Dit viel mij ook al op: ik zeg al elke keer: let op je ziet een nieuwe 4400 en die gaat doodquote:Op maandag 17 april 2006 12:02 schreef Gremen het volgende:
Er blijven zo wel steeds minder 4400 over.
Ja oke, dat bedoelde hij ook, maar ja mannen he?quote:Op zondag 23 april 2006 01:01 schreef Xurk het volgende:
Ik vnod Shawn wel sympathiek jegens Kyle, totdat hij zei: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... wij hebben pyschologen, social workers en advocaten."Zeg dan gewoon: "Als je iemand nodig hebt waarmee je kunt praten... kun je bij mij altijd aankloppen."
Je bedoelt dat met Maya?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:31 schreef boneyard het volgende:
heb 'm wel gezien, vond het allemaal wel een beetje jammer eindigen.
Precies!!! Ze komen er dus echt nog wel achter, geloof niet dat Kyle hiermee weg komt.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:24 schreef One_conundrum het volgende:
Verder zitten de vinger afdrukken van Tom Alana en Kyle nog steeds op die sleutel en kluis. . .
Wat snap je niet aan de topic titel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef boneyard het volgende:
lol
hij lijkt het toch wel hard zelf te doen in die flashbacks en hij had dat koffertje enzo.
<spoiler>
Ja, aflevering 10 dus, ik heb zaterdag niet kunnen kijken dus ik heb nu de goeie aflevering op de pc bekeken dus...quote:Op maandag 8 mei 2006 20:48 schreef boneyard het volgende:
uitslag? aflevering 10 was afgelopen zaterdag.
[edit] oh die uitslag
Nou...er is dus wel een soort van uitslag waardoor de krachten van de 4400 afnemen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef boneyard het volgende:
ik dacht even dat je uitslag in de zin van resultaat bedoelde, dus ik kon al niet verzinnen waar je het over had.
is niet heel erg molline, was niet echt een storyline aflevering.
quote:Maia is sick, and Diana brings her into NTAC, where a 4400 terrorist is marking the date of Jordan Collier's birthday by placing a device that makes the males go savage, bringing on a lockdown of the facility. Meanwhile, Kyle's life takes a more normal turn with him going back to college and the start of a romantic relationship. Also, Lily begins to doubt that the 4400 Center's interest in Isabelle is trustworthy. And after a less than perfect interview with the media, Shawn tries to make changes at the 4400 Center to make it seem less like a cult to the general public.
Nee....!quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef Xurk het volgende:
Normaal gesproken zou ik zelf een stukje typen, maar nu heb ik bier op, dus je moet het doen met de samenvatting van TV.com:
[..]
Nog maar 2 afleveringen van dit seizoen te gaan btwEn in Amerika zijn ze nog niet eens aan seizoen 3 begonnen
Tsja, dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen bedenken, niet aan gedacht.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:57 schreef Xurk het volgende:
Normaal gesproken zou ik zelf een stukje typen, maar nu heb ik bier op, dus je moet het doen met de samenvatting van TV.com:
[..]
Ook namens mij bedankt!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:09 schreef Xurk het volgende:
Haha, ja, bedankt
Nu ik weer helder ben zal ik die samenvatting wat toelichten, aangezien ze daarin maar weinig weggeven:
Maia is sick, and Diana brings her into NTAC, where a 4400 terrorist is marking the date of Jordan Collier's birthday by placing a device that makes the males go savage, bringing on a lockdown of the facility.
- Maia heeft nu één of ander vaag uitslag op haar arm, wat steeds groter werd, en voelt zich erg ziek. Aan het eind van de aflevering probeert Shawn een blinde vrouw te genezen, maar het wil niet lukken; wanneer hij op zijn arm kijkt, heeft hij ook een uitslag. De 4400 verliezen hun krachten??
Over het gek worden van de mannen: een vrouw die beweert een 4400 te zijn die voor de verplichte check-up komt, zendt door middel van haar mobieltje [ofzo] een geluid uit wat alleen de mannen kunnen horen, en die hun oergevoelens losmaakt, wat erin resulteert dat ze iedereen en elkaar willen vermoorden. Hierdoor schiet Tom bijna Diana neer tegen het eind, maar natuurlijk wordt dit tegengehouden
Meanwhile, Kyle's life takes a more normal turn with him going back to college and the start of a romantic relationship.
- Doordat er iemand is gepakt voor de moord op Collier gaat Kyle's leven weer terug naar "normaal". Hij denkt er wel over na om te bekennen dat hij de moordenaar is, wanneer die "onschuldige" [die al vaker veroordeeld is] schuldig wordt bevonden aan de moord.
Samen met een leuk meisje uit zijn klas doet hij schoolwerk, en hij heeft met haar meegelift met een verslag, wat hij niet eerlijk vindt, maar zij vindt het niet erg, want hij ging door een moeilijk periode. Later zie je dat ze samen in bed zijn beland, ik weet niet meer hoe dat kwam
Also, Lily begins to doubt that the 4400 Center's interest in Isabelle is trustworthy.
- Dit was wel freaky; zo'n oppas met een permanente Prodent smile was met Isabelle een soort kaartspel aan het doen, toen Lily haar kwam ophalen. Toen zag Lily dat er ook kaarten tussen zaten met van die inktvlekken, die meestal worden gebruikt door pyschiaters [je noemt dan het eerste wat in je opkomt als je naar die inktvlekken kijkt]. Toen ze hierover vroeg, deed die oppas heel raarOok heeft Isabelle al een tijdje niet met Lily "gepraat", maar wel met Richard.
And after a less than perfect interview with the media, Shawn tries to make changes at the 4400 Center to make it seem less like a cult to the general public.
- Volgens mij hield dit vooral in dat hij enkele onderdelen van de Center wilde schrappen, omdat ze nergens op sloegen en alleen maar geld opstrijken met leugens.
Hopelijk ben ik nu meer behulpzaam geweestVanavond weer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |