abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 april 2006 @ 15:54:35 #1
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37007496
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 16 april 2006 @ 15:56:27 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37007553
vorige draadje was mijn eerste volle draadje dank dank
pi_37017741
Die droom zal wel uitkomen. Kyle zal wel gearresteerd worden. Z'n foto werd overal verspreid.

De aflevering van gister vond ik wel goed.
pi_37022662
Dank u was het topic kwijt
  maandag 17 april 2006 @ 01:39:56 #5
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37023167
Zo, dat heeft echt even geduurd om één topic vol te krijgen We zitten al een tijdje in seizoen 2, en waren nog steeds in het eerste topic

Anyway, ik heb het nog niet kunnen zien, ik was uit eten en de VCR werd al gebruikt om "Dr. Who" op te nemen
Gelukkig heb ik [alleen] voor dit soort gevallen seizoen 2 op mijn HD staan!
pi_37027176
Leuke aflevering was het weer Tvp.
pi_37027905
Er blijven zo wel steeds minder 4400 over.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 17 april 2006 @ 12:10:49 #8
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37028134
we zitten op 3397?
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:12:32 #9
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37197198
Ik vond de 4400 die vanavond werd gevolgd niet super boeiend, maar wel het verhaal van Shawn en zijn broer, en uiteraard van Kyle!
Hoe wrang, Shawn wil hem zo graag helpen, maar als hij vertelt dat hij Collier vermoord heeft [ook al was hij er zich niet van bewust], zal Shawn niet meer zo behulpzaam zijn...
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:13:24 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37197232
Ik vond dit ook geen spectaculaire uitzending.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_37201414
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef Gremen het volgende:
Er blijven zo wel steeds minder 4400 over.
Dit viel mij ook al op: ik zeg al elke keer: let op je ziet een nieuwe 4400 en die gaat dood

Maar waar is Kyle nu???? En vind Shawn irritant worden in zijn nette pak, de baas van het Centre...kom op man, break free!
  zondag 23 april 2006 @ 01:01:39 #12
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37201852
Ik vnod Shawn wel sympathiek jegens Kyle, totdat hij zei: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... wij hebben pyschologen, social workers en advocaten."
Zeg dan gewoon: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... kun je bij mij altijd aankloppen."
pi_37202210
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:01 schreef Xurk het volgende:
Ik vnod Shawn wel sympathiek jegens Kyle, totdat hij zei: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... wij hebben pyschologen, social workers en advocaten."
Zeg dan gewoon: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... kun je bij mij altijd aankloppen."
Ja oke, dat bedoelde hij ook, maar ja mannen he? Maar snap dat Kyle niet naar the centre wil gaan, bedoel HIJ heeft Jordan vermoord, Shawn zijn grote held.......
pi_37206283
Niet echt spannende aflevering...

Volgende week is het om 22:15, na de herhaling van Expeditie Robinson, dat zal de kijkcijfers goed doen
pi_37321836
moet nodig even de hdd van mijn recorder vrijmaken van 4400 aflevering, ik loop achter
  woensdag 26 april 2006 @ 20:15:22 #16
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37322160
net even de laatste aflevering gezien. Apart, want eigenlijk kon die gast toch helemaal niets aan die moorden doen? Hij probeerde allleen maar te helpen? Wel zielig voor Kyle hoor. . .
pi_37326772
wat was tom aan het flippen in de aflevering van afgelopen zaterdag zeg, overdreven gedoe. de hele wereld keek toe en deed niks daar en dan willen zie iemand die niks anders deed dan toekijken zowat lynchen.
pi_37327278
Moet zeggen: de grap is er bij mij een beetje van af. Het is dat er niks leukers op is om die tijd, maar ik vind het minder en minder worden....
pi_37412819
Wat is dit nou weer dan pas om kwart over 10

Nou mis ik een uur van Léon
pi_37438835
Goh wat al weer veel reacties in dit topic n.a.v. de laatste aflevering, kijkt er nog wel iemand?

Als je niet gekeken hebt, heb je wel wat gemist. Ondanks dat deze aflevering vrij laat was, ben ik blij dat ik 'm nog gekeken heb. Het was erg spannend, vond dit echt een van de betere.
Ik blijf de serie toch nog maar even volgen ...
pi_37446042
heb 'm wel gezien, vond het allemaal wel een beetje jammer eindigen.
pi_37459096
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:31 schreef boneyard het volgende:
heb 'm wel gezien, vond het allemaal wel een beetje jammer eindigen.
Je bedoelt dat met Maya?
pi_37459585
ik bedoel hoe kyle er onder uit komt, het gaat vast nog wel een keer mis, maar dit was wat jammer.
  maandag 1 mei 2006 @ 18:24:06 #24
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37461125
Ik had verwacht dat Tom die verdachte dood zou schieten, zodat het tegendeel niet meer bewezen kon worden. Verder zitten de vinger afdrukken van Tom Alana en Kyle nog steeds op die sleutel en kluis. . .
pi_37469590
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:24 schreef One_conundrum het volgende:
Verder zitten de vinger afdrukken van Tom Alana en Kyle nog steeds op die sleutel en kluis. . .
Precies!!! Ze komen er dus echt nog wel achter, geloof niet dat Kyle hiermee weg komt.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:57:18 #26
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_37545644
Maar misschien heeft Kyle het wel echt niet gedaan... zijn geheugen is natuurlijk ook behoorlijk 'fucked up' door drie jaar in coma en misschien heeft hij wel half om half krachten ontwikkeld om geheugen van misdadigers te lezen!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:58:26 #27
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_37545679
hmm, mijn eigen post lezend zou het wel een hele slechte serie zijn als het echt zo zou gaan.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_37548392
lol

hij lijkt het toch wel hard zelf te doen in die flashbacks en hij had dat koffertje enzo.

[ Bericht 24% gewijzigd door boneyard op 04-05-2006 17:29:51 ]
pi_37548905
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef boneyard het volgende:
lol

hij lijkt het toch wel hard zelf te doen in die flashbacks en hij had dat koffertje enzo.

<spoiler>
Wat snap je niet aan de topic titel?

(Heb de spoiler overigens (gelukkig, denk ik) niet gelezen, alleen de eerste vier woorden)
pi_37550419
ik vind het uberhaupt wat onduidelijk of dit nou een echte spoiler was, ik zei wat over het aantal aflevering in dit seizoen. ook zie ik genoeg andere mensen spoilers posten met tags in onderwerpen waar gezegd wordt geen spoilers, ik zag dat eigenlijk als een verzoek tot geen spoilers zonder tags.

maar het is weg hoor.
pi_37596556
Kan iemand me updaten over wat er vorige week gebeurd is, want ik was met vakantie en had de video niet goed gepogrammeerd
pi_37599505
even de tv.com episode recap bekijken.
pi_37621559
Heftige aflevering gister. Het was dus wel die vrouw, met die mp3-speler, die de dader was.
Waarschijnlijk heerst er een virus onder de 4400 (die vreemde uitslag), eerst dat kleine meisje en nu Shawn.
  zondag 7 mei 2006 @ 09:44:31 #34
105850 Fuente
mamamuts
pi_37621966
Spannende aflevering gisteren!
Kvind het nog steeds moeilijk te volgen soms, maar we blijven kijken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_37628156
ik heb de serie maar gedownload want talpa kan ik alleen in mijn slaapkamer kijken en ik heb geen zin om de rest van hun onzin te moeten bekijken omdat ze het schema weer eens omgegooid hebben. Ik vind de serie steeds beter worden eigenlijk. Het enige wat k echt niet snap in dit alles is de rol van Kyle.

Ik zit na 'mommy's bosses' met spanning te wachten op seizoen 3.
pi_37640114
ik vond 'm wel aardig zaterdag, niet super spannend en het ging niet echt over de hoofdverhaallijn.
  maandag 8 mei 2006 @ 19:58:53 #37
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37667751
Welke aflevering was er afgelopen zaterdag? Die met die uitslag zeg maar?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_37669749
uitslag? aflevering 10 was afgelopen zaterdag.

[edit] oh die uitslag
pi_37672405
volgens mij is die uitslag verdeeld over verschillende afleveringen voorgekomen?
  maandag 8 mei 2006 @ 21:56:31 #40
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37672575
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:48 schreef boneyard het volgende:
uitslag? aflevering 10 was afgelopen zaterdag.

[edit] oh die uitslag
Ja, aflevering 10 dus, ik heb zaterdag niet kunnen kijken dus ik heb nu de goeie aflevering op de pc bekeken dus...

Een beetje vage omschrijving ja, maar ik durfde niet teveel te verraden in het geval dat ik een aflevering te ver heb gekeken (die dus as. zaterdag komt )
pi_37684278
Gemist ...
pi_37685235
ik dacht even dat je uitslag in de zin van resultaat bedoelde, dus ik kon al niet verzinnen waar je het over had.

is niet heel erg molline, was niet echt een storyline aflevering.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:14:58 #43
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_37685305
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef boneyard het volgende:
ik dacht even dat je uitslag in de zin van resultaat bedoelde, dus ik kon al niet verzinnen waar je het over had.

is niet heel erg molline, was niet echt een storyline aflevering.
Nou...er is dus wel een soort van uitslag waardoor de krachten van de 4400 afnemen.
Isabelle had er last van, Maia werd heel erg ziek en Shawn heeft het nou ook.
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:41:27 #44
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37741817
Ik wil zo onderhand wel weten wat de krachten van Lilly en Richard zijn

Maar het blijft wel spannend Zou Kyle echt zichzelf aangeven wanneer die andere gast schuldig wordt bevonden aan de moord van Collier??
pi_37748727
Heeft iemand van jullie nog zin om even een korte samenvatting te geven van wat er de afgelopen aflevering gebeurd is? Ben ik ook weer bij ...
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:57:59 #46
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37749981
Normaal gesproken zou ik zelf een stukje typen, maar nu heb ik bier op, dus je moet het doen met de samenvatting van TV.com:
quote:
Maia is sick, and Diana brings her into NTAC, where a 4400 terrorist is marking the date of Jordan Collier's birthday by placing a device that makes the males go savage, bringing on a lockdown of the facility. Meanwhile, Kyle's life takes a more normal turn with him going back to college and the start of a romantic relationship. Also, Lily begins to doubt that the 4400 Center's interest in Isabelle is trustworthy. And after a less than perfect interview with the media, Shawn tries to make changes at the 4400 Center to make it seem less like a cult to the general public.

Nog maar 2 afleveringen van dit seizoen te gaan btw En in Amerika zijn ze nog niet eens aan seizoen 3 begonnen
pi_37750909
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef Xurk het volgende:
Normaal gesproken zou ik zelf een stukje typen, maar nu heb ik bier op, dus je moet het doen met de samenvatting van TV.com:
[..]

Nog maar 2 afleveringen van dit seizoen te gaan btw En in Amerika zijn ze nog niet eens aan seizoen 3 begonnen
Nee....!
Dan duurt het nog wel een hele tijd voor seizoen 3 hier op de buis komt dus...
pi_37754349
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef Xurk het volgende:
[..]
Tsja, dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen bedenken, niet aan gedacht. Bedankt!

En heeft het bier gesmaakt?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:09:35 #49
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37789955
Haha, ja, bedankt

Nu ik weer helder ben zal ik die samenvatting wat toelichten, aangezien ze daarin maar weinig weggeven:

Maia is sick, and Diana brings her into NTAC, where a 4400 terrorist is marking the date of Jordan Collier's birthday by placing a device that makes the males go savage, bringing on a lockdown of the facility.
- Maia heeft nu één of ander vaag uitslag op haar arm, wat steeds groter werd, en voelt zich erg ziek. Aan het eind van de aflevering probeert Shawn een blinde vrouw te genezen, maar het wil niet lukken; wanneer hij op zijn arm kijkt, heeft hij ook een uitslag. De 4400 verliezen hun krachten??
Over het gek worden van de mannen: een vrouw die beweert een 4400 te zijn die voor de verplichte check-up komt, zendt door middel van haar mobieltje [ofzo] een geluid uit wat alleen de mannen kunnen horen, en die hun oergevoelens losmaakt, wat erin resulteert dat ze iedereen en elkaar willen vermoorden. Hierdoor schiet Tom bijna Diana neer tegen het eind, maar natuurlijk wordt dit tegengehouden

Meanwhile, Kyle's life takes a more normal turn with him going back to college and the start of a romantic relationship.
- Doordat er iemand is gepakt voor de moord op Collier gaat Kyle's leven weer terug naar "normaal". Hij denkt er wel over na om te bekennen dat hij de moordenaar is, wanneer die "onschuldige" [die al vaker veroordeeld is] schuldig wordt bevonden aan de moord.
Samen met een leuk meisje uit zijn klas doet hij schoolwerk, en hij heeft met haar meegelift met een verslag, wat hij niet eerlijk vindt, maar zij vindt het niet erg, want hij ging door een moeilijk periode. Later zie je dat ze samen in bed zijn beland, ik weet niet meer hoe dat kwam

Also, Lily begins to doubt that the 4400 Center's interest in Isabelle is trustworthy.
- Dit was wel freaky; zo'n oppas met een permanente Prodent smile was met Isabelle een soort kaartspel aan het doen, toen Lily haar kwam ophalen. Toen zag Lily dat er ook kaarten tussen zaten met van die inktvlekken, die meestal worden gebruikt door pyschiaters [je noemt dan het eerste wat in je opkomt als je naar die inktvlekken kijkt]. Toen ze hierover vroeg, deed die oppas heel raar Ook heeft Isabelle al een tijdje niet met Lily "gepraat", maar wel met Richard.

And after a less than perfect interview with the media, Shawn tries to make changes at the 4400 Center to make it seem less like a cult to the general public.
- Volgens mij hield dit vooral in dat hij enkele onderdelen van de Center wilde schrappen, omdat ze nergens op sloegen en alleen maar geld opstrijken met leugens.

Hopelijk ben ik nu meer behulpzaam geweest Vanavond weer!
pi_37800606
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:09 schreef Xurk het volgende:
Haha, ja, bedankt

Nu ik weer helder ben zal ik die samenvatting wat toelichten, aangezien ze daarin maar weinig weggeven:

Maia is sick, and Diana brings her into NTAC, where a 4400 terrorist is marking the date of Jordan Collier's birthday by placing a device that makes the males go savage, bringing on a lockdown of the facility.
- Maia heeft nu één of ander vaag uitslag op haar arm, wat steeds groter werd, en voelt zich erg ziek. Aan het eind van de aflevering probeert Shawn een blinde vrouw te genezen, maar het wil niet lukken; wanneer hij op zijn arm kijkt, heeft hij ook een uitslag. De 4400 verliezen hun krachten??
Over het gek worden van de mannen: een vrouw die beweert een 4400 te zijn die voor de verplichte check-up komt, zendt door middel van haar mobieltje [ofzo] een geluid uit wat alleen de mannen kunnen horen, en die hun oergevoelens losmaakt, wat erin resulteert dat ze iedereen en elkaar willen vermoorden. Hierdoor schiet Tom bijna Diana neer tegen het eind, maar natuurlijk wordt dit tegengehouden

Meanwhile, Kyle's life takes a more normal turn with him going back to college and the start of a romantic relationship.
- Doordat er iemand is gepakt voor de moord op Collier gaat Kyle's leven weer terug naar "normaal". Hij denkt er wel over na om te bekennen dat hij de moordenaar is, wanneer die "onschuldige" [die al vaker veroordeeld is] schuldig wordt bevonden aan de moord.
Samen met een leuk meisje uit zijn klas doet hij schoolwerk, en hij heeft met haar meegelift met een verslag, wat hij niet eerlijk vindt, maar zij vindt het niet erg, want hij ging door een moeilijk periode. Later zie je dat ze samen in bed zijn beland, ik weet niet meer hoe dat kwam

Also, Lily begins to doubt that the 4400 Center's interest in Isabelle is trustworthy.
- Dit was wel freaky; zo'n oppas met een permanente Prodent smile was met Isabelle een soort kaartspel aan het doen, toen Lily haar kwam ophalen. Toen zag Lily dat er ook kaarten tussen zaten met van die inktvlekken, die meestal worden gebruikt door pyschiaters [je noemt dan het eerste wat in je opkomt als je naar die inktvlekken kijkt]. Toen ze hierover vroeg, deed die oppas heel raar Ook heeft Isabelle al een tijdje niet met Lily "gepraat", maar wel met Richard.

And after a less than perfect interview with the media, Shawn tries to make changes at the 4400 Center to make it seem less like a cult to the general public.
- Volgens mij hield dit vooral in dat hij enkele onderdelen van de Center wilde schrappen, omdat ze nergens op sloegen en alleen maar geld opstrijken met leugens.

Hopelijk ben ik nu meer behulpzaam geweest Vanavond weer!
Ook namens mij bedankt! Ik had het namelijk ook gemist vorige week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')