abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juli 2004 @ 17:23:46 #1
26517 MikeyC
Oerend Hard
pi_20811715
Net als velen met mij, was ik op zoek naar een ringtone van Debiteuren Crediteuren. Helaas is die nergens op internet te vinden. Ik kon wel een monofone midi vinden, maar die was ritmisch niet goed en liep uit de maat.

Zodoende heb ik mijzelf een dagje uitgeleefd op Finale en heb ik een polyfone ringtone gecomponeerd. Het kan zijn dat de instrumenten niet goed uitgebalanceerd zijn, maar op mijn telefoon (S-E Z600) klinkt hij goed. Ook is hij niet zo superhard, maar dat is simpel te verhelpen door je volume harder te zetten. Als je nog wat (volume)aanpassingen wilt, moet je het maar even posten. Ook voor andere probs moet je het maar melden hier.

Je kunt hem hier downloaden (uiteraard gratis).
Zet hem in je telefoon met Bluetooth, infrarood, snoertje enz.

Veel succes en fun ermee.

edit: DC Ringtone v1

[ Bericht 3% gewijzigd door MikeyC op 23-07-2004 18:53:34 ]
<insert quote here>
pi_20812042

Helemaal goed!

Zou het volume in z'n geheel nog wat omhoog kunnen? In mijn telefoon kan ik het volume niet genoeg aanpassen.

Goed werk!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 18:50:52 #3
26517 MikeyC
Oerend Hard
pi_20813650
Ik heb eens gekeken, maar zo'n beetje alles staat al op zijn hardst (127). De violen (die je steeds in de afterbeat hoort) kan nog wel wat harder, maar dan is de balans niet zo goed. Maar de melodie staat op zijn hardst.
De bas is ook voluit, maar waarschijnlijk is die niet zo goed te horen, omdat een telefoon geen subwoofer heeft (ja echt?).

Ik heb de brass sectie (die op de helft invalt) wel wat harder gezet en de eindnoot wat langer. Bovenste DL link
<insert quote here>
pi_20815485
Vakwerk
pi_20815525
haha mooi jammer dat dat niet op men mob kan

maar hijs wel koel
pi_20840195
Hijs goed, Storm!!!
pi_20840204

hoe heb je 'm gemaakt?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20840205
Mss is het handig om erbij te zetten voor welke telefoons + types je ringtoon geschikt is
pi_20843730
Stel dat ik een polyfoontoestel had, hoe zou ik 'm er dan op moeten krijgen?

Ik zou er namelijk spontaan een nieuwe telefoon voor kopen
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_20845439
quote:
Op zondag 25 juli 2004 13:35 schreef spacemangraig het volgende:
Stel dat ik een polyfoontoestel had, hoe zou ik 'm er dan op moeten krijgen?

Ik zou er namelijk spontaan een nieuwe telefoon voor kopen
Op internet zetten.... ik zet deze .midi op m'n home.wanadoo.nl.
Daarna met je telefoon erheen wappen.

Klaar is kees, henk of wie er dan ook maar mee bezig mag zijn!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_20846164
Gaaf! Hij staat nu ingesteld als mijn ringtone, hoe cool ben ik nu!
  maandag 26 juli 2004 @ 15:34:25 #12
26517 MikeyC
Oerend Hard
pi_20868775
quote:
Op zondag 25 juli 2004 06:33 schreef FritsVanEgters het volgende:

hoe heb je 'm gemaakt?
Ken je Finale? Misschien is Cubase wat bekender onder de mensen. Maar je hebt gewoon allemaal notenbalken en daar kun je met de hand nootjes neerzetten. Of je speelt het in als je een keyboard op de midi-in aansluit. Nou en zo ga je een middagje prutsen en luisteren en op een gegeven moment issie af

UFOtje: Je kan er idd naartoe wappen als je hem online gooit. Maar heb ik niet zo'n ervaring mee.

Sonof: Het is een midi file. De meeste polyfone toestellen (zoe niet alle) ondersteunen dat wel, omdat op al die betaalsites ook gewoon midi's worden aangeboden. Dat is ook de reden waarom je heel vaak geen midi's meer kunt vinden op het internet van nieuwe nummers (oude nummers daarentegen in overvloed). Tis als het goed is 32 bit, dus dat zou het enige struikelpunt moeten zijn voor sommige telefoons. Mijn broer heeft een Siemens S55 (16poly) en daar werkt hij wel..

Maar ik heb hem via infrarood op mijn telefoon gezet. Als je je telefoon bij de infrarood uitgang houdt, dan detect windows (xp) hem en hij installeert automagisch de drivers.

[ Bericht 7% gewijzigd door MikeyC op 26-07-2004 15:42:10 ]
<insert quote here>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')