abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2004 @ 22:47:26 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20348182
Uit de vorige orakel topic bleek dat er weer vraag was naar een nieuwe orakelsessie.

Wat moet ik me daarbij voorstellen?
  • I Ching
  • Runen
  • Tarot
  • Zigeuner waarzegkaarten
  • Etc.

Maar dat kan ik allemaal niet!
    Dat is helemaal niet erg. Er zijn eigenlijk 3 categorieen deelnemers.
    Mensen die meekijken uit interesse
    Mensen die het kunnen (bijvoorbeeld Tarotleggen en uitleg geven over de kaarten).
    Mensen die een vraag stellen: Deze wordt vervolgens tijdens de sessie door een of meer van de bovenstaande methodes beantwoord.

En waar is dat dan?
    Dit zal op IRC gebeuren. IRC is een chat omgeving en er zijn meerdere manieren om het te gebruiken. Voor meer informatie kun je hier terecht: [irc] #fok FAQ . Het kanaal #truth zal gebruikt worden voor de sessie. Voor degene die het afschrikt: Het is minder ingewikkeld dan het lijkt en vragen kun je altijd stellen.

En wanneer is die sessie dan?
    Dat is nog de grote vraag. Eind Juli is misschien een optie maar in dit topic kun je aangeven wanneer je kunt. Hierdoor komen we vanzelf op een geschikte datum uit zodat zoveel mogelijk mensen erbij kunnen zijn. In de praktijk is vaak rond 8 uur s’avonds het meest geschikte tijdstip.

En wat verwacht je nog meer van me in dit topic?
    Hierin kun je alles omtrent de sessie bespreken. Dus:
  • Uitleg geven over de technieken die gebruikt worden
  • Uitleg geven over wat voor vragen er gesteld kunnen worden
  • Aangeven hoe je mee wilt doen (bijvoorbeeld aanmelden als Tarotlegger/gewone deelnemer etc.).
  • Aangeven wanneer je kunt of wat jou een geschikte datum lijkt
  • Eventueel hulp bij IRC
    Hierbij vergeet ik vast nog wel wat dingen.
  • Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_20353510
    Het wordt inmiddels een vast onderdeel van #truth, dat is leuk. Ik zal sowieso de tarot gaan leggen, ik hoop dat er ook anderen weer meedoen. Psyche, Harmen Mesker, Slaapmeisje, TheShining? Of anderen misschien?

Ik zit zelf alleen wel met werk 's avonds, waardoor ik alleen in de weekenden op een enigszins normaal tijdstip kan. Of men moet de sessie om 1 uur 's nachts willen doen..voor mij geen probleem hoor
    Maar ik zou zeggen prik een datum ergens eind juli, de 23e of de 30e, of 7 augustus (als we van zaterdagen uitgaan)?

Ik kan wel alvast wat vertellen over de vragen die je aan een orakel kan stellen, en vooral: wat niet! Want daar is vaak onduidelijkheid over, en men weet vaak niet zo goed wat een orakel nou precies is. Waardoor er allerlei misverstanden ontstaan. Nou om te beginnen, wat is een orakel niet?

Het is geen glazen bol waar alles in te zien is

Het is geen remote viewing tool ofzo, noch een manier om de toekomst mee te voorspellen. Het heeft geen zin om te vragen naar de uitslag van de finale van het EK, of naar de vragen van het komende tentamen. Je zal er namelijk nooit een eenduidig antwoord op kunnen krijgen. Tarot spreekt in symbolen, niet in exacte taal. Ook kun je niet de toekomst voorspellen, hoogstens bepalen hoe een situatie zich zou kunnen gaan ontwikkelen. Er bestaat namelijk vrije wil, door de kennis die je uit het orakel verkrijgt heb je zelf de macht om je lot te beinvloeden.

Een orakel kan geen beslissingen voor je maken

Een orakelantwoord is iets dat je aan het denken zet of zou moeten zetten. Het geeft geen definitieve of exacte antwoorden. Het kan en zal geen oordeel vellen. Het kan ook geen ja of nee zeggen. Wat het wel kan is tonen hoe de situatie en de vraag in elkaar zit, en wat er bij meespeelt. De uiteindelijke beslissingen zal je helemaal zelf moeten maken.

Je kan geen vragen over situaties stellen waar je zelf niet betrokken bent

Een orakelantwoord toont altijd de zaken in relatie tot de vraagsteller. Stel je dus een vraag over iemand anders, dan krijg je vooral jouw eigen houding en relatie tot die persoon te zien. Stel je een vraag over een gebeurtenis waar je zelf geen enige invloed op hebt, dan zie je niet hoe die gebeurtenis is ontstaan en zich zal ontwikkelen, maar hoe jij op die gebeurtenis reageerde en hoe jij ermee om kan gaan.

Het orakel is een spiegel

Het antwoord zal in grote mate je eigen houding tegenover het orakel bevatten, en werkt daarin als een spiegel. Het antwoord zal zo serieus en betrouwbaar zijn, als de mate waarin jij het orakel serieus neemt en vertrouwt. Vooral de I Ching staat erom berucht mensen met ferme taal om de oren te slaan en zelfs belachelijk te maken, als je het orakel zelf ook als een dwaas benadert.

Maar wat kan je dan wel vragen?

Het orakel geeft zoals gezegd geen kant en klare antwoorden, maar toont wat er speelt, en ontrafelt de situatie. Het geeft inzicht, en verheldert. Het is dus erg handig met situaties waar zelfkennis en dieper begrip van de situatie het probleem kan verbeteren, ontwarren of oplossen. Willekeurige voorbeelden:
    "Ik voel me de laatste tijd erg depressief, is daar een reden voor?"
    "Waarom heb ik altijd aanvaringen met persoon X?"
    "Wat moet ik met mijn gevoelens voor persoon Y?"
    "Hoe kan ik meer tot zelfacceptatie komen?"
    "Hoe kan ik de impasse op mijn werk oplossen?"
    Enz.

Wat ook kan is een open vraag. Hierbij kun je bijv een gebied afbakenen waar het antwoord betrekking op moet hebben, bijv je liefdesleven, gezondheid of je werk of een ander gebied. Het orakel toont dan de kern van de situatie en de dingen die het meest spelen en het belangrijkst zijn. Een helemaal open vraag kan ook, het antwoord geeft dan het belangrijkste wat speelt, op welk gebied dan ook. Dit is echter vaak iets anders dan je verwacht, het orakel heeft misschien andere ideeen over wat belangrijk is en wat niet dan jij, dus als je specifiek kan zijn wees dan liefst zo specifiek mogelijk. Als de vraag te vaag is dan zal het antwoord dat ook zijn. Hoe specifieker de vraag, hoe duidelijker het antwoord.

Unox, the worst operating system.
    pi_20353519
    Ik wil trouwens wel voorstellen om voor de vragen en orakels zelf een apart, eventueel gemodereerd kanaal te openen, naast #truth. Zo verzuipt het antwoord en de vraag niet in het gepraat van de toeschouwers, en is het veel beter te volgen.
      vrijdag 2 juli 2004 @ 06:49:22 #4
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_20353686
    niet om bij de hand te wezen schorpioen...

maare :

Ik wil trouwens wel voorstellen om voor de vragen en orakels zelf een apart, eventueel gemodereerd kanaal te openen, naast #truth. Zo verzuipt het antwoord en de vraag niet in het gepraat van de toeschouwers, en is het veel beter te volgen.

zeg je?

nou , wat dacht je van ,* Prive *
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      vrijdag 2 juli 2004 @ 09:21:00 #5
    4178 Lord Dreamer
    I Rule In Hell
    pi_20354617
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2004 03:30 schreef Schorpioen het volgende:
    volgens mij is de regel op #truth dat re tijdens sessies niet er doorheen gepraat wordt. en dat kan gewoon geregeld worden.
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
    pi_20354666
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2004 09:21 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

volgens mij is de regel op #truth dat re tijdens sessies niet er doorheen gepraat wordt. en dat kan gewoon geregeld worden.
    Yep. . Was vorige keren ook geen probleem.

En LivEliveD en Schorpioen: . Ziet er goed uit!
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      vrijdag 2 juli 2004 @ 09:35:16 #7
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_20354799
    tvp
      vrijdag 2 juli 2004 @ 10:10:57 #8
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20355395
    Hey Schorpioen mooie aanvulling
    Zaterdag avond is wss wel het makkelijkste idd.
    24e ,31e, 7e kan ik alle 3.
    Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
    Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
    pi_20355703
    Ziet er geweldig uit hier

Ik kan ook 24e, 31e en 7e.

Ik meld me graag aan als vragensteller en als meelezer
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_20359402
    Ik ga den 24ste 3 weken op vakantie, dus vóór die tijd is geen probleem. De vorige keer werd ik abrupt verhinderd, deze keer zal ik alle zeilen bijzetten om er toch bij te zijn. Met de I Tjing, uiteraard.
    pi_20370480
    Hallo dan
    Met LD ben ik het eens,....eventueel dat er ff voordat er begonnen word, gewoon gezegd word; stilte in de zaal! En dan issut opgelost.
    Verder leuk plan dit hoor
    Als ik dan tijd heb enzow (want dat weet ik niet zover vantevoren) Wil ik ook wel toeschouwer zijn
      dinsdag 6 juli 2004 @ 12:57:52 #12
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20438075
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2004 13:00 schreef hmesker het volgende:
    Ik ga den 24ste 3 weken op vakantie, dus vóór die tijd is geen probleem. De vorige keer werd ik abrupt verhinderd, deze keer zal ik alle zeilen bijzetten om er toch bij te zijn. Met de I Tjing, uiteraard.
    Mss is het idd mogelijk om het eerder te doen. Even kijken wat de rest voor datums opgeeft
      vrijdag 9 juli 2004 @ 00:10:04 #13
    1087 Merisse
    broddeltante
    pi_20501223
    * Merisse meldt zich als vragensteller en geinteresseerde
    You will never leave my mind
    And it turns out to be so much different than our dreams
    Now you're, you're a star in heaven
    pi_20511601
    Wil wel vragen gaan beantwoorden.
    pi_20512453
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef Blaat het volgende:
    Wil wel vragen gaan beantwoorden.
    En wat ga je daar voor gebruiken?
    Oi!
      zaterdag 10 juli 2004 @ 00:38:28 #16
    14301 Psyche
    Daar istie weer!
    pi_20523147
    *Meldt! Mits mijn kleine meid niet weer vergaat van de pijn en krampjes
    Heaven doesn't want me and hell is afraid I take over...
      dinsdag 13 juli 2004 @ 02:13:16 #17
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20588594
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2004 00:38 schreef Psyche het volgende:
    *Meldt! Mits mijn kleine meid niet weer vergaat van de pijn en krampjes
    Hopelijk gaat dat goedkomen. Je doet mee als tarotlegger?
    pi_20590682
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 15:17 schreef MUUS het volgende:

[..]

En wat ga je daar voor gebruiken?
    De pluisjes van zijn sokken op z'n grote teen?
    Doei.
    pi_20590691
    overigens heb ik ook wel interesse.. Heb zelf Tarot...
    Doei.
      woensdag 14 juli 2004 @ 13:30:00 #20
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20618076
    Om het iets concreter te maken. Wat dachten jullie van vrijdag 30 juli rond 20:30?
      vrijdag 16 juli 2004 @ 23:17:43 #21
    14301 Psyche
    Daar istie weer!
    pi_20677202
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 02:13 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Hopelijk gaat dat goedkomen. Je doet mee als tarotlegger?
    uiteraard
      zaterdag 17 juli 2004 @ 14:14:27 #22
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_20685496
    Ook van de partij is. Waarschijnlijk als vragensteller.. Anders gewoon als standaard lurker.
    It's Time To Shine
    [i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
      Admin zaterdag 17 juli 2004 @ 14:18:40 #23
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_20685530
    Is er al een datum bekend?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_20734020
    30 juli is wmb wel okay.
    pi_20768464
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2004 00:01 schreef Schorpioen het volgende:
    30 juli is wmb wel okay.
    Nee dat is helemaal niet ok! Want dan kan ik niet bedenk ik me nu pas... 31 juli wel. Want dat is een zaterdag.
      † In Memoriam † woensdag 21 juli 2004 @ 16:55:08 #26
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_20769168
    Ik hou dit topic even in de gaten. Op zich lijkt het me wel weer leuk om mee te doen als orakelster (Tarot natuurlijk). Vorige keer vond ik het namelijk erg gezellig en kwamen er toch weer leuke dingen uit.
    We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
      † In Memoriam † woensdag 21 juli 2004 @ 16:58:10 #27
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_20769247
    P.S. dat moeten er natuurlijk nog wel wat vragenstellers bij komen ... och ach anders leggen we gewoon voor elkaar.

P.S. P.S. Psyche, ik ga binnenkort nog even de logfile erbij nemen (ja ja die had ik toch nog ergens op de computer staan, mocht je nog geinteresseerd zijn) want volgens mij is er iets mis met de timing. Het is potjandorie al eind juli Typisch voorbeeld van het feit dat de toekomst niet in steen gebeiteld is, maar nog aan alle veranderingen onderhevig
    We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
      donderdag 22 juli 2004 @ 00:46:38 #28
    14301 Psyche
    Daar istie weer!
    pi_20778960
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2004 16:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
    P.S. dat moeten er natuurlijk nog wel wat vragenstellers bij komen ... och ach anders leggen we gewoon voor elkaar.

P.S. P.S. Psyche, ik ga binnenkort nog even de logfile erbij nemen (ja ja die had ik toch nog ergens op de computer staan, mocht je nog geinteresseerd zijn) want volgens mij is er iets mis met de timing. Het is potjandorie al eind juli Typisch voorbeeld van het feit dat de toekomst niet in steen gebeiteld is, maar nog aan alle veranderingen onderhevig
    Ghehehe, is goed, check het maar even, ik kan er inderdaad wel eens naast zitten met tijden en dat soort geneuzel, maar zoals je zelf al zegt, het staat niet in steen gebeiteld

(Er kunnen overigens wel factoren zijn die (nog steeds) meespelen en er een stokje voor steken.)
      † In Memoriam † donderdag 22 juli 2004 @ 11:00:58 #29
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_20783568
    Ze zouden die stomme stokjes moeten afschaffen

Ontopic: ijs en weder dienende zal ik erbij zijn
      donderdag 22 juli 2004 @ 11:57:34 #30
    4178 Lord Dreamer
    I Rule In Hell
    pi_20784924
    30 juli /31juli 1 aug . jep dat hele weekend kan. Zit toch thuis tijdens een dbase migratietje
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
    pi_20789767
    *schop*

*knoopje doorhakt*

30 juli voor iedereen okay? .
    Oi!
      donderdag 22 juli 2004 @ 16:17:15 #32
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20790525
    31 is beter zo te zien omdat schorpioen de 30 niet kan
    myxomatosekonijn, Lord_dreamer geven in dit topic aan ook te kunnen (en ikzelf).
      donderdag 22 juli 2004 @ 16:31:00 #33
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_20790781
    31 is wmb ook oke.
    It's Time To Shine
    pi_20791710
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2004 15:42 schreef MUUS het volgende:
    *schop*

*knoopje doorhakt*

30 juli voor iedereen okay? .
    31e dan, de 30e kom ik pas 12 uur 's avonds uit mijn werk...

Maar MUUS kom je dan ook, je hebt nog steeds een legging tegoed.
    pi_20791815
    Ik ben er de 31e niet.

Maar jullie gaan gewoon die avond de 31e houden, want dan kunnen de meeste mensen. Dan ben ik gewoon volgende keer aan de beurt, Schorpioen, no problem wmb hoor. .
    Oi!
      donderdag 22 juli 2004 @ 20:59:18 #36
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20795590
    Is het geen idee om het ook op de 30ste te houden? Mss kan psyche op die dag en die kan ook leggen. Toch jammer als mensen graag meedoen maar nou eenmaal niet kunnen.
    pi_20810684
    Ik kan pas ná 15 augustus weer.
      maandag 26 juli 2004 @ 14:42:55 #38
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20867522
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2004 16:30 schreef hmesker het volgende:
    Ik kan pas ná 15 augustus weer.
    Er komt vast nog wel een keer zo'n avond en dan kun je hopelijk wel
    pi_20878708
    Ik kan zowel 30 als 31 (nu tenminste nog wel ) dus mij maakt t geen fluit uit, als ik t maar weet En vanaf hoe laat gaan jullie eigenlijk leggen? (als t te laat is is er nl een kans dat ik alsnog 't slechte pad' op ben )
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
      maandag 26 juli 2004 @ 22:53:25 #40
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_20878854
    terugvindtopic!
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
      woensdag 28 juli 2004 @ 23:42:01 #41
    14301 Psyche
    Daar istie weer!
    pi_20922776
    Ik moet echt even kijken hoe mijn dochter zich gaat houden..... Aankomend weekend heb ik iig niets, dus als Faith zich ook weet te gedragen, kan ik gewoon komen Tarot leggen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Psyche op 28-07-2004 23:52:48 ]
    pi_20924899
    Dus het wordt de 31e! .
    Oi!
    pi_20925191
    als ik thuis ben dan kom ik zeker even lurken en/of vragen stellen !
    fokschaap
    pi_20930299
    31e is ok . Leuk, kom wel ff lurken of misschien weet ik ook nog wel een mooie vraag. Ben lang niet op IRC geweest...

Is er al een lijstje met orakelaars die meedoen en hun methoden? Is dat handig?
    pi_20951440
    Als ik thuis ben zou ik ook graag meekijken. Vragen heb ik niet echt dus wordt alleen lurken denk ik.
    pi_20956928
    Morgen dus! .

Hopelijk komen er nog wat mensen zich hier melden, anders is het mss beter om het uit te stellen.
    Oi!
      vrijdag 30 juli 2004 @ 21:42:14 #47
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20963217
    Ik krijg net definitief te horen dat ik morgen (hoogst waarschijnlijk) niet kan. Sorry is compleet ongepland prive gebeuren. Ik hoop dat iemand het kanaal wil loggen.
      vrijdag 30 juli 2004 @ 23:13:45 #48
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_20965295
    Ik log op zich alles livelived, maar het is naar mijn weet niet gewenst dat logs verspreid worden.
      vrijdag 30 juli 2004 @ 23:15:14 #49
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_20965338
    quote:
    Op vrijdag 30 juli 2004 23:13 schreef Alicey het volgende:
    Ik log op zich alles livelived, maar het is naar mijn weet niet gewenst dat logs verspreid worden.
    Nee is ook wel een goede regel. Maar ik had gewoon in het kanaal kunnen hangen en je kan het log toch mailen?
      vrijdag 30 juli 2004 @ 23:37:03 #50
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_20965816
    quote:
    Op vrijdag 30 juli 2004 23:15 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Nee is ook wel een goede regel. Maar ik had gewoon in het kanaal kunnen hangen en je kan het log toch mailen?
    Ik vind dit ook een beetje een twijfelgeval.. Ik laat het definitieve antwoord over aan een Administrator (yvonne?)..
    pi_20968811
    Je kan toch gewoon inloggen en je pc aan laten staan? Kun je zelf loggen.
    pi_20974218
    Wat Schorpioen zegt.

Of je moet het na de sessie nog eens vragen, LivELiveD, zodat mensen die er bezwaar tegen hebben het nog ff kunnen melden. Je weet immers nu nog niet wat er gezegd gaat worden en hoe persoonlijk het wordt. .

Maar LivEliveD is al vaker bij die sessies geweest en hij is wel betrouwbaar hoor, dames en heren. . Goed volk, zeg maar. .
    Oi!
      Admin zaterdag 31 juli 2004 @ 14:26:32 #53
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_20974247
    Wmb is Liveetc te vertrouwen ja
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 31 juli 2004 @ 19:31:29 #54
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_20979449
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2004 14:26 schreef yvonne het volgende:
    Wmb is Liveetc te vertrouwen ja
    Dan ben ik ook de beroerdste niet.
    pi_20980509
    Beetje lullig...maar op t laatste moment change of plans (niet hier op een later tijdstip t terras op, maar in Zwolle en zo al) waardoor ik over een kwartier al weg moet...

Kiezen tussen 2 leuke dingen is nooit leuk en voel me een beetje lullig dat ik op t laatste moment afzeg, maar wie weet ben ik vanavond nog op tijd terug. En anders had ik de computer aan laten staan, maar ivm telefoonverbinding hier gaat dat niet

Sorry mensen, maar ik hoop tot straks!
    pi_20984289
    Kut ik heb dit gemist
      zondag 1 augustus 2004 @ 00:41:03 #57
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_20984454
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2004 00:30 schreef Flying het volgende:
    Kut ik heb dit gemist
    We zijn er nog steeds hoor, ik wil ook nog wel voor je orakelen hoor.
    pi_20990333
    Hallo, ik heb hier nog nooit gepost maar wil wel graag iets vragen. Als ik met een vraag zit hoe weet ik dan aan wie ik die moet stellen? De één legt tarot kaarten en de ander doet weer iets anders hoe weet ik dan wat het beste antwoord zou kunnen geven op mijn evt. vraag?

Alvast bedankt groetjes Mirebeer,
    "vele wegen leiden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde"
      Admin zondag 1 augustus 2004 @ 14:31:42 #59
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_20990419
    Ik vond het een leuke avond, iedereen bedankt, zeker weer voor herhaling vatbaar!

zondag 1 augustus 2004 @ 14:35:00 #60
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_20990481
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2004 14:27 schreef Mirebeer het volgende:
    Hallo, ik heb hier nog nooit gepost maar wil wel graag iets vragen. Als ik met een vraag zit hoe weet ik dan aan wie ik die moet stellen? De één legt tarot kaarten en de ander doet weer iets anders hoe weet ik dan wat het beste antwoord zou kunnen geven op mijn evt. vraag?

Alvast bedankt groetjes Mirebeer,
    Je hoeft niet per se aan een persoon de vraag voor te leggen. Met name gisteren zijn er veel "parallele" leggingen gedaan.
    pi_20990522
    Oké dankje Alicey, komt er nog een keer zo'n sessie binnenkort? Ik hoorde het pas gisteren van een vriend van mij dat jullie dit deden. Of gaat dit gewoon door en zijn er af en toe speciale sessies waar je je vragen kunt stellen?
    "vele wegen leiden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde"
    pi_20990696
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2004 14:37 schreef Mirebeer het volgende:
    Oké dankje Alicey, komt er nog een keer zo'n sessie binnenkort? Ik hoorde het pas gisteren van een vriend van mij dat jullie dit deden. Of gaat dit gewoon door en zijn er af en toe speciale sessies waar je je vragen kunt stellen?
    Hoi Mirebeer

Je kunt altijd proberen even in te loggen op het #truth kanaal van Fok! en vragen of iemand voor je wil leggen. De speciale sessies zijn er eigenlijk ook om aandacht te vestigen op het #truth kanaal.

Je hebt hier aparte software voor nodig die je kunt downloaden vanaf onderstaande link:

ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/software/mirc/mirc616.exe

je moet als server irc.tweakers.net gebruiken en dan inloggen op het #truth kanaal.

Als het niet lukt moet je het maar even laten weten !
    fokschaap
    pi_20998578
    Was het leuk? .
    Oi!
      zondag 1 augustus 2004 @ 22:05:59 #64
    14301 Psyche
    Daar istie weer!
    pi_20998624
    Ik hoop dat het leuk was idd... Zoals voorzien kon ik dus achteraf niet, maar daar waren jullie inmiddels wel achter :S :S
    pi_21522220
    Is er nog interesse in een nieuwe sessie?
    pi_21523638
    *interesse toont*
    Ik wil ook wel eens zo'n sessie meemaken.
    pi_21595573
    quote:
    Op dinsdag 24 augustus 2004 23:07 schreef Alicey het volgende:
    Is er nog interesse in een nieuwe sessie?
    pi_21595653
    3 september zou als voorlopige datum kunnen gelden, afhankelijk natuurlijk van interesse en of het praktisch is etc., etc.
    pi_21595860
    quote:
    Op zaterdag 28 augustus 2004 11:46 schreef Alicey het volgende:
    3 september zou als voorlopige datum kunnen gelden, afhankelijk natuurlijk van interesse en of het praktisch is etc., etc.
    Ik kan geloof ik wel
    pi_21633450
    Ik plan het in! Wie wil weten wat de I Tjing is kan dan komen kennismaken en het aan de lijve ondervinden. Naast andere orakels als Tarot e.d. natuurlijk. Maar die neem ik niet voor m'n rekening .

Harmen.
    pi_21643874
    Ja leuk ik kom ook even kijken als ik kan. Hoe laat zal het dan zijn?
    pi_21729186
    Gaat dit nou nog door? En zo ja, hoe laat?
    pi_21729940
    Ik ben pas om 12 uur thuis vanavond... weet niet of ik dan nog zin heb om te tarotten en dan zijn er vast ook niet zo veel mensen meer....
    pi_21730499
    Ik ben er ong. 20:00, weet niet hoe het met anderen zit?
      vrijdag 3 september 2004 @ 18:04:31 #75
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_21731405
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2004 14:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je hoeft niet per se aan een persoon de vraag voor te leggen. Met name gisteren zijn er veel "parallele" leggingen gedaan.
    mss is het leuk om juist die te posten
    evt gecensureerd, allemaal in overleg enz enz
    daar ben ik iig benieuwd naar
    ( dank )
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
    pi_21736474
    Nogmaals bedankt Alicey! Geweldige legging en erg treffend!

[ Bericht 100% gewijzigd door Geartsjuh op 04-09-2004 12:48:42 ]
    pi_21736533
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2004 17:17 schreef Alicey het volgende:
    Ik ben er ong. 20:00, weet niet hoe het met anderen zit?
    Nou ik ben er nu... Maar niemand zegt iets!!
    pi_21744303
    Jaiks...helemaal vergeten Sorry... Als ik ook iets niet in mijn agenda zet...vergeet ik t dus... zeefje...
    pi_21744474
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
    Jaiks...helemaal vergeten Sorry... Als ik ook iets niet in mijn agenda zet...vergeet ik t dus... zeefje...
    Jammer . Het was wel gezellig, uiteindelijk werd het best wel druk en werden er een hoop leggingen gedaan door Alicey .

Volgende keer in je agenda schrijven he? btw ik ken het wel hoor, vergeet ook veel als ik het niet opschrijf ergens momenteel
    pi_21744905
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 12:14 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Volgende keer in je agenda schrijven he?
    Komt voor de bakker
    pi_21748360
    Deze muts is het ook helemaal vergeten beetje jammer volgende keer ga ik het ook maar heel groot in mijn agenda schrijven.
    pi_22201038
    En de volgende orakelsessie is op...

*geeft hint*

pi_22779190
    quote:
    Op zaterdag 25 september 2004 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
    En de volgende orakelsessie is op...

*geeft hint*

Zijn er nog mensen die ook voor 3 november (dan ga ik namelijk op vakantie) willen orakelen??? Ik heb nog wel een vraagje...of 100
      donderdag 21 oktober 2004 @ 23:26:35 #84
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_22784074
    Ik kan zelf niet orakelen maar heb idd wel 'zin' in een sessie. Volgende week een avond prikken? (ik kan vrijdag niet en weekend wordt lastig) of de week erop?
    pi_22784686
    Ah nieuwe sessie . Ik ben er als ik kan, als lurker of als vragensteller . Volgende week een avond is perfect...
      vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:31:39 #86
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_22792387
    quote:
    Op donderdag 21 oktober 2004 23:26 schreef livEliveD het volgende:
    Ik kan zelf niet orakelen maar heb idd wel 'zin' in een sessie. Volgende week een avond prikken? (ik kan vrijdag niet en weekend wordt lastig) of de week erop?
    wij moeten ook nog steeds een keer wat afspreken he
    It's Time To Shine
    pi_22831321
    Geartsjuh, Alicey en ik hebben het er even over gehad op IRC, en volgende week zaterdag zou ons goed uitkomen voor de volgende orakelsessie . Yvonne is er dan ook. Het gaat om 30 oktober.

Willen de mensen die willen orakelen even hier melden of zaterdag schikt? Dan weten we dat vast .

[ Bericht 1% gewijzigd door ReCreative op 24-10-2004 00:08:05 ]
    pi_22831615
    Jammer, dan zit ik op Netgamez..
      zondag 24 oktober 2004 @ 00:19:09 #89
    84524 Morwen
    I got life
    pi_22831760
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 00:02 schreef ReCreative het volgende:
    Geartsjuh, Alicey en ik hebben het er even over gehad op IRC, en volgende week zaterdag zou ons goed uitkomen voor de volgende orakelsessie . Yvonne is er dan ook. Het gaat om 30 oktober.

Willen de mensen die willen orakelen even hier melden of zaterdag schikt? Dan weten we dat vast .
    Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbij ).

tevens tvp
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
    pi_22832451
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 00:19 schreef Morwen het volgende:
    Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbij ).
    Me too, boekje er bij 'hee die kaart ken ik nog niet' *blader* volgende kaart .

Ik lurk waarschijnlijk ook . Als je een vraag hebt kun je die natuurlijk zo stellen aan één van de orakelatoren .
      zondag 24 oktober 2004 @ 01:51:53 #91
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_22833602
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 00:19 schreef Morwen het volgende:

[..]

tevens tvp
    Zou je voor mij willen leggen volgende week? (Over het algemeen leg ik zelf, maar ik zou zelf ook wel weer eens een legging willen die "clean" is. ).
      zondag 24 oktober 2004 @ 02:12:24 #92
    84524 Morwen
    I got life
    pi_22833935
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 01:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zou je voor mij willen leggen volgende week? (Over het algemeen leg ik zelf, maar ik zou zelf ook wel weer eens een legging willen die "clean" is. ).
    Ow jeetje, wat lief

Ik ben nogal chaotisch, hoor, al komt het uit een goed hart. Ik word er verlegen van. Mijn insteek heeft alles met het allerdiepste respect te maken en ik wil graag samen nadenken. De tarot is voor mij geen waarheid, maar een manier om dieper inzicht te krijgen.

Je kent mij niet eens en wilt mij een legging voor jou laten doen, wat een kracht heb jij Wauw, het is voor mij een eer om dat te doen voor jou

Sorry, ik ben altijd wat erg enthousiast, mijn kracht en zwakte soms

Ik weet niet of je msn hebt, maar misschien is het als voorbereiding wel handig als je me een mailtje stuurt met wat algemene informatie (adres staat in mijn profiel)
    Only Human
      zondag 24 oktober 2004 @ 02:19:49 #93
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_22834031
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 02:12 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ow jeetje, wat lief

Ik ben nogal chaotisch, hoor, al komt het uit een goed hart. Ik word er verlegen van. Mijn insteek heeft alles met het allerdiepste respect te maken en ik wil graag samen nadenken. De tarot is voor mij geen waarheid, maar een manier om dieper inzicht te krijgen.
    Voor mij dus ook.. Maar als ik voor mezelf leg ben ik bang dat de wens de vader van de gedacht wordt zeg maar.. Ik zou graag een "objectieve" legging ontvangen zeg maar.
    quote:
    Je kent mij niet eens en wilt mij een legging voor jou laten doen, wat een kracht heb jij Wauw, het is voor mij een eer om dat te doen voor jou

Sorry, ik ben altijd wat erg enthousiast, mijn kracht en zwakte soms
    Het lijkt mij een prettige karakter-eigenschap. Enthausiasme is ook een besmettelijke eigenschap, en je loopt dan ook het risico dat dit dankzij jou de hele wereld rondgaat.
    quote:
    Ik weet niet of je msn hebt, maar misschien is het als voorbereiding wel handig als je me een mailtje stuurt met wat algemene informatie (adres staat in mijn profiel)
    Ik heb MSN (Zie profiel). Aan de andere kant kun je me ook volgende week bij de sessie vragen stellen.
      zondag 24 oktober 2004 @ 02:33:49 #94
    84524 Morwen
    I got life
    pi_22834199
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 02:19 schreef Alicey het volgende:
    Ik heb MSN (Zie profiel). Aan de andere kant kun je me ook volgende week bij de sessie vragen stellen.
    Yep, das dus dat chaotische, ik zag na mijn post pas dat je msn hebt En ik wil eigenlijk alleen ff je persoonlijke kaart weten, want daar begin ik mee. Dus Koningin van Staven, Pentagrammen, Bokalen of Zwaarden?

Mijn beginkaart is Koningin van Staven, vooral de zwarte kat is typerend voor mij die zit irl bijna standaard aan mijn voeten . Weet je gelijk ook wat van mij
    Only Human
      zondag 24 oktober 2004 @ 02:40:52 #95
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_22834283
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 02:33 schreef Morwen het volgende:

[..]

Yep, das dus dat chaotische, ik zag na mijn post pas dat je msn hebt En ik wil eigenlijk alleen ff je persoonlijke kaart weten, want daar begin ik mee. Dus Koningin van Staven, Pentagrammen, Bokalen of Zwaarden?

Mijn beginkaart is Koningin van Staven, vooral de zwarte kat is typerend voor mij die zit irl bijna standaard aan mijn voeten . Weet je gelijk ook wat van mij
    Ik weet eigenlijk mijn persoonlijke kaart niet meer, is me wel ooit verteld.. Aan andere kant vraag ik me af of het zo statisch is... Ik kan er wel eens eentje trekken. Aan de andere kant, kom volgende week on-line. Ikzelf zie vooral heil in een blanco legging. Juist dat kan voor mij soms verhelderend werken.
      zondag 24 oktober 2004 @ 02:50:41 #96
    84524 Morwen
    I got life
    pi_22834406
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 02:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk mijn persoonlijke kaart niet meer, is me wel ooit verteld.. Aan andere kant vraag ik me af of het zo statisch is... Ik kan er wel eens eentje trekken. Aan de andere kant, kom volgende week on-line. Ikzelf zie vooral heil in een blanco legging. Juist dat kan voor mij soms verhelderend werken.
    Denk er nog ff over na, voor mij is het EEN manier om contact te maken. Al sta ik ook open voor een blanco legging, met mij kan je alle kanten op

Time? Place, weet ik al. Ik hou het draadje in de gaten en zal zeker mijn best doen om er te zijn Lurkend of actief, alle kanten, zoals ik al zei
    Only Human
    pi_22846335
    Ik kan 30 oktober geloof ik ook wel

Vraagje: Jullie hebben t over persoonlijke kaarten. Wat wil een persoonlijke kaart zeggen (wat is t?) en hoe weet je wat je persoonlijke kaart is?
    pi_22850222
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 02:50 schreef Morwen het volgende:
    Time?
    Uurtje of acht begint het meestal wel . Je kunt ook later binnenkomen hoor, da's geen probleem .
    pi_22859470
    quote:
    Op zondag 24 oktober 2004 21:12 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Uurtje of acht begint het meestal wel . Je kunt ook later binnenkomen hoor, da's geen probleem .
    A, ok, zo'n vermoeden had ik al . Voor mij wordt het dan zowiezo deur nr. 2: Het latere binnenkomen

@myxomatosekonijn: Ik ben -zoals gezegd- geen ervaren tarotlegger, maar in mijn uitlegboekje ( ) staat dat je het Keltische kruis KUNT beginnen te leggen met een signaalkaart. Globaal houdt dat in dat je voor een man, de koning kiest (uit een bepaalde reeks afhankelijk van het uiterlijk en het type), voor een vrouw kies je een koningin uit een bepaalde reeks en voor een kind, de schildknaap.
    Je kunt dus ook een andere kaart kiezen als je die meer passend vind of gewoon de kaarten leggen en de eerste -willekeurige kaart - nemen als signaalkaart. Het is maar net wat je voorkeur heeft .

Misschien dat iemand anders me hier nog op aan kan vullen, maar dit is zo'n beetje hoe ik het doe.
    Only Human
    pi_22945859
    Even in herinnering brengen: morgenavond 30 oktober is er weer een nieuwe orakelsessie op IRC . Als je een vraag hebt, of je wilt wat duidelijkheid of advies over een situatie, kom dan langs! Ook als je alleen nieuwsgierig bent kun je de sessies bijwonen.

Zijn er nog meer mensen die als orakel willen fungeren? I-tjing, tarot, alles is welkom .

Als IRC nieuw voor je is, in dit topic vind je alle informatie, software en instellingen die je nodig hebt. Of je kijkt even hier .

Tot zaterdag!
      zaterdag 30 oktober 2004 @ 12:38:08 #101
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_22952054
    Vanavond dus..
    It's Time To Shine
    pi_22956778
    Ik hoop dat er al om 20 uur mensen zijn, want ik moet om 20.25 al weer weg (dit keer was ik bijna een andere afspraak vergeten ). Heb geen idee hoe laat die 'afspraak' wordt, anders hoop ik daarna nog even te komen....als er dan nog mensen zijn tenminste
      zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:42:05 #103
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_22959969
    Het begint al druk te worden
    pi_22960157
    Leuk . Ik kom om een uurtje of negen even kijken denk ik. Zal wel lurken worden, heb een raar soort kramp in mijn rechterarm dus tikken en muizen moet met links en dat gaat niet zo hard .
      zaterdag 30 oktober 2004 @ 21:58:46 #105
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_22962998
    De sfeer is goed
    Voor mensen die er nog niet zijn: Pak je kans. Heb je twijfels? Kom dan gewoon even de kat uit de boom kijken.
      zondag 31 oktober 2004 @ 12:20:15 #106
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_22972166
    En???? Hoe was 't??
    It's Time To Shine
    pi_22972745
    Was erg leuk en interessant! Er zijn best veel leggingen voorbij gekomen. Je hebt echt wat gemist.

Alicey, nogmaals bedankt voor m'n legging!
      zondag 31 oktober 2004 @ 13:05:20 #108
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_22972992
    Het was erg tof idd.
    Iedereen die heeft lopen orakelen: bedankt
      zondag 19 december 2004 @ 21:18:10 #109
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_24089519
    Is er animo voor een nieuwe orakel sessie?
    Persoonlijk lijkt het me wel een goed plan
    pi_24100504
    *is geïntresseerd in een nieuwe sessie*
    Mama van F. (2012) en M. (2016)
    pi_24105908
    *is geintresseerd in meekijken
    pi_24105945
    Lijkt me een leuk idee. Maar dan graag niet in het kerstweekend of het weekend van oud en nieuw. Dan komen er toch minder mensen denk ik.
    pi_24106251
    Leuk!

Maar ik zou dan idd het eerste of tweede weekend in januari prikken, want de komende weekenden is iedereen 's avonds bezig met eten/feesten/uitbuiken/lam zijn/sociaal doen. .
    Oi!
      maandag 20 december 2004 @ 20:00:54 #114
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_24107560
    Tweede weekend van januari is best een goed idee
    pi_24107909
    Euh ja, want het eerste weekend van januari is natuurlijk 1 en 2 januari.

OPLETTE MUUS!!!
    Oi!
      dinsdag 21 december 2004 @ 01:56:37 #116
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_24112500
    Oh shit, goeie. Ik dacht eigenlijk meer aan 14/15 alhoewel 7/8 ook best wel te regelen is maar das wel kort dag gezien de feestdagen.
    pi_24491654
    Hoezo schop?

Is 14/15 januari te kort dag voor de mensen hier?
      zondag 9 januari 2005 @ 21:56:42 #118
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_24491690
    14/15 kan ik denk ik op zich wel. Als ik het niet vergeet, ofzo.
    pi_24491713
    Als ik niet aan het verhuizen ben dan, dan wil dat wel lukken denk ik .
      zondag 9 januari 2005 @ 23:04:38 #120
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_24493133
    15de zal helaas niet gaan want dan heb ik een meet. 14de is ook druk ineens
    * Notitie over het kopen van een agenda maakt
    pi_24832361
    Denk dat de 14/15e lastig wordt aangezien t nu al bijna begin feb. is

Vrijdag 4? Zondag 6? (zaterdag 5 kan ik waarschijnlijk niet en de weekenden daarna zijn over t algemeen voor mij ook lastig)....
      woensdag 2 februari 2005 @ 13:47:10 #122
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_24882685
    Schop
    Kan iemand de 11de of 12de?
      Admin woensdag 2 februari 2005 @ 13:48:48 #123
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24882721
    11e zit ik in 013 bij Megadeth, 12e is nog vrij.

woensdag 2 februari 2005 @ 13:52:23 #124
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_24882805
    11e of 12e.... Denk het wel.
    pi_24888358
    Kunnen jullie niet een weekendje eerder?

woensdag 2 februari 2005 @ 20:57:45 #126
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_24889566
    Ik kan heel mss vrijdagavond maar zaterdag een meet en zondag een verjaardag. Vrijdagavond heb ik 9 van de 10 keer uitgaansafspraken
      woensdag 2 februari 2005 @ 21:08:53 #127
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_24889803
    5e ben ik er in ieder geval niet..
      dinsdag 29 maart 2005 @ 23:12:06 #128
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_25843764
    kick!

Nu issie weer lekker in ieders MyAT en nu gaan we weer een datum prikken!
    Ik kan:
    woensdag a.s.
    donderdag a.s.
    vrijdag a.s.
    zaterdag a.s.
    zondag a.s. en ga zo maar door! Nu jullie!
    It's Time To Shine
    pi_25850017
    quote:
    Op dinsdag 29 maart 2005 23:12 schreef qu63 het volgende:
    kick!

Nu issie weer lekker in ieders MyAT en nu gaan we weer een datum prikken!
    Ik kan:
    woensdag a.s.
    donderdag a.s.
    vrijdag a.s.
    zaterdag a.s.
    zondag a.s. en ga zo maar door! Nu jullie!
    Zijn deze dagen niet te korte termijn voor veel mensen? Zo niet, dan kan ik wel komende zaterdagavond.
      woensdag 30 maart 2005 @ 10:19:12 #130
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_25850116
    Ik denk zelf eerder aan een termijn van 2 a 3 weken van te voren aangegeven, in het weekend.
    pi_25874139
    Wat Alicey zegt. Doe het dan volgend week in de avonduren zodat anderen er eventueel tijd voor kunnen vrijmaken.

Datum prikken, tijd aangeven, klaar.

Blijven vragen naarr een datum schiet niet op. Jij wilt het, dan zelf organiseren! .
    Oi!
    pi_25961723
    Ik heb ook wel weer interesse in meekijken/vragen met sessies..!
      zondag 3 april 2005 @ 21:50:38 #133
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_25963750
    Mooi. Ik opteer zondag 17 April om 19:30 (in #truth uiteraard). Nou niet dringen maar netjes in de rij gaan staan heh Ik verwacht dat het topic om 23:59 vol zit met aanmeldingen
    pi_25980010
    quote:
    Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef livEliveD het volgende:
    Mooi. Ik opteer zondag 17 April om 19:30 (in #truth uiteraard). Nou niet dringen maar netjes in de rij gaan staan heh Ik verwacht dat het topic om 23:59 vol zit met aanmeldingen
    Dan kan ik wel, ook al is t maar eventjes
      Moderator dinsdag 7 juni 2005 @ 21:58:29 #135
    5428 crew  miss_sly
    pi_27723720
    tvp.
    Volgende keer kijk ik graag mee en misschien wil ik ook wel een vraag stellen
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      dinsdag 7 juni 2005 @ 22:04:35 #136
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27723965
    Waar WFL al toe kan leiden.
    pi_27726978
    Het lijkt me wel interessant om een keer mee te maken
      woensdag 8 juni 2005 @ 06:57:42 #138
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27731221
    Dan moet er iemand een datum roepen. Bij voorkeur een vrijdagavond.
    pi_27731384
    . *SPAM* *SPAM* *SPAM* *SPAM* .

Pluk de 2e kaart!

. *SPAM* *SPAM* *SPAM* *SPAM* .

Moggûh. .
    Oi!
      Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 08:49:19 #140
    5428 crew  miss_sly
    pi_27731859
    Aanstaande vrijdag kan ik niet, verder wel, volgens mij
      woensdag 8 juni 2005 @ 08:54:35 #141
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27731947
    Hoi MUUS!
    pi_27732431
    Hoi Alies. .

Ik hou dit topic uiteraard in de gaten en kom (als ik kan) ook langs huppelen als jullie een datum hebben geprikt.

(Tipje: gewoon een datum roepen)
    Oi!
      woensdag 8 juni 2005 @ 09:19:46 #143
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27732447
    17 juni 20:00 #Truth

Dat ook weer gebeurd.
      Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 09:21:20 #144
    5428 crew  miss_sly
    pi_27732480
    Check!
    pi_27732874
    Vrijdagavond wil wel eens lastig zijn, maar ik doe mijn best .
    pi_27732988
    Ik ga er dan ook proberen bij te zijn . Als vragensteller en/of als orakelpersoon.
      Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 09:47:00 #147
    5428 crew  miss_sly
    pi_27733047
    Even over dat vragensteller.
    Er staat daar al wat over in dit topic, maar ik vraag me af hoe je zo'n vraag het beste kunt formuleren.
      woensdag 8 juni 2005 @ 09:50:05 #148
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27733141
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef miss_sly het volgende:
    Er staat daar al wat over in dit topic, maar ik vraag me af hoe je zo'n vraag het beste kunt formuleren.
    Vooral open. Je zult geen ja/nee antwoord krijgen of andere absolute antwoorden. Het is trouwens ook niet altijd nodig om een vraag te stellen. Je kunt misschien het beste eerst een open legging doen, en als je over een bepaald aspect daarvan door wilt vragen en de orakels hebben nog tijd en energie, weet je na de eerste legging wel hoe je de vraag kunt stellen.
      woensdag 8 juni 2005 @ 09:56:22 #149
    91333 displission
    ||stockpile wierrook || +30 :)
    pi_27733309
    Ik denk dat ik ook wel even om het hoekje kom kijken als dat mag..het is op IRC toch? *sluit aan*
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
    pi_27733375
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef displission het volgende:
    Ik denk dat ik ook wel even om het hoekje kom kijken als dat mag..het is op IRC toch? *sluit aan*
    Tuurlijk displiss, 't is open voor iedereen hoor . Het is op IRC ja .
      woensdag 8 juni 2005 @ 09:58:18 #151
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27733376
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef displission het volgende:
    Is op de IRC-server van fok (irc.fok.nl). Iedereen is welkom.
      Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 09:59:57 #152
    5428 crew  miss_sly
    pi_27733426
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vooral open. Je zult geen ja/nee antwoord krijgen of andere absolute antwoorden. Het is trouwens ook niet altijd nodig om een vraag te stellen. Je kunt misschien het beste eerst een open legging doen, en als je over een bepaald aspect daarvan door wilt vragen en de orakels hebben nog tijd en energie, weet je na de eerste legging wel hoe je de vraag kunt stellen.
    OK, dat kan ook natuurlijk
    Ik ben nog niet zo ervaren
      woensdag 8 juni 2005 @ 10:02:07 #153
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27733498
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OK, dat kan ook natuurlijk
    Ik ben nog niet zo ervaren
    Je ziet vanzelf wel hoe het gaat
      woensdag 8 juni 2005 @ 10:07:15 #154
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_27733635
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
    17 juni 20:00 #Truth

Dat ook weer gebeurd.
    *check
    Vrijdag is wel een goede dag idd.
    pi_27733709
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef miss_sly het volgende:
    Zoals Alicey zegt kun je het ook vrij open laten en vragen of iemand 1 kaart voor je wil trekken. Zie bv het topic wat ik hierboven spam. Dat topic is vooral bedoeld om kaarten van anderen eens te zien en te leren kennen, maar het kan heel treffend zijn.
    Oi!
      woensdag 8 juni 2005 @ 10:20:06 #156
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27734026
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 10:09 schreef MUUS het volgende:

[..]

Zoals Alicey zegt kun je het ook vrij open laten en vragen of iemand 1 kaart voor je wil trekken. Zie bv het topic wat ik hierboven spam. Dat topic is vooral bedoeld om kaarten van anderen eens te zien en te leren kennen, maar het kan heel treffend zijn.
    Geartsjuh trok gisteren in de WFL Slowchat nog een erg treffende kaart.

(Vandaar ook dat er nu een WFL'er hier binnenduppelt. )
    pi_27793353
    Zo. Morgen het topic maar eens lezen. Ben nu moe. .
    pi_27794737
    quote:
    Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Geartsjuh trok gisteren in de WFL Slowchat nog een erg treffende kaart.

(Vandaar ook dat er nu een WFL'er hier binnenduppelt. )
    Dus ze trok een stuk Karton, heel boeiend
    pi_27796604
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 03:16 schreef newsman het volgende:
    Dus ze trok een stuk Karton, heel boeiend
    Een geeltje is òòk maar een stuk papier, maar wel meer waarde.

Als het je niet interesseert, of als je niet gelooft in tarot en aanverwante artikelen, dan hoef je toch dergelijke topics niet te lezen? Als je goed onderbouwd aangeeft waarom je niet gelooft in bepaalde materie, ok, maar dit soort loze en nutteloze onlineliners hebben mi volstrekt geen toegevoegde waarde en werken bijzonder storend. Dat je dat zelf niet ziet.
    pi_27867304
    Ik kom de 17e denk ik ook weer eens wat kaarten leggen, is weer lang geleden.
      zondag 12 juni 2005 @ 21:02:37 #161
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27867384
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 21:00 schreef Schorpioen het volgende:
    Ik kom de 17e denk ik ook weer eens wat kaarten leggen, is weer lang geleden.
    Ik houd me aanbevolen voor een legging van jou.
      Moderator zondag 12 juni 2005 @ 21:03:34 #162
    5428 crew  miss_sly
    pi_27867413
    Ik wil ook graag een legging, en dan een open legging?
      zondag 12 juni 2005 @ 21:05:28 #163
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27867479
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef miss_sly het volgende:
    Ik wil ook graag een legging, en dan een open legging?
    Ik wil hem wel voor je doen vrijdag.
      Moderator zondag 12 juni 2005 @ 21:06:07 #164
    5428 crew  miss_sly
    pi_27867501
    quote:
    Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik wil hem wel voor je doen vrijdag.
    Graag
      donderdag 16 juni 2005 @ 20:50:10 #165
    91333 displission
    pi_27996314
    dus morgen is het zover?
    een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
      donderdag 16 juni 2005 @ 20:55:10 #166
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27996473
    ivm veranderde plannen weet ik trouwens nite of ik om 20.00 aanwezig ben. Maar sowieso ben ik anders later op de avond aanwezig, en zo te horen zijn er genoeg orakels.
      Moderator donderdag 16 juni 2005 @ 22:47:26 #167
    5428 crew  miss_sly
    pi_28000211
    Ik zie je vanzelf wel verschijnen, Alicey, als je tijd en zin hebt om de legging voor mij te doen
      donderdag 16 juni 2005 @ 22:59:47 #168
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_28000651
    Ik weet niet of ik morgenavond nog kan
    Ik ga me best doen
      Moderator donderdag 16 juni 2005 @ 23:00:12 #169
    5428 crew  miss_sly
    pi_28000671
    Nou moet niet iedereen afhaken
      donderdag 16 juni 2005 @ 23:40:01 #170
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_28001863
    quote:
    Op donderdag 16 juni 2005 23:00 schreef miss_sly het volgende:
    Nou moet niet iedereen afhaken
    Tuurlijk niet!
    It's Time To Shine
      Moderator vrijdag 17 juni 2005 @ 06:39:39 #171
    5428 crew  miss_sly
    pi_28005923
    qu
      vrijdag 17 juni 2005 @ 06:58:43 #172
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_28005982
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      vrijdag 17 juni 2005 @ 15:34:14 #173
    84524 Morwen
    I got life
    pi_28019617
    Misschien kom ik ook even spieken, al zal dat later op de avond worden
    Only Human
      vrijdag 17 juni 2005 @ 18:35:15 #174
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_28024989
    nog 1,5 uur!

eerder mag natuurlijk ook
    It's Time To Shine
      vrijdag 17 juni 2005 @ 19:45:07 #175
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_28027001
    It's Time To Shine
    pi_28027042
    Het kanaal begint langzaam wat drukker te worden, maar het is nog lang niet vol!
    Kom ook langs, ja jij ja!
      vrijdag 17 juni 2005 @ 20:43:20 #177
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_28028554
    quote:
    Op vrijdag 17 juni 2005 19:46 schreef Schorpioen het volgende:
    Het kanaal begint langzaam wat drukker te worden, maar het is nog lang niet vol!
    Kom ook langs, ja jij ja!
    It's Time To Shine
    pi_28037543
    Ik ben jammer genoeg 'net' te laat...

Ik was graag wat meer te weten gekomen over mijn helderziendheid, en wat ik er mee aan moet

Niks zweverigs of stoerdoenerij ofzo, maar dit is door Jomanda persoonlijk bevestigd (terwijl ze mij nog nooit had ontmoet had en ik nog in twijfel zat over mijn 'weten')
    Tijdens de 'instraling' riep ze mij meteen terug nadat ze haar hand op mijn hoofd had gelegd (en ik al was doorgelopen), en vertelde mij dat ik helderziend was. (Wat ik dus al wist maar nog nooit, maar dan ook nooit had willen en kunnen accepteren)
    Ik weet niet of er hier iemand ooit bij een sessie van Jomanda is geweest, maar dit zegt ze echt niet lukraak tegen iedereen die toevallig langkomt...

Het was notabene tijdens een lezing in een collegezaal vol geneeskundestudenten

God (voel de ironie) wat wou ik dat ik onwetend was...

Maargoed, wanneer een volgende sessie

Ik kan overigens nog steeds persoonlijk terecht bij Jomanda, zou ik het willen. Ik ben er echter nog steeds over aan het twijfelen omdat ik nog gewoonweg niet kan bevatten wat ik weet en ik betwijfel of Jomanda er iets aan kan veranderen...

Als iemand mij kan begrijpen, is het hier wel...
    This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
    pi_28038072
    Was heel leuk. Trok een paar mooie kaarten.
    Die veranderden trouwens niets voor me. Sowiezo..... je leeft je leven en het kan steun geven als je de weg kwijt bent. Een klein houvast. Maar dat is bij mij niet het geval.
    En dat wezen de kaarten ook uit.

Jammer dat het daar op irc truth meestal zo dood is. Na de sessie was het gister ook nog leuk napraten.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:49:22 #180
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_29821748
    2 september voor een nieuwe?
    pi_29821862
    Fine by me.
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:04:48 #182
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29822235
    2 september is op een vrijdag avond? hoe laat zie je het best?
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
    William James (1842 - 1910)
    pi_29822264
    Rond 20:00 beginnen?
      zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:27:54 #184
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_29822805
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 21:05 schreef Viperdesign het volgende:
    Rond 20:00 beginnen?
    Lijkt me prima. As usual zeg maar.
    pi_29823356
    Ha, leuk.....een follow up. Zal er zijn als er niets belangrijks tussen komt.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      Moderator zondag 21 augustus 2005 @ 01:01:04 #186
    5428 crew  miss_sly
    pi_29828919
    Als ik enigszins kan, ben ik er ook bij
    pi_29835899
    Ik ga ook proberen er bij te zijn .
      zondag 21 augustus 2005 @ 17:45:02 #188
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_29844068
    ik zal waarschijnlijk ook zijn. heb niks geplanned op moment dus....
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
    William James (1842 - 1910)
    pi_29866870
    Staat gen0teerd
      Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:51:19 #190
    5428 crew  miss_sly
    pi_29989976
    Ik ga het waarschijnlijk niet redden, of pas erg laat
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:53:22 #191
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_29990048
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
    Ik ga het waarschijnlijk niet redden, of pas erg laat
    Je gaat volgende week weer naar een concert of film?
      Moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:57:57 #192
    5428 crew  miss_sly
    pi_29990212
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 11:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je gaat volgende week weer naar een concert of film?

Hoe raad je het zo
    Film dit keer
      vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:00:04 #193
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_29990287
    quote:
    Op vrijdag 26 augustus 2005 11:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe raad je het zo
    Ik vraag het me ook af.. Het is iets wat je anders nooit doet..
    quote:
    Film dit keer
    iig leuk.
      vrijdag 2 september 2005 @ 13:01:09 #194
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30198986
    *schop*

Wie zijn er vanavond?
    pi_30199298
    Ik wil er graag bij zijn, maar er is hier ook een dorpsfeest dus misschien ben ik er niet exact om 20:00 uur.
    pi_30199693
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
    *schop*

Wie zijn er vanavond?
    ik natuurlijk, tenzij er iets belangrijks tussen komt dat ik nu niet zie aankomen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_30204526
    ik ook
      vrijdag 2 september 2005 @ 15:56:49 #198
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_30204609
    mag ik ook meebaggerenkijken ??
    pies on joe toe
      vrijdag 2 september 2005 @ 15:58:36 #199
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30204669
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef bonke het volgende:
    Meekijken mag hoor. Je kunt ook zelf een orakel iets vragen als je dat wilt, dat moet jou als so-called scepticus toch aanstaan.
    pi_30204690
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef bonke het volgende:
    Als je braaf bent. Of anders...... en
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 2 september 2005 @ 16:14:38 #201
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_30205225
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Meekijken mag hoor. Je kunt ook zelf een orakel iets vragen als je dat wilt, dat moet jou als so-called scepticus toch aanstaan.
    enne hoe laat begint dat ??
    zal misschien es kijke of ik mezelf in de hand kan houden
    pies on joe toe
      vrijdag 2 september 2005 @ 16:21:20 #202
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30205478
    8 uur begint het ongeveer. Het gaat meestal wel een paar uurtjes door.
    pi_30212585
    *schop* We zijn al begonnen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_30213371
    Oh, vandaag. Tof. Weet alleen niet of ik op IRC kan komen.

*werk*
      zaterdag 3 september 2005 @ 02:17:34 #205
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_30221448

ta laat
    It's Time To Shine
    pi_30223400
    quote:
    Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef nokwanda het volgende:
    *schop* We zijn al begonnen
    sorrie, heb et gemist
    maar dat was voorspelbaar
    pies on joe toe
    pi_30223560
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 08:40 schreef bonke het volgende:

[..]

sorrie, heb et gemist
    maar dat was voorspelbaar
    Geeft niet, ik snap het wel. Het is ook eng voor een non believer
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_30223568
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 09:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Geeft niet, ik snap het wel. Het is ook eng voor een non believer
    waneer is de volgende sessie ??
    ps: was het gewoon vergeten hoor
    pies on joe toe
    pi_30223592
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 09:20 schreef bonke het volgende:

[..]

waneer is de volgende sessie ??
    ps: was het gewoon vergeten hoor
    geen idee. De vorige was ook alweer een paar maanden geleden. Maar we zitten met enige regelmaat ook wel gewoon op irc truth hoor.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zaterdag 3 september 2005 @ 10:21:24 #210
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30224165
    Meestal komt er spontaan het idee om weer eens een nieuwe orakelsessie te houden.
    pi_30224185
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 10:21 schreef Alicey het volgende:
    Meestal komt er spontaan het idee om weer eens een nieuwe orakelsessie te houden.
    heej, ik heb een spontaan idee
    zullen we... een orakelsessie houden ?
    pies on joe toe
      zaterdag 3 september 2005 @ 10:25:00 #212
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30224207
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 10:22 schreef bonke het volgende:

[..]

heej, ik heb een spontaan idee
    zullen we... een orakelsessie houden ?
    Noem maar een datum, bij voorkeur een vrijdagavond.
    pi_30224273
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Noem maar een datum, bij voorkeur een vrijdagavond.
    eeuhmmmm ik zal een datum noemen
    volgende week vrijdag ?
    pies on joe toe
    pi_30224331
    Gemist..

Nouja, volgende keer maar weer proberen er bij te zijn . Dat volgende week vrijdag-idee spreekt me wel aan .
    pi_30228634
    Wordt het log nog gepost? Of is het ergens na te lezen?
      zaterdag 3 september 2005 @ 14:06:05 #216
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30228842
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 13:55 schreef Viperdesign het volgende:
    Wordt het log nog gepost? Of is het ergens na te lezen?
    Gepost worden logs niet, maar voor degenen die er waren kan ik wel mijn logs sturen.
    pi_30229691
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Gepost worden logs niet, maar voor degenen die er waren kan ik wel mijn logs sturen.
    Als je dat z0u willen d0en...Graag! Kan ik de b0el ng even rustig nalezen
      zaterdag 3 september 2005 @ 15:59:00 #218
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30231558
    Log is naar je gestuurd myxomatosekonijn.
    pi_30234522
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
    Log is naar je gestuurd myxomatosekonijn.
    Thanks
    pi_30244491
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Thanks
    Mag ik wat volledig offtopic vragen?, waarom noem jij jezelf naar een zeer ernstige konijnenziekte?

Ik weet wel dat alle konijnen die in elkaars buurt zijn en dit hebben er allemaal op een vreselijke wijze aan gaan.

PS Ik heb inmiddels begrepen dat je psychologe bent, alle respect, maar is dat reden om jezelf naar een vreselijke ziekte te noemen?Dat lijkt mij ook op energie level niet zo gezond? Misschien dat je ernaar verwijst met de reden dat je anderen beter maakt (psychologe), maar toch, dan begrijp ik het nog niet.
    Nu is mijn roepnaam dan wel 'Sten' (een wapen ), maar ik heet eigenlijk Constantia Maria... Inderdaad kun je 'Sten' dan ook betwijfelen, maar ergens wapent me het wel tegen de vele aanvallen. Maar wat doet jouw Fok naam voor jou, serieuze vraag.

Ik vind jouw naam sorry gewoon niet zo prettig, ik heb in een dierenpark wel eens het ene na het andere konijn ten prooi zien vallen aan deze konijnenziekte en dat breekt toch je hart.

[ Bericht 29% gewijzigd door Stenny op 03-09-2005 23:29:27 ]
    pi_30244875
    Bright eyes...

Film met die konijnen in die vallei.
    Damn, ik heb nog nooit en elke keer weer gehuild als met die film.
    Zo wreed allemaal.

tijd om te gaan nu
    pi_30244933
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef sweetgirly het volgende:
    Bright eyes...

Film met die konijnen in die vallei.
    Damn, ik heb nog nooit en elke keer weer gehuild als met die film.
    Zo wreed allemaal.

tijd om te gaan nu
    Prachtige film, inderdaad, het nummer ook. Vooral het begin (ook de manier van tekenen) dat de 'god' van de konijnen tegen het konijn spreekt: they all want to kill you, but first they have to catch you. Ow ja, de naam: 'Watershipdown' / 'Waterschapsheuvel'
    pi_30245161
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef Stenny het volgende:

Prachtige film, inderdaad, het nummer ook. Vooral het begin (ook de manier van tekenen) dat de 'god' van de konijnen tegen het konijn spreekt: they all want to kill you, but first they have to catch you.
    Jahhh , zo eng, zo zielig. Onhoudbaar vond ik het om te kijken eigenlijk bijna en dan/toen.
    Hij, die film, was gewoon gruwelijk realistisch, die stemmen, idd hoe het was getekend, zo menselijk en tgt zo onmenselijk wat er met ze, die konijnen gebeurde. In die holen en dat ze tot bloedens aan toe werden vermorzeld. En die ene die dan doodging, nee mocht niet, en op zo'n manier, zo realistisch, zo zielig. Eigenlijk vond ik het een zware kutfilm, die dagen daarna nog bleef hangen. Maar wel supermooi ook weer.

Bright eyes, burning in like fire, etc ofzoiets
    Jah, dat was hem, die titel, herinnerde ook opeens 'heuvel', alleen de rest nog niet.
    Waterschapsheuvel

ik ga
    pi_30245339
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Jahhh , zo eng, zo zielig. Onhoudbaar vond ik het om te kijken eigenlijk bijna en dan/toen.
    Hij, die film, was gewoon gruwelijk realistisch, die stemmen, idd hoe het was getekend, zo menselijk en tgt zo onmenselijk wat er met ze, die konijnen gebeurde. In die holen en dat ze tot bloedens aan toe werden vermorzeld. En die ene die dan doodging, nee mocht niet, en op zo'n manier, zo realistisch, zo zielig. Eigenlijk vond ik het een zware kutfilm, die dagen daarna nog bleef hangen. Maar wel supermooi ook weer.

Bright eyes, burning in like fire, etc ofzoiets
    Jah, dat was hem, die titel, herinnerde ook opeens 'heuvel', alleen de rest nog niet.
    Waterschapsheuvel

ik ga
    Art Garfunkel: Bright Eyes (burning like fire) (liedje)

Film: Watershipdown

Bright Eyes songtekst van Art Garfunkel

Is it a kind of dream,
    Floating out on the tide,
    Following the river of death downstream?
    Or is it a dream?

There’s a fog along the horizon,
    A strange glow in the sky,
    And nobody seems to know where you go,
    And what does it mean?
    Oh, is it a dream?

Bright eyes,
    Burning like fire.
    Bright eyes,
    How can you close and fail?
    How can the light that burned so brightly
    Suddenly burn so pale?
    Bright eyes,

Is it a kind of shadow,
    Reaching into the night,
    Wandering over the hills unseen,
    Or is it a dream?

There's a high wind in the trees,
    A cold sound in the air,
    And nobody ever knows when you go,
    And where do you start,
    Oh, into the dark.

Bright eyes,
    Burning like fire.
    Bright eyes,
    Suddenly burn so pale?
    Bright eyes,

Bright eyes,
    Burning like fire.
    Bright eyes,
    Suddenly burn so pale?
    Bright eyes,

Vertaling - Fonkelende Ogen songtekst van Art Garfunkel

Is het een soort van droom
    Drijvend op het getij
    Volgend de rivier van de dood stroomafwaarts?
    Of is het een droom?

Er hangt een mist langs de horizon
    Een vreemde gloed in de lucht
    En niemand schijnt te weten waar je heen gaat
    En wat het betekent?"
    Oh, is het een droom?

Fonkelende ogen
    Branden als vuur
    Fonkelende ogen
    Hoe kan je besluiten niet verder te kunnen?
    Hoe kan het licht dat zo helder brandde
    Plotseling zo verbleken?
    Fonkelende ogen.

Is het een soort van schaduw,
    Reikend naar de nacht,
    Dwalend over de heuvels ongezien
    Of is het een droom?

Er is een hoge wind in de bomen,
    Een koud geluid in de lucht
    En niemand die ooit weet wanneer je gaat
    En waar je begint,
    Oh, in het donker.

Fonkelende ogen
    Branden als vuur
    Fonkelende ogen
    Hoe kan je besluiten niet verder kunnen?
    Plotseling zo verbleken?
    Fonkelende ogen.

Fonkelende ogen
    Branden als vuur
    Fonkelende ogen
    Hoe kan je besluiten niet verder kunnen?
    Plotseling zo verbleken?
    Fonkelende ogen.

Boek: Watershipdown by Richard Adams.
    pi_30245775
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef Stenny het volgende:

Art Garfunkel: Bright Eyes (burning like fire) (liedje)
    Zo mooi!
    Ga hem nog maar niet downloaden even.

Dat boek moet haast ook geweldig zijn. En dat nr past precies bij die film, eerst waren die konijnen zo vrolijk en toen die dictatorische konijnen (of hazen) kwamen, verdween het licht idd uit hun ogen. De eens zo gelukzalige fonkeling, was verdwenen, daarvoor in de plaats kwam er alleen maar angst en vragende ogen die zochten naar een veilige plek. Maar zelfs de vrijheid die de heuvels hun eerder gaf, veranderde in een hel.

Ik hou op nu , wat een film ergens, respect voor de auteur en makers.
    pi_30252006
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Zo mooi!
    Ga hem nog maar niet downloaden even.

Dat boek moet haast ook geweldig zijn. En dat nr past precies bij die film, eerst waren die konijnen zo vrolijk en toen die dictatorische konijnen (of hazen) kwamen, verdween het licht idd uit hun ogen. De eens zo gelukzalige fonkeling, was verdwenen, daarvoor in de plaats kwam er alleen maar angst en vragende ogen die zochten naar een veilige plek. Maar zelfs de vrijheid die de heuvels hun eerder gaf, veranderde in een hel.

Ik hou op nu , wat een film ergens, respect voor de auteur en makers.

Het nummer Bright Eyes is één van mijn meest favoriete liedjes.
    pi_30252087
    quote:
    Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Stenny het volgende:

*knip
    Ten eerste had ik deze bijnaam al jaren v00rdat ik er uberhaupt aan dacht psych0l0gie te gaan studeren. Ten tweede hecht ik geen enkele betekenis aan mijn naam z0als anderen als bijv. jij er aan schenken (ik heb bijv. 00k ng geen knijn met deze ziekte in het echt gezien)...het is een jaar 0f 10 geleden 0ntstaan in een 'gekke' bui en alle andere 'nick'namen die ik k0n bedenken waren elke keer al bezet (en ik haat een naam met een 'nummer' erachter...dan is de keuze al snel gemaakt: een andere naam die niet vaak v00rk0mt). Geen slechte bed0elingen dus want ik vind knijntjes 00k gew00n lief en vind het 00k niet leuk als ze pijn lijden...denk dat jij dus een andere relatie ziet met de betekenis van mijn nickname dan ik want de betekenis is dus v00r mij een ttaal andere dan de 'echte' betekenis!

[ Bericht 50% gewijzigd door myxomatosekonijn op 04-09-2005 10:31:27 ]
    pi_30252800
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 09:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ten eerste had ik deze bijnaam al jaren v00rdat ik er uberhaupt aan dacht psych0l0gie te gaan studeren. Ten tweede hecht ik geen enkele betekenis aan mijn naam z0als anderen als bijv. jij er aan schenken (ik heb bijv. 00k ng geen knijn met deze ziekte in het echt gezien)...het is een jaar 0f 10 geleden 0ntstaan in een 'gekke' bui en alle andere 'nick'namen die ik k0n bedenken waren elke keer al bezet (en ik haat een naam met een 'nummer' erachter...dan is de keuze al snel gemaakt: een andere naam die niet vaak v00rk0mt). Geen slechte bed0elingen dus want ik vind knijntjes 00k gew00n lief en vind het 00k niet leuk als ze pijn lijden...denk dat jij dus een andere relatie ziet met de betekenis van mijn nickname dan ik want de betekenis is dus v00r mij een ttaal andere dan de 'echte' betekenis!
    Okay, maar maar mag ik je wel een oprecht advies geven vanuit mijn wereldbeeld? Alles is energie, ook een naam. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn.
    pi_30252939
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Stenny het volgende:
    Okay, maar maar mag ik je wel een oprecht advies geven vanuit mijn wereldbeeld? Alles is energie, ook een naam. Ik zou er wat voorzichtiger mee zijn.
    Heb je je tagje al gezien btw?
      zondag 4 september 2005 @ 11:08:31 #230
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_30252959
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 11:07 schreef iteejer het volgende:

[..]

waar blijft de mijne
    pies on joe toe
    pi_30252988
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 11:08 schreef bonke het volgende:
    waar blijft de mijne
    het veld waar het tagje in komt is een varchar, geen blob als je dat iets zegt
    pi_30253022
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 10:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik z0u hem dus eigenlijk niet meer m0eten gebruiken...0ei...dat gaat lastig w0rden...
    Kun je hier wat meer inf0 0ver geven in de v0rm van een b0ek 0f website?

[ Bericht 16% gewijzigd door myxomatosekonijn op 04-09-2005 11:24:36 ]
      zondag 4 september 2005 @ 11:18:43 #233
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_30253109
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef iteejer het volgende:

[..]

geen idee waar je het over hebt, maar dat zal nog wel uitgelegt worden neem ik aan
    pies on joe toe
    pi_30253258
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 11:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
    Dat viel mij ook al op, zo gauw ik je naam zag. Als je jezelf zo noemt is dat niet echt een aanwijzing van zelfachting, althans zo komt dat over.
    Die naam roept bij, al vanaf het begin, iets op van iemand die met een verlegen lachje zegt 'ja, ik kan er ook niks aan doen, het is niet veel meer dan dit', een verlegen zijn met zichzelf, dapper voortgaand, maar niet goed wetend naar welke toekomst.

Klinkt dat negatief? Dát kan een naam dus teweegbrengen. Ik ken je niet, heb je nooit ontmoet, noch irl, noch in je teksten. Dus dit komt echt door je naam
    pi_30253371
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op, zo gauw ik je naam zag. Als je jezelf zo noemt is dat niet echt een aanwijzing van zelfachting, althans zo komt dat over.
    Die naam roept bij, al vanaf het begin, iets op van iemand die met een verlegen lachje zegt 'ja, ik kan er ook niks aan doen, het is niet veel meer dan dit', een verlegen zijn met zichzelf, dapper voortgaand, maar niet goed wetend naar welke toekomst.

Klinkt dat negatief? Dát kan een naam dus teweegbrengen. Ik ken je niet, heb je nooit ontmoet, noch irl, noch in je teksten. Dus dit komt echt door je naam
    Interessant...Z0 heb ik n00it naar die/'mijn' naam gekeken; k0mt waarschijnlijk 0mdat ik m al z0lang gebruik en de manier waar0p hij t0t stand is gek0men...
    pi_30254484
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 11:07 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ja
    Thanks, ik had het niet verwacht, maakt het des te leuker!
    pi_30254510
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 11:10 schreef iteejer het volgende:

[..]

Leuke termen. Maar ik ben nog een Fok groentje, kun je het me uitleggen (en de rest)?

[ Bericht 7% gewijzigd door Stenny op 04-09-2005 12:30:54 ]
    pi_30254637
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 11:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ik z0u hem dus eigenlijk niet meer m0eten gebruiken...0ei...dat gaat lastig w0rden...
    Uhhm, vanuit mijn echt welgemeende inzicht niet nee, geef je zelf liever een gezonde naam (een krachtige), eentje die je ondersteunt...Is aan jou hoor. Je bedoelt een website of boek over de werking van energie?
    Dat is heel breed, je kunt bijvoorbeeld ook denken aan de wereld van Feng Shui, die gaat er ook vanuit dat je je omgeving (inclusief jezelf) zo positief en 'rond' mogelijk moet vormgeven om zo succes en gezondheid aan te trekken. Lillian Too is de bekendste schrijfster op dit gebied.
    pi_30260524
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Stenny het volgende:
    Leuke termen. Maar ik ben nog een Fok groentje, kun je het me uitleggen (en de rest)?
    Was een grapke richting bonke, heeft te maken met de manier waarop informatie in de database wordt opgeslagen. In een blob kun je nl een plaatje kwijt, iets wat je dus niet onder woorden kunt brengen; maar als je die termen niet kent zegt dat niks
    Wat bedoel je met '(en de rest)' ?

Voor het tagje moet je ook Mirage bedanken, die de inhoud heeft bepaald, en Danny die het gisteravond er voor je ingezet heeft
    pi_30260596
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 11:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
    Interessant...Z0 heb ik n00it naar die/'mijn' naam gekeken; k0mt waarschijnlijk 0mdat ik m al z0lang gebruik en de manier waar0p hij t0t stand is gek0men...
    En mocht je toch een cyber-restyling overwegen: kap dan ook met die maffe '0' ipv een 'o', het molt je woordbeeld, snel lezen lukt niet meer, en het staat kinderachtig. Doet dus net als je naam geen recht aan jou zelf
    Voel je overigens niet geraakt door mijn opmerkingen; ze raken je presentatie, niet jouzelf
      zondag 4 september 2005 @ 16:25:19 #241
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30260721
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 16:21 schreef iteejer het volgende:

[..]

En mocht je toch een cyber-restyling overwegen: kap dan ook met die maffe '0' ipv een 'o', het molt je woordbeeld, snel lezen lukt niet meer, en het staat kinderachtig. Doet dus net als je naam geen recht aan jou zelf
    Voel je overigens niet geraakt door mijn opmerkingen; ze raken je presentatie, niet jouzelf
    Maar dat kost haar een nieuw toetsenbord.
    pi_30260783
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:
    De '0' gaat dan wel weer langer mee op dat nieuwe toetsenbord
      zondag 4 september 2005 @ 16:35:52 #243
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30261035
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 16:27 schreef iteejer het volgende:

[..]

De '0' gaat dan wel weer langer mee op dat nieuwe toetsenbord
    Dan kan ze net zo goed wachten tot de '0' op dit toetsenbord ook stuk is. Da's pas efficient.
    pi_30262113
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 16:18 schreef iteejer het volgende:

[..]

Was een grapke richting bonke, heeft te maken met de manier waarop informatie in de database wordt opgeslagen. In een blob kun je nl een plaatje kwijt, iets wat je dus niet onder woorden kunt brengen; maar als je die termen niet kent zegt dat niks
    Wat bedoel je met '(en de rest)' ?

Voor het tagje moet je ook Mirage bedanken, die de inhoud heeft bepaald, en Danny die het gisteravond er voor je ingezet heeft
    Aha, de rest: de "varchar"? Ja die tag is echt super, echt heel cool, thanks again. Mirage Danny natuurlijk ook (Danny ken ik nog niet...)

Groetjes,

Sten
    pi_30262231
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef Stenny het volgende:
    Aha, de rest: de "varchar"? Ja die tag is echt super, echt heel cool, thanks again. Mirage Danny natuurlijk ook (Danny ken ik nog niet...)

Groetjes,

Sten
    Danny is de eigenaar van dit alles, de oppergoeroe, als je hem niet kent heb je nog een kans, das eigenlijk zo'n beetje de bottomline
    Een 'varchar' is een veld in een database waar een naam in kan staan, en de lengte van dat veld wordt dan ingekort tot de lengte van die naam om geen ruimte te verspillen. Das het normale veld dus waar allerle namen etc in komen te staan.
      zondag 4 september 2005 @ 17:08:34 #246
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30262361
    Je bent wel heerlijk off-topic aan het gaan vandaag iteejer. In een topic over orakels een stoomcursus database design, in een ordentelijk welkomst-topic gaat het opeens over sex.
    pi_30262417
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef iteejer het volgende:

[..]

Danny is de eigenaar van dit alles, de oppergoeroe, als je hem niet kent heb je nog een kans, das eigenlijk zo'n beetje de bottomline [...]
    Hee, dat begrijp ik niet, "als je hem niet kent...", wil je dit eens uitleggen?
    Bedankt voor de uitleg, en: ook hallo Danny, en bedankt voor de prachttag!

Sten
    pi_30262489
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
    Je bent wel heerlijk off-topic aan het gaan vandaag iteejer. In een topic over orakels een stoomcursus database design, in een ordentelijk welkomst-topic gaat het opeens over sex.
    Niet over sex, maar over het feit dat een homofiele wiskundige een worteltrekker is. En offtopic interesseert me niet Ik wacht wel tot Mirage me weer gaat slaan
      zondag 4 september 2005 @ 17:13:45 #249
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30262536
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:12 schreef iteejer het volgende:

[..]

Niet over sex, maar over het feit dat een homofiele wiskundige een worteltrekker is. En offtopic interesseert me niet Ik wacht wel tot Mirage me weer gaat slaan
    Bij jou werkt slaan dus ook juist een en ander in de hand.
    pi_30262575
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:10 schreef Stenny het volgende:
    Hee, dat begrijp ik niet, "als je hem niet kent...", wil je dit eens uitleggen?
    Grapke Danny heeft wel es de naam wat kort door de bocht te zijn, en aardig direct
    pi_30262611
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
    Bij jou werkt slaan dus ook juist een en ander in de hand.
    En jij bent niet offtopic? Zit ff andermans forum vol de miauwen met offtopic zooi, nadat ze me re eerst zelf van beschuldigt.. het is toch wat met die crew these days....
    pi_30262680
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Grapke Danny heeft wel es de naam wat kort door de bocht te zijn, en aardig direct
    Hee het lijkt alsof je het over mij hebt, die 'naam' heb ik ook.
    Maar wat betekent mijn tag nou: dat Danny mij inmiddels kent en hier dus ook meeleest?
    pi_30262744
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:17 schreef Stenny het volgende:
    Hee het lijkt alsof je het over mij hebt, die 'naam' heb ik ook.
    Maar wat betekent mijn tag nou: dat Danny mij inmiddels kent en hier dus ook meeleest?
    Danny kent je wel inmiddels, gisteravond heb ik m ff kort over truth wiki en oa jou verteld, en gevraagd of ie ff dat tagje wou neerzetten.
    Meelezen zal wel niet, hij gaat zo weg op vakantie nl
      zondag 4 september 2005 @ 17:22:03 #254
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30262817
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef iteejer het volgende:

[..]

En jij bent niet offtopic? Zit ff andermans forum vol de miauwen met offtopic zooi, nadat ze me re eerst zelf van beschuldigt.. het is toch wat met die crew these days....
    Hee, ik conformeer me slechts aan de nieuwe door jou ingestelde standaard! If you can't beat them, join them.
    pi_30262878
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef iteejer het volgende:

[..]

Danny kent je wel inmiddels, gisteravond heb ik m ff kort over truth wiki en oa jou verteld, en gevraagd of ie ff dat tagje wou neerzetten.
    Meelezen zal wel niet, hij gaat zo weg op vakantie nl
    Bedankt dan, Iteejer, Mirage en Danny, ik voel me zeer vereerd. Ik zal mijn best doen het waar te maken. En Danny: prettige vakantie!

PS: jij had hem toch ook dit plaatje namens mij gestuurd? Wat moet Danny van Stenny denken? ***/BeetjeGroot.jpg

[ Bericht 14% gewijzigd door Stenny op 04-09-2005 17:37:27 ]
    pi_30262895
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Alicey het volgende:
    Hee, ik conformeer me slechts aan de nieuwe door jou ingestelde standaard! If you can't beat them, join them.
    Beneath you, you can do better...
      zondag 4 september 2005 @ 17:24:35 #257
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30262919
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Beneath you, you can do better...
    Tuuwk, maar vandaag heb ik zin om te zeiken, maar geen zin om moeilijk te doen.
    pi_30263156

dansende muizen enzo....
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zondag 4 september 2005 @ 17:31:15 #259
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30263170
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Mirage het volgende:
    [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

dansende muizen enzo....
    Whehehe
    pi_30263333
    Poesie Mi(rage)auw...
      zondag 4 september 2005 @ 17:37:15 #261
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30263359
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:36 schreef iteejer het volgende:
    Poesie Mi(rage)auw...
    Ik vraag me af wat ze met Oversight heeft gedaan, dat ze niet deze gelegenheid aangrijpt om af te reageren.
    pi_30263442
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 17:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat ze met Oversight heeft gedaan, dat ze niet deze gelegenheid aangrijpt om af te reageren.
    nee nee, ik heb vanmiddag heksensnot gemaakt ( appels heel fijn snijden, koken, stampen en beetje groene limo erdoor)
    enik heb een heksenbezem gemaakt van twijgjes,
    en een toverstaf (alu folie rondom een stokje)
    en we hebben heksenbrouwsel gemaakt in eenpot die bijna net zo groot is als de gemiddelde peuter

We zijn naar de kinderboerderij geweest

ik ben alles dus al kwijt
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      zondag 4 september 2005 @ 17:41:14 #263
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30263472
    Klinkt alsof je je prima vermaakt hebt en goed de dag bent doorgekomen
    pi_30264960
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Lees: dat k0st me een nieuwe lapt0p...maar d0n't w0rry...ik was al van plan 'm hem binnenk0rt te laten maken...diepe zucht...

vrijdag 9 september 2005 @ 16:33:48 #265
    64781 bonke
    pipo koeie
    pi_30426025
    gaat et nog door???
    pies on joe toe
      vrijdag 9 september 2005 @ 16:36:24 #266
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_30426124
    Het hangt er een beetje van af, ik weet niet of ik er 20.00 ben, maar heb vanavond wel de tijd er voor denk ik.
    pi_30427775
    Damn, dan ben ik er alweer niet .
    pi_31391952
    Kick!

Nieuwe datum? Wie r0ept?
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:42:02 #269
    42700 Minkeltje
    Ondertitel hier
    pi_31445799
    hm dit klinkt wel interessant:) zoals Myx al aangaf, wanneer ?:)
    Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
    Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
      zaterdag 31 december 2005 @ 17:18:01 #270
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_33585543
    quote:
    Op zaterdag 31 december 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
    (Off-topic) Het wordt eigenlijk wel weer tijd voor een irc-orakel-sessie.
      zaterdag 31 december 2005 @ 17:22:07 #271
    118850 -Delta-
    Hatsa snatsa
    pi_33585681
    Ja lijkt me erg leuk
    If you believe in yourself enough,
    And know what you want,
    You're gonna make it happen...
    pi_33586200
    quote:
    Op zondag 4 september 2005 09:47 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het nummer Bright Eyes is één van mijn meest favoriete liedjes.
    [afbeelding]
    Ik vond die film altijd zo zielig
      woensdag 8 februari 2006 @ 10:19:05 #273
    91333 displission
    pi_34856354
    Kunnen we weer eens wat gaan plannen..?? Op IRC.
      vrijdag 17 februari 2006 @ 15:47:42 #274
    118850 -Delta-
    Hatsa snatsa
    pi_35191385
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:19 schreef displission het volgende:

Subtiel schopje
    And know what you want,
      vrijdag 17 februari 2006 @ 16:54:20 #275
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_35194345
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 10:19 schreef displission het volgende:
    kom eens langs dan mensen

het is al weken stil op #truth
    It's Time To Shine
    pi_35233345
    Komende vrijdag 24 februari 20:00 uur?

Ik zou graag een legging willen en ik wil ook wel voor anderen leggen .
      zaterdag 18 februari 2006 @ 20:36:29 #277
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_35233439
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef Geartsjuh het volgende:

ik ben er iig

hoi!
    It's Time To Shine
    pi_35233917
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 20:36 schreef qu63 het volgende:

[..]

ik ben er iig

hoi!
    Ok dan! Dat is al één, meer mensen?

hoi terug !
      zaterdag 18 februari 2006 @ 20:48:56 #279
    55946 livEliveD
    Cogito ergo doleo
    pi_35233988
    Ik kan helaas niet
      zondag 19 februari 2006 @ 09:05:21 #280
    91333 displission
    pi_35247113
    ik denk dat ik er ook wel ben..
      zondag 19 februari 2006 @ 12:22:29 #281
    118850 -Delta-
    Hatsa snatsa
    pi_35249806
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 20:34 schreef Geartsjuh het volgende:

Ff kijken of ik dat ga redden, anders ben ik zeker bij
    And know what you want,
    pi_35436154
    Ik kan helaas ook niet meer vanavond..
      vrijdag 24 februari 2006 @ 10:53:42 #283
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_35436173
    Geartsjuh! LTNS
      vrijdag 24 februari 2006 @ 10:54:17 #284
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_35436194
    Ik denk niet dat ik vanavond kan leggen, maar mocht ik alsnog een gaatje hebben wil ik best kaartjes trekken.
      vrijdag 24 februari 2006 @ 10:58:29 #285
    62215 qu63
    ..de tijd drinkt..
    pi_35436291
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 10:53 schreef Geartsjuh het volgende:
    Ik kan helaas ook niet meer vanavond..
    It's Time To Shine
    pi_35442799
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 10:53 schreef Alicey het volgende:
    Geartsjuh! LTNS
    Hey! Idd LTNS! Daarom leek het me zo leuk om te leggen vanavond. Maar er is nu iets tussen gekomen (iets leuks, maar toch).

Ander keertje doen?
      vrijdag 24 februari 2006 @ 14:29:32 #287
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_35442828
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Hey! Idd LTNS! Daarom leek het me zo leuk om te leggen vanavond. Maar er is nu iets tussen gekomen (iets leuks, maar toch).

Ander keertje doen?
    Ander keertje komt vast wel goed. Komende tijd ben ik er zelf niet, maar komt vanzelf wel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')