Echt wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
MooiDat duurt niet zo heel erg lang meer
Ik had er wel eens van gehoord, maar wist er verder niks van. De acherkant klonk ook wel leuk en de prijs was redelijk. Dus heb ik hem maar meegenomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef crossover het volgende:
Ik denk niet dat je teleurgesteld zal zijn![]()
Hoe kwam je op het idee zomaar die box te kopen? Goede recensies gelezen, of gewoon de achterkan?
"box" is wel een erg groot woord (ondanks dat het maar 3 letters zijn) voor deze uitvoering.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef crossover het volgende:
Hoe kwam je op het idee zomaar die box te kopen?
Liever tijdreizen dan aliens.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Wel een goede serie. Eerste seizoen was erg ok. Ik vind het alleen jammer dat het over tijdreizen gaat.Ik moet nog maar even zien of ik het tweede seizoen ook verder ga kijken. Tijdreizen en dingen veranderen binnen een zelfde tijdlijn vind ik doorgaans veel te veel ver gezochte omdat je, logische redenerend, continue paradoxen tegen komt. Ik had liever gezien dat er iets anders achter zit.
Maar de serie zit erg goed in elkaar.
Ook gedaan, stond bij de makro voor 15 euro. Nu de eerste 4 afleveringen gekeken en heb meteen maar season 2 gepreorderedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb vandaag blind de DVD box van seizoen 1 gekocht. Ben benieuwd of het wat is.
Wanneer komt season 2 uit? Ik heb nu season 1 gekeken en ik vond het best goed!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ook gedaan, stond bij de makro voor 15 euro. Nu de eerste 4 afleveringen gekeken en heb meteen maar season 2 gepreordered![]()
nee 11 juni. (zie ook boven)quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:30 schreef crossover het volgende:
Jep, ik heb ze al binnen
Seizoen 3 begint 4 juni al
minder dan een maandquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:57 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
nee 11 juni. (zie ook boven)
Season 2 komt bij Play op 5 Juni.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:27 schreef crossover het volgende:
Uhm, bedoel je de DVD box? Seizoen 2 is al uitgezonden in Amerika dus je kan ze al downloaden, maar wanneer de dvd's uitkomen weet ik niet.
Bedankt, ik zat me al rot te zoeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:49 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dat is dus niet de eerste aflevering, maar "unlocking the secrets", een special die op NBC was. afgelopen weekend. Ep 3x01 komt 11/12 juni beschikbaar.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:54 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
(NBC en USA Network zijn beiden onderdeel van NBC Universal)
Het is een samenvatting van de twee seizoenen, in de aflevering zelf zitten dus geen nieuwe beelden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef crossover het volgende:
Zitten er spoilers in die aflevering?
wel de proper versie? aangezien de 1e versie die is uitgekomen verkeerd isquote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Xurk het volgende:
Is dit het goede topic voor seizoen 3 van The 4400? In de titel lijkt het namelijk alsof dit nog steeds het eerste deel van de USA-reeks is, wat me raar lijkt na 2 seizoenen
Anyhow, ik heb geen zin om te wachten totdat seizoen 3 in Nederland wordt uitgezonden, aangezien het nu pas in de VS begint, dus ik ben nu de twee uur durende seizoenspremière nu aan het binnenhalen
Ja, dit is het goede topic, het is inderdaad het eerste en enige deel van de USA-reeks (op deze na).quote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Xurk het volgende:
Is dit het goede topic voor seizoen 3 van The 4400? In de titel lijkt het namelijk alsof dit nog steeds het eerste deel van de USA-reeks is, wat me raar lijkt na 2 seizoenen
Ben benieuwd hoe ze zijn niet-dood-zijn gaan verklaren. Zou Shawn hem dan toch gered hebben? Of kan hij door zijn ability bijvoorbeeld gewoon niet doodgaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:32 schreef Xurk het volgende:
Het was heel vet ja
Ik vond het alleen jammer dat we nog niets van Collier te zien kregen
Zo kwam het inderdaad wel een beetje over, maar Isabellequote:Ik vond het wel een beetje opvallend hoe de actrice van Lilly uit de serie wilde worden geschreven, aangezien je haar geen seconde hebt gezien deze aflevering[en], met in haar plaats een oude vrouw. Het was iets minder stom geweest als ze er nog de eerste paar minuten inzat, nu riekte het naar "uit de serie gestapt, snel een verhaallijn daarvoor bedenken waar zij niet voor nodig is"...
Ja, jij hebt nu de eerste helft van de dubbele aflevering gezien. Volgens mij is de tweede helft niet los te verkrijgen dus zul je die grote versie moeten downloaden (die van 562 Mb).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:45 schreef crossover het volgende:
Wat raar, ik had de versie van 348 mb en het was echt een veel te abrubt einde. Het eindigde toen die adviseur bij Isabelle in de kamer zat. Hoort hier nog iets achter ofzo? Want er is ook een grotere versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |