volgens mij is de regel op #truth dat re tijdens sessies niet er doorheen gepraat wordt. en dat kan gewoon geregeld worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 03:30 schreef Schorpioen het volgende:
Ik wil trouwens wel voorstellen om voor de vragen en orakels zelf een apart, eventueel gemodereerd kanaal te openen, naast #truth. Zo verzuipt het antwoord en de vraag niet in het gepraat van de toeschouwers, en is het veel beter te volgen.
Yep.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
volgens mij is de regel op #truth dat re tijdens sessies niet er doorheen gepraat wordt. en dat kan gewoon geregeld worden.
Mss is het idd mogelijk om het eerder te doen. Even kijken wat de rest voor datums opgeeftquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:00 schreef hmesker het volgende:
Ik ga den 24ste 3 weken op vakantie, dus vóór die tijd is geen probleem. De vorige keer werd ik abrupt verhinderd, deze keer zal ik alle zeilen bijzetten om er toch bij te zijn. Met de I Tjing, uiteraard.
En wat ga je daar voor gebruiken?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef Blaat het volgende:
Wil wel vragen gaan beantwoorden.
Hopelijk gaat dat goedkomen. Je doet mee als tarotlegger?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:38 schreef Psyche het volgende:
*Meldt! Mits mijn kleine meid niet weer vergaat van de pijn en krampjes
De pluisjes van zijn sokken op z'n grote teen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
En wat ga je daar voor gebruiken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 02:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat goedkomen. Je doet mee als tarotlegger?
Nee dat is helemaal niet ok! Want dan kan ik niet bedenk ik me nu pas... 31 juli wel. Want dat is een zaterdag.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:01 schreef Schorpioen het volgende:
30 juli is wmb wel okay.
Ghehehe, is goed, check het maar even, ik kan er inderdaad wel eens naast zitten met tijden en dat soort geneuzel, maar zoals je zelf al zegt, het staat niet in steen gebeiteldquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
P.S. dat moeten er natuurlijk nog wel wat vragenstellers bij komen ... och ach anders leggen we gewoon voor elkaar.
P.S. P.S. Psyche, ik ga binnenkort nog even de logfile erbij nemen (ja ja die had ik toch nog ergens op de computer staan, mocht je nog geinteresseerd zijn) want volgens mij is er iets mis met de timing. Het is potjandorie al eind juliTypisch voorbeeld van het feit dat de toekomst niet in steen gebeiteld is, maar nog aan alle veranderingen onderhevig
31e dan, de 30e kom ik pas 12 uur 's avonds uit mijn werk...quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:42 schreef MUUS het volgende:
*schop*
*knoopje doorhakt*
30 juli voor iedereen okay?.
Er komt vast nog wel een keer zo'n avond en dan kun je hopelijk welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:30 schreef hmesker het volgende:
Ik kan pas ná 15 augustus weer.
Nee is ook wel een goede regel. Maar ik had gewoon in het kanaal kunnen hangen en je kan het log toch mailen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:13 schreef Alicey het volgende:
Ik log op zich alles livelived, maar het is naar mijn weet niet gewenst dat logs verspreid worden.
Ik vind dit ook een beetje een twijfelgeval.. Ik laat het definitieve antwoord over aan een Administrator (yvonne?)..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee is ook wel een goede regel. Maar ik had gewoon in het kanaal kunnen hangen en je kan het log toch mailen?
Dan ben ik ook de beroerdste niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:26 schreef yvonne het volgende:
Wmb is Liveetc te vertrouwen ja
We zijn er nog steeds hoor, ik wil ook nog wel voor je orakelen hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:30 schreef Flying het volgende:
Kut ik heb dit gemist
Je hoeft niet per se aan een persoon de vraag voor te leggen. Met name gisteren zijn er veel "parallele" leggingen gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:27 schreef Mirebeer het volgende:
Hallo, ik heb hier nog nooit gepost maar wil wel graag iets vragen. Als ik met een vraag zit hoe weet ik dan aan wie ik die moet stellen? De één legt tarot kaarten en de ander doet weer iets anders hoe weet ik dan wat het beste antwoord zou kunnen geven op mijn evt. vraag?
Alvast bedankt groetjes Mirebeer,
Hoi Mirebeerquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:37 schreef Mirebeer het volgende:
Oké dankje Alicey, komt er nog een keer zo'n sessie binnenkort? Ik hoorde het pas gisteren van een vriend van mij dat jullie dit deden. Of gaat dit gewoon door en zijn er af en toe speciale sessies waar je je vragen kunt stellen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:07 schreef Alicey het volgende:
Is er nog interesse in een nieuwe sessie?
Ik kan geloof ik welquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:46 schreef Alicey het volgende:
3 september zou als voorlopige datum kunnen gelden, afhankelijk natuurlijk van interesse en of het praktisch is etc., etc.
mss is het leuk om juist die te postenquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se aan een persoon de vraag voor te leggen. Met name gisteren zijn er veel "parallele" leggingen gedaan.
Nou ik ben er nu... Maar niemand zegt iets!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:17 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er ong. 20:00, weet niet hoe het met anderen zit?
Jammerquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Jaiks...helemaal vergeten![]()
![]()
Sorry... Als ik ook iets niet in mijn agenda zet...vergeet ik t dus... zeefje...
Komt voor de bakkerquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Volgende keer in je agenda schrijven he?![]()
Zijn er nog mensen die ook voor 3 november (dan ga ik namelijk op vakantie) willen orakelen??? Ik heb nog wel een vraagje...of 100quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En de volgende orakelsessie is op...
*geeft hint*
wij moeten ook nog steeds een keer wat afspreken hequote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:26 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan zelf niet orakelen maar heb idd wel 'zin' in een sessie. Volgende week een avond prikken? (ik kan vrijdag niet en weekend wordt lastig) of de week erop?
Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbijquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Geartsjuh, Alicey en ik hebben het er even over gehad op IRC, en volgende week zaterdag zou ons goed uitkomen voor de volgende orakelsessie. Yvonne is er dan ook. Het gaat om 30 oktober.
Willen de mensen die willen orakelen even hier melden of zaterdag schikt? Dan weten we dat vast.
Me too, boekje er bij 'hee die kaart ken ik nog niet' *blader* volgende kaartquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:19 schreef Morwen het volgende:
Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbij).
Zou je voor mij willen leggen volgende week? (Over het algemeen leg ik zelf, maar ik zou zelf ook wel weer eens een legging willen die "clean" is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbij).
tevens tvp
Ow jeetje, wat liefquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou je voor mij willen leggen volgende week? (Over het algemeen leg ik zelf, maar ik zou zelf ook wel weer eens een legging willen die "clean" is.).
Voor mij dus ook.. Maar als ik voor mezelf leg ben ik bang dat de wens de vader van de gedacht wordt zeg maar.. Ik zou graag een "objectieve" legging ontvangen zeg maar.quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow jeetje, wat lief![]()
Ik ben nogal chaotisch, hoor, al komt het uit een goed hart. Ik word er verlegen van. Mijn insteek heeft alles met het allerdiepste respect te maken en ik wil graag samen nadenken. De tarot is voor mij geen waarheid, maar een manier om dieper inzicht te krijgen.
Het lijkt mij een prettige karakter-eigenschap.quote:Je kent mij niet eens en wilt mij een legging voor jou laten doen, wat een kracht heb jijWauw, het is voor mij een eer om dat te doen voor jou
![]()
Sorry, ik ben altijd wat erg enthousiast, mijn kracht en zwakte soms![]()
Ik heb MSN (Zie profiel). Aan de andere kant kun je me ook volgende week bij de sessie vragen stellen.quote:Ik weet niet of je msn hebt, maar misschien is het als voorbereiding wel handig als je me een mailtje stuurt met wat algemene informatie (adres staat in mijn profiel)![]()
Yep, das dus dat chaotische, ik zag na mijn post pas dat je msn hebtquote:Op zondag 24 oktober 2004 02:19 schreef Alicey het volgende:
Ik heb MSN (Zie profiel). Aan de andere kant kun je me ook volgende week bij de sessie vragen stellen.
Ik weet eigenlijk mijn persoonlijke kaart niet meer, is me wel ooit verteld.. Aan andere kant vraag ik me af of het zo statisch is... Ik kan er wel eens eentje trekken. Aan de andere kant, kom volgende week on-line.quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, das dus dat chaotische, ik zag na mijn post pas dat je msn hebtEn ik wil eigenlijk alleen ff je persoonlijke kaart weten, want daar begin ik mee. Dus Koningin van Staven, Pentagrammen, Bokalen of Zwaarden?
Mijn beginkaart is Koningin van Staven, vooral de zwarte kat is typerend voor mij die zit irl bijna standaard aan mijn voeten. Weet je gelijk ook wat van mij
![]()
Denk er nog ff over na, voor mij is het EEN manier om contact te maken. Al sta ik ook open voor een blanco legging, met mij kan je alle kanten opquote:Op zondag 24 oktober 2004 02:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk mijn persoonlijke kaart niet meer, is me wel ooit verteld.. Aan andere kant vraag ik me af of het zo statisch is... Ik kan er wel eens eentje trekken. Aan de andere kant, kom volgende week on-line.Ikzelf zie vooral heil in een blanco legging. Juist dat kan voor mij soms verhelderend werken.
Uurtje of acht begint het meestal welquote:Op zondag 24 oktober 2004 02:50 schreef Morwen het volgende:
Time?
A, ok, zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Uurtje of acht begint het meestal wel. Je kunt ook later binnenkomen hoor, da's geen probleem
.
Zijn deze dagen niet te korte termijn voor veel mensen? Zo niet, dan kan ik wel komende zaterdagavond.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:12 schreef qu63 het volgende:
kick!
Nu issie weer lekker in ieders MyAT en nu gaan we weer een datum prikken!
Ik kan:
woensdag a.s.
donderdag a.s.
vrijdag a.s.
zaterdag a.s.
zondag a.s. en ga zo maar door! Nu jullie!
Dan kan ik wel, ook al is t maar eventjesquote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef livEliveD het volgende:
Mooi. Ik opteer zondag 17 April om 19:30 (in #truth uiteraard). Nou niet dringen maar netjes in de rij gaan staan hehIk verwacht dat het topic om 23:59 vol zit met aanmeldingen
![]()
Vooral open. Je zult geen ja/nee antwoord krijgen of andere absolute antwoorden. Het is trouwens ook niet altijd nodig om een vraag te stellen. Je kunt misschien het beste eerst een open legging doen, en als je over een bepaald aspect daarvan door wilt vragen en de orakels hebben nog tijd en energie, weet je na de eerste legging wel hoe je de vraag kunt stellen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Even over dat vragensteller.
Er staat daar al wat over in dit topic, maar ik vraag me af hoe je zo'n vraag het beste kunt formuleren.
Tuurlijk displiss, 't is open voor iedereen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef displission het volgende:
Ik denk dat ik ook wel even om het hoekje kom kijken als dat mag..het is op IRC toch? *sluit aan*
Is op de IRC-server van fok (irc.fok.nl). Iedereen is welkom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef displission het volgende:
Ik denk dat ik ook wel even om het hoekje kom kijken als dat mag..het is op IRC toch? *sluit aan*
OK, dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vooral open. Je zult geen ja/nee antwoord krijgen of andere absolute antwoorden. Het is trouwens ook niet altijd nodig om een vraag te stellen. Je kunt misschien het beste eerst een open legging doen, en als je over een bepaald aspect daarvan door wilt vragen en de orakels hebben nog tijd en energie, weet je na de eerste legging wel hoe je de vraag kunt stellen.
Je ziet vanzelf wel hoe het gaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, dat kan ook natuurlijk
Ik ben nog niet zo ervaren
*checkquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
17 juni 20:00 #Truth
Dat ook weer gebeurd.
Zoals Alicey zegt kun je het ook vrij open laten en vragen of iemand 1 kaart voor je wil trekken. Zie bv het topic wat ik hierboven spam. Dat topic is vooral bedoeld om kaarten van anderen eens te zien en te leren kennen, maar het kan heel treffend zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Even over dat vragensteller.
Er staat daar al wat over in dit topic, maar ik vraag me af hoe je zo'n vraag het beste kunt formuleren.
Geartsjuh trok gisteren in de WFL Slowchat nog een erg treffende kaart.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zoals Alicey zegt kun je het ook vrij open laten en vragen of iemand 1 kaart voor je wil trekken. Zie bv het topic wat ik hierboven spam. Dat topic is vooral bedoeld om kaarten van anderen eens te zien en te leren kennen, maar het kan heel treffend zijn.
Dus ze trok een stuk Karton, heel boeiendquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geartsjuh trok gisteren in de WFL Slowchat nog een erg treffende kaart.
(Vandaar ook dat er nu een WFL'er hier binnenduppelt.)
Een geeltje is òòk maar een stuk papier, maar wel meer waarde.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:16 schreef newsman het volgende:
Dus ze trok een stuk Karton, heel boeiend![]()
Ik houd me aanbevolen voor een legging van jou.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:00 schreef Schorpioen het volgende:
Ik kom de 17e denk ik ook weer eens wat kaarten leggen, is weer lang geleden.
Ik wil hem wel voor je doen vrijdag.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil ook graag een legging, en dan een open legging?
Graagquote:
Tuurlijk niet!quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef Schorpioen het volgende:
Het kanaal begint langzaam wat drukker te worden, maar het is nog lang niet vol!
Kom ook langs, ja jij ja!
Lijkt me prima. As usual zeg maar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:05 schreef Viperdesign het volgende:
Rond 20:00 beginnen?
Je gaat volgende week weer naar een concert of film?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk niet redden, of pas erg laat
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat volgende week weer naar een concert of film?
ik natuurlijk, tenzij er iets belangrijks tussen komt dat ik nu niet zie aankomen.quote:
Meekijken mag hoor. Je kunt ook zelf een orakel iets vragen als je dat wilt, dat moet jou als so-called scepticus toch aanstaan.quote:
Als je braaf bent. Of anders......quote:
enne hoe laat begint dat ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meekijken mag hoor. Je kunt ook zelf een orakel iets vragen als je dat wilt, dat moet jou als so-called scepticus toch aanstaan.
sorrie, heb et gemistquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef nokwanda het volgende:
*schop* We zijn al begonnen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:40 schreef bonke het volgende:
[..]
sorrie, heb et gemist
maar dat was voorspelbaar
waneer is de volgende sessie ??quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeft niet, ik snap het wel. Het is ook eng voor een non believer
geen idee. De vorige was ook alweer een paar maanden geleden. Maar we zitten met enige regelmaat ook wel gewoon op irc truth hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:20 schreef bonke het volgende:
[..]
waneer is de volgende sessie ??
ps: was het gewoon vergeten hoor
heej, ik heb een spontaan ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
Meestal komt er spontaan het idee om weer eens een nieuwe orakelsessie te houden.
Noem maar een datum, bij voorkeur een vrijdagavond.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:22 schreef bonke het volgende:
[..]
heej, ik heb een spontaan idee
zullen we... een orakelsessie houden ?
eeuhmmmm ik zal een datum noemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Noem maar een datum, bij voorkeur een vrijdagavond.
Gepost worden logs niet, maar voor degenen die er waren kan ik wel mijn logs sturen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:55 schreef Viperdesign het volgende:
Wordt het log nog gepost? Of is het ergens na te lezen?
Als je dat z0u willen d0en...Graag! Kan ik de b0el ng even rustig nalezenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gepost worden logs niet, maar voor degenen die er waren kan ik wel mijn logs sturen.
Thanksquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
Log is naar je gestuurd myxomatosekonijn.
Mag ik wat volledig offtopic vragen?, waarom noem jij jezelf naar een zeer ernstige konijnenziekte?quote:
Prachtige film, inderdaad, het nummer ook. Vooral het begin (ook de manier van tekenen) dat de 'god' van de konijnen tegen het konijn spreekt: they all want to kill you, but first they have to catch you. Ow ja, de naam: 'Watershipdown' / 'Waterschapsheuvel'quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef sweetgirly het volgende:
Bright eyes...![]()
Film met die konijnen in die vallei.
Damn, ik heb nog nooit en elke keer weer gehuild als met die film.
Zo wreed allemaal.
tijd om te gaan nu
Jahhhquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef Stenny het volgende:
Prachtige film, inderdaad, het nummer ook. Vooral het begin (ook de manier van tekenen) dat de 'god' van de konijnen tegen het konijn spreekt: they all want to kill you, but first they have to catch you.
Art Garfunkel: Bright Eyes (burning like fire) (liedje)quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Jahhh, zo eng, zo zielig. Onhoudbaar vond ik het om te kijken eigenlijk bijna en dan/toen.
Hij, die film, was gewoon gruwelijk realistisch, die stemmen, idd hoe het was getekend, zo menselijk en tgt zo onmenselijk wat er met ze, die konijnen gebeurde. In die holen en dat ze tot bloedens aan toe werden vermorzeld. En die ene die dan doodging, nee mocht niet, en op zo'n manier, zo realistisch, zo zielig. Eigenlijk vond ik het een zware kutfilm, die dagen daarna nog bleef hangen. Maar wel supermooi ook weer.
Bright eyes, burning in like fire, etc ofzoiets![]()
Jah, dat was hem, die titel, herinnerde ook opeens 'heuvel', alleen de rest nog niet.
Waterschapsheuvel
ik ga![]()
Zo mooi!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef Stenny het volgende:
Art Garfunkel: Bright Eyes (burning like fire) (liedje)
quote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zo mooi!
Ga hem nog maar niet downloaden even.
Dat boek moet haast ook geweldig zijn. En dat nr past precies bij die film, eerst waren die konijnen zo vrolijk en toen die dictatorische konijnen (of hazen) kwamen, verdween het licht idd uit hun ogen. De eens zo gelukzalige fonkeling, was verdwenen, daarvoor in de plaats kwam er alleen maar angst en vragende ogen die zochten naar een veilige plek. Maar zelfs de vrijheid die de heuvels hun eerder gaf, veranderde in een hel.
Ik hou op nu![]()
, wat een film ergens, respect voor de auteur en makers.
Ten eerste had ik deze bijnaam al jaren v00rdat ik er uberhaupt aan dacht psych0l0gie te gaan studeren. Ten tweede hecht ik geen enkele betekenis aan mijn naam z0als anderen als bijv. jij er aan schenken (ik heb bijv. 00k ng geen knijn met deze ziekte in het echt gezien)...het is een jaar 0f 10 geleden 0ntstaan in een 'gekke' bui en alle andere 'nick'namen die ik k0n bedenken waren elke keer al bezet (en ik haat een naam met een 'nummer' erachter...dan is de keuze al snel gemaakt: een andere naam die niet vaak v00rk0mt). Geen slechte bed0elingen dus want ik vind knijntjes 00k gew00n lief en vind het 00k niet leuk als ze pijn lijden...denk dat jij dus een andere relatie ziet met de betekenis van mijn nickname dan ik want de betekenis is dus v00r mij een ttaal andere dan de 'echte' betekenis!quote:
Okay, maar maar mag ik je wel een oprecht advies geven vanuit mijn wereldbeeld? Alles is energie, ook een naam. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ten eerste had ik deze bijnaam al jaren v00rdat ik er uberhaupt aan dacht psych0l0gie te gaan studeren. Ten tweede hecht ik geen enkele betekenis aan mijn naam z0als anderen als bijv. jij er aan schenken (ik heb bijv. 00k ng geen knijn met deze ziekte in het echt gezien)...het is een jaar 0f 10 geleden 0ntstaan in een 'gekke' bui en alle andere 'nick'namen die ik k0n bedenken waren elke keer al bezet (en ik haat een naam met een 'nummer' erachter...dan is de keuze al snel gemaakt: een andere naam die niet vaak v00rk0mt). Geen slechte bed0elingen dus want ik vind knijntjes 00k gew00n lief en vind het 00k niet leuk als ze pijn lijden...denk dat jij dus een andere relatie ziet met de betekenis van mijn nickname dan ik want de betekenis is dus v00r mij een ttaal andere dan de 'echte' betekenis!
Heb je je tagje al gezien btw?quote:Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Stenny het volgende:
Okay, maar maar mag ik je wel een oprecht advies geven vanuit mijn wereldbeeld? Alles is energie, ook een naam. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn.
Ik z0u hem dus eigenlijk niet meer m0eten gebruiken...0ei...dat gaat lastig w0rden...quote:Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay, maar maar mag ik je wel een oprecht advies geven vanuit mijn wereldbeeld? Alles is energie, ook een naam. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn.
geen idee waar je het over hebt, maar dat zal nog wel uitgelegt worden neem ik aanquote:Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
het veld waar het tagje in komt is een varchar, geen blobals je dat iets zegt
Dat viel mij ook al op, zo gauw ik je naam zag. Als je jezelf zo noemt is dat niet echt een aanwijzing van zelfachting, althans zo komt dat over.quote:Op zondag 4 september 2005 11:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kun je hier wat meer inf0 0ver geven in de v0rm van een b0ek 0f website?
Interessant...Z0 heb ik n00it naar die/'mijn' naam gekeken; k0mt waarschijnlijk 0mdat ik m al z0lang gebruik en de manier waar0p hij t0t stand is gek0men...quote:Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op, zo gauw ik je naam zag. Als je jezelf zo noemt is dat niet echt een aanwijzing van zelfachting, althans zo komt dat over.
Die naam roept bij, al vanaf het begin, iets op van iemand die met een verlegen lachje zegt 'ja, ik kan er ook niks aan doen, het is niet veel meer dan dit', een verlegen zijn met zichzelf, dapper voortgaand, maar niet goed wetend naar welke toekomst.
Klinkt dat negatief? Dát kan een naam dus teweegbrengen. Ik ken je niet, heb je nooit ontmoet, noch irl, noch in je teksten. Dus dit komt echt door je naam
Leuke termen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
het veld waar het tagje in komt is een varchar, geen blobals je dat iets zegt
Uhhm, vanuit mijn echt welgemeende inzicht niet nee, geef je zelf liever een gezonde naam (een krachtige), eentje die je ondersteunt...Is aan jou hoor. Je bedoelt een website of boek over de werking van energie?quote:Op zondag 4 september 2005 11:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik z0u hem dus eigenlijk niet meer m0eten gebruiken...0ei...dat gaat lastig w0rden...![]()
Kun je hier wat meer inf0 0ver geven in de v0rm van een b0ek 0f website?
Was een grapke richting bonke, heeft te maken met de manier waarop informatie in de database wordt opgeslagen. In een blob kun je nl een plaatje kwijt, iets wat je dus niet onder woorden kunt brengen; maar als je die termen niet kent zegt dat niksquote:Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Stenny het volgende:
Leuke termen.Maar ik ben nog een Fok groentje, kun je het me uitleggen (en de rest)?
En mocht je toch een cyber-restyling overwegen: kap dan ook met die maffe '0' ipv een 'o', het molt je woordbeeld, snel lezen lukt niet meer, en het staat kinderachtig. Doet dus net als je naam geen recht aan jou zelfquote:Op zondag 4 september 2005 11:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Interessant...Z0 heb ik n00it naar die/'mijn' naam gekeken; k0mt waarschijnlijk 0mdat ik m al z0lang gebruik en de manier waar0p hij t0t stand is gek0men...
Maar dat kost haar een nieuw toetsenbord.quote:Op zondag 4 september 2005 16:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
En mocht je toch een cyber-restyling overwegen: kap dan ook met die maffe '0' ipv een 'o', het molt je woordbeeld, snel lezen lukt niet meer, en het staat kinderachtig. Doet dus net als je naam geen recht aan jou zelf
Voel je overigens niet geraakt door mijn opmerkingen; ze raken je presentatie, niet jouzelf
De '0' gaat dan wel weer langer mee op dat nieuwe toetsenbordquote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
Maar dat kost haar een nieuw toetsenbord.
Dan kan ze net zo goed wachten tot de '0' op dit toetsenbord ook stuk is. Da's pas efficient.quote:Op zondag 4 september 2005 16:27 schreef iteejer het volgende:
[..]
De '0' gaat dan wel weer langer mee op dat nieuwe toetsenbord
Aha, de rest: de "varchar"? Ja die tag is echt super, echt heel cool, thanks again. Miragequote:Op zondag 4 september 2005 16:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Was een grapke richting bonke, heeft te maken met de manier waarop informatie in de database wordt opgeslagen. In een blob kun je nl een plaatje kwijt, iets wat je dus niet onder woorden kunt brengen; maar als je die termen niet kent zegt dat niks
Wat bedoel je met '(en de rest)' ?
Voor het tagje moet je ook Mirage bedanken, die de inhoud heeft bepaald, en Danny die het gisteravond er voor je ingezet heeft
Danny is de eigenaar van dit alles, de oppergoeroe, als je hem niet kent heb je nog een kans, das eigenlijk zo'n beetje de bottomlinequote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef Stenny het volgende:
Aha, de rest: de "varchar"? Ja die tag is echt super, echt heel cool, thanks again. Mirage![]()
Danny natuurlijk ook (Danny ken ik nog niet...)
Groetjes,
Sten
Hee, dat begrijp ik niet, "als je hem niet kent...", wil je dit eens uitleggen?quote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Danny is de eigenaar van dit alles, de oppergoeroe, als je hem niet kent heb je nog een kans, das eigenlijk zo'n beetje de bottomline[...]
Niet over sex, maar over het feit dat een homofiele wiskundige een worteltrekker is. En offtopic interesseert me nietquote:Op zondag 4 september 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
Je bent wel heerlijk off-topic aan het gaan vandaag iteejer. In een topic over orakels een stoomcursus database design, in een ordentelijk welkomst-topic gaat het opeens over sex.
Bij jou werkt slaan dus ook juist een en ander in de hand.quote:Op zondag 4 september 2005 17:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
Niet over sex, maar over het feit dat een homofiele wiskundige een worteltrekker is. En offtopic interesseert me nietIk wacht wel tot Mirage me weer gaat slaan
Grapkequote:Op zondag 4 september 2005 17:10 schreef Stenny het volgende:
Hee, dat begrijp ik niet, "als je hem niet kent...", wil je dit eens uitleggen?
En jij bent niet offtopic? Zit ff andermans forum vol de miauwen met offtopic zooi, nadat ze me re eerst zelf van beschuldigt.. het is toch wat met die crew these days....quote:Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
Bij jou werkt slaan dus ook juist een en ander in de hand.
Hee het lijkt alsof je het over mij hebt, die 'naam' heb ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 17:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
GrapkeDanny heeft wel es de naam wat kort door de bocht te zijn, en aardig direct
Danny kent je wel inmiddels, gisteravond heb ik m ff kort over truth wiki en oa jou verteld, en gevraagd of ie ff dat tagje wou neerzetten.quote:Op zondag 4 september 2005 17:17 schreef Stenny het volgende:
Hee het lijkt alsof je het over mij hebt, die 'naam' heb ik ook.![]()
![]()
Maar wat betekent mijn tag nou: dat Danny mij inmiddels kent en hier dus ook meeleest?
Hee, ik conformeer me slechts aan de nieuwe door jou ingestelde standaard! If you can't beat them, join them.quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef iteejer het volgende:
[..]
En jij bent niet offtopic? Zit ff andermans forum vol de miauwen met offtopic zooi, nadat ze me re eerst zelf van beschuldigt.. het is toch wat met die crew these days....
Bedankt dan, Iteejer, Mirage en Danny, ik voel me zeer vereerd.quote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Danny kent je wel inmiddels, gisteravond heb ik m ff kort over truth wiki en oa jou verteld, en gevraagd of ie ff dat tagje wou neerzetten.
Meelezen zal wel niet, hij gaat zo weg op vakantie nl
Beneath you, you can do better...quote:Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Alicey het volgende:
Hee, ik conformeer me slechts aan de nieuwe door jou ingestelde standaard! If you can't beat them, join them.
Whehehequote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
dansende muizen enzo....![]()
Ik vraag me af wat ze met Oversight heeft gedaan, dat ze niet deze gelegenheid aangrijpt om af te reageren.quote:
nee nee, ik heb vanmiddag heksensnot gemaakt ( appels heel fijn snijden, koken, stampen en beetje groene limo erdoor)quote:Op zondag 4 september 2005 17:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze met Oversight heeft gedaan, dat ze niet deze gelegenheid aangrijpt om af te reageren.
Lees: dat k0st me een nieuwe lapt0p...maar d0n't w0rry...ik was al van plan 'm hem binnenk0rt te laten maken...diepe zucht...quote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat kost haar een nieuw toetsenbord.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
(Off-topic) Het wordt eigenlijk wel weer tijd voor een irc-orakel-sessie.
Ik vond die film altijd zo zieligquote:Op zondag 4 september 2005 09:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het nummer Bright Eyes is één van mijn meest favoriete liedjes.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:19 schreef displission het volgende:
Kunnen we weer eens wat gaan plannen..?? Op IRC.
kom eens langs dan mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:19 schreef displission het volgende:
Kunnen we weer eens wat gaan plannen..?? Op IRC.
ik ben er iigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Komende vrijdag 24 februari 20:00 uur?
Ik zou graag een legging willen en ik wil ook wel voor anderen leggen.
Ff kijken of ik dat ga redden, anders ben ik zeker bijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Komende vrijdag 24 februari 20:00 uur?
Ik zou graag een legging willen en ik wil ook wel voor anderen leggen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:53 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik kan helaas ook niet meer vanavond..
Hey!quote:
Ander keertje komt vast wel goed. Komende tijd ben ik er zelf niet, maar komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hey!Idd LTNS!
Daarom leek het me zo leuk om te leggen vanavond. Maar er is nu iets tussen gekomen (iets leuks, maar toch).
Ander keertje doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |