Karina Lombard:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:48 schreef crossover het volgende:
Hoe heet Alana in het echt? Kan het niet op IMDB vinden
Seizoen 1 en 2 zijn op Talpa geweest toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef metallicattim het volgende:
in de US wel jah, ik geloof dat ze het in NL nog niet eens uitgezonden hebben, ofwel?
Ja, dat dacht ik ook. Seizoen 1 wel iig, want ik heb daar de 1e aflevering van gezien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 zijn op Talpa geweest toch?
Mail maar naar mijn msn adresquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:51 schreef metallicattim het volgende:
ehh jah daar heb ik wel een email adres voor nodig he
Dat was vorig seizoen al, halverwege zijn ze van zender veranderd (toen kwam ook dat stompzinnige intro-filmpje ervoor) en gingen ze van widescreen naar fullscreen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Waarom wordt dit seizoen eigl plotseling in Fullscreen uitgezonden ipv Widescreen?
Ik vroeg me ook al af waar hij bleef, nadat de eerste afleveringen van dit seizoen zoveel tijd aan hem besteedden... nu weten we het dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:37 schreef Breuls het volgende:
Die professor komt nog terug. In een blog van een van de schrijvers werd gesproken over een scene waarin hij uit een of andere struik in een park komt gerend, mensen aldaar met zijn verschijning aan het schrikken maakt en om hulp vraagt.
Beetje vreemd dat hij tot nu toe al een paar afleveringen buiten beeld is, overigens...
Ah ok. Ik heb heb mijn xbox standaard op widescreen ingesteld staan waardoor hij het uitrekt, maar opeens viel het me op. Wel apart, wist niet dat er nog grote series in Full-Screen werden opgenomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen al, halverwege zijn ze van zender veranderd (toen kwam ook dat stompzinnige intro-filmpje ervoor) en gingen ze van widescreen naar fullscreen.
Alle seizoenen zijn, volgens mij, door dezelfde zender uitgezonden: USA Network.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:08 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen al, halverwege zijn ze van zender veranderd (toen kwam ook dat stompzinnige intro-filmpje ervoor) en gingen ze van widescreen naar fullscreen.
dat dacht ik al vanaf seizoen 1, waarschijnlijk gaat die nerd dan dood waarmee diana looopt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:37 schreef Xurk het volgende:
Isabelle![]()
Ik krijg echt een hekel aan haar
NikkiEindelijk weer! En je ziet duidelijk dat ze wat ouder [en [mooi] ronder] geworden is
Ik vind het stom dat Alana nu al uit de serie wordt geschreven, aangezien ze erin werd gebracht om de steun te kunnen vormen voor Tom... volgens mij gaan de schrijvers gewoon Tom en Diana bij elkaar brengen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |