Uh ja, mei 2006 denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Radeon_NL het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat gaat met Collier, en natuurlijk hoe dat aflopen met isabell.
Kan niet wacht op season 3 weet iemand wanneer dat gaat beginnen? hopeljik toch niet volgend jaar.
Die heb ik vandaag binnen gekregen van CD-WOWquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef Tokus het volgende:
ik zag vandaag seizoen 1 op dvd liggen. Een dubbel-dvd zo te zien, en voorop zat een leuk bewegend plaatje.
casting en schrijven van de eerste episodes is recentelijk begonnen. Airdate wordt weer zomer, net als vorig jaar. Er staan weer wat interessante plotlines klaar:quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over seizoen 3, eventuele uitzend datum ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Er is een seizoen 2 jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef Timo20 het volgende:
Heb seizoen 1 op dvd, maar dat zijn maar 5 of 6 afleveringen
is er uberhaupt een seizoen 2 al uit?? bestaat seizoen 2 eigenlijk? seizoen 1 vond ik namelijk erg tof
ook al in Nederland uit? en klopt t dat seizoen 1 maar zo weinig afleveringen bevat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er is een seizoen 2 jaGauw kijken want het wordt alleen maar beter
![]()
Voor meer informatie:
http://www.tv.com/the-4400/show/23350/summary.html
Het eerste seizoen heeft inderdaad maar zo weinig afleveringen ja. Ik gok dat ze eerst hebben willen zien hoe goed de serie aan zou slaan bij het amerikaanse publiek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ook al in Nederland uit? en klopt t dat seizoen 1 maar zo weinig afleveringen bevat?
ok thnxquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het eerste seizoen heeft inderdaad maar zo weinig afleveringen ja. Ik gok dat ze eerst hebben willen zien hoe goed de serie aan zou slaan bij het amerikaanse publiek.
in ieder geval in België, in NL/FR hoes, die we dus ook vast in Nederland hebben.quote:
dan moet ik eens kijken morgen in de winkelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
in ieder geval in België, in NL/FR hoes, die we dus ook vast in Nederland hebben.
Nee, het was eerst bedoeld als een miniserie, maar het scoorde zo goed dat men toen besloten heeft er een 'echte' serie van te makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het eerste seizoen heeft inderdaad maar zo weinig afleveringen ja. Ik gok dat ze eerst hebben willen zien hoe goed de serie aan zou slaan bij het amerikaanse publiek.
Dat is nog niet genoemd in dit topic geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:25 schreef starbuck het volgende:
vanaf volgende week zaterdag te zien op Talpa..
of is dat oud nieuws![]()
yep, dat zijn ze idd.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Summer Glau en Jeffrey Combs, respectievelijk
quote:Afl. 1 De terugkeer
In een bal van licht keren 4400 van de aardbol verdwenen mensen terug. Ze zijn nog net zo oud als op de dag van hun verdwijning en toch zijn ze voorgoed veranderd. Sommigen hebben echter geen controle over hun uitzonderlijke gaven. De agenten Tom en Diana proberen het mysterie te ontrafelen.
Na Battlestar Galactica.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:54 schreef Joke41 het volgende:
Het begint vanavond...2100 uur bij Talpa.....Super.....!!!![]()
Goed gedaan!!!!![]()
Op de officiele site staat dat de productie van de nieuwe eps voor begin 2006 gepland staat en de premieren aankomende zomer, dus ze zullen onderhadn wel begonnen zijn jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:45 schreef Gremen het volgende:
Iemand al nieuws over seizoen 3.
ze zullen onderhand toch wel druk aan het filmen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |