SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
downloaden is in Nederland helemaal niet strafbaar hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 23:52 schreef Caelo het volgende:
dan download je em toch? das niet zo moeilijk dacht ik zo... (btw... voor iedereen van de regering die meekijkt ik download NIET (meer))
owja ik maak geen suggesties hoor
idd erg jmmrquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:34 schreef mazaru het volgende:
Goede serie!
Jammer dat het er maar zes zijn
De eerste aflevering zijn eigenlijk 2 afleveringen. Het klopt dus dat de 2e aflevering ongeveer 42 minuten duurt (60 minuten incl commercials).quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:20 schreef HarigeKerel het volgende:
Klopt het dat die tweede aflevering 41.50 minuten lang is?
Heb hem net gekeken en... tja... hij is best goed hoor maar ik had toch wel het gevoel dat ik iets miste![]()
Dat wordt helaas wachten tot 1 augustus vrees ik... Chello knijpt weer eens.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:27 schreef khazad het volgende:
Aflevering 3 was weer vet. Zijn er nog mensen hier die het volgen?
En gelukkig heb ik nog de eerste 2 afleveringen van 'The Grid' (met o.a. ex-ER Julianna Margulies, ex-The Practice Dylan McDermott en ex-Party of Five Paula Devicq) op de reservebank zitten. Ben benieuwd of dat ook zo'n goeie serie is.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat wordt helaas wachten tot 1 augustus vrees ik... Chello knijpt weer eens.
(Maar niet lang meer... DEMON)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week de season finale
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Ja en aangezien iedere abductee zijn eigen krachten heeft, is het opmerkelijk dat we van de eigenlijke cast helemaal niets gezien hebben, op de grote genezer en het precognitieve grietje na dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:42 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad, dit gaat werkelijk nergens over. In 1 aflevering alles afronden, terwijl er eigenlijk geen fatsoenlijke hint (aliens, government, God?) is geweest
Dacht eigenlijk aan een aflevering of 10 extra, en dat die ongeboren baby dan de nieuwe Messias is ofzo...
quote:... From cheesy TV scripting. Come to think about it that if 4400 people were returned from out there and forced into these series they would really want to go back to wherever they were abducted at. It's that messed up in terms of cohesion and events...
USA claims it's a drama. I would more likely call it a freaks world expo. No part of this show really makes any sense, and you cannot blame it on it being sci fi since it's not really that, it's drama, like the promoters claim. Apparently their premise was to show how people cope, when faced with having to put their non existing lives back together, but that is blatantly a suicide thing to claim because they decided they will grant the returnees powers, that proceed to throw it all out of there. Seriously, these series had something going if they actually concentrated on the personal side (and actually gotten actors that can act for a can of beans) instead of throwing in poorly executed sci fi clichés.
Cultuurbarbaar!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:45 schreef Sjaakman het volgende:
Leuke review op IMDB...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of een eventueel vervolg een volledig seizoen krijgt, mini-serie was toch veels te kort!
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Yup, kabel zender USA gaat echt wel met een serie komenquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoop dat er iets van een vervolg gaat komen
Heeft The 4400 goede kijkcijfers gehaald in de VS?
Dacht dat hier gelezen te hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:39 schreef matthijst het volgende:
De zesde? Er zijn er maar 5
Stond altijd al vast dat er maar zo weinig afleveringen zouden komen. Was ook een Limited Original Serie. MAAR, omdat de kijkcijfers juist enorm goed waren komt er dus zeer waarschijnlijk een echte normale TV serie van.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:56 schreef Tokus het volgende:
Ik vond het einde een beetje aandoen als "de kijkcijfers waren te laag dus moesten we er nu al een eind aan breien"
quote:13 More for USA's '4400'
(Wednesday, October 20 04:18 PM)
LOS ANGELES (Zap2it.com) Following big ratings for its five-episode run this summer, "The 4400" will return to USA next year with an additional 13 episodes.
The series, which began with 4,400 people returning to Earth after being reported missing or believed dead -- and not having aged since their disappearance -- will begin filming its second season in February. New episodes are set for June.
"We knew 'The 4400' was special from the beginning," says Jeff Wachtel, head of original programming at USA. "It has all the elements we look for in a series -- a big concept, memorable characters, and an arena that no other network is doing right now. It just works for us in every way."
It worked in the ratings as well. "The 4400" averaged more than 6.2 million viewers in its first season, making it the highest-rated show on basic cable this summer. Nearly half of those viewers fell in the adults 18-49 demographic favored by advertisers.
Joel Gretsch ("Taken"), Jacqueline McKenzie, Michael Moriarty ("Law & Order"), Conchita Campbell and Laura Allen are among the stars of "The 4400." The series, created by Scott Peters, is executive produced by Maira Suro. Francis Ford Coppola is also an exec producer.
De hoogste kabeltv kijkcijfers voor een scripted (niet-reality) serie ooit. Dus het doet het goed. Zie net dat het al gemeld is * sampoo gaat in een hoekje staan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoop dat er iets van een vervolg gaat komen
Heeft The 4400 goede kijkcijfers gehaald in de VS?
quote:SEASON ONE
When a passing comet abruptly changes course and hurtles towards Earth, there is widespread panic and distress as people prepare for Armageddon. However, the comet does not crash: instead, it slows down, hovers, and eventually touches down on a lake in the Pacific Northwest. Finally, 4400 people emerge from a blinding white light, people from all different ages and walks of life who have been presumed dead or missing - and none aged even a day from when they were last seen. It's as if a giant time capsule full of people has been opened up, unaltered and untouched by time.
Although not immediately evident, it soon becomes apparent that The 4400 have each been returned with a special power as they unwittingly begin to exhibit abilities including superhuman strength, healing touch, and clairvoyance. Eager to revisit memories from their past and reunite with those they left behind, two worlds collide as 4400 people acclimated to living in the past are forced to deal with the new challenges of living in the present.
A new federal division agency of Homeland Security called NTAC (National Threat Assessment Command) is formed to follow The 4400, lead by Tom Baldwin, a crime investigator, and Diana Skouris, a bio medic. Tom's involvement is personal: his nephew Shawn was one of the 4400 people abducted - and, if not for Shawn, his son Kyle would have been abducted instead.
Building their investigation case by case, Tom and Diana slowly begin to shed light on the mystery of the 4400. Finally, on the very beach where Shawn was abducted, they learn the truth about what happened: The 4400 were not abducted by aliens, but instead were taken by humans living hundreds of thousands of years in the future. Facing an end stage of human evolution and with a vested interest in the betterment of their predecessors, they have sent back The 4400 to play pivotal roles in upcoming events that will impact the future of mankind.
SEASON TWO
One year after the events on the beach revealed the 4400 were taken and returned by future humans, the world is a much different place. After a period of intense medical observation, Tom has returned to NTAC in a limited capacity, assigned only to desk duty. He eventually secures his son's release from a similar government study and is excited by the prospect of returning to a somewhat normal life. However, professionally, he's also anxious to re-team with Diana and get back out in the field. Diana, having been through a series of inept partners, finally finds a way to cut through the red tape and get Tom back, all while in the midst of formally adopting Maia.
Meanwhile, Richard, Lily, and the baby - who is now six months old and showing that she is far from an ordinary child - are still living in meager conditions in a mountain cabin far away from Jordan Collier. Collier has now closed Arcadia Estates, his mansion and compound for The 4400 refugees, and is on the verge of opening "The 4400 Centers," a place for non-members of the 4400 to discover "the 4400 within themselves." And Collier and Shawn have developed a strong father-son bond after Shawn healed Collier from the detrimental effects he suffered after touching Lily's stomach/womb. Collier becomes Shawn's guardian, and enlists him to heal important benefactors of The 4400 Centers.
With the world understandably curious about The 4400, rumors begin to spread about their mysterious abilities, and public opinion soon becomes divided between those who embrace The 4400 and those who fear them. As the members of The 4400 struggle to resume and rebuild their "life interrupted," each will come to play a pivotal role in events still to come... events that will shape the destiny of the human race.
BRON: www.the4400.com
Ik had even moeite om er weer in te komen, maar ik ben nog steeds benieuwd waar het verhaal naar toe leidt. Leuk trouwens om Jeffrey Combs weer te zien, al zal ik z'n antennes wel missen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:27 schreef XxxPimxxX het volgende:
Net de season premier van S2 gezien. Het waren 2 boeiende afleveringen!
Niet de antwoorden die je verwacht, maar toch een bevredigend gevoel.
BRON: zap2itquote:Like many of the 4400, Applebaum returned with an extraordinary power -- his saliva accelerates human metabolism and weight loss. "I'm the first person to commercially market my special ability," Picardo says. "But I do not lick people on the show. That's in the European version."
Inderdaad, het is geen hoogstandje, maar het blijft interessant genoeg om je te boeienquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb nu Season 1 en de eerste 2 afleveringen van season2 gezien. De serie bevalt me erg goed. Lost en BSG zijn beter maar dit is ook erg goed te kijken. Ik ben erg benieuwd hoe de rest van Season2 verloopt.
Nee volgens IMDB heeft ze alleen in 2.2 en 2.3 een rol.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:20 schreef Radeon_NL het volgende:
Heeft Lexa Doig (aka Andromeda/ Rommie uit Andromeda) een vaste rol in de 4400?
Zal wel leuk zijn
Je bedoelt de dood van die gast?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:31 schreef Tweek het volgende:
De eerste serie die ik volg, en dat zijn er veel, die zich zelf in een aflevering ten gronde legt.
Dat er nog niks eerder over gezegt is hier zegt ook wel genoeg.
Maar de 2x05 beledigt de kijker.
In en in triest, ook al blijf ik kijken hoe het afloopt, maar dat is niet meer dan iemand die kijkt naar een auto ongeluk en daarom een ongeluk/file veroorzaakt aan de andere kant van de weg.
Shit, niet goed opgelet. Was zo donkerbeeld. Maar Kyle (zo heet ie toch) was het dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:22 schreef Johnny Blaze het volgende:
Heb je de laatste paar minuten niet gezien ofzo?
Why? In topicnaam staat toch "States". Oftewel: dit topic gaat over de afleveringen die in Amerika zijn uitgezonden. Als je de laatste aflevering niet gezien hebt: wat doe je dan in dit topic? Je weet dat de serie op zondagavond wordt uitgezonden en dat je kunt verwachten dat er over die aflevering gesproken wordt. In elke topic over een serie met "US", "States" of "Amerika" is dit het geval, zo ook in de 24 topics.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kunnen we het topic misschien spoilervrij houden dmv de spoilertags? Nog niet iedereen heeft alle afleveringen gezien
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ligt het aan mij of worden de afleveringen niet in de juiste volgorde uitgezonden?
Om de een of andere duistere reden heb ik afl. 2.4 gemist. Daardoor kon ik de terugblik bij afl. 2.5 (die ik voor 2.4 aanzag) niet helemaal plaatsen. Het zal wel aan het warme weer liggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:42 schreef khazad het volgende:
Waar baseer je dat op?
Volgens de officiele website klopt alles nog wel, dus dan zal het wel goed zitten, denk ik zo
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:40 schreef BoomSmurf het volgende:
Ben zeker benieuwd wat die jezus er mee te maken krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De season finale werd wel een beetje in sneltreinvaart afgeraffeld.... en al die plotwendingen.
Wat mij betreft mag het derde seizoen er komen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:07 schreef Iwan1976 het volgende:Ik vonde het juist wel cool dat je op het einde van die aflevering in een minuutje nog even zag wat er allemaal voor vreemde dingen gebeuren waardoor je van de ene verbazing in de andere valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De season finale werd wel een beetje in sneltreinvaart afgeraffeld.... en al die plotwendingen.
Wat mij betreft mag het derde seizoen er komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh ja, mei 2006 denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Radeon_NL het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat gaat met Collier, en natuurlijk hoe dat aflopen met isabell.
Kan niet wacht op season 3 weet iemand wanneer dat gaat beginnen? hopeljik toch niet volgend jaar.
Die heb ik vandaag binnen gekregen van CD-WOWquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef Tokus het volgende:
ik zag vandaag seizoen 1 op dvd liggen. Een dubbel-dvd zo te zien, en voorop zat een leuk bewegend plaatje.
casting en schrijven van de eerste episodes is recentelijk begonnen. Airdate wordt weer zomer, net als vorig jaar. Er staan weer wat interessante plotlines klaar:quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over seizoen 3, eventuele uitzend datum ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Er is een seizoen 2 jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef Timo20 het volgende:
Heb seizoen 1 op dvd, maar dat zijn maar 5 of 6 afleveringen
is er uberhaupt een seizoen 2 al uit?? bestaat seizoen 2 eigenlijk? seizoen 1 vond ik namelijk erg tof
ook al in Nederland uit? en klopt t dat seizoen 1 maar zo weinig afleveringen bevat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er is een seizoen 2 jaGauw kijken want het wordt alleen maar beter
![]()
Voor meer informatie:
http://www.tv.com/the-4400/show/23350/summary.html
Het eerste seizoen heeft inderdaad maar zo weinig afleveringen ja. Ik gok dat ze eerst hebben willen zien hoe goed de serie aan zou slaan bij het amerikaanse publiek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ook al in Nederland uit? en klopt t dat seizoen 1 maar zo weinig afleveringen bevat?
ok thnxquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het eerste seizoen heeft inderdaad maar zo weinig afleveringen ja. Ik gok dat ze eerst hebben willen zien hoe goed de serie aan zou slaan bij het amerikaanse publiek.
in ieder geval in België, in NL/FR hoes, die we dus ook vast in Nederland hebben.quote:
dan moet ik eens kijken morgen in de winkelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
in ieder geval in België, in NL/FR hoes, die we dus ook vast in Nederland hebben.
Nee, het was eerst bedoeld als een miniserie, maar het scoorde zo goed dat men toen besloten heeft er een 'echte' serie van te makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het eerste seizoen heeft inderdaad maar zo weinig afleveringen ja. Ik gok dat ze eerst hebben willen zien hoe goed de serie aan zou slaan bij het amerikaanse publiek.
Dat is nog niet genoemd in dit topic geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:25 schreef starbuck het volgende:
vanaf volgende week zaterdag te zien op Talpa..
of is dat oud nieuws![]()
yep, dat zijn ze idd.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Summer Glau en Jeffrey Combs, respectievelijk
quote:Afl. 1 De terugkeer
In een bal van licht keren 4400 van de aardbol verdwenen mensen terug. Ze zijn nog net zo oud als op de dag van hun verdwijning en toch zijn ze voorgoed veranderd. Sommigen hebben echter geen controle over hun uitzonderlijke gaven. De agenten Tom en Diana proberen het mysterie te ontrafelen.
Na Battlestar Galactica.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:54 schreef Joke41 het volgende:
Het begint vanavond...2100 uur bij Talpa.....Super.....!!!![]()
Goed gedaan!!!!![]()
Op de officiele site staat dat de productie van de nieuwe eps voor begin 2006 gepland staat en de premieren aankomende zomer, dus ze zullen onderhadn wel begonnen zijn jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:45 schreef Gremen het volgende:
Iemand al nieuws over seizoen 3.
ze zullen onderhand toch wel druk aan het filmen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
MooiDat duurt niet zo heel erg lang meer
Ik had er wel eens van gehoord, maar wist er verder niks van. De acherkant klonk ook wel leuk en de prijs was redelijk. Dus heb ik hem maar meegenomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef crossover het volgende:
Ik denk niet dat je teleurgesteld zal zijn![]()
Hoe kwam je op het idee zomaar die box te kopen? Goede recensies gelezen, of gewoon de achterkan?
"box" is wel een erg groot woord (ondanks dat het maar 3 letters zijn) voor deze uitvoering.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef crossover het volgende:
Hoe kwam je op het idee zomaar die box te kopen?
Liever tijdreizen dan aliens.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Wel een goede serie. Eerste seizoen was erg ok. Ik vind het alleen jammer dat het over tijdreizen gaat.Ik moet nog maar even zien of ik het tweede seizoen ook verder ga kijken. Tijdreizen en dingen veranderen binnen een zelfde tijdlijn vind ik doorgaans veel te veel ver gezochte omdat je, logische redenerend, continue paradoxen tegen komt. Ik had liever gezien dat er iets anders achter zit.
Maar de serie zit erg goed in elkaar.
Ook gedaan, stond bij de makro voor 15 euro. Nu de eerste 4 afleveringen gekeken en heb meteen maar season 2 gepreorderedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb vandaag blind de DVD box van seizoen 1 gekocht. Ben benieuwd of het wat is.
Wanneer komt season 2 uit? Ik heb nu season 1 gekeken en ik vond het best goed!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ook gedaan, stond bij de makro voor 15 euro. Nu de eerste 4 afleveringen gekeken en heb meteen maar season 2 gepreordered![]()
nee 11 juni. (zie ook boven)quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:30 schreef crossover het volgende:
Jep, ik heb ze al binnen
Seizoen 3 begint 4 juni al
minder dan een maandquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:57 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
nee 11 juni. (zie ook boven)
Season 2 komt bij Play op 5 Juni.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:27 schreef crossover het volgende:
Uhm, bedoel je de DVD box? Seizoen 2 is al uitgezonden in Amerika dus je kan ze al downloaden, maar wanneer de dvd's uitkomen weet ik niet.
Bedankt, ik zat me al rot te zoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dat is dus niet de eerste aflevering, maar "unlocking the secrets", een special die op NBC was. afgelopen weekend. Ep 3x01 komt 11/12 juni beschikbaar.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:54 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
(NBC en USA Network zijn beiden onderdeel van NBC Universal)
Het is een samenvatting van de twee seizoenen, in de aflevering zelf zitten dus geen nieuwe beelden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef crossover het volgende:
Zitten er spoilers in die aflevering?
wel de proper versie? aangezien de 1e versie die is uitgekomen verkeerd isquote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Xurk het volgende:
Is dit het goede topic voor seizoen 3 van The 4400? In de titel lijkt het namelijk alsof dit nog steeds het eerste deel van de USA-reeks is, wat me raar lijkt na 2 seizoenen
Anyhow, ik heb geen zin om te wachten totdat seizoen 3 in Nederland wordt uitgezonden, aangezien het nu pas in de VS begint, dus ik ben nu de twee uur durende seizoenspremière nu aan het binnenhalen
Ja, dit is het goede topic, het is inderdaad het eerste en enige deel van de USA-reeks (op deze na).quote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Xurk het volgende:
Is dit het goede topic voor seizoen 3 van The 4400? In de titel lijkt het namelijk alsof dit nog steeds het eerste deel van de USA-reeks is, wat me raar lijkt na 2 seizoenen
Ben benieuwd hoe ze zijn niet-dood-zijn gaan verklaren. Zou Shawn hem dan toch gered hebben? Of kan hij door zijn ability bijvoorbeeld gewoon niet doodgaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:32 schreef Xurk het volgende:
Het was heel vet ja
Ik vond het alleen jammer dat we nog niets van Collier te zien kregen
Zo kwam het inderdaad wel een beetje over, maar Isabellequote:Ik vond het wel een beetje opvallend hoe de actrice van Lilly uit de serie wilde worden geschreven, aangezien je haar geen seconde hebt gezien deze aflevering[en], met in haar plaats een oude vrouw. Het was iets minder stom geweest als ze er nog de eerste paar minuten inzat, nu riekte het naar "uit de serie gestapt, snel een verhaallijn daarvoor bedenken waar zij niet voor nodig is"...
Ja, jij hebt nu de eerste helft van de dubbele aflevering gezien. Volgens mij is de tweede helft niet los te verkrijgen dus zul je die grote versie moeten downloaden (die van 562 Mb).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:45 schreef crossover het volgende:
Wat raar, ik had de versie van 348 mb en het was echt een veel te abrubt einde. Het eindigde toen die adviseur bij Isabelle in de kamer zat. Hoort hier nog iets achter ofzo? Want er is ook een grotere versie.
Ik heb dat meer zo geïnterpreteerd: de toekomst heeft zijn lijk gestolen [die was toen ineens weg] en hem met hun toekomst-technologie weer tot leven gewekt en teruggestuurd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:10 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ben benieuwd hoe ze zijn niet-dood-zijn gaan verklaren. Zou Shawn hem dan toch gered hebben? Of kan hij door zijn ability bijvoorbeeld gewoon niet doodgaan?
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef HiZ het volgende:
IIk ben er altijd vanuit gegaan dat hij nooit dood is geweest. Vandaar dat zijn haren en zo zijn doorgegroeid. Een soort coma meer dus.
Colier.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
Ik heb niet alles even goed kunnen volgen, effe wachten op de ondertitels en dan nog maar een keer kijken. Maar toch een vette ep, jammer van Lilly...
In dat geval vind ik dat de schrijverrs knap werk geleverd hebben. Haar dood pastte perfect in het verhaal en kwam op mij niet echt geforceerd over.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:27 schreef Breuls het volgende:
Overigens blijkt uit de site van the 4400 dat Lily's dood te maken heeft met de actrice, die de serie simpelweg verlaten heeft.
Ja, ik weet niet meer exact waarom, ik had alleen onthouden dat het lag aan het vertek van de actrice.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:11 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
het was niet de actrice, maar de zender die vond dat ze plaats moest maken voor andere acteurs (financieel dan). scifi.com heeft er een interview over met Ira Behr, de creator.
Ja precies, en dat terwijl hij helemaal geen 4400 is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het raar dat die adviseur lijkt te weten wat 'de toekomst' voor bedoelingen heeft met Isabelle.
Maar niemand weet dat Collier nog leeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:30 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, Kyle zit nu in de bak wegens de moord op Collier, maar Collier leeft gewoon, dus hoeft Kyle toch niet meer in de bak te zitten?
zeker de ORENJi versie gedownloadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:33 schreef crossover het volgende:
Goede aflevering, maar ik mis een stuk van het einde
Echt op een kutmoment
als er zo'n vrouwtje voor je staat, ga je vanzelf met de pik denkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:43 schreef Xurk het volgende:
Shawn is trouwens wel een viespeuk. Isabel ziet er misschien een beetje leuk uit, maar ze is nog niet eens een jaar oud toch? Als je dat in je achterhoofd houdt, dan ga je toch niet met haar lopen tongen? Ook nadat Richard langs is geweest om te zeggen dat Isabel er nog niet klaar voor is. En volgens mij gaat Isabel nog evil worden
6.5 gig downloaden van een brakke torrent. Nja, ik laat hem wel gewoon lopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef crossover het volgende:
Toch wel helemaal vind ik, je zou "aflevering 0" van seizoen 3 kunnen kijken zonder de eerste 2 seizoenen want dat is een samenvattende aflevering. Maar seizoen 1 en 2 zijn gewoon gaaf, dus als ik jou was zou ik ze helemaal kijken!
Als je geen goede internetverbinding hebt wil ik ze wel voor je branden, tegen een kleine (kosten) vergoedingquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
6.5 gig downloaden van een brakke torrent. Nja, ik laat hem wel gewoon lopen
Dan eerst maar de eerste 2 seizoenen kijken
Supertof aanbod! Thanks.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Als je geen goede internetverbinding hebt wil ik ze wel voor je branden, tegen een kleine (kosten) vergoeding
Kan gewoon met de post mee voor 39 cent.
Email me maar als je dat ziet zitten
Geen vakantiequote:Op donderdag 22 juni 2006 15:32 schreef crossover het volgende:
Ah oke das mooi dan
Ik hoop dat je vakantie hebt, want je bent er toch wel even zoet mee
Ik denk dat je beter moet zoekenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:24 schreef Xurk het volgende:
Gisteren werd "s03e04 - Gone (1)" uitgezonden, maar er zijn nog geen torrents van te vinden...
Of verwacht ik het nu te snel?
Neuh, dat is 'gewoon' de kamer waar ze (de mensen uit de toekomst) The 4400 gecreëerd hebben. Daar er nog niets in de toekomst was veranderd, hebben ze de belangrijkste (denk ik) weer opgehaald, om ze vervolgens eerder in de tijdlijn te plaatsen. Ik ben benieuwd hoe de schrijvers dat gegeven dan gaan uitwerken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:30 schreef Xurk het volgende:
Viel het iemand anders ook op dat die kamer waar Maia naartoe ging, precies dezelfde was als waar Tom en Alana in haar hoofd instonden? Zou het dus allemaal een hersenspinsel kunnen zijn van Alana?
Karina Lombard:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:48 schreef crossover het volgende:
Hoe heet Alana in het echt? Kan het niet op IMDB vinden
Seizoen 1 en 2 zijn op Talpa geweest toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef metallicattim het volgende:
in de US wel jah, ik geloof dat ze het in NL nog niet eens uitgezonden hebben, ofwel?
Ja, dat dacht ik ook. Seizoen 1 wel iig, want ik heb daar de 1e aflevering van gezien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 zijn op Talpa geweest toch?
Mail maar naar mijn msn adresquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:51 schreef metallicattim het volgende:
ehh jah daar heb ik wel een email adres voor nodig he
Dat was vorig seizoen al, halverwege zijn ze van zender veranderd (toen kwam ook dat stompzinnige intro-filmpje ervoor) en gingen ze van widescreen naar fullscreen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Waarom wordt dit seizoen eigl plotseling in Fullscreen uitgezonden ipv Widescreen?
Ik vroeg me ook al af waar hij bleef, nadat de eerste afleveringen van dit seizoen zoveel tijd aan hem besteedden... nu weten we het dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:37 schreef Breuls het volgende:
Die professor komt nog terug. In een blog van een van de schrijvers werd gesproken over een scene waarin hij uit een of andere struik in een park komt gerend, mensen aldaar met zijn verschijning aan het schrikken maakt en om hulp vraagt.
Beetje vreemd dat hij tot nu toe al een paar afleveringen buiten beeld is, overigens...
Ah ok. Ik heb heb mijn xbox standaard op widescreen ingesteld staan waardoor hij het uitrekt, maar opeens viel het me op. Wel apart, wist niet dat er nog grote series in Full-Screen werden opgenomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen al, halverwege zijn ze van zender veranderd (toen kwam ook dat stompzinnige intro-filmpje ervoor) en gingen ze van widescreen naar fullscreen.
Alle seizoenen zijn, volgens mij, door dezelfde zender uitgezonden: USA Network.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen al, halverwege zijn ze van zender veranderd (toen kwam ook dat stompzinnige intro-filmpje ervoor) en gingen ze van widescreen naar fullscreen.
dat dacht ik al vanaf seizoen 1, waarschijnlijk gaat die nerd dan dood waarmee diana looopt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef Xurk het volgende:
Isabelle![]()
Ik krijg echt een hekel aan haar
NikkiEindelijk weer! En je ziet duidelijk dat ze wat ouder [en [mooi] ronder] geworden is
Ik vind het stom dat Alana nu al uit de serie wordt geschreven, aangezien ze erin werd gebracht om de steun te kunnen vormen voor Tom... volgens mij gaan de schrijvers gewoon Tom en Diana bij elkaar brengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |