannie die cadeautjes gaf aan Jos en Edgar!
Ik hoop het want ik heb die nog nooit gezien, staat iig niet op de DVD'squote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:33 schreef pannaking_ het volgende:
Die winter aflevering komt die nog want die heb ik alleen maar als geluidsbestand voor een deel gehoord met OA:
Storms komt binnen: "Jongens kijk naar buiten er ligt sneeuw"
Edgar/Jos: "Wat zeg je je, ligt er sneeuw, Storms"
Edgar/Jos:"Ik sta vanmorgen bij de SKILIFT, en der zegt zo'n man tegen mij, ik heb last van wintertenen, zeg ik tegen hem, weetje wat nog erger is? Sneeuwballen! Gheghegheghe"
Dan ben je net een weekje te laat!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:40 schreef Laton het volgende:
hopelijk komt die sinterklaas aflevering ook
"Daar wordt de sint nou niet echt vrolijk van"
2 DVD'squote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoeveel dvd's heb je eigenlijk van debiteuren/crediteuren? Ik gok dat het per seizoen gaat, dus 1 dvd met een heel seizoen erop, dus dan gok ik dat er 3 dvd's zijn toch? (weet niet meer precies in mijn herinnering hoelang die serie heeft gedraait).
Wist jij dat Sylvester Stallone 20 verschillende soorten apentaal kan!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:30 schreef Ez3 het volgende:
Schitterend, Storm constant met zn Rambo/Sylvester Stallone fetisj.. "Weet jij hoe Sylvester Stallone aan zulke gespierde armen komt? Hij eet iedere dag 500 cuub boterhammen.."
"Bruce Lee, die springt vanuit stilstand 22 meter omhoog"
edit: quotes zullen wel niet helemaal kloppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |