Ik had even moeite om er weer in te komen, maar ik ben nog steeds benieuwd waar het verhaal naar toe leidt. Leuk trouwens om Jeffrey Combs weer te zien, al zal ik z'n antennes wel missen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:27 schreef XxxPimxxX het volgende:
Net de season premier van S2 gezien. Het waren 2 boeiende afleveringen!
Niet de antwoorden die je verwacht, maar toch een bevredigend gevoel.
BRON: zap2itquote:Like many of the 4400, Applebaum returned with an extraordinary power -- his saliva accelerates human metabolism and weight loss. "I'm the first person to commercially market my special ability," Picardo says. "But I do not lick people on the show. That's in the European version."
Inderdaad, het is geen hoogstandje, maar het blijft interessant genoeg om je te boeienquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb nu Season 1 en de eerste 2 afleveringen van season2 gezien. De serie bevalt me erg goed. Lost en BSG zijn beter maar dit is ook erg goed te kijken. Ik ben erg benieuwd hoe de rest van Season2 verloopt.
Nee volgens IMDB heeft ze alleen in 2.2 en 2.3 een rol.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:20 schreef Radeon_NL het volgende:
Heeft Lexa Doig (aka Andromeda/ Rommie uit Andromeda) een vaste rol in de 4400?
Zal wel leuk zijn
Je bedoelt de dood van die gast?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:31 schreef Tweek het volgende:
De eerste serie die ik volg, en dat zijn er veel, die zich zelf in een aflevering ten gronde legt.
Dat er nog niks eerder over gezegt is hier zegt ook wel genoeg.
Maar de 2x05 beledigt de kijker.
In en in triest, ook al blijf ik kijken hoe het afloopt, maar dat is niet meer dan iemand die kijkt naar een auto ongeluk en daarom een ongeluk/file veroorzaakt aan de andere kant van de weg.
Shit, niet goed opgelet. Was zo donkerbeeld. Maar Kyle (zo heet ie toch) was het dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:22 schreef Johnny Blaze het volgende:
Heb je de laatste paar minuten niet gezien ofzo?
Why? In topicnaam staat toch "States". Oftewel: dit topic gaat over de afleveringen die in Amerika zijn uitgezonden. Als je de laatste aflevering niet gezien hebt: wat doe je dan in dit topic? Je weet dat de serie op zondagavond wordt uitgezonden en dat je kunt verwachten dat er over die aflevering gesproken wordt. In elke topic over een serie met "US", "States" of "Amerika" is dit het geval, zo ook in de 24 topics.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kunnen we het topic misschien spoilervrij houden dmv de spoilertags? Nog niet iedereen heeft alle afleveringen gezien
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ligt het aan mij of worden de afleveringen niet in de juiste volgorde uitgezonden?
Om de een of andere duistere reden heb ik afl. 2.4 gemist. Daardoor kon ik de terugblik bij afl. 2.5 (die ik voor 2.4 aanzag) niet helemaal plaatsen. Het zal wel aan het warme weer liggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:42 schreef khazad het volgende:
Waar baseer je dat op?
Volgens de officiele website klopt alles nog wel, dus dan zal het wel goed zitten, denk ik zo
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:40 schreef BoomSmurf het volgende:
Ben zeker benieuwd wat die jezus er mee te maken krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De season finale werd wel een beetje in sneltreinvaart afgeraffeld.... en al die plotwendingen.
Wat mij betreft mag het derde seizoen er komen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:07 schreef Iwan1976 het volgende:Ik vonde het juist wel cool dat je op het einde van die aflevering in een minuutje nog even zag wat er allemaal voor vreemde dingen gebeuren waardoor je van de ene verbazing in de andere valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De season finale werd wel een beetje in sneltreinvaart afgeraffeld.... en al die plotwendingen.
Wat mij betreft mag het derde seizoen er komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |