Ik heb dat meer zo geïnterpreteerd: de toekomst heeft zijn lijk gestolen [die was toen ineens weg] en hem met hun toekomst-technologie weer tot leven gewekt en teruggestuurd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:10 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ben benieuwd hoe ze zijn niet-dood-zijn gaan verklaren. Zou Shawn hem dan toch gered hebben? Of kan hij door zijn ability bijvoorbeeld gewoon niet doodgaan?
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:30 schreef HiZ het volgende:
IIk ben er altijd vanuit gegaan dat hij nooit dood is geweest. Vandaar dat zijn haren en zo zijn doorgegroeid. Een soort coma meer dus.
Colier.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
Ik heb niet alles even goed kunnen volgen, effe wachten op de ondertitels en dan nog maar een keer kijken. Maar toch een vette ep, jammer van Lilly...
In dat geval vind ik dat de schrijverrs knap werk geleverd hebben. Haar dood pastte perfect in het verhaal en kwam op mij niet echt geforceerd over.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:27 schreef Breuls het volgende:
Overigens blijkt uit de site van the 4400 dat Lily's dood te maken heeft met de actrice, die de serie simpelweg verlaten heeft.
Ja, ik weet niet meer exact waarom, ik had alleen onthouden dat het lag aan het vertek van de actrice.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:11 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
het was niet de actrice, maar de zender die vond dat ze plaats moest maken voor andere acteurs (financieel dan). scifi.com heeft er een interview over met Ira Behr, de creator.
Ja precies, en dat terwijl hij helemaal geen 4400 is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:40 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het raar dat die adviseur lijkt te weten wat 'de toekomst' voor bedoelingen heeft met Isabelle.
Maar niemand weet dat Collier nog leeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:30 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, Kyle zit nu in de bak wegens de moord op Collier, maar Collier leeft gewoon, dus hoeft Kyle toch niet meer in de bak te zitten?
zeker de ORENJi versie gedownloadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:33 schreef crossover het volgende:
Goede aflevering, maar ik mis een stuk van het einde
Echt op een kutmoment
als er zo'n vrouwtje voor je staat, ga je vanzelf met de pik denkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:43 schreef Xurk het volgende:
Shawn is trouwens wel een viespeuk. Isabel ziet er misschien een beetje leuk uit, maar ze is nog niet eens een jaar oud toch? Als je dat in je achterhoofd houdt, dan ga je toch niet met haar lopen tongen? Ook nadat Richard langs is geweest om te zeggen dat Isabel er nog niet klaar voor is. En volgens mij gaat Isabel nog evil worden
6.5 gig downloaden van een brakke torrent. Nja, ik laat hem wel gewoon lopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef crossover het volgende:
Toch wel helemaal vind ik, je zou "aflevering 0" van seizoen 3 kunnen kijken zonder de eerste 2 seizoenen want dat is een samenvattende aflevering. Maar seizoen 1 en 2 zijn gewoon gaaf, dus als ik jou was zou ik ze helemaal kijken!
Als je geen goede internetverbinding hebt wil ik ze wel voor je branden, tegen een kleine (kosten) vergoedingquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
6.5 gig downloaden van een brakke torrent. Nja, ik laat hem wel gewoon lopen
Dan eerst maar de eerste 2 seizoenen kijken
Supertof aanbod! Thanks.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Als je geen goede internetverbinding hebt wil ik ze wel voor je branden, tegen een kleine (kosten) vergoeding
Kan gewoon met de post mee voor 39 cent.
Email me maar als je dat ziet zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |